Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 02:48

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 33  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Rgp 2014, 09:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Taip.


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2014, 04:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.26
Pranešimai:
15
Automobiliai:
bmw E34
Gedimas surastas ir pasalintas. Buvo partikelio filtras uzkistas,visiems rode diagnostikos jog su juo bedu nera,suradau gera meistra,iskart pasake kas yra. Tuo paciu buvo nuimtas variklio dangtelis del blogos tarpines,ten vaizdas pasirode tepalas kaip kose,viska uzkises. Isvalyta sistema kiek buvo imanoma. Partikelis panaikintas,svilpimas buvo nuo turbinos,paverze varstus garsai dingo. Visa beda buvo del pigiu tepalu nepritaikytu partikeliui.


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2014, 11:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.22
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E61
Bičiuliai, rekomenduokit meistrą klaipedoje, pas kurį galėčiau nuvaryti automobilį patikrai. E61 525d 2004m. Nėra traukos, mieste kuro sanaudos 11 litrų.


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2014, 11:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.22
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E61 530d. M sport.
Labas. Norejau paklausti ar jau susitvarkiai savo BMW, jeigu ne kreipkis, pasakysiu kas yra ir kaip paciam ir pigiau susitvarkyti, nes pats pries pora savaiciu turejau tokia problema. Skype igoris15171.


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2014, 12:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
igoris2 rašė:
Labas. Norejau paklausti ar jau susitvarkiai savo BMW, jeigu ne kreipkis, pasakysiu kas yra ir kaip paciam ir pigiau susitvarkyti, nes pats pries pora savaiciu turejau tokia problema. Skype igoris15171.

Tai parasyk cia nu? Arba kita karta rasyk zmogui az.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2014, 12:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
baik tu, o gal pinigu uzsidirbs. zmogus isivaizduoja kad koks vakumas pratrukes ar uzsikises dpf ir visiem be isimties sutvarkys panasiu simptomu beda.


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2014, 13:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.22
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E61 530d. M sport.
as gi nezinau, gal zmogus jau susitvarke, gal jam pagalbos jau nereikia, o gal ir neteisus noriu,kad zmogus smulkiau papasakotu ir jeigu viskas atitiks tada patarsiu, o jeigu jus turite problem panasiu, parasykite numeri pats paskambinsiu, nepaimsiu nei cento ir patarsiu kiek galesiu, as cia neuzdarbiauju.


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2014, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
na tai isdeskik savo beda ir sprendima, gal kada kas uzejas po 2m skaitys ir ras, vo ir man tas pats, o tu jau vazinesi su f10 ir busi pamirses sia tema ;)


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2014, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
donce258 rašė:
na tai isdeskik savo beda ir sprendima, gal kada kas uzejas po 2m skaitys ir ras, vo ir man tas pats, o tu jau vazinesi su f10 ir busi pamirses sia tema ;)


+1


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2014, 13:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.28
Pranešimai:
83
Automobiliai:
ex. E38 728i '96
ex. E39 530D '00
ex. e39m 530D '03 Touring
ex. e61 525D '04
Dabar: E39 525D '02
Sveiki. Kreipiuosi i jus pagalbos. Baigiu pavargt jau bedarant masina, kad ji vaziuotu... :( Trumpa istorija (e61 525d 130kw DPF):
Nupirkta buvo su kiauru ismetimo kolektoriu. Pakeiciau kolektoriu i spizini, restauravau turbina (mechanine dali). Po viso surinkimo masina nevaziavo, buvo atsiradusios kelios klaidos (41BB ir 4011). Tada isploviau DPF, servisas sake, kad buvo ziaurus vaizdas ten, bet tipo issiplove. Kazkiek atsigavo trauka, bet uzmusk mane, netikiu kad ji taip turi vaziuot, man ji "buka" - manau turetu zymiai geriau. Dabar po plovimo kartas nuo karto ismeta klaida "4530 (1297) air charge control, standart deviation". Kaip suprantu turbina nedapucia ar kazkas panasaus. :roll: Ar klaida istrinta, ar ne, vaziavimas nepasikeicia. Prie to paties, kaip pas jus apsukas kelia ant laisvu? Ar nuo turbinos diapozono rodykle uzvercia staigiau iki galo ar ne? Nes pas mane kazkur iki 3100 rpm kelia tolygiai ir skaitau, kad letai, o po 3100 rpm uzvercia staigiau. Vaziuojant tas pats, jei spaudi, tai iki 3100 rpm kelia tolygiai (bet vangiai), o veliau kaip ir jau atsigauna atrodo. Toks vaizdas, kad kazkur pramusa :D Planuoju spalio pradzioje nuvaryti pas Jaroslava, bet noreciau jusu, su panasiais atvejais susidurusiu ar nusimananciu, nuomones. Galbut uzvestumet ant kelio kur dar reiktu paziureti, galbut kazka patikrinti ir t.t. Turiu inpa, bet ji neviska mato, tuo labiau, kad esu joje dar zalias :)

Dekui is anksto, uz pamastymus :wink:


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2014, 14:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.22
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E61 530d. M sport.
Donce258, ikalbejai, nes zinok nemegstu rasyti todel ir nerasiau iskarto, man geriau zmogui paskambinti ir papasakoti, jeigu kazkas bus neaisku, nesigedinkit, klauskit, jeigu zinosiu atsakysiu.
Pas mane E61 530d. buvo tokia pati problema,bet kazkur skaiciau, kad zmones diskutuoja,kad apsukos sokineja,po to dar rase kad ismete klaida increase emission, uzsidege variklio lempute, tai pas mane viskas prasidejo nuo apsuku sokinejimo, po kiek laiko, uzsidege lempute ir ismete ta klaida del padidejusio ismetamu duju kiekio, o dar po kiek laiko pradingo trauka, kartais is vietos vos pajudedavau, bet as turejau tokia problema pries tai su mersais, tai as nieko neiskojau, o pirmiausiai nusiemiau variklio virsutine apsauga ir pabandziau atjungti oro matuokli (Hot-film air mass meter , detales nr.13627788744), ir iskarto atsirado trauka, bet lempute neuzgeso, ir viskas buvo aisku, kad oro matuoklis (Hot-film air mass meter) neveikia, pasikeiciau oro matuokli (Hot-film air mass meter) , neturejau kompo istrinti klaidos, bet trauka is karto padidejo, bet dar nebuvo taip gerai, bet truputi pavazinejau ir gal po kokiu dvieju valandu vaziavimo atsirado trauka ir vaziuoja dabar be problem, nei apsukos sokineja nieko, tik lempute neuzgeso kol neprijungiau prie kompo.
BMW centre uz oro matuokli (Hot-film air mass meter,detales nr. 13627788744), uzsiprase £370 (svaru) tai cia litais gal mazdaug 1600litu, nepatariu pirkti is BMW centro, arba padeveto , http://www.maf-shop.com/ ieikit I sita puslapi ir nusipirksite zymiai pigiau as mokejau su atsiuntimu I anglija £130(svaru) uzsisakiau antradieni, o gavau sestadieni.
cia imetu dar viena tinklapi apie BMW detaliu kainas(bet cia ne visu rodo ir rodo doleriais) ir detaliu numerous ir mazdaug kur stove ta detale, ten reiks suvesti jusu BMW kebulo paskutinius 7skaicius ar raides ir skaicius ir galesite matyti savo BMW detales, gal pades ieskant detaliu http://www.realoem.com/bmw/select.do
Jeigu kazkas neaisku klauskite, kiek galesiu padesiu.


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2014, 16:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
regis dde renka maf adaptacijas, taigi ji pakeitus neprosal butu ne tik klaidas istrinti, bet ir isvalyti adaptacijas :)


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2014, 17:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Klaudis rašė:
Sveiki. Kreipiuosi i jus pagalbos. Baigiu pavargt jau bedarant masina, kad ji vaziuotu... :( Trumpa istorija (e61 525d 130kw DPF):
Nupirkta buvo su kiauru ismetimo kolektoriu. Pakeiciau kolektoriu i spizini, restauravau turbina (mechanine dali). Po viso surinkimo masina nevaziavo, buvo atsiradusios kelios klaidos (41BB ir 4011). Tada isploviau DPF, servisas sake, kad buvo ziaurus vaizdas ten, bet tipo issiplove. Kazkiek atsigavo trauka, bet uzmusk mane, netikiu kad ji taip turi vaziuot, man ji "buka" - manau turetu zymiai geriau. Dabar po plovimo kartas nuo karto ismeta klaida "4530 (1297) air charge control, standart deviation". Kaip suprantu turbina nedapucia ar kazkas panasaus. :roll: Ar klaida istrinta, ar ne, vaziavimas nepasikeicia. Prie to paties, kaip pas jus apsukas kelia ant laisvu? Ar nuo turbinos diapozono rodykle uzvercia staigiau iki galo ar ne? Nes pas mane kazkur iki 3100 rpm kelia tolygiai ir skaitau, kad letai, o po 3100 rpm uzvercia staigiau. Vaziuojant tas pats, jei spaudi, tai iki 3100 rpm kelia tolygiai (bet vangiai), o veliau kaip ir jau atsigauna atrodo. Toks vaizdas, kad kazkur pramusa :D Planuoju spalio pradzioje nuvaryti pas Jaroslava, bet noreciau jusu, su panasiais atvejais susidurusiu ar nusimananciu, nuomones. Galbut uzvestumet ant kelio kur dar reiktu paziureti, galbut kazka patikrinti ir t.t. Turiu inpa, bet ji neviska mato, tuo labiau, kad esu joje dar zalias :)

Dekui is anksto, uz pamastymus :wink:



nesijaucia situose motorose tos ribos kai pucia ar nepucia turbina, bent jau as nejauciu, man jis vaziuoja kaip benzininis atmosferinis variklis, uzmynus ant laisvo apsukos soka iki pat virsaus, gal tik pries redlaina suletina pries sustojant.
o inpoj tam lange kur rodo turbinos slegi, sone rodo kiek turetu but pagal dde, actual ir nominal regis, tos dvi grafos turetu daug maz veinodai stovet, aisku ne aikstelej gazuojant , o trasoj normaliai minant.
pas mane truputi turbina lagina, kai cipavo sita dalyka akcentavo vimotoj, del ko nzn, jie man irgi nepasake, skyliu lyg ir sistemoj nera, pro sona nesvilpia, gal tas elektrinis valdymas, o gal pati turbina pavargus nzn, bet sitas bukumas pasijaucia tik dali sekundes startuojant ir inpoj kai stebi tas grafas, actual atsilieka pakilti, tai va pasivazinek, gal turbina nedapucia, o gal blogai elektrine dali uzdejo tau ant jos?


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2014, 19:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.28
Pranešimai:
83
Automobiliai:
ex. E38 728i '96
ex. E39 530D '00
ex. e39m 530D '03 Touring
ex. e61 525D '04
Dabar: E39 525D '02
Prasivaziavau pasijunges INPA, ten kur turbinos slegi rodo. Kazkaip man keistai viskas. Vaziavau 60-90 treciu begiu. Kai pradedu spausti, tai tarp duomenu atsiranda skirtumas apie 700 kazkokiu vienetu (sorry, tiksliai nezinau kas ten :D ). Kai jau "nominal" pakyla iki maksimumo (kazkur apie 2400), tada "actual" rodo 1650-1700. Skirtumas tikrai nemazas... Ar taip turetu buti? Taip iseina, kad pucia per mazai, ar ne?


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2014, 22:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
neturi but, pedala paspaudi nominal iskart pagal pedala suskaiciuoja kiek turi but, per sekundes dali ir actual turi tiek pasidaryt


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 33  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery