Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 21:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Kov 2014, 19:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
aremigij rašė:
O mano nuomone nereikia p.....i proto zmogui, kaip ir sake jo masina ka nori ta ir daro, lai su voleliu pats ir persidazo, juolabiau kad sako kad situacija net pagerejo. As gal taip ir nedaryciau nes ikaitinus iki raudonumo velnias zino kokie ten procesai metale ivyksta, gal jeigu jis ir nesusilyde, tai labai greitai uzsikims, nelabai cia kas ir zinom, pavazines ir bus matyti. Forumas tam ir yra kad pasidalinti patirtim, patarti ir padeti vieni kitiems o ne p...i prota.
Iskur pas kaitkuriuos toks DIEVU pojutis issivystes nesuprantu, patys prisiminkit nuo ko pradejot kiek kartu sufeilinot? turbut nei vieno, gal is lopsio islipot su BMW logotipu ant kaklo pakabintu.
Tiesiog susitaikykit kad ir kiti zmones turi rankas i tinkamas vieta istatytas ir patys susitvarko kaikurias problemas paprasciau nei kad DPF keitimas uz 10kLt arba plovimas uz 600 Lt be jokios garantijos.



Pala pala niekas cia nieko nebutu sakes jei zmogus bent butu kad ir sita tema perskaites nuo oradziu iki galo ir tada emesisi darbu o ne nieko nezinau ir nesuprantu mano masina vistiek galima imt kirvi ir pradet taisyti.


StandartinėParašytas: 15 Kov 2014, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.27
Amžius:
39
Pranešimai:
318
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex E39 2,3i
E61 3,0d
aremigij rašė:
O mano nuomone nereikia p.....i proto zmogui, kaip ir sake jo masina ka nori ta ir daro, lai su voleliu pats ir persidazo, juolabiau kad sako kad situacija net pagerejo. As gal taip ir nedaryciau nes ikaitinus iki raudonumo velnias zino kokie ten procesai metale ivyksta, gal jeigu jis ir nesusilyde, tai labai greitai uzsikims, nelabai cia kas ir zinom, pavazines ir bus matyti. Forumas tam ir yra kad pasidalinti patirtim, patarti ir padeti vieni kitiems o ne p...i prota.
Iskur pas kaitkuriuos toks DIEVU pojutis issivystes nesuprantu, patys prisiminkit nuo ko pradejot kiek kartu sufeilinot? turbut nei vieno, gal is lopsio islipot su BMW logotipu ant kaklo pakabintu.
Tiesiog susitaikykit kad ir kiti zmones turi rankas i tinkamas vieta istatytas ir patys susitvarko kaikurias problemas paprasciau nei kad DPF keitimas uz 10kLt arba plovimas uz 600 Lt be jokios garantijos.


Yra tiesos bet tik truputi, patys pamastykit jei zmogus katalizo nuo partikulio neatskyres lenda,daro, kaitina... o paskui siulo kitiems taip daryti, nepraejus nei laikui nei isitikinus iki galo ar viskas ok.. cia panasiai butu jei turi elektros problemu nusiperki laida ir pradedi koduoti masinoje viska is eiles.. nesuprasdamas kas ir kaip.. o gal gausis.... :) nebukit juokingi, ispirmo daug ziniu paskui bandymai, juk ir masina ne uz 3k lt, ir dalys nepigios jei kas uzlinks.. tikrai nereiktu eiti bandymo keliu :) cia aisq irgi tik mano nuomone...


StandartinėParašytas: 15 Kov 2014, 14:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.09
Amžius:
41
Pranešimai:
343
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW e60 525d
ex. BMW E39 528 96'
dujos
Skype:
Skrilis
Nematau prasmės apie tai daugiau diskutuoti.
Mašina važiuoja kuo puikiausiai, katalizatoriaus išvalymas žalos TIKRAI nepridarė (ir niekam nepamaišė).
Jei būčiau ir žinojęs, kad suodžių filtras už katalizatoriaus, tokį patį valymą būčiau atlikęs. Jei vėl užsikiš - darysiu taip pat. Taip kad ramiai diskutuokit apie particle filtrą, o ne apie tai koks aš durnas. :wink:

_________________
viskas yra gerai


StandartinėParašytas: 15 Kov 2014, 16:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.10
Pranešimai:
363
skrilis rašė:
Nematau prasmės apie tai daugiau diskutuoti.
Mašina važiuoja kuo puikiausiai, katalizatoriaus išvalymas žalos TIKRAI nepridarė (ir niekam nepamaišė).
Jei būčiau ir žinojęs, kad suodžių filtras už katalizatoriaus, tokį patį valymą būčiau atlikęs. Jei vėl užsikiš - darysiu taip pat. Taip kad ramiai diskutuokit apie particle filtrą, o ne apie tai koks aš durnas. :wink:

Buk ramus, uzsikis vel tikrai, ir laukti ilgai nereikes :))

_________________
Average is failure


StandartinėParašytas: 15 Kov 2014, 16:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.09
Amžius:
41
Pranešimai:
343
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW e60 525d
ex. BMW E39 528 96'
dujos
Skype:
Skrilis
Amigo rašė:
Buk ramus, uzsikis vel tikrai, ir laukti ilgai nereikes :))


varžtai sutepti, ilgai ardyt nereiks ;)

_________________
viskas yra gerai


StandartinėParašytas: 18 Kov 2014, 01:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
vis dar vargstat su tom bulvem,rakint sita uzburta rata jau reik...


StandartinėParašytas: 18 Kov 2014, 19:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.15
Amžius:
32
Pranešimai:
413
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E60 525d '05
Skype:
intelp99
Sveiki,

Baigiant dėl DPF pas mane vis mesdavo klaidą ir saliarka patekdavo į variklį. Šiandien TMT Servisas Kaune sutvarkė man problemą. Pradžiui padarė diagnostiką ir grybavo išmetimo sensoriaus daviklis (lyg taip jis ir vadinasi) lengvai matomas atidarius kapota prie katalizatoriaus, nes pas mane jis prie variklio. Taigi nustatė, kad jis neveikia arba išviso rodo nesamoningus parametrus, nupirkau jį šrote už 30 lt krastoi 150 Lt. Įdėjus naują sensorių pasidarė visa regeneracija ir taip sakė pas tave filtras buvo minimaliai pasikišęs, o viską įtakojo tas daviklis ir dabar po kolkas viskas gerai.

Bet prieš tvarkyma automobilis man stipriai trukčiojo važinėjant mieste ir laikant gazą lygiai apsukos kokios 1400 - 2000 rpm stipriai trukčiodavo, po DPF filtro regeneracijos trukčiojimas stipriai sumažėjo, taipogi pakeitėme kuro filtrą. Kiek jie man sakė purkštukai pagal kompa idealu, oro srauto matuoklė idealu, visi parametrai idealu. Na manau TMT labai nusimano apie BMW automobilius tai jais pasikliauti galima.

Bet važiuojant tolygiai koks 50 - 80 apsukos 1400 - 2000 rpm būna, kad pašokinėja apsukų rodyklė iki kol persimeta bėgis tada kaip ir viskas ok, arba permetus į DS ir viskas ok, nes susikelia apsukos. Tai taipogi galvoju gal reikia žiurėti dėžę, jos tepalus ar kokias variklio/dėžės pagalves? Nes šiaip važiuojant bėgius virš 2000 tūkst. permeta lengvai ir maloniai.

Tai va beliko galvos skausmas ta vibracija kodėl važiuojant 50 - 80km/h ir apsukos 1400 -2000 ir būna ta vibracija. Beje reikės dar pasikeisti skiestus tepalus.


StandartinėParašytas: 18 Kov 2014, 22:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
Akatsaki rašė:
Sveiki,

Baigiant dėl DPF pas mane vis mesdavo klaidą ir saliarka patekdavo į variklį. Šiandien TMT Servisas Kaune sutvarkė man problemą. Pradžiui padarė diagnostiką ir grybavo išmetimo sensoriaus daviklis (lyg taip jis ir vadinasi) lengvai matomas atidarius kapota prie katalizatoriaus, nes pas mane jis prie variklio. Taigi nustatė, kad jis neveikia arba išviso rodo nesamoningus parametrus, nupirkau jį šrote už 30 lt krastoi 150 Lt. Įdėjus naują sensorių pasidarė visa regeneracija ir taip sakė pas tave filtras buvo minimaliai pasikišęs, o viską įtakojo tas daviklis ir dabar po kolkas viskas gerai.

Bet prieš tvarkyma automobilis man stipriai trukčiojo važinėjant mieste ir laikant gazą lygiai apsukos kokios 1400 - 2000 rpm stipriai trukčiodavo, po DPF filtro regeneracijos trukčiojimas stipriai sumažėjo, taipogi pakeitėme kuro filtrą. Kiek jie man sakė purkštukai pagal kompa idealu, oro srauto matuoklė idealu, visi parametrai idealu. Na manau TMT labai nusimano apie BMW automobilius tai jais pasikliauti galima.

Bet važiuojant tolygiai koks 50 - 80 apsukos 1400 - 2000 rpm būna, kad pašokinėja apsukų rodyklė iki kol persimeta bėgis tada kaip ir viskas ok, arba permetus į DS ir viskas ok, nes susikelia apsukos. Tai taipogi galvoju gal reikia žiurėti dėžę, jos tepalus ar kokias variklio/dėžės pagalves? Nes šiaip važiuojant bėgius virš 2000 tūkst. permeta lengvai ir maloniai.

Tai va beliko galvos skausmas ta vibracija kodėl važiuojant 50 - 80km/h ir apsukos 1400 -2000 ir būna ta vibracija. Beje reikės dar pasikeisti skiestus tepalus.


pasizet ar norma tepalo dezej
padaryt adaptacija
ir finalas turetu but konverteris ar pusle,kaip jus ten vadinat Lietuviskai,nors del sito ir galiu klyst,dar ten kazkoks mechanizmas buna pareina,paskaityk deziu temoj...


StandartinėParašytas: 19 Kov 2014, 09:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Maždaug garantija jog APD pūslė. Šokinėjo ir man apsukos, atrestauravo ir problema dingo. Kaina su darbu 2,4k (tepalai, karteris, pūslės restauravimas 850lt, valikliai). Tema apie APD tinkamesnė šiam reikalui randasi čia viewtopic.php?f=53&t=56960


StandartinėParašytas: 25 Kov 2014, 01:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
43
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
Sveiki. Gal kas zino kaip keiciasi oxygen sensorius e60 525d.meistrai sako kad reik nuimt voztuvu dangteli(cia jau reikalu milijonas) Nejau nera priejimo is apacios?


StandartinėParašytas: 25 Kov 2014, 01:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Fyske matosi is virshaus. Bėk nuo tokiu meistru.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 25 Kov 2014, 08:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
bebr rašė:
Fyske matosi is virshaus. Bėk nuo tokiu meistru.


+++ Jis įsuktas prie katalizatoriaus. Reikia nuimti/paleisti žemyn išmetimo dalį iškart už turbinos, prieš tai atjungus fyškę kairėje pusėje virš išmetimo koliko (ir kitų sensorių, tukdančių tai padaryti, fyškes), išsukti lambdą ir viską vėl padaryti atvirkštine tvarka.


StandartinėParašytas: 25 Kov 2014, 09:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
43
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
littlem rašė:

+++ Jis įsuktas prie katalizatoriaus. Reikia nuimti/paleisti žemyn išmetimo dalį iškart už turbinos, prieš tai atjungus fyškę kairėje pusėje virš išmetimo koliko (ir kitų sensorių, tukdančių tai padaryti, fyškes), išsukti lambdą ir viską vėl padaryti atvirkštine tvarka.

Kaip suprantu reiketu issimti oro filtra pirma nes priejimas nelebai koks.fiske matosi o lambda giliau.
dekui uz patarimus :)


StandartinėParašytas: 25 Kov 2014, 09:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
paklydesvejas rašė:
Kaip suprantu reiketu issimti oro filtra pirma nes priejimas nelebai koks.fiske matosi o lambda giliau.
dekui uz patarimus :)


Iš viršau nieko nepadarysi, išskyrus fyškės atjungimą, o tam filtro išimti tikrai nereikia. ;)


StandartinėParašytas: 25 Kov 2014, 11:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Vakar keiciau. Viska dariau is virsaus nes buvo visi keltuvai užimti. Na ner baisiai patogu, bet viskas pasidaro. Nereik jokių filtru imt ar išmetimo sukiot.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery