Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 23:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 33  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Bal 2014, 13:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Viskasgerai su tais skaiciais tu tuos skaicius kas dabar pas tave yra gausi tik is sroto, nauja detale turi nauja numeri.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2014, 18:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.19
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Automobiliai:
E60 530D 2004
WBANC71030B630052


StandartinėParašytas: 24 Bal 2014, 02:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.24
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E39 530D.
Nusipirkau BOSCH uzh 415 LT. TANAGROJE.


StandartinėParašytas: 22 Geg 2014, 13:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.05.18
Amžius:
34
Pranešimai:
74
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E60 530d M57TU '03
Kazkodel mano tema apie traukos trukuma keliauja i siukslyna, tai uzklausiu cia:

Automobilis: [E60] 530d 155kw (S843A Power reduction), automatine pavaru deze
Problema: traukos trukumas visame diapazone. 0-100kmh pavyksta pasiekti tik per 11.6 sek.


Uzvedus salta varikli siek tiek ismeta balta (gal kiek pilksva), smirdanti dumeli, bet jis greitai dingsta - greiciausiai tai del pakaitinimo zvakiu (diagnostika rodo 1-4 zvakiu ir zvakiu reles klaidas), bet paminiu, nes galbut tai susije su katalizatoriumi.

Varikliui pasilus iki darbines temperaturos, kad ir kiek begazuociau, nemeta visiskai jokio dumo. Tik girdisi svilpimas atleidus pedala krentant apsukoms - galbut uzsikises katalizatorius? Ismetimo garso video cia: https://www.youtube.com/watch?v=_q7bszxfCI0

Pries savaite pakeisti tepalai (Castrol 5w30), tepalo filtras (Knecht), oro filtras (Knecht), kuro filtras (Knecht), separatoriaus filtras (Vaico).

Atlikus diagnostika, be zvakiu pastebetos dar ir sios klaidos:

1. 4501 Exhaust Gas Recirculation- Negative Deviation or Air Mass too High
2. 3FF0 Hot-film air mass meter. Nominal-vs.actual comparison

Diagnostas atjunge EGR vakuumo slangute ir uzkiso ja su varzteliu, pravaziavom dar karta - skirtumo nera. Taip ir palikom atjungta, kad svaresniu oru kvepuotu (ar nieko blogo?).

Turbina labai gyva, pucia tvarkingai iki 1.5 Bar (per INPA (berods) 2.5 Bar rodo - is kur ten +1 Bar nezinau).

Diagnostui pasiekti MAF kazkodel nepavyko (bande per INPA, DIS ir dar kazkoki Bosch'ini), bet kaip issireiske, greiciausiai tai del netvarkos ju paciu programineje irangoje po atnaujinimu ar pan.

Taciau, megejiskai (ELM327 + Android) pasitikrinau kokie oro srauto (MAF) matuokles rodmenys pats:
Srauto matuokle "ant laisvu" mazdaug 13.3 g/s, vaziuojant maksimaliai kyla iki mazdaug 130 g/s.

Kiek turi buti realiai - kolkas informacijos neradau (galbut kas pasidalins?), bet, atsizvelgiant i forumiecio sioje temoje anksciau rasyta zinute:
Tioma007 rašė:
Air mass at cutoff speed in kg/h:
-Calculated: 327
-Measured: 313.9

Air mass at idle speed in kg/h:
-Calculated: 44.4
-Measured: 40.6

tai kaip suprantu, "Measured" eilute nusako, kokie duomenys turetu buti tvarkingoje masinoje. Taigi, perskaiciuoju savo duomenu matavimo vienetus is gramu per sekunde i kilogramus per valanda, kad palyginti su "Measured" duomenimis:

Idle ("ant laisvu")
Calculated: 47.88 kg/h (13.3g/s)
Measured: 40.6 kg/h

Cutoff speed (maksimalios apsukos)
Calculated: ~468 kg/h (~130g/s)
Measured: 313.9 kg/h

Taigi, esant maksimalioms apsukoms, matosi apie netgi 50% nuokrypis i didziaja puse. Ar galima daryti isvada, kad problema srauto matuokleje ir nesuklysiu ja pakeisdamas nauja (arba praplaudamas)? Juolab, kad anksciau mineta 3FF0 klaida nusako butent sia problema. (deja neturiu galimybes pas ka "pasiskolinti" veikiancia matuokle pabandymui - nebent kas is Klaipedieciu forumo nariu sutiktu pagelbeti)

_________________
BMW automobilių sąrašas / palyginimas / greita paieška: https://bind.lt/specs/bmw


StandartinėParašytas: 22 Geg 2014, 15:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
edvn rašė:
Kazkodel mano tema apie traukos trukuma keliauja i siukslyna, tai uzklausiu cia:

Automobilis: [E60] 530d 155kw (S843A Power reduction), automatine pavaru deze
Problema: traukos trukumas visame diapazone. 0-100kmh pavyksta pasiekti tik per 11.6 sek.


Uzvedus salta varikli siek tiek ismeta balta (gal kiek pilksva), smirdanti dumeli, bet jis greitai dingsta - greiciausiai tai del pakaitinimo zvakiu (diagnostika rodo 1-4 zvakiu ir zvakiu reles klaidas), bet paminiu, nes galbut tai susije su katalizatoriumi.

Varikliui pasilus iki darbines temperaturos, kad ir kiek begazuociau, nemeta visiskai jokio dumo. Tik girdisi svilpimas atleidus pedala krentant apsukoms - galbut uzsikises katalizatorius? Ismetimo garso video cia: https://www.youtube.com/watch?v=_q7bszxfCI0

Pries savaite pakeisti tepalai (Castrol 5w30), tepalo filtras (Knecht), oro filtras (Knecht), kuro filtras (Knecht), separatoriaus filtras (Vaico).

Atlikus diagnostika, be zvakiu pastebetos dar ir sios klaidos:

1. 4501 Exhaust Gas Recirculation- Negative Deviation or Air Mass too High
2. 3FF0 Hot-film air mass meter. Nominal-vs.actual comparison

Diagnostas atjunge EGR vakuumo slangute ir uzkiso ja su varzteliu, pravaziavom dar karta - skirtumo nera. Taip ir palikom atjungta, kad svaresniu oru kvepuotu (ar nieko blogo?).

Turbina labai gyva, pucia tvarkingai iki 1.5 Bar (per INPA (berods) 2.5 Bar rodo - is kur ten +1 Bar nezinau).

Diagnostui pasiekti MAF kazkodel nepavyko (bande per INPA, DIS ir dar kazkoki Bosch'ini), bet kaip issireiske, greiciausiai tai del netvarkos ju paciu programineje irangoje po atnaujinimu ar pan.

Taciau, megejiskai (ELM327 + Android) pasitikrinau kokie oro srauto (MAF) matuokles rodmenys pats:
Srauto matuokle "ant laisvu" mazdaug 13.3 g/s, vaziuojant maksimaliai kyla iki mazdaug 130 g/s.

Kiek turi buti realiai - kolkas informacijos neradau (galbut kas pasidalins?), bet, atsizvelgiant i forumiecio sioje temoje anksciau rasyta zinute:

tai kaip suprantu, "Measured" eilute nusako, kokie duomenys turetu buti tvarkingoje masinoje. Taigi, perskaiciuoju savo duomenu matavimo vienetus is gramu per sekunde i kilogramus per valanda, kad palyginti su "Measured" duomenimis:

Idle ("ant laisvu")
Calculated: 47.88 kg/h (13.3g/s)
Measured: 40.6 kg/h

Cutoff speed (maksimalios apsukos)
Calculated: ~468 kg/h (~130g/s)
Measured: 313.9 kg/h

Taigi, esant maksimalioms apsukoms, matosi apie netgi 50% nuokrypis i didziaja puse. Ar galima daryti isvada, kad problema srauto matuokleje ir nesuklysiu ja pakeisdamas nauja (arba praplaudamas)? Juolab, kad anksciau mineta 3FF0 klaida nusako butent sia problema. (deja neturiu galimybes pas ka "pasiskolinti" veikiancia matuokle pabandymui - nebent kas is Klaipedieciu forumo nariu sutiktu pagelbeti)

Diagnistikas - lievas keisk. Klaidos sako osm jis egr atjungineja slangute, nors atjuntu kaip priklauso.
Suitvarkyk egr kaip reikia, jei atjungi isprogramuok arba palik pajungta.
Nuvaziuok i srota pasiimk osm palik uzstata, pasikeisk ir manau pasiliksi su ja... :) Tik nepamenu osm lik ir kalibruoti ar priristi reikia, pataisys mane kas zino.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 22 Geg 2014, 17:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.05.18
Amžius:
34
Pranešimai:
74
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E60 530d M57TU '03
Katik pabandziau atjunges MAF fyske pavazinet - eina kaip raketa :) ar nieko baisaus jei taip pavazinesiu savaitele iki keitimo nauja?

Beje, kur pigiau ju galima rasti?

_________________
BMW automobilių sąrašas / palyginimas / greita paieška: https://bind.lt/specs/bmw


StandartinėParašytas: 10 Bir 2014, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.19
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E60 2005
prisijungiu prie sitos bedos...
atjungus MAF fiske, turetu atsirasti dumingumas ar kazkokia klaida borto kompe? nes pas mane ja atjungus lygiai taip pat vaziuoja masina, jokio skirtumo O.o


StandartinėParašytas: 16 Bir 2014, 15:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.19
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Automobiliai:
E60 530D 2004
sweikis masina 530d 2004 automatas,o viskas prasidejo taip :) masina pradejo neraukti,galvojau mafas,nes atjungus pradedavo traukti,pakeiciau nauju (bocho) vistiek netraukia,pasirodo buvo kiauras imetimo kolektorius ir turbut neuzpusdavo turbo,(atjungus mafa imdavo daugiau oro ir traukdavo)pakeiciau ir ji,dabar atjungi ar palieki maf vistiek netraukia,uzmynus gaza meta juoda duma,apsukos kyla,bet traukos nera,galvojau gal katalozatorius -isdauze katolika,vistiek tas pats.plius girdis lb svilpimas spaudziant gaza,nors ir po truputi ant mazu apsuku(kai turbo dar neturetu veikti) galvoj baisi mintis- Turbina :(


StandartinėParašytas: 16 Bir 2014, 17:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.11
Pranešimai:
811
Automobiliai:
E60 530d 03'
marko911 rašė:
sweikis masina 530d 2004 automatas,o viskas prasidejo taip :) masina pradejo neraukti,galvojau mafas,nes atjungus pradedavo traukti,pakeiciau nauju (bocho) vistiek netraukia,pasirodo buvo kiauras imetimo kolektorius ir turbut neuzpusdavo turbo,(atjungus mafa imdavo daugiau oro ir traukdavo)pakeiciau ir ji,dabar atjungi ar palieki maf vistiek netraukia,uzmynus gaza meta juoda duma,apsukos kyla,bet traukos nera,galvojau gal katalozatorius -isdauze katolika,vistiek tas pats.plius girdis lb svilpimas spaudziant gaza,nors ir po truputi ant mazu apsuku(kai turbo dar neturetu veikti) galvoj baisi mintis- Turbina :(

Jei snypstimas (o ne svilpimas) tai gali buti slangos kiaurios nuo turbinos iki isiurbimo kolektoriaus kazkur.


StandartinėParašytas: 16 Bir 2014, 18:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.19
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Automobiliai:
E60 530D 2004
nu blin panasiau i svilpima :)


StandartinėParašytas: 16 Bir 2014, 18:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.19
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Automobiliai:
E60 530D 2004
turi omeny sitas??? http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/E ... _duct_agr/ blin bet kodel duma juoda meta-gan daug


StandartinėParašytas: 16 Bir 2014, 18:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Nes oro mazai


StandartinėParašytas: 18 Bir 2014, 01:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.05.18
Amžius:
34
Pranešimai:
74
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E60 530d M57TU '03
minijas rašė:
Jei snypstimas (o ne svilpimas) tai gali buti slangos kiaurios nuo turbinos iki isiurbimo kolektoriaus kazkur.

Galima snypstimo priezastis jei pastaruoju metu buvo lista prie srauto matuokles (mano asmenine patirtis): nuiminedamas srauto matuokle siek tiek palenkiau oro slanga link saves, kad susidaryti geresni priejima prie matuokles varztu. Rezultatas - kita slangos puse, esanti apacioje ir besijungianti prie turbinos, pusiau nusimove nuo jos ir turbina pradejo siurbti ora is aplinkos. Uzvedus ir uzkelus apsukas mazdaug 2000rpm+ girdedavosi snypstimas. Nusimovusios slangos vaizdas is apacios (pakelus masina ir nuemus variklio apsauga):

Paveikslėlis

Nors butent toki varianta ir itariau, bet is virsaus nieko nepavyko pamatyti. Tik is apacios, bet ir tai sunkiai - telefona su kamera uzkisti i mazus tarpus daug lengviau nei galva :idea:

_________________
BMW automobilių sąrašas / palyginimas / greita paieška: https://bind.lt/specs/bmw


StandartinėParašytas: 18 Bir 2014, 02:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.05.18
Amžius:
34
Pranešimai:
74
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E60 530d M57TU '03
edvn rašė:
Katik pabandziau atjunges MAF fyske pavazinet - eina kaip raketa :) ar nieko baisaus jei taip pavazinesiu savaitele iki keitimo nauja?

Beje, kur pigiau ju galima rasti?



Tesinys :roll: praploviau savo srauto matuokle su Wynns EGR Cleaner'iu (aprasyme nurodo, kad tinka plauti OSM).

Rezultatas: masinos trauka atsigavo ir yra pastovi visuose diapazonuose. Esant maksimalioms apsukoms oro srauto rodmenys kyla iki 200g/s. Laisvais sukiais kaip ir pries tai (13-15g/s). Palyginimui, atjungus srauto matuokle matau pastovius 200g/s net ant laisvu.

Trauka dabar vienoda tiek su atjungta, tiek su pajungta oro srauto matuokle.

Kuro sanaudu palyginimas:
Pries plovima tilpdavau i 10l mieste vaziuojant gana agresyviai (nors masina buvo buka, bet to uztekdavo vaziuoti priekyje visu ir islaikyti tokias sanaudas).
Su atjungta matuokle: 15-18l mieste agresyviai. Ismesdavo juoda duma siek tiek.
Su pajungta po plovimo: 13-16l. Bandant vaziuoti LABAI letai, 100% susikaupus ties kuro ekonomija ir spaudziant pedala YPATINGAI svelniai galima tilpti i 10l. Bet tai nepalyginamai letesnis ir labiau varginantis vaziavimas nei pries plovima su tomis paciomis sanaudomis - tiesiog dabar zinau, kad numynus pedala masina nedvejodama saus i prieki, ko nebuvo pries tai.

Taigi kyla tokie klausimai:

1. Kokie turi buti sveikos matuokles duomenys? Galbut nors manoji ir atsigavo, taciau visvien turi reiksminga paklaida..
2. Galbut reiketu nutrinti matuokles adaptacijas? Po plovimo matuokle visgi veikia nebe taip, kaip prates kompas.

Jei trumpai, tai nesu tikras ar kuro sanaudos isaugusios del srauto matuokles ar tiesiog apsinesusi srauto matuokle neleisdavo riebinti misinio ko pasekoje buvo maskuojamas kitas gedimas. O pirkti nauja matuokle uz ~500LT, kai dabar esanciosios rodmenys atrodo gana logiski - nekyla rankos. Galbut yra koks issamus sio variklio manualas ar kas nors, kur butu surasyta kokie turi but visi matavimo rezultatai sveikame auto (srauto matuokle, turbina, slegiai ir t.t.)?

_________________
BMW automobilių sąrašas / palyginimas / greita paieška: https://bind.lt/specs/bmw


StandartinėParašytas: 18 Bir 2014, 18:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.19
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Automobiliai:
E60 530D 2004
edvn rašė:
Galima snypstimo priezastis jei pastaruoju metu buvo lista prie srauto matuokles (mano asmenine patirtis): nuiminedamas srauto matuokle siek tiek palenkiau oro slanga link saves, kad susidaryti geresni priejima prie matuokles varztu. Rezultatas - kita slangos puse, esanti apacioje ir besijungianti prie turbinos, pusiau nusimove nuo jos ir turbina pradejo siurbti ora is aplinkos. Uzvedus ir uzkelus apsukas mazdaug 2000rpm+ girdedavosi snypstimas. Nusimovusios slangos vaizdas is apacios (pakelus masina ir nuemus variklio apsauga):

Paveikslėlis

Nors butent toki varianta ir itariau, bet is virsaus nieko nepavyko pamatyti. Tik is apacios, bet ir tai sunkiai - telefona su kamera uzkisti i mazus tarpus daug lengviau nei galva :idea:



pas mane tas snypstimas-svilpimas girdimas dar nepasiekus 2+ apsuku,turbo dar neturetu neturetu isijungti.daug cia visokiu teoriju prisikausiau,kad turbo uzstrigo kazkas ir pan.reiks savaitgali bandyt pajieskot


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 33  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery