Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 06:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 225 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Kov 2014, 08:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
faithlessism rašė:
Atsiprasau, busiu sumaises , tai isties skirtingi dalykai...

Dabar bandau issiaiskint, kokia mano kolonele...
Ar Active steeringo pozymis yra tas kad nereikia daug kartu susukti vairo, norint pilnai susukt ratus?

Sunku tema paskaityt? Net vaizdines medziagos ideta kuom skiriasi viena ir kita.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 15 Bal 2014, 01:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
Vyrai turiu klausimeli, ar gali vairo kolonele, turinti laisvuma, itakoti vaziavima didesniu greiciu? Nes pas mane problema tame, kad vaziuojant nuo 100-120 km/h ir didesniu greiciu masina plaukioja ant kelio, meginu tvirtai laikyti vaira, bet jei pusteli koks vejelis auto tai i kaire tai i desine siek tiek blaskosi. Kelias lygus, ratai tvarkingi (lyginti ratlankiai, naujos padangos, balansuoti tiek su vasarinem tiek ir su zieminem), kitu variantu nesugalvoju, kas gali itakoti ta nestabilu laikyma. Bet jei diena buna ganetinai vejuota tai isvis baisu vaziuoti, nes kur pusteli vejas ten ir auto nusuka :) Galbut kazkas turejo panasiu bedu? Ar tai pagrinde vairo koloneles beda ar gali buti kazkas kita?
Dekui uz atsakymus.


StandartinėParašytas: 15 Bal 2014, 13:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
O padangos ant priekio ir galo vienodos ?


StandartinėParašytas: 15 Bal 2014, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
VytasM rašė:
O padangos ant priekio ir galo vienodos ?


Taip, originalus islyginti BMW ratlankiai styling 135, su naujom goodyear 245/40 R18 padangomis (su zieminem R16 - tas pats). Vairo kolonele megino verzti (prie maximos bazes Vilniuje, nepamenu pavadinimo), bet sako nieko nepades, per daug nusideveje, reikia naujos. Be to, susukus vaira i viena puse ir sukant i kita viena karta stukteli mazdaug ties "viduriu". Tai mano nuomone, visi keliai veda i vairo koloneles problema, bet tik noriu suzinoti ar dar kam nors yra taip buve ir ar nera kokiu kitu variantu. Nes logiskai mastant jei vairo kolonele turi nebloga laisvuma, tai vaziuojant didesniu greiciu pustelejus vejuj ar kokiam ne itin lygiame kelyje, tas laisvumas ir iskraipo stabilu vaziavima, nes nors tu vaira laikyk isikandes dantimis, vis tiek yra laisvumas ir masina "siubuos". Kitu variantu nesugalvoju


StandartinėParašytas: 15 Bal 2014, 14:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
VytasM rašė:
O padangos ant priekio ir galo vienodos ?


O kokią tai įtaką gali turėti išvardintiems simptomams?


Paskutinį kartą redagavo littlem 15 Bal 2014, 15:33. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 15 Bal 2014, 15:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
e60tas rašė:

Taip, originalus islyginti BMW ratlankiai styling 135, su naujom goodyear 245/40 R18 padangomis (su zieminem R16 - tas pats). Vairo kolonele megino verzti (prie maximos bazes Vilniuje, nepamenu pavadinimo), bet sako nieko nepades, per daug nusideveje, reikia naujos. Be to, susukus vaira i viena puse ir sukant i kita viena karta stukteli mazdaug ties "viduriu". Tai mano nuomone, visi keliai veda i vairo koloneles problema, bet tik noriu suzinoti ar dar kam nors yra taip buve ir ar nera kokiu kitu variantu. Nes logiskai mastant jei vairo kolonele turi nebloga laisvuma, tai vaziuojant didesniu greiciu pustelejus vejuj ar kokiam ne itin lygiame kelyje, tas laisvumas ir iskraipo stabilu vaziavima, nes nors tu vaira laikyk isikandes dantimis, vis tiek yra laisvumas ir masina "siubuos". Kitu variantu nesugalvoju

Vaziuokle ok? Stabilizatoriu gumas perziurek.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 15 Bal 2014, 15:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Darenasp rašė:
Vaziuokle ok? Stabilizatoriu gumas perziurek.


+ būtinai plaukiojančius sailentblokus gale!


StandartinėParašytas: 15 Bal 2014, 16:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
e60tas rašė:

Taip, originalus islyginti BMW ratlankiai styling 135, su naujom goodyear 245/40 R18 padangomis (su zieminem R16 - tas pats). Vairo kolonele megino verzti (prie maximos bazes Vilniuje, nepamenu pavadinimo), bet sako nieko nepades, per daug nusideveje, reikia naujos. Be to, susukus vaira i viena puse ir sukant i kita viena karta stukteli mazdaug ties "viduriu". Tai mano nuomone, visi keliai veda i vairo koloneles problema, bet tik noriu suzinoti ar dar kam nors yra taip buve ir ar nera kokiu kitu variantu. Nes logiskai mastant jei vairo kolonele turi nebloga laisvuma, tai vaziuojant didesniu greiciu pustelejus vejuj ar kokiam ne itin lygiame kelyje, tas laisvumas ir iskraipo stabilu vaziavima, nes nors tu vaira laikyk isikandes dantimis, vis tiek yra laisvumas ir masina "siubuos". Kitu variantu nesugalvoju


Jei vairo kolonele perverzta tai tu gyvenime tokios masinos nesugaudysi ant kelio. Kolonele turi tureti sioki toki laisvuma.


StandartinėParašytas: 15 Bal 2014, 17:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
Dekui uz patarimus, iskart po velyku leksiu i servisa keistis tepalu ir tuo paciu perziureti vaziuokle. Bet sprendziant pagal jusu komentarus susidaro ispudis, jog nebutinai vairo kolonele (ar gal net ne ji) turi itakos automobilio plaukiojimui. Siaip man tai butu labai gera zinia, nes geriau pasikeisti stabilizatorius ir/ar sailentblokus nei visa vairo kolonele, kuri man asmeniskai diskomforto nesukelia, nes tas stuktelejimas sukant vaira buna paprastai stovint vietoje, o vaziuojant nieko nesijaucia. As norejau suverzti vairo kolonele, bet meistrai pasake, kad nera ka verzti, per daug isdile ir nieko nedare, tad nezinau ar buves auto savininkas verze pries mane, taciau itariu, kad ne, nes auto pirktas tiesiogiai is Vokietijos (bet visko gali buti).


StandartinėParašytas: 15 Bal 2014, 20:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
e60tas rašė:
Dekui uz patarimus, iskart po velyku leksiu i servisa keistis tepalu ir tuo paciu perziureti vaziuokle. Bet sprendziant pagal jusu komentarus susidaro ispudis, jog nebutinai vairo kolonele (ar gal net ne ji) turi itakos automobilio plaukiojimui. Siaip man tai butu labai gera zinia, nes geriau pasikeisti stabilizatorius ir/ar sailentblokus nei visa vairo kolonele, kuri man asmeniskai diskomforto nesukelia, nes tas stuktelejimas sukant vaira buna paprastai stovint vietoje, o vaziuojant nieko nesijaucia. As norejau suverzti vairo kolonele, bet meistrai pasake, kad nera ka verzti, per daug isdile ir nieko nedare, tad nezinau ar buves auto savininkas verze pries mane, taciau itariu, kad ne, nes auto pirktas tiesiogiai is Vokietijos (bet visko gali buti).

Ar tau nebus kaip man, virsutine vairalazdes mova parejus. Paziurek kazkur yra tema apie tai.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 14 Geg 2014, 19:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.14
Pranešimai:
1
Automobiliai:
e60
sveiki niekas ir nebepasake kaip isprende sitas klaidas dega active steering inactive, dynamic drive failure ir antipraslydimo lempute bei geltonas vairiukas. Vairas sukinejasi sunkiau nei turetu, bet lengviau nei neveikiant stiprintuvui. gal kas isprende sitas klaidas ar zino kas galetu buti:)


StandartinėParašytas: 29 Geg 2014, 01:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
Darenasp rašė:
Ar tau nebus kaip man, virsutine vairalazdes mova parejus. Paziurek kazkur yra tema apie tai.



Rasau po siokios tokios pertraukos. Trumpai tariant perziurejus visa vaziuokle, buvo pakeisti keli sailentblokai, visa kita - tvarkinga. Taciau problema neissisprende. Vaziuojant lygiu keliu, vaira laikant tvirtai auto kartais nusuka siek tiek tai i kaire tai i desine (esant didesniam vejui lauke tai jauciasi ypatingai zenkliai). Toks jausmas, kad ratai pasisuka kokiu 1mm i kazkuri sona ir tuomet tenka lyginti vaira, kad istiesinti vaziavima (is galo vaziuojant ir stebint atrodytu kad kaip girtas vairuoju plaukiodamas nuo vienos juostos iki kitos). Taciau tai pasijaucia tik vaziuojant bent ~110 km/h ir zinoma didesniu greiciu. Kuo didesnis greitis - tuo labiau. Vaziuojant iki 100 km/h to praktiskai nesijaucia.
Kiek teko su kuo kalbeti, tai pasiulymai tokie: keisti amortizatorius, taciau 4 fun, spejant kad jie kalti (nors gal jie geri) investuoti i galbut nereikalinga dalyka tikrai nesinori. Nezinau kiek kas ka sako, taciau dauguma skeptiskai ziuri del vairo koloneles, jog ji nelabai tai gali itakoti. Taciau man vis panaseja, kad problema susijusi su ja (bet velgi nesinori bereikalingai remontuoti kas galbut nieko nepakeis). Beet vairo koloneles susidevejimas e60'se kazkaip man nelabai girdetas dalykas, tai gal visgi ne vairo kolonele?..

"Virsutine vairalazdes mova" kazkaip nelabai radau info apie tai, galbut galima kiek placiau? Kokie pozymiai pasireiskia kai ji yra netvarkinga ir kaip galima butu ja pasitikrinti?
Taip pat, buciau labai dekingas jei kas yra susidures su panasia problema ir ja issprende, pasidalintu patirtimi, dekui :)


StandartinėParašytas: 29 Geg 2014, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.27
Pranešimai:
143
Automobiliai:
E61 530d 2006-12 170kw+chip
Nikas:
Faithless
Pas mane irgi AS, ir nors masina turiu nesenai, yra teke susidurt su tokiu lengvu 'plaukiojimu'' masinos prie didziulio vejo.
Kai dar vazinejau su Vectra, tai neatrodydavo nuostabu, kai truputi panesioja masina prie didesnio greicio ir vejo trasoj, bet dabar tai truputi keista kai beveik 2t masina taip daro, tai man irgi idomu ar cia gali but kolonkes laisvumo kalte.. mano AS jau truputi pavargus, bet dar nebaisiai, o kas liecia kokybe BMW kolonkiu, tai, tarkim, man kolonkiu servise pries akis lygino Audi ir BMW kolonkes, ir Audi neva tai zymiai geriau padarytos (konkreciai koloneles dantraciai,kurie nusidevi), o meistras, kuris ir E39 turejes ir dabar su e60 vaziuoja, sake,jog koloneles sitiem abiem modeliam yra proeblematiskos, vien del situ dantraciu kokybes.


StandartinėParašytas: 29 Geg 2014, 18:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
Na as beveik 99% isitikines, kad cia vairo koloneles kalte (tik nezinau ar ja reiketu visa keisti, ar glaima kazkuria dali pakeisti, kaip vairalazdes mova ar kokia kita dali). Kaip paminejau prei didziulio vejo jauciasi, kad nesioja, tai pas mane esant beveik nuliniam vejui turbut jauciasi kaip pas tave prie didziulio :) O kas pas mane darosi kai is tiesu pucia didziulis vejas.. tiesiog ekstremalus ir labai pavojingas vairavimas. Bet kadangi speju tai nera labai opi BMW problema, tai atsakymu ar patarimu galima ir nesulaukti :)
Na speju teks vaziuoti i servisa, o ten zinoma pasakys vairo kolonelej kapec ir kad remontas kainuos normaliai...


StandartinėParašytas: 29 Geg 2014, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.27
Pranešimai:
143
Automobiliai:
E61 530d 2006-12 170kw+chip
Nikas:
Faithless
Siaip nera tos AS brangios, reik tik kuo maziau begusia ieskot, gal nuo anglo,jei tinka - kad butu tie dantraciai neissimale dar,nes jie nera tvarkomi.
Kaune Domeikavoj lygtai apie 2.5k spejo kad atsieitu su ikrovimu, jei gerai atmenu..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 225 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery