Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Bir 2025, 13:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Bir 2014, 22:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.06.01
Pranešimai:
142
Automobiliai:
E36
Sveiki,

Nusipirkau šiandien BMW 318 su tiesioginėm dujom ir turiu klausimų. Kadangi praktiškai tai pirmasis mano automobilis ir su automobilių remontu man dar mažai teko susidurti, atsiprašau jei klausimai pasirodys kvaili.

1. Pradedant spausti gazą maždaug šeštadalis gazo eigos yra visiškai tuščias ir tas labai erzina. Kaip tai spręsti?
2. Po tos tuščios eigos gazo pedalas tampa labai kietas, tiesiog neįmanoma tolygiai iš lėto nuspausti gazo. Ten galima kaip nors pramankštinti ar padėtų gazo troso reguliavimas? Kurioje vietoje jis reguliuojasi?
3. Neįmanoma įžiūrėti automobilio ridos, matosi tik skaičių viršus. Kaip tai sutvarkyti?
4. Kaista variklis. Nuvažiavus mieste 5km, kelis kartus buvau užkėlęs apsukas iki 4-5tukstančių, iššovė šlanga ties sujungimu, kuri aušina dujų reduktorių? ir išbėgo visas antifryzas iš radiatoriaus. Ką pirmasia keisti? Termostatą?
5. Dirbant ant laisvų apsukų su benzinu ir stovint vietoje gan smarkiai dreba automobilis. Dėl dujų dar nežinau. Kaip suprantu pirmas darbas būtų keisti žvakes ir jų laidus?
6. Užvedus šaltą variklį ir automobiliui stovint vietoje po kelių minučių prie išmetimo radau balute. Nesudega kuras? Kaip tvarkyti?


Paskutinį kartą redagavo uvas 15 Bir 2014, 16:28. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 15 Bir 2014, 08:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.26
Amžius:
35
Pranešimai:
360
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318i 1993m. Sedan
2. ant kolektoriaus virsaus gali but po dangteliu priklauso nuo variklio


StandartinėParašytas: 15 Bir 2014, 13:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
40
Pranešimai:
2505
Automobiliai:
-E36/4 325i '93 M-Tech
-E36/4 318i '95
-E46 316i '04 M-Tech
-E39 520iA '03 M-Tech
-E60 523iA '07 M-Tech
-E39 520iAT '01
-E36 316i '99
+E36 323iAT '98 M-Tech
+E91 320dAT '10
+E36 316i '97 M-Tech
3. Spidometro ekranėlio apšvietimo lemputes reikia pasikeisti. Yzy

_________________
Be galo Malonu Vairuoti - BMW E36...


StandartinėParašytas: 15 Bir 2014, 16:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.06.01
Pranešimai:
142
Automobiliai:
E36
Dėkui dėl lempučių.
Dėl gazo, bet ar padės tas reguliavimas? Ir ar nepadarysiu dar blogiau pats reguliuodamas? Nes kolkas nelabai įsivaizduoju kaip ten reguliuojasi.


StandartinėParašytas: 15 Bir 2014, 17:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.24
Pranešimai:
407
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
6. Buk ramus, cia ne kuras, o kondensatas.


StandartinėParašytas: 16 Bir 2014, 13:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.26
Amžius:
35
Pranešimai:
360
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318i 1993m. Sedan
uvas rašė:
Dėkui dėl lempučių.
Dėl gazo, bet ar padės tas reguliavimas? Ir ar nepadarysiu dar blogiau pats reguliuodamas? Nes kolkas nelabai įsivaizduoju kaip ten reguliuojasi.

jei droselio sklende pilnai uzdaryt ir yra vos vos troso laisvumas tai geriau ten nieko nereguliuot, bet jei trosas kabo tai gali truputi patempt


StandartinėParašytas: 17 Bir 2014, 22:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.06.01
Pranešimai:
142
Automobiliai:
E36
Kadangi pastarosiomis dienomis turiu mažai laiko pradedu nuo smulkiausių darbų.
Išsiėmiau spidometrą. Nebuvo labai yzy kai neįsivaizdavau kaip fyškes atjungt, na bent nieko nesulaužiau. Tačiau po to buvau "maloniai" nustebintas.
Gal kas pasakys kiek lempučių man trūksta? :D
Ir kokiu būdu reguliuojasi gazo trosas?


Prikabinti failai:
DSC_0083.jpg
DSC_0083.jpg [ 78.36 KiB | Peržiūrėta 8058 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 17 Bir 2014, 22:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
40
Pranešimai:
2505
Automobiliai:
-E36/4 325i '93 M-Tech
-E36/4 318i '95
-E46 316i '04 M-Tech
-E39 520iA '03 M-Tech
-E60 523iA '07 M-Tech
-E39 520iAT '01
-E36 316i '99
+E36 323iAT '98 M-Tech
+E91 320dAT '10
+E36 316i '97 M-Tech
Priklauso nuo variklio, komplektacijos ir pan. Bet sudėk visas, kur yra kontaktai. Blogiau nebus. Tikrai čia tiek jų trūksta? :shock:
M43 gazo trosas reguliuojasi prie įsiurbimo kolektoriaus, labai akivaizdžiai stovi toks reguliatorius šešiakampis netrumpas ant pačio troso šarvo. Pasukiosi ir matysi.

_________________
Be galo Malonu Vairuoti - BMW E36...


StandartinėParašytas: 18 Bir 2014, 08:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Jei nėra tų opcijų, tai ir lempučių ten tų nereikia.


StandartinėParašytas: 18 Bir 2014, 16:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.11
Amžius:
47
Pranešimai:
34
Automobiliai:
E36 Coupe
Pas tave truksta 2vnt.lempuciu.
1.Stabdziu kaladeliu nusidevejimas.
2.Check (jei pas tave auto yra Check Control Module)?


Prikabinti failai:
DSC_0083.jpg
DSC_0083.jpg [ 33.25 KiB | Peržiūrėta 8022 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 18 Bir 2014, 17:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.06.01
Pranešimai:
142
Automobiliai:
E36
Gal galima plačiau kas tas Check Control Module? Pasinagrinėjau visų lepučių reikšmes, tai be to ką pasakei dar trūgsta check engine, avarinio ir saugos diržų lempučių.


StandartinėParašytas: 20 Bir 2014, 16:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.20
Pranešimai:
170
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex: E36 M43b16 '95 coupe
E46 M47TUD20 +chip '05 coupe
Pas mane irgi panašiai lempučių nėra, bet kiek žiūrėjau, tai jos man standartiškai nepriklauso. Pats išėmiau velniop stabdžių nusidėvėjimo lemputę. :D Už daviklį ir dar klaidos numetimą (stabdžių kaladžių) tikrai nematau prasmės ten tiek mokėti.


StandartinėParašytas: 21 Bir 2014, 11:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.06.01
Pranešimai:
142
Automobiliai:
E36
Sušilus varikliui ir duodant gazo automobilis stipriai meta smirdantį baltą dumą. Buvęs savininkas sakė, kad viskas buvo gerai kol nepakeitė vandens siurblio. Kas galėtų būti?


StandartinėParašytas: 22 Bir 2014, 18:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.22
Amžius:
34
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 323i
O susitvarkiai su variklio kaitimu, nes jei ir toliau kaista ir meta balta duma kaip kad garas, tai gali but kad nusipirkai su perkaitintu varikliu ir prapusta galvutes tarpine.


StandartinėParašytas: 23 Bir 2014, 19:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.06.01
Pranešimai:
142
Automobiliai:
E36
Lyg ir susitvarkiau aušinimą, per naujo įpyliau aušinimo skystį ir nuorinau sistemą. Bet vistiek meta baltą dumą net esant šaltam varikliui ir laikant apsukas apie 2000.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery