Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 05:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Bir 2014, 23:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Darenasp rašė:
Kas per diafragma? Gal ji trukus? Juokauju, nezinau tos detales strukturos. :)

Nu čia pas mus kažkodėl užvadino diafragma, alsuokliu ir netgi alsuoklio vožtuvu :mrgreen: pas anglu kataloge visi tik alsuokliu vadinasi. 535d kaip ir M57N2 varikliai ėjo be separatoriu nei tų iš kempinės, nei vortex tipo. Kaip pats dangtelis iš vidaus atrodo nesu matęs, man irgi įdomu ten šiaip parastas dangtis ar kas mandriau viduj jo


StandartinėParašytas: 26 Bir 2014, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Stipa rašė:
Nu čia pas mus kažkodėl užvadino diafragma, alsuokliu ir netgi alsuoklio vožtuvu :mrgreen: pas anglu kataloge visi tik alsuokliu vadinasi. 535d kaip ir M57N2 varikliai ėjo be separatoriu nei tų iš kempinės, nei vortex tipo. Kaip pats dangtelis iš vidaus atrodo nesu matęs, man irgi įdomu ten šiaip parastas dangtis ar kas mandriau viduj jo

Radau info, kad ten kanalu pyne. Idomu ar ta detale neuzsikisa pvz ilgai nekeitus tepalu, kokia kose. Reikia nusimanancio, Arunas turetu zinoti, mates ne viena ji beardydamas variklius. Tiesa cia reikia baigti apie tai, yra atskira tema tam.
Paskaityk antra posta nuo galo.
viewtopic.php?f=53&t=70026&start=180
Ir cia viska
viewtopic.php?f=53&t=94488

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 27 Bir 2014, 01:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Na jau beveik metus pravažinėjau ~16k km, bet tepalo lygis per viduri tarp min ir max padalų. Kažkiek to dyzelio per DPF regeneracijas patekdavo į tepalus, tai darau išvada, kad tepalo daugiau nei standartiškai neėda. Tai gal alsuoklis ir nė prie ko? Purkštukai tikrinami leak metodu?


StandartinėParašytas: 28 Bir 2014, 12:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Baikit grybaut, neįmanoma skaityt.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 01 Lie 2014, 18:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.11
Amžius:
54
Pranešimai:
50
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
ex E39 525 M57 00'
E61 525 M57N2 07'
Sveiki, kaip manote, ar man jau reikia sunerimti? Likuti rodo 58800 km. o kiti skaičiai man nelabai ką ir sako, kitų klaidų nėra. Dėkui visiems už išsamius atsakymus :(

_________________
E61 LCI 525D


Paskutinį kartą redagavo Kaidas 09 Lie 2014, 18:19. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 03 Lie 2014, 21:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.06
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E60 535 '07
Sveiki,

Vairuoju BMW535 E60 2007 m. Prieš keletą mėn. pradėjo mėtyti Particle Filter klaidą ir dingo trauka. Nuvykus atlikti diagnostiką paaiškėjo, kad dėl reto važinėjimo mažais atstumais užsikimšo filtras. Nusprendėm pravalyti filtrą (padaryti regeneraciją).

Pravažiavus ~100km ant aukštų apsukų trauka atsirado. Pakartotinai prijungus mašiną prie kompo sulyginom rodiklius, kurie rodo tą "užterštumą". Pirmas rodiklis (ant laisvo bėgio) viršijo normą ~2-3 kartus, bet grįžo prie normos, su antru rodikliu (2000 apsukų) tas pats, o trečias rodiklis (kickdown) prie normos negrįžo.

Meistras pasakė, kad pilnai pravalyti nepavyks ir tik laiko klausimas kada reikės pjauti katalizatorių. Praėjus mėnesiui trauka nedingo, bet atrodo, kad sumažėjo. Vienu momentu, atsiėmus mašiną po kėbulo remonto (savaitė stovėjo) atrodė, kad trauką labai didelė.

Metus nekeičiau filtrų ir tepalų, bet kitą savaitę bus padaryta. Taigi, laikas pjauti katalizatorių ar yra geresnių variantų?

Ačiū.


StandartinėParašytas: 03 Lie 2014, 23:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Gal dėl dažno važinėjimo, mažais atstumais, o ne reto? Toliau gal dėl pasibaigusių termostatų, nusprogusių žvakių ir jos rėlės? Ir klausimas kam šalinti katalizatorių, jeigu užsikišęs suodžių filtras?


StandartinėParašytas: 03 Lie 2014, 23:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.06
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E60 535 '07
Stipa rašė:
Gal dėl dažno važinėjimo, mažais atstumais, o ne reto? Toliau gal dėl pasibaigusių termostatų, nusprogusių žvakių ir jos rėlės? Ir klausimas kam šalinti katalizatorių, jeigu užsikišęs suodžių filtras?


Taip, tiksliau būtų dažnas važinėjimas mažais atstumais. Iš tikrųjų, klaida su Particle Filter jau buvo prieš tai - tą sykį problema buvo išspręsta keičiant žvakes, pakaitinimo rėlę ir kažkas daryta su termostatu.


StandartinėParašytas: 04 Lie 2014, 07:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Skaitai tiesiog ir negera darosi #-o


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2014, 16:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Siaip info is naujo rheingold:
The software applications of the engine control unit since DDE5 have always coordinated management of diesel particulate filter regenerations. This means that the system is in principle able to provide optimum regeneration operation itself over the entire engine usage phase without the driver having to do anything. In individual cases (e.g. customer complaints) a service regeneration may be requested/forced in the workshop. Regeneration must be requested in the DDE control unit so that a service regeneration of the diesel particulate filter can be carried out. This request is made through this service function.

The request for regeneration is made by setting the consumed fuel since the last regeneration to a maximum value in the DDE control unit. Regeneration is started during the next drive as soon as the coolant temperature reaches a value of at least 75°C and the exhaust-gas temperature before catalytic converter a temperature of at least 240 °C. Additionally, the fuel tank must contain at least 10 litres.

The optimum effect of the regeneration is achieved when the vehicle is operated for approximately 20 minutes at a constant as possible speed of at least 60 kph after regeneration has started. Experience shows that the best regeneration results are obtained from cross-country driving.

The current state of any existing regeneration block, a regeneration request in the control unit and the regeneration itself can be displayed in the service function "Regeneration diesel particulate filter" as well as in the DDE diagnosis requests at the item "- Diesel particulate filter:" .Furthermore the distance driven since that last completed regeneration can be read out there.

The following possible regeneration states are output:

- Regeneration blocked

- Regeneration enabled

- Regeneration requested in DDE

- Regeneration not requested


The following possible regeneration statuses are output:

- Regeneration active

- Regeneration not active

- Distance driven since (last completed) regeneration in metres.

- Calculated total remaining distance of the diesel particulate filter in kilometres.

- Fuel average consumption per 100 km since filter replacement.


Notes:
If a regeneration drive is terminated early, regeneration is continued in the next driving cycle as soon as the coolant temperature again reaches a value of at least 75°C and the exhaust-gas temperature before catalytic converter again a temperature of at least 240 °C.

When the diesel particulate filter is very blocked with soot it is possible that the regeneration request may be blocked after a short time or not enabled. Should this happen, it is necessary to regenerate the diesel particulate filter in an approximately 30-minute motorway or cross-country drive with a speed as constant as possible. The service function "Regeneration particulate filter" must then be repeated.

From time to time furthermore, if the diesel particulate filter is extremely clogged with soot the exhaust gas backpressure can be so high that there may be problems in achieving the cutoff speed. This degrades the ability to carry out the exhaust gas backpressure check in many cases. A clean regeneration neutralises this problem in many cases and lowers the exhaust gas backpressure.

During the regeneration phase when the engine is running, from time to time the display of regeneration active jumps to regeneration not active. This behaviour is identified exclusively on a stationary vehicle with a running engine. This behaviour does not generally impair the planned regeneration procedure.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2014, 17:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Tai kur cia kas naujo ? Beveik 10 metu viskas tas pats.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2014, 17:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
bebr rašė:
Tai kur cia kas naujo ? Beveik 10 metu viskas tas pats.

As randu naujo. Vieta apie uzsikisimo valyma per 2 kart., minant tapke...

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2014, 18:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Nu reik kazka daryt, kad ubagai paskutiniu kelniu nenusimautu :D

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2014, 19:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Vistiek lempa, yra visai kitokie budai kaip isdegint ta dpf ir daug efektuvesni kurie neaprasyti ir pats bmw nelabai manau zino apie tai.


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2014, 21:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Arunas B rašė:
Vistiek lempa, yra visai kitokie budai kaip isdegint ta dpf ir daug efektuvesni kurie neaprasyti ir pats bmw nelabai manau zino apie tai.

Pvz.? Aj visvien pats nezinai...:)
Geriau paiskinkit, ka duoda 3 punktas?
How to clean the DPF yourself.

Before you read any further it is important that you understand that the DPF warning light appearing is a completely normal thing to happen, the DPF warning is just advising you that the DPF needs to regenerate itself and that you need to follow the instructions in the owners manual for the dpf to clean itself.If you cant find the instructions then follow these simple instructions which will work on most vehicles1. Make sure that the Engine Management Light is NOT on.2. Ensure that the vehicle has at least 1/4 of a tank of fuel3. Turn on as many electrical items as you can,  Air conditioning, Lights, Heated rear window, radio etc.4. Find a long stretch of road where you can drive for up to 15 miles without stopping - Dual carriageway or motorway etc.5. Drive the car until normal temperature has been reached6. Once warm, Drive the car in any gear that allows you to maintain 2,000 RPM suitable for the speed you are driving, in automatics you will need to select sport mode if possible and select the gear manually7. Drive the car with the engine speed of 2,000 RPM until either the dpf light goes off or until you have covered at least 30 miles. Following the above procedure should allow the car to self clean (or regenerate) the DPF on its own.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery