Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 12:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 586 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 40  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 15:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
dionich rašė:
Jo, ne ziema irgi problemu su perjunginejimu neturiu. Bet ziema reikia isjunginet peciuka,kad dujos persijungtu greiciau. Taigi noreciau padaryt, kad visiem mazgams uztektu silumos, be jokiu papildomu veiksmu. Droselio varianta turbut reikai atmest, nes ten stuceris labai mazas, neuzteks turbut sroves. O ka jei paimt srove is storos zarnos kuri eina i radiatoriu?
Paveikslėlis

Tai gal pas tave šlangos labai ilgos pajungtos, nes pas mane į reduktorių nuo trasos kur pajungta, tai viena gal 30cm kita kokių 40cm ir bėdų jokių nėra.

Šiaip geriau kokį elektrinį teną būtų efektyviau įtaisyt į dujų reduktoriaus antifrizo pašildymą, kad greičiau persijungtų.


StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 15:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Reduktorius stovi po oro filtro deze. Slanga eina is variklio galo. Puse metro tai tikrai bus. Manau jei ja izoliuoti su silumine izoliacija, izoliot reduktoriu, tai efektas tikrai bus, reduktorius nesals. Bet vistiek peciukui maziau silumos eina. Noriu rast universalu sprendima visiem mazgam :)

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 15:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
dionich rašė:
Reduktorius stovi po oro filtro deze. Slanga eina is variklio galo. Puse metro tai tikrai bus. Manau jei ja izoliuoti su silumine izoliacija, izoliot reduktoriu, tai efektas tikrai bus, reduktorius nesals. Bet vistiek peciukui maziau silumos eina. Noriu rast universalu sprendima visiem mazgam :)

Reduktorius iš lauko mažiau šals, bet atsimink, kad jis šąla iš vidaus, nes iš skystos fazės dujos yra verčiamos į dujinę t.y. vyksta išpurškimas ir tuo metu šąla. Čia kaip kaip kondicionierius :mrgreen:


StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 15:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Jo sutinku, bet kai vaziuoji salta ziema autostrada, is isores irgi labai sala. Kartais buna, kad prarandu trauka :)

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 15:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
dionich rašė:
Jo sutinku, bet kai vaziuoji salta ziema autostrada, is isores irgi labai sala. Kartais buna, kad prarandu trauka :)

Taip negalėtų būt. Gal kažkas su dujų reguliavimu negerai, filtrai? purkštukai? Reduktorius gal per silpas ar magistralė per plona pajungta. Nes jokių panašių bėdų neteko turėt. Žiemą tenka pavažiuot kol užšyla, bet dėįl to bėdos nėra, trauka gera.


StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 15:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Siap dujos veikia gerai, zarnos storos. Gal but su instaliacija kazkas ir negerai, dujininkas nepripazista :)

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 05 Bir 2014, 13:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
38
Pranešimai:
713
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325
o nenori tokio dalyko pasidaryti efektas manau tikrai jaustusu o ir islaidu mazai
http://forumas.bmwfan.lt:8080/viewtopic ... start=1640
pats apie toki galvoju tik kol vasara dar listi nesinori


StandartinėParašytas: 05 Bir 2014, 16:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Turi omeny ta elektrini pasildytuva? :) Jo, maciau toki varianta, cia forume irgi vienas zmogus dare panasu proekta ir jisai buvo patenkintas: viewtopic.php?f=29&t=127419
Bet cia reikia vest laidus, daryt viska protingai ir graziai, kad nesudegint masinos :) Vasara, tingiu ..
Siap, uzmaniau kita menesi keisti visas ausinimo slangas, nuiminesiu valysiu radiatoriu, ir kaip tik gera proga kazka tai modifikuot. Pabandysiu paimt sildyma is storos zarnos ir izoliuot reduktoriu. Jei nieko nesigaus, viska grazinsiu kaip buvo, tiktai izoliuosiu slanga ir reduktoriu.

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 18:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
38
Pranešimai:
713
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325
dionich rašė:
Turi omeny ta elektrini pasildytuva? :) Jo, maciau toki varianta, cia forume irgi vienas zmogus dare panasu proekta ir jisai buvo patenkintas: viewtopic.php?f=29&t=127419
Bet cia reikia vest laidus, daryt viska protingai ir graziai, kad nesudegint masinos :) Vasara, tingiu ..
Siap, uzmaniau kita menesi keisti visas ausinimo slangas, nuiminesiu valysiu radiatoriu, ir kaip tik gera proga kazka tai modifikuot. Pabandysiu paimt sildyma is storos zarnos ir izoliuot reduktoriu. Jei nieko nesigaus, viska grazinsiu kaip buvo, tiktai izoliuosiu slanga ir reduktoriu.

Manau net neverta pradet su reduktoriaus sildymu, nes naudos bus nulis. Antifrizas juk ne tik per ji eina, o per visur, tai sils kaip siles. Geriau issiardyk reduktoriu ir paziurek ar yra pasildymo spyruokles, nes net is nauju issima (patys pardavejai sake kai stato duju iranga) ka ir pats padariau nors galvoju atgal susideti.


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 19:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
O kam isima?

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 19:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
38
Pranešimai:
713
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325
issima tam kad uzsinesa labai greitai (kaip sake metu neatlaiko) bet as galvoju jei normalus filtriukas pries tai stovi viskas turi buti gerai. Pas mane jo nebuvo tai ir uzsikiso todel ir isemiau jas


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
ačiū uz info :)

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 08 Bir 2014, 01:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.06
Pranešimai:
36
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E39 535i 97
Skype:
eimantas559
Prie to pacio kiek kainuotu ideti dujas i v8? Duju yranga turiu pac ir kur patartumete deti?


StandartinėParašytas: 18 Bir 2014, 23:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.26
Amžius:
34
Pranešimai:
360
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318i 1993m. Sedan
E36 1.8 83kw sove slangines dujos nunese dvi LEV slangas uzmoviau atgal viskas kaip ir gerai bet kyla klausimas del ko taip buvo (pirmas kartas per 2 metus) ir ar gali but dar kazkas sugadinta?


StandartinėParašytas: 26 Lie 2014, 11:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
38
Pranešimai:
713
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325
KOza rašė:
E36 1.8 83kw sove slangines dujos nunese dvi LEV slangas uzmoviau atgal viskas kaip ir gerai bet kyla klausimas del ko taip buvo (pirmas kartas per 2 metus) ir ar gali but dar kazkas sugadinta?

"Dujos jau yra labai šaltos pačios iš savęs, o jei pradeda jų srautas eiti pro nepašildytą reduktorių, tai tikimybė sušalti reduktoriaus membranoms, kanalams ir t.t. tikrai atsiranda (kalbu apie vėsesnius mūsų klimato laikotarpius). Ko pasekoje pradės veltis visokios klaidos dujų kompe.. Jeigu neteisingai teka dujų srautas iš reduktoriaus į purkštukus, tai variklis ima dirbti negražiai.. Autoadaptacija nevyks teisingai pvz. Dėl blogo dujų srauto (per didelis/per mažas) negalima net autokalibracijos padaryt dujų įpurškimo sistemai, kol visko nesustiguoji į savo vietas. O šalto ir šilto variklio parametrai skiriasi gi.. Jei nukris apsukos kai gazo daugiau paduosi, o kuro mišinio santykis tuo metu bus nesąmoningas įsiurbime, ko pasekoje gali būti šūvis variklio oro įsiurbimo sistemoje. Tada greičiausiai sklendėms, oro srautams - amen. Jeigu nėra nustatyta, kad dujos atsijungtų automatiškai, kai variklio sūkiai nukrenta iki kokių 600/min. Niuansų nemažai šiaip galima įvardinti :roll:"
beje su tokia sistema dek apsauga srauto matuoklei nes veliau keist reikes


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 586 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 40  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery