Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 22:57

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 23:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
ShypaZ rašė:
Dėkui, idomi informacija. Dėl remontinio komplekto žinau, kad yra, bet patys žiedai yra irgi iš kieto plieno pagaminti kaip ir cilindro sienelės, todėl dyla ir tas ir tas. Jeigu būtų susidėvėjas vien tik žiedas tarkim tai taip čia labai naudingas dalykas ką gamintojas siųlo. Bet jeigu dėt platesnį žiedą ant pasidėvėjusios kameros tai jau gautusi laisvumas manau. O kaip nustatyt kas susidėvejas nenuėmęs galvos nepasakysi. Todėl laukiu prietaiso ir matuodamas kompresija bandysiu į kiekvieną ipilt tepalo truputi ir žiūrėt kaip įtakoja kompresija. Visgi jeigu rezultatuose ir bus didelis skirtumas šitas testas man nepasakys kas susidėvėja ar žiedai ar cilindras(kas irgi nelabai tikėtina ant 240k km.), bet pasakys ar leidžia cilindre ar galvoj kažkur nuteka. Jeigu sumažėjas slėgis dviejuose iš eilės vadinas gali būt tarpine pro mikro įtrukimus pasiskirsto slėgis iš vieno cilindro į kitą.
Šeip mėgstu nusiteigt blogiausiam užtai ir pradedu viską nuo pagrindų, jei kompresija normoj, tai versiu dar kartą visą vakumyną lauk ir sensorius keisiu visus tris jei reiks.
Beje, jeigu keist tik žiedus tai išeina kaip nors ištraukt visus stumoklius pro apačią ar reikia išsilupus variklį būtinai būt ir ant stalo pasidėjus?
Žiedų kainos dar padorios BMW siųlo įsigyt po 100lt už kompl. O štai vienas vožtuvas jau kainuoja 250lt( o jų reikia kiek? 24!? ) Ir dar tiek pat hidrokompensatorių po 70lt/vnt.
Gal kam atrodys kvaila, kad remontuoju seną E39 bet juk tai jauki, gera mašina tik truputį negaluoja :)

Beje išpradžių įtarinėjau vakumą, kad kažko per garsiai traukia man ties isiurbimo kolektorium(bet gal čia normalus traukimo garsas toks), bei užgesinus kažkur irgi šnypščia. Tai buvau net video padaręs, jei įdomu pažiūrėkit, paklausykit ar normalu viskas taip:

https://www.youtube.com/watch?v=7XsmT9X28PY

Užmiršk tu tą krastą, ten kainos užlankstytos, yra ir taip pasirinkimo pilna.


StandartinėParašytas: 08 Bir 2014, 00:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
kiesha rašė:
Buna kad prikepa kompresiniai ziedai, bet cia ant senu rusisku varikliu buvo problema (na ir variklines alyvos buvo siaubingos kokybes), issukus zvakes i kiekviena cilindra pildavo po 50g zibalo ir kokia para taip palaikydavo... daug kam padedavo
Eterio pagalba nusistatyk oro siurbimo vieta, nes jei gauna papildomo oro tai, duju misinys per liesas ir traukos del to tikrai geros nebus (cia tau ir "kompresijos" trukumas)...

O tu bandei kelnes per galva nusimauti??
Ima galva ir istraukia stumoklius su svaistikliais per virsu (pres tai nuemus tepalo karteri ir atsukus svaistiklius nuo alkuninio veleno), tuo paciu pasikeisi galvos, ismetimo ir isiurbimo tarpines, bet pirmiausiai susirask per kur papildomai ora traukia, gal tik ismetimo ir isiurbimo tarpiniu keitimas pades-eteris parodys kur ora gaudo-sukils apsukos.


Na ok bandysiu papurškaliot dar kartą. Nors buvau nemažai šlangų ir nusirinkęs apžiūrai.. Bet pameginsiu papurškinėt daugiau aplink kolektorių.

O dėl krastos tai žiūriu ten nes niekas tokių dalykų kaip konkrečiam BMW varikliui kokių vožtuvų negamina. Nebent juos bandyt resauruot kažkaip juos ten būna pritrina su pasta kažkokia jeigu jie leidžia, tai gal išvis tada nereikia prikt nei galvos nei vožtuvų, galvą nuveži kad nušlifuotų, pasižiūri ar nėra įtrukimų, prasitrini tuo vožtuvus visus kad gražiai sėdėtų savo vietoj, dedi naują tarpinę ir viskas turėtų būt su galva. Su stumokliais gal kiek sudėtingiau, tik taip ir nesupratau ar galima varikliui esant dar mašinoj išimt juos ar nelabai? Jei teisignai supratau reikia išleist tepalą ir nuėmus karterį viską atsukt kad išstumt proviršų, ir šiuo atvėju manau veleno padėtis irgi turi būt užviksuota kazkaip :/
Čia tokiais apmastymais dėliojuosiu jau galima scenarijų jeigu bus blogiausias variantas teisiog :)


StandartinėParašytas: 08 Bir 2014, 00:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Visuose motorose yra "metkes", tad pries ardydamas susirask info apie tai...


StandartinėParašytas: 08 Bir 2014, 00:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
ShypaZ rašė:

Na ok bandysiu papurškaliot dar kartą. Nors buvau nemažai šlangų ir nusirinkęs apžiūrai.. Bet pameginsiu papurškinėt daugiau aplink kolektorių.

O dėl krastos tai žiūriu ten nes niekas tokių dalykų kaip konkrečiam BMW varikliui kokių vožtuvų negamina. Nebent juos bandyt resauruot kažkaip juos ten būna pritrina su pasta kažkokia jeigu jie leidžia, tai gal išvis tada nereikia prikt nei galvos nei vožtuvų, galvą nuveži kad nušlifuotų, pasižiūri ar nėra įtrukimų, prasitrini tuo vožtuvus visus kad gražiai sėdėtų savo vietoj, dedi naują tarpinę ir viskas turėtų būt su galva. Su stumokliais gal kiek sudėtingiau, tik taip ir nesupratau ar galima varikliui esant dar mašinoj išimt juos ar nelabai? Jei teisignai supratau reikia išleist tepalą ir nuėmus karterį viską atsukt kad išstumt proviršų, ir šiuo atvėju manau veleno padėtis irgi turi būt užviksuota kazkaip :/
Čia tokiais apmastymais dėliojuosiu jau galima scenarijų jeigu bus blogiausias variantas teisiog :)

Perdaug tu čia sudėtingai į viską žiūri :mrgreen:


StandartinėParašytas: 08 Bir 2014, 18:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Nusilupau įsiurbimo kolektorių, viską perrinksiu, žiūrėsiu gal kur nedaveržta buvo, bet šeip nieko blogo nematyt :/


StandartinėParašytas: 08 Bir 2014, 22:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Nieko neradau, viskas sandaru. Ikaitęs automobilis vis dar vos velkasi.Ypač kai dabar taip karšta lauke tai reik pedala nuspaudus būt pastoviai kad bėgėtusi padoriau...

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 08 Bir 2014, 23:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Šiaip tai įdomu, šaltas traukia, o pašilęs ne. O tai kompresiją matavai?


StandartinėParašytas: 08 Bir 2014, 23:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Ne dar laukiu prietaiso, turi ateit ant dienų. Šeip pagal visą fiziką kaip tik karštas turėtų eit geriau, nes kūnai šilant plečiasi tai taip pat ir žiedais ir stūmokliais turėtų net pasandarėt įkaitus mašinai. Todėl tikiuosi, kad tai ne nuo kompresijos. Bet, kad daugiau ir nebeliko ką tikrint tai greičiausiai ir bus varikliui ragas jau :(


StandartinėParašytas: 09 Bir 2014, 00:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
36
Pranešimai:
962
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
Bet tai jei nebūtų kompresijos ar neturėtų jis sunkiau ir vestis ir netgi ir šaltas netraukt? Kodėl pas šaltą tada kompresija yra, o šiltam nebėra?


StandartinėParašytas: 09 Bir 2014, 09:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Tai va ir man čia rūpintys klausimai yra. Nes vedasi jis vasada iš poros pasukimų šaltas ar karšras :/ Galvoj gal kokios vožtuvu gumelės kai įkaista nesandarios pasidaro ar kas, nebežinau aš jau


StandartinėParašytas: 09 Bir 2014, 10:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
o i kokia autvadita ar krasta nenori nuvaryti apziurai ar taip ir bursi ? manasis vienodai traukia, ar saltas ar karstas.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 09 Bir 2014, 11:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Ne Lietuvoj aš, todėl teks paburt. O negali būt dėl blogos ventiliatoriaus sankabos? Ji pastoviai susikabinus ir veikia, gali tai įtakot variklio galią ir sąnaudas jeigu ji ant to pačio diržo yra visada tai gal stabdo varikli?


StandartinėParašytas: 09 Bir 2014, 12:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
ShypaZ rašė:
Ne Lietuvoj aš, todėl teks paburt. O negali būt dėl blogos ventiliatoriaus sankabos? Ji pastoviai susikabinus ir veikia, gali tai įtakot variklio galią ir sąnaudas jeigu ji ant to pačio diržo yra visada tai gal stabdo varikli?

Termomova tikrai tiek neduoda galios nuostolių, kažkiek apkrauna variklį, bet tikrai ne tiek.


StandartinėParašytas: 09 Bir 2014, 12:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Vistiek užsakiau naują termomovą, tepalus, filtrus.
Va kaip turi eit šitą mašina:
https://www.youtube.com/watch?v=ZaGBUAYkJls


StandartinėParašytas: 09 Bir 2014, 14:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.03
Pranešimai:
106
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528i
Gal O2 sensorius? Pasiles jis gal bloga itampa siuncia kompui ir nepakankamai kuro paduoda?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery