Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 12:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 586 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 40  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Bal 2014, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.26
Amžius:
34
Pranešimai:
360
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318i 1993m. Sedan
kas gali but kad sukant varzteli tiek i viena tiek i kita puse apsukos vis krenta o ne kyla kaip buvo priestai? dujos paprastos


StandartinėParašytas: 06 Bal 2014, 12:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.06.30
Pranešimai:
229
Automobiliai:
E46 318i
E46 330d
MendozaBMW rašė:
kalbant apie miesta tai tos tavo sanaudos labai normalios nebent tu is kokio mazo miestelio

Nu iš mažo mažo, nėra ką lygint su kokiu Kaunu ;)


StandartinėParašytas: 30 Bal 2014, 15:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
38
Pranešimai:
713
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325
Sveiki ar galima tokiam reduktoriui atjungti vakuma? http://www.setaltas.lt/goods/cat,410/gi ... ETA-S.html
ta prasme nuo reduktoriaus nuimti o pacia slangele ir uzglusinti? Duju pertekliaus slangele liktu pajungta. Esme tame kad be jos reduktoriaus slegis 1.2 o su ja 0.5 ko pasekoje neveikia dujos.
Ar be jos vazinedamas ka nors pazeisiu (tarkim membrana)? kam jis isvis skirtas? ar duju sanaudos bus normalios?


StandartinėParašytas: 17 Geg 2014, 15:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.05.22
Amžius:
36
Pranešimai:
176
Miestas:
Lt
Automobiliai:
BMW
Nesu dujuninkas, bet galvoju tokiu tapti, tai iskilo keleta klausimu. Jei dujos tiesiogines, tai kada automatiskai pesijungia nuo benzino ant ju? nes kaip suprantu kol salta tai vaziuoja benzinu ir dujos jungiasi tik pasiekus tam tikra temperatura? kiek patys panasiai nuvaziuojat kol jums persijungia? o gal jungiat iskart? jei tai imanoma


StandartinėParašytas: 17 Geg 2014, 15:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
keisti tamstos klausimai. bet siaip jo dujos persijungia kai pasiekiama tam tikra temperatura. apie nuvaziavima sunku kalbeti, nes priklauso ir nuo motoro, pvz 740as syla ziauriai greitai o va koks 528 jau gerokai leciau (ziema), man kartais uztenka isvaziuoti is garazo, ijungti signalizacija, zudaryti vartus, pora minuciu dar pabirbinti ir jau jungiasi i dujas.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 17 Geg 2014, 20:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
158
Automobiliai:
BMW 7
BMW 5
Šiaip temperatūros reikšmę galima koreguoti prijungus prie dujų įrangos reikiamą diagnostinį kompą .
Galima pakeisti laipsnius, kuriuos pasiekus persijungtų dujos iš benzino. Kai kurie gamintojai (turbūt dauguma) gamykliniuose parametruose yra nustatę kad pasiekus 30 C laipsnių temperatūrą jau persijungtų. Jei netinka kažkas - gali pasididinti arba pamažinti tą skaičių. Pamažinus - žingsnis arčiau bėdos.. :mrgreen:


StandartinėParašytas: 19 Geg 2014, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.05.22
Amžius:
36
Pranešimai:
176
Miestas:
Lt
Automobiliai:
BMW
dekui uz atsakymus, niekad nesidomejau dujom, butent 2.8 ir dairausi


StandartinėParašytas: 27 Geg 2014, 15:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
38
Pranešimai:
713
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325
mazeraty rašė:
Šiaip temperatūros reikšmę galima koreguoti prijungus prie dujų įrangos reikiamą diagnostinį kompą .
Galima pakeisti laipsnius, kuriuos pasiekus persijungtų dujos iš benzino. Kai kurie gamintojai (turbūt dauguma) gamykliniuose parametruose yra nustatę kad pasiekus 30 C laipsnių temperatūrą jau persijungtų. Jei netinka kažkas - gali pasididinti arba pamažinti tą skaičių. Pamažinus - žingsnis arčiau bėdos.. :mrgreen:


apie kokia beda cia kalbi?


StandartinėParašytas: 27 Geg 2014, 18:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
nu as su m60u turejau bedu velu rudeni del per zemos persijungimo temperaturos.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 27 Geg 2014, 20:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
158
Automobiliai:
BMW 7
BMW 5
MendozaBMW rašė:

apie kokia beda cia kalbi?


Dujos jau yra labai šaltos pačios iš savęs, o jei pradeda jų srautas eiti pro nepašildytą reduktorių, tai tikimybė sušalti reduktoriaus membranoms, kanalams ir t.t. tikrai atsiranda (kalbu apie vėsesnius mūsų klimato laikotarpius). Ko pasekoje pradės veltis visokios klaidos dujų kompe.. Jeigu neteisingai teka dujų srautas iš reduktoriaus į purkštukus, tai variklis ima dirbti negražiai.. Autoadaptacija nevyks teisingai pvz. Dėl blogo dujų srauto (per didelis/per mažas) negalima net autokalibracijos padaryt dujų įpurškimo sistemai, kol visko nesustiguoji į savo vietas. O šalto ir šilto variklio parametrai skiriasi gi.. Jei nukris apsukos kai gazo daugiau paduosi, o kuro mišinio santykis tuo metu bus nesąmoningas įsiurbime, ko pasekoje gali būti šūvis variklio oro įsiurbimo sistemoje. Tada greičiausiai sklendėms, oro srautams - amen. Jeigu nėra nustatyta, kad dujos atsijungtų automatiškai, kai variklio sūkiai nukrenta iki kokių 600/min. Niuansų nemažai šiaip galima įvardinti :roll:


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 19:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Sveiki, klausymas duju specialistams ir siap techniskai mastantiems zmonem:
Pas mane dujos pajungtos lygiagreciai peciukui, t.y dujininkas idejo trisaki i slanga einanti is variklio i peciuka. Srautas eina tiesiai i peciuka, o atsaka i reduktoriu is to trisakio isejna 90 laipsniu kampu (ar situo atveju i reduktoriu patenka maziau antifrizo nei i peciuka?). Tai efektas gaunasi toks, kad ziema trasoje masina gali prarasti galinguma vaziuodama dujomis. Peciukas sildo biskeli blogiau. Arba kai salta lauke, uzkurus varikli, ilgai nesijungia dujos, del to, kad ijungtas peciukas ir jis vartuoja siluma. Isjungiu peciuka, peciuko voztuvai uzsidaro. Po isjungimo reduktorius gauna visa antifrizo srauta ir dujos isijungia kaip priklauso - greitai.
Situ slangu diametrai vienodi. Kiek suprantu, isejnancio is variklio antifrizo srautas dalinamas per dvi slangas, ir reduktoriaus ir peciuko slanguose teka masesnis antifrizo kiekis, yra tustuma. Del to peciuko voztuvai dirba gana garsiai, juos galima isgirsti is salono, taip pat salone galima isgirsti kaip teka antifrizas per peciuka.
Ar imanoma modifikuot systema?
Pvz, padalint isejnancio is variklio srauta toligiai, ideti kita trisaki "Y" formos?
Arba prie reduktoriaus pajungt droselio isejima. Ar bus per didelis srauto silumos praradimas droselyje?
Arba atvirksciai zarna einanti i droseli, pajungt prie reduktoriaus, o reduktoriaus isejima pajungt prie droselio. Ar siuo atveju droseliui uzteks silumos?
Arba gal but sujungti droselio isejima su slanga ateinancia is trisakio, kuris dabar stovi pries pecuko voztuvu? Tada bus viena didelis srautas is dvieju saltiniu, ir jisai keliaus i reduktoriu.
Rasykit savo mintys.
ačiū uz demesi :)

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 22:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
dionich rašė:
Sveiki, klausymas duju specialistams ir siap techniskai mastantiems zmonem:
Pas mane dujos pajungtos lygiagreciai peciukui, t.y dujininkas idejo trisaki i slanga einanti is variklio i peciuka. Srautas eina tiesiai i peciuka, o atsaka i reduktoriu is to trisakio isejna 90 laipsniu kampu (ar situo atveju i reduktoriu patenka maziau antifrizo nei i peciuka?). Tai efektas gaunasi toks, kad ziema trasoje masina gali prarasti galinguma vaziuodama dujomis. Peciukas sildo biskeli blogiau. Arba kai salta lauke, uzkurus varikli, ilgai nesijungia dujos, del to, kad ijungtas peciukas ir jis vartuoja siluma. Isjungiu peciuka, peciuko voztuvai uzsidaro. Po isjungimo reduktorius gauna visa antifrizo srauta ir dujos isijungia kaip priklauso - greitai.
Situ slangu diametrai vienodi. Kiek suprantu, isejnancio is variklio antifrizo srautas dalinamas per dvi slangas, ir reduktoriaus ir peciuko slanguose teka masesnis antifrizo kiekis, yra tustuma. Del to peciuko voztuvai dirba gana garsiai, juos galima isgirsti is salono, taip pat salone galima isgirsti kaip teka antifrizas per peciuka.
Ar imanoma modifikuot systema?
Pvz, padalint isejnancio is variklio srauta toligiai, ideti kita trisaki "Y" formos?
Arba prie reduktoriaus pajungt droselio isejima. Ar bus per didelis srauto silumos praradimas droselyje?
Arba atvirksciai zarna einanti i droseli, pajungt prie reduktoriaus, o reduktoriaus isejima pajungt prie droselio. Ar siuo atveju droseliui uzteks silumos?
Arba gal but sujungti droselio isejima su slanga ateinancia is trisakio, kuris dabar stovi pries pecuko voztuvu? Tada bus viena didelis srautas is dvieju saltiniu, ir jisai keliaus i reduktoriu.
Rasykit savo mintys.
ačiū uz demesi :)

Jau čia ieškojimas šiknoj smegenų, jei nori, tai izoliuok žiemą reduktorių kokiu veiloku ir bus efektas didesnis :lol:


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 23:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Apie reduktoriaus ir zarnu izoliacija irgi galvojau :) Bet siurkstauti nebutina.

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 11:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
dionich rašė:
Apie reduktoriaus ir zarnu izoliacija irgi galvojau :) Bet siurkstauti nebutina.

Nešiurkštauju, tik ten jokio efekto nepajusi, papuola tas antifrizas ir viskas sušyla.
Pats su dujom važinėju, sudėti trišakiai ir viskas gana greitai persijungia ir jokių bėdų nėra. Nei izoliavau ką papildomai. Žiemą reikia gal daugiau pavažiuot, o dabar kai šilta, tai labai greit persijungia.


StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 15:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Jo, ne ziema irgi problemu su perjunginejimu neturiu. Bet ziema reikia isjunginet peciuka,kad dujos persijungtu greiciau. Taigi noreciau padaryt, kad visiem mazgams uztektu silumos, be jokiu papildomu veiksmu. Droselio varianta turbut reikai atmest, nes ten stuceris labai mazas, neuzteks turbut sroves. O ka jei paimt srove is storos zarnos kuri eina i radiatoriu?
Paveikslėlis

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 586 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 40  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery