Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 14:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Bal 2014, 20:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.27
Pranešimai:
143
Automobiliai:
E61 530d 2006-12 170kw+chip
Nikas:
Faithless
Daivantoj ir tikrino pagal jusu,Antanai,prisakyma,reziume - pavarges tepalas ir jo truko litro. Kai issiaiskinsiu su mataru (ar neleidzia tepalu per ziedus ir nebus dideliu investiciju),keisim pilnai dezes tepaliuka :)


StandartinėParašytas: 11 Bal 2014, 13:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
Kilo klausimas: pilnai keiciant dezes tepala ar keiciasi ir filtras? (vidinis ar isorinis?) Bei +- kokia keitimo kaina (pacio darbo)?
Dekui.


StandartinėParašytas: 11 Bal 2014, 13:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
e60tas rašė:
Kilo klausimas: pilnai keiciant dezes tepala ar keiciasi ir filtras? (vidinis ar isorinis?) Bei +- kokia keitimo kaina (pacio darbo)?
Dekui.


Yra forume papasakota. Filtras kartu su karteriu keičiasi. http://www.autotransmisija.lt/automatin ... 6hp26.html
Esu iš jų pirkęs, tikrai kokybiškas dalykas.Negarantuoju, kad tikras vokietis, bet klėmai visur "made in germany". Ir ZF kodas sutampa.


StandartinėParašytas: 12 Bal 2014, 15:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
PusėKrokodilo rašė:

Yra forume papasakota. Filtras kartu su karteriu keičiasi. http://www.autotransmisija.lt/automatin ... 6hp26.html
Esu iš jų pirkęs, tikrai kokybiškas dalykas.Negarantuoju, kad tikras vokietis, bet klėmai visur "made in germany". Ir ZF kodas sutampa.


Dekui uz info.

Beje, kiek teko skaityti reiketu keisti kas ~3 tepalu keitimus, grubiai ~60k km (nors as keiciu tepalus pagal kompiuterio rodmenis, t.y. ~12000-15000 km, tai man butu gal kiek per daznai). Tad kyla vienintelis klausimas, Jus keisdami tepala keiciate dalinai, t.y. ~6 litrai nauju + likusi seno tepalo dalis AR pilnai sena tepala isvalote ir pilate nauja (toks budas zinoma brangesnis)? Pagal realybe kaip reiketu elgtis is tikruju? Nes pas mane auto prabegusi jau 300k km ir nezinau ar buvo kada keistas dezes tepalas todel mastau dabar pasikeisti pilnai nauju, o veliau daryti dalini keitima.


StandartinėParašytas: 12 Bal 2014, 18:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
e60tas rašė:

Dekui uz info.

Beje, kiek teko skaityti reiketu keisti kas ~3 tepalu keitimus, grubiai ~60k km (nors as keiciu tepalus pagal kompiuterio rodmenis, t.y. ~12000-15000 km, tai man butu gal kiek per daznai). Tad kyla vienintelis klausimas, Jus keisdami tepala keiciate dalinai, t.y. ~6 litrai nauju + likusi seno tepalo dalis AR pilnai sena tepala isvalote ir pilate nauja (toks budas zinoma brangesnis)? Pagal realybe kaip reiketu elgtis is tikruju? Nes pas mane auto prabegusi jau 300k km ir nezinau ar buvo kada keistas dezes tepalas todel mastau dabar pasikeisti pilnai nauju, o veliau daryti dalini keitima.


Yra dirbtuvės, kurios pakeičia pilnai. Tik kainuoja brangiau. Nebent, gauni dėžės tepalą pigiau ir tada mokėsi tik už pakeitimą. Karterį su filtru keisk būtinai, jei nekeistas dar. Ir patarčiau iš karto nusipirkti naują jungtį, tuo pačiu pakeis. Nebrangi yra. Man gerai padarė viską "Daivanta" , nusiskundimų neturiu.


StandartinėParašytas: 13 Bal 2014, 02:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
PusėKrokodilo rašė:
Yra dirbtuvės, kurios pakeičia pilnai. Tik kainuoja brangiau. Nebent, gauni dėžės tepalą pigiau ir tada mokėsi tik už pakeitimą. Karterį su filtru keisk būtinai, jei nekeistas dar. Ir patarčiau iš karto nusipirkti naują jungtį, tuo pačiu pakeis. Nebrangi yra. Man gerai padarė viską "Daivanta" , nusiskundimų neturiu.


Ok, dekui uz patarimus. Skambinausi i Daivanta, is pradziu atsiliepe moteris, kuri vargiai suprato apie ka eina kalba, bet veliau vyrukas paaiskino, kaina ~200 Lt + butina diagnostika 60 Lt ir lyg viskas. Ivedus "Daivanta" i google randa nemazai skundu apie juos, jie zinoma garsus sioje srityje, bet man kazkaip sukele abejoniu. Siaip neblogu atsiliepimu girdejau apie "Itoda", draugas tvarke savo automata, vazineja iki siol, tikrai nesiskundzia, tad galbut reikes ten pasikeisti (dar pirmadieni pasiskambinsiu jiems). Reikiamas medziagas manau gausiu pigiau nei is "autotransmisija.lt", bet viska (tepalus, filtra su karteriu, jungti, darba) paskaiciavus vis tiek susidaro ~1000 Lt suma. Na bet jei niekad nebuvo keista, manyciau verta pameginti, nes dabar vazinejant ypac apsilus masinai begiai persimeta ne itin graziai, pasitaiko "uzlaikymu" arba "numetimu", kuriu lyg ir seniau nebuvo (pries pusmeti pripyliau apie ~200-300l tepalo, bet itariu, kad vel jo truksta). Pranesiu forume ar ka nors pagelbejo pilnas tepalu keitimas.


StandartinėParašytas: 13 Bal 2014, 07:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Kas nedirba, - tas neklysta. Skundų yra ant kiekvienos kontoros. Dėl tos "būtinos diagnostikos" - tai aš stipriai abejoju. Darė ir mano auto, po alyvos pakeitimo, pats "Daivantos" savininkas, bet ta diagnostika buvo tokia juokinga. Tuo metu Jis pats ("Daivantos" savininkas), tik ką nusipirkęs buvo ešem. Tai daugiau aš jam papsakojau, nei jis man.
Nežinojo, nei kas tas IBS, nes mano atjungtas ir meta DDE bloke klaidą dėl IBS, ir EGR užglušinimas pasak jo - varikliui yra katastrofa. Dar ten kažkokių smulkmenų nebepamenu, kurių nežinojo. Pradėjom aiškintis EGR paskirtį ir tai, kad auto yra 10 metų senumo, ir apie ekologiją ir t.t.t. Nu žodžiu, jei yra galimybė - diagnostiką normalią - daryk kitur. Dėl dėžės padarė viską normaliai, alyvą pylė tik atvėsus dėžei. Matavo temperatūrą lazeriniu termometru, kuriuo labai didžiavosi :) :) Nu tokių visokių yra kabliukų. Bet visumoje, gaudosi neblogai, dėl dėžių. Aš vežiausi viską savo, man išėjo jų tik darbas. Ai dar vienas varžtas neatsisuko, tai jie turėjo. Dabar jau pravažiavus nemažai km, jokių pratekėjimų nėra, dėžė dirba sklandžiai, šiek tiek apsukos plaukioja, tai vėl neplaukioja, bet čia jau atskira tema. Tai tiek


StandartinėParašytas: 24 Bal 2014, 23:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.24
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E60 525i
sveiki vaziuojant kaip issilygina greitis pradeda sokineti apsukos apie 1000 dazniausiai 5 arba 6 begis.Dezeje tepalo uztenka kiek ziurejau.Kas dar galetu buti?Gal gali but dezes pusle ar kazkas elektrine dalis?


StandartinėParašytas: 25 Bal 2014, 03:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
edvinuxxxs rašė:
sveiki vaziuojant kaip issilygina greitis pradeda sokineti apsukos apie 1000 dazniausiai 5 arba 6 begis.Dezeje tepalo uztenka kiek ziurejau.Kas dar galetu buti?Gal gali but dezes pusle ar kazkas elektrine dalis?


Pusle greiciausiai


StandartinėParašytas: 25 Bal 2014, 08:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.27
Amžius:
39
Pranešimai:
318
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex E39 2,3i
E61 3,0d
kol nevargina per daug gali dar vaziuoti.. kai prades meste sokineti, gausi keisti restauruota pusle tepalus, tuo paciu karteri su filtriuku ir fishkes tarpine... kaina turetu buti apie 2000 pinigu... sekmes


StandartinėParašytas: 16 Geg 2014, 11:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.07.19
Pranešimai:
9
Lygtais viską perskaičiau, bet tokios bėdos aprašytos neradau. (e61, 530d, 2005, AT)
Pas mane automatas, ilgiau pavažinėjus pradeda vėluoti mesti bėgius, kelia iki 4-5rpm, tai metau tada rankikiu būdu. Atsiranda ūžimas, toks vaizdas, kad duslintuvas prakiuro ir išlipus iš auto jaučiamas degimo kvapas (matyt kažkas užkaista gerai). Dėžė jokių klaidų nemeta. Gal kas susidūrėt?


StandartinėParašytas: 16 Geg 2014, 11:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.11
Pranešimai:
811
Automobiliai:
E60 530d 03'
ernnis rašė:
Lygtais viską perskaičiau, bet tokios bėdos aprašytos neradau. (e61, 530d, 2005, AT)
Pas mane automatas, ilgiau pavažinėjus pradeda vėluoti mesti bėgius, kelia iki 4-5rpm, tai metau tada rankikiu būdu. Atsiranda ūžimas, toks vaizdas, kad duslintuvas prakiuro ir išlipus iš auto jaučiamas degimo kvapas (matyt kažkas užkaista gerai). Dėžė jokių klaidų nemeta. Gal kas susidūrėt?

Regeneracija prasideda?


StandartinėParašytas: 30 Geg 2014, 00:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.07.19
Pranešimai:
9
Nu va, išmečiau DPF filtrą lauk (buvo užsikišęs) ir tuo pačiu chipavau. Rezultatas - auto atgijo, dėžė pradėjo normaliai junginėti bėgius (baigėsi vėlavimas), kaip pastebėjau ir kuro sąnaudos sumažėjo. Kolkas jokio užimo ir degimo kvapo.


StandartinėParašytas: 30 Geg 2014, 13:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
Seniai reikejo tai pasidaryti :) Auto atgyja, bet po to velavimas vis tiek bus (nezinau ar cia tiesiog ipranti ir atrodo, kad vel leciau veikia ar tiesiog taip buna), bet kuro sanaudos neturejo keistis, jos pasidaro stabilesnes, nebanguos kaip anksciau, bet nemazeja.


StandartinėParašytas: 07 Bir 2014, 21:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
45
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
Sveiki. Noriu pasidalinti savo tepalu keitimo automatineje pavaru dezeje ispudziais. Visas darbas uzeme daugiau laiko nei tikejausi, apie 8 valandas. Bet bent 2-3 valandas nesekmingai bandziau pasikeisti ta elektrine jungti, pas mane 530 xd gal todel nepavyko. Nuemiau ta greiciu dezes "laikikli", bet kelia pastojo duslintuvo tvirtinimas, kurio nepavyko nuimti del labai blogo priejimo prie varzto, o nenuemus jo paprasciausiai nera vietos, kad isimti / istatyti nauja jungti. Nu bet senoji jungtis gerai apziureta ir dar neleidzia tepaliuku, tikekimes ir neprades leisti... Tepala pyliau alternatyvu (originalo neikandau) Liqui Moly Top Tec ATF 1800, susipyle apie 5.5 l. Pirmi ispudziai po test draivo - begiai "metosi" pastebimai svelniau. Pagal pakeisto greiciu dezes karterio pagaminimo data, kuri yra vidineje jo dalyje, sprendziu, kad nuo pat masinos pagaminimo datos tepalai dar nebuvo keisti - dabartine rida 260 000 km. Tepalai buvo labai skysti ir visiskai juodi. Tai tiek.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery