Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 02:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 109 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Geg 2014, 20:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.07.08
Pranešimai:
189
Automobiliai:
e60 530d
Darenasp rašė:
Savaime aisku filtra keist, dar biesas kas ten galejo nutikti pvz siurblys, davikliai, variklio mechaniniai gedimai ir t.t. o gal uzteks isplovus klaidas istrinti.


tai ar ne pervalu plaut jau prasukau 50km ,o iki Kauno dar 70km. o filtra keisiu ryt. ir ziuresiu kas bus, gal visksa laimingai ?


StandartinėParašytas: 20 Geg 2014, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
106
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
darius2 rašė:

tai ar ne pervalu plaut jau prasukau 50km ,o iki Kauno dar 70km. o filtra keisiu ryt. ir ziuresiu kas bus, gal visksa laimingai ?

Gal....

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 21 Geg 2014, 00:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Pagal mane tai nevisa bendza istrauke. Esu turejas tokiu atveju ne viena ir ne du, niekad problemu nera buve, su tuo paciu kuro siurbliu atjunges nuo motoro padavimo vamzdi issiurbi viska lauk uazpili salerka ir lekia be jokiu ten cirku. Pradzioj uzkurus truputi pasikrato pasidumija tiek ir reikalu. Nebent ten su tuo bendzinu tiek drozt reikejo kad stumokliai issilyde.


StandartinėParašytas: 28 Geg 2014, 01:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.26
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E39 530d 2001
sveiki,nusprendziau isigyti e60 3.0d,nuvaziavau apziureti kelias masinas,viena patiko,cipuota 238hp,tik pagrindiniame skydelyje engine fault geltona lempute dega. auto vaziuoja,variklis dirba be priekaistu. cia smulkus defektas,ar net neziureti i tokia?


StandartinėParašytas: 28 Geg 2014, 08:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
nierka81 rašė:
sveiki,nusprendziau isigyti e60 3.0d,nuvaziavau apziureti kelias masinas,viena patiko,cipuota 238hp,tik pagrindiniame skydelyje engine fault geltona lempute dega. auto vaziuoja,variklis dirba be priekaistu. cia smulkus defektas,ar net neziureti i tokia?


Be diagnostikos rezultatų niekas nepasakys... Degti nuo daug ko gali, o kad važiuoja, dar nieko nereiškia tai :-)


StandartinėParašytas: 28 Geg 2014, 12:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.26
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E39 530d 2001
o del cipo negali buti? nes kazkur skaiciau kad stiprei varikli jai apkrauna gerai paspaudus,ismeta ta lempute su varikliuku. siaip tai gyvenu s.airijoj masinu pasirinkimas cia nedidelis,galvoju kiek kainuotu remontas max? diagnostikos padaryti nenupirkes,negaliu


StandartinėParašytas: 28 Geg 2014, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.13
Pranešimai:
1075
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 04'
nierka81 rašė:
o del cipo negali buti? nes kazkur skaiciau kad stiprei varikli jai apkrauna gerai paspaudus,ismeta ta lempute su varikliuku. siaip tai gyvenu s.airijoj masinu pasirinkimas cia nedidelis,galvoju kiek kainuotu remontas max? diagnostikos padaryti nenupirkes,negaliu

Jeigu turi pinigu ir taves negasdina net tokios klaidos, tai pirk. Isivaizduot galima, kad bus ir kalnas smulkesniu problemu.
Bet kokiu atveju, viskas cia gaunasi tik spejimai. As be diagnostikos tokios masinos nepirkciau. Spresti Jums


StandartinėParašytas: 28 Geg 2014, 12:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.26
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E39 530d 2001
aisku,teks pasiieskoti kito varianto,dekui:)


StandartinėParašytas: 28 Geg 2014, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
nierka81 rašė:
aisku,teks pasiieskoti kito varianto,dekui:)


Tai ta diagnostika gi nėra labai sudėtingas variantas... Gal... Reikėtų į servisą nuvaryti, kad pajungtų kompiuterį, nuskaitytų klaidas, pažiūrėtų automobilio purkštukų, kompiuterio, turbinos, automato, daviklių, visų mazgų darbą ir pan. Nebent pardavėjas nesutinka tikrinti kartu servise - tuomet tikrai kiltų ne vienas ir net ne du įtarimai dėl automobilio būklės... :)


StandartinėParašytas: 28 Geg 2014, 13:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.26
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E39 530d 2001
pabandysiu pazystama prisnekinti,meistras neblogas. turi jis yranga. tik ar jis tures laiko,nes vaziuoti reikia apie 120 myliu,darbais uzsivertes zmogus


StandartinėParašytas: 20 Bir 2014, 11:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.21
Amžius:
40
Pranešimai:
174
Miestas:
Klaipėda-Šiauliai
Automobiliai:
ex: 2xE28, 2xE30, 10xE34, 4xE38, 3xE39, E60, E65
now: E34 520i touring,
F10 528i n52
Skype:
shmere1
sveiki. situacija tokia auto 530d 2005m is anglijos, dokumentuose kazkodel raso 150kw. uzkurus salta varikli, meta pastoviai klaida reduced power, o kai pasyla iki 70-80*C klaidos nebelieka, traukia gerai. diagnostika ismeta pakaitinimo zvakes ir oro srauto matuokle. saltai masinai esant tai suprantu, kad klaida gauna, bet kodel ji dingsta uzsilus, ta prasme matuokles klaida? ir kaip butu galima patikrinti kiek kw gali but pas mane, nes vin patikra irgi rodo 150kw?


StandartinėParašytas: 20 Bir 2014, 14:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
kamanis rašė:
sveiki. situacija tokia auto 530d 2005m is anglijos, dokumentuose kazkodel raso 150kw. uzkurus salta varikli, meta pastoviai klaida reduced power, o kai pasyla iki 70-80*C klaidos nebelieka, traukia gerai. diagnostika ismeta pakaitinimo zvakes ir oro srauto matuokle. saltai masinai esant tai suprantu, kad klaida gauna, bet kodel ji dingsta uzsilus, ta prasme matuokles klaida? ir kaip butu galima patikrinti kiek kw gali but pas mane, nes vin patikra irgi rodo 150kw?


Jeigu pas tave 150 kw, tai motoras turi būti 2 litrai: BMW 5 (E60) 520 d [2005-09-2010-03] [ 110 / 150 kW/KM] [1995ccm].
Kadangi VIN patikra rodo 150 kw, vadinasi, tiek ir yra. Nebent keistas motoras (dėtas iš trilitrio). Tuomet kilovatai realiai gali skirtis nuo to, kas rašoma. Dėl klaidos - greičiausiai dėl žvakių problemos meta ir matuoklės klaidą, kadangi BMW dažnai klaidos vienos su kitom susijusios. Pvz., parėjus ABS davikliui, gali išmesti ir automato klaidą. Tavo vietoje pasikeisčiau žvakes ir pravažiavęs bandyčiau nutrint klaidas, paskui pasivažinėt ir pasižiūrėt, kokios klaidos vėl atsiras po kiek laiko.


StandartinėParašytas: 20 Bir 2014, 17:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Simon rašė:
Jeigu pas tave 150 kw, tai motoras turi būti 2 litrai: BMW 5 (E60) 520 d [2005-09-2010-03] [ 110 / 150 kW/KM] [1995ccm].


Šitas motoras turi 120 kW, bet tikrai ne 150. :) Nėra standatinio dvilitrio su 150 kW.


StandartinėParašytas: 21 Bir 2014, 09:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
littlem rašė:

Šitas motoras turi 120 kW, bet tikrai ne 150. :) Nėra standatinio dvilitrio su 150 kW.


Ar tikrai? Manau, kad N47D20 yra būtent toks motoras, realiai naudotas e60 kėbule.
Šaltinis - http://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E60) ir http://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N47#177bhp_version :-)

O šiaip tai painiava su tais varikliais. Gal kokių žinių turi apie 3 litrų dyzelius e60 su 150 kW? Būtų įdomu susipažinti, nes tikrai turėtų būti pakankamai reti variantai. Aš, berods, kažkada seniau mačiau auto plius skelbimuose aprašymą tokį, tai dar pagalvojau, kad pardavėjas pats nežino, ką parduoda... :D


StandartinėParašytas: 05 Lie 2014, 10:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.19
Amžius:
46
Pranešimai:
88
Miestas:
Baznytkaimis
Automobiliai:
E61 525D AT 2004 - Ex
E61 530D AT 2007
Simon rašė:

Ar tikrai? Manau, kad N47D20 yra būtent toks motoras, realiai naudotas e60 kėbule.
Šaltinis - http://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E60) ir http://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N47#177bhp_version :-)

O šiaip tai painiava su tais varikliais. Gal kokių žinių turi apie 3 litrų dyzelius e60 su 150 kW? Būtų įdomu susipažinti, nes tikrai turėtų būti pakankamai reti variantai. Aš, berods, kažkada seniau mačiau auto plius skelbimuose aprašymą tokį, tai dar pagalvojau, kad pardavėjas pats nežino, ką parduoda... :D



Gal gali buti 3.0 variklis 160 kw su gamykliskai sumazinta galia.... Mano senasis e61 525 buvo 120 kw. Vin sifravimas rode kad gamykliskai mazinta galia. Mazu del ekologijos mokesciu kokiu ar koki biesa taip daryt?....

_________________
Paziurekit i Grazuli ir suprasit, kuo uzaugus buvo lemta tapti anekdotu herojui Petriukui.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 109 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery