Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 20:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 33  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Vas 2014, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.30
Pranešimai:
12
Automobiliai:
MB S320
E60 530D DPF mechanika

Sklendės išimtos, EGR užglušintas, bėda liko ta pati: spaudžiant gazą, bloga trauka iki kažkur ~2500 aps., šitoje vietoje pasigirsta iš variklio negražus garsas, lyg kažkas strigtų. Gazą atleidžiu, vėl niuktelnu ir šauna į priekį.

Jeigu užvedus pirmą kartą važiuoju, viskas tvarkoje.

Be to, kartais trauka gera, t.y. vieną paspaudimą ji važiuoja gerai, kitą jau buka iki 2500 apk. + tas strigimo garsas iš variklio.

Kažkodėl mastau, kad stringa turbina. Jūsų pamąstymai?


StandartinėParašytas: 19 Vas 2014, 19:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.17
Pranešimai:
508
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW e60 2008m
BMW e91 2007m
BMW E38 2000m
As pritariu del turbo

_________________
Nelėk greičiau,nei tavo angelas lekia.


StandartinėParašytas: 19 Vas 2014, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Arce20 rašė:
E60 530D DPF mechanika

Sklendės išimtos, EGR užglušintas, bėda liko ta pati: spaudžiant gazą, bloga trauka iki kažkur ~2500 aps., šitoje vietoje pasigirsta iš variklio negražus garsas, lyg kažkas strigtų. Gazą atleidžiu, vėl niuktelnu ir šauna į priekį.

Jeigu užvedus pirmą kartą važiuoju, viskas tvarkoje.

Be to, kartais trauka gera, t.y. vieną paspaudimą ji važiuoja gerai, kitą jau buka iki 2500 apk. + tas strigimo garsas iš variklio.

Kažkodėl mastau, kad stringa turbina. Jūsų pamąstymai?

Arba turbina arba greiciau jos valdymas.
Egr uzglusintas, isprogramuotas?

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 19 Vas 2014, 20:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.30
Pranešimai:
12
Automobiliai:
MB S320
Ką tokiu atveju siūlot daryt? Perskaičiau visas temas su tuo susijusias, bet neradau tinkamo atsakymo. Diagnostika turi kažką rodyt ar nelabai?

Ir dar... Dega Increased Emmision, jį man buvo užgesinę su kompu, bet vėl užsidegė. Kaip ir minėjau, EGR užkištas, sklendžių nėrr, DPF išoperuotas. Tai kas dar gali įtakot?

P.S. EGR matyt neišprogramuotas, nes kai zagluškę išėmiau, apsipylė dūmais.


StandartinėParašytas: 19 Vas 2014, 20:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Arce20 rašė:
Ką tokiu atveju siūlot daryt? Perskaičiau visas temas su tuo susijusias, bet neradau tinkamo atsakymo. Diagnostika turi kažką rodyt ar nelabai?

Ir dar... Dega Increased Emmision, jį man buvo užgesinę su kompu, bet vėl užsidegė. Kaip ir minėjau, EGR užkištas, sklendžių nėrr, DPF išoperuotas. Tai kas dar gali įtakot?

P.S. EGR matyt neišprogramuotas, nes kai zagluškę išėmiau, apsipylė dūmais.

Blogai isprogramuotas dpf ir egr, arba isvis neisprogramuotas. Pradek nuo normaliu meistru. Paskaityk tema apie increased emmisions ir particle filter.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 19 Vas 2014, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.30
Pranešimai:
12
Automobiliai:
MB S320
Kad diagnostiką darė geras meistras iš žinomo serviso :) Na reikės dar kartą kreiptis su konkrečiais prašymais.

Beje, automobilis itališkas, ir viskas jau čia priburta ten: EGR užkištas, DPF išluptas. O kaip kas daryta, aš nieko nežinau......

Bet kas per garsas iš variklio tuomet, jeigu čia tik išprogramavime bėda?


StandartinėParašytas: 19 Vas 2014, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Arce20 rašė:
Kad diagnostiką darė geras meistras iš žinomo serviso :) Na reikės dar kartą kreiptis su konkrečiais prašymais.

Beje, automobilis itališkas, ir viskas jau čia priburta ten: EGR užkištas, DPF išluptas. O kaip kas daryta, aš nieko nežinau......

Bet kas per garsas iš variklio tuomet, jeigu čia tik išprogramavime bėda?

Isijungia dpf regeneracija manau. Kadangi dpf nera tai ir uzia barska...:) Italas tik islupo, kad parduot.
Pasidaryk normalu dpf ir egr isprogramavima ir tada bus aisku. Pries tai diagnostika aisku, pas gera meistra, o ne is zinomo. Esu susidures su tikrai zinomu servisu, dpf skyles grezioja....:)
Beje kita karta kai uzduodi klausyma, padaryk tai teisinga t.y. su detalem kas kaip, nereikes rasynetis tiek, laiko gaist.
Beje del bedu galiu ir klysti, neturiu rutulio, kad isburt teisingai per interneta..:)

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 21 Kov 2014, 16:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.02.21
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E60 530d '04
Sveiki, turiu e60 3.0d+chip '04, uzvakar keiciau tepalus su filtrais Siauliu "Altas", vakar palikau cheminiam valymui, snd pasiemiau - nebera traukos.. iki 2500 apsukos sukyla ir viskas. Gal kas nors galetu patarti kame problema? ačiū.


StandartinėParašytas: 21 Kov 2014, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
mindusis rašė:
Sveiki, turiu e60 3.0d+chip '04, uzvakar keiciau tepalus su filtrais Siauliu "Altas", vakar palikau cheminiam valymui, snd pasiemiau - nebera traukos.. iki 2500 apsukos sukyla ir viskas. Gal kas nors galetu patarti kame problema? ačiū.


Tai po cheminio iš karto ir netraukė ? Padraskė chebra bevalydami auto normaliai ir užlenkė turbina, gal ?


StandartinėParašytas: 21 Kov 2014, 23:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
To Arce
EGR kiek girdejau nevisada pilnai isprogramuoja, kartais palieka kokia 15-20% veikianti, todel
uzglusint jo negalima, ne pats sugalvojau, bet taip sake vienoj firmoj

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 22 Kov 2014, 17:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.02.21
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E60 530d '04
PusėKrokodilo rašė:

Tai po cheminio iš karto ir netraukė ? Padraskė chebra bevalydami auto normaliai ir užlenkė turbina, gal ?



Blm man ta pati mintis buvo.. bet ta turbina veikia lyg ir, su pusiau mechanine bandziau, tai antru begiu normaliai traukia, bet visai likusiai - isvis ne.. apsukos kyla auksciau 2.5 bet lb po leto. gal programa.. matai, plove ir varikli.. tai man isvis toks vaizdas jog uzliejo man kazkur kazka, bet net neisivaizduoju ka, vaziuosiu i Vimota antradieni, ziuresim ka diagnostikoj man variklio pasakys.


StandartinėParašytas: 23 Kov 2014, 13:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
43
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
Pas mane taip pat dingsta trauka kartais. Ir kuro naudoti daugiau pradejo zenkliai. Tas dingimas traukos buna trumpas keletai sekundziu bet gana daznai kiekviena vaziavima pasireiskia. Paziurejau vakar per inpa ir parode lambda klaida. Istryniau uzvedziau masina o klaida vel ten. Galvojau anksciau kad osm knisa prota, nors vienintele klaida is dde buvo lambda.
kaip manot ar pakanka to kad galeciau buti 100% tikras jog tai lambda nesveikuoja pas mane, gal reiketu rimtese diagnostika padaryti kad tiksliau nustatyti gedima.
dekui uz atsakymus


Paskutinį kartą redagavo paklydesvejas 23 Kov 2014, 19:08. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 23 Kov 2014, 17:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
mindusis rašė:
.. matai, plove ir varikli...


Jei plove varikli, vadinasi tepalus varo pro visus galus. Gal tik toks sutapimas, kad po plovimo galutinai kazkas parejo. :(


StandartinėParašytas: 23 Kov 2014, 18:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Vytai, nu jau sakiau, kad daugiau su tamsta nediskutuosiu, bet ta tavo logika užmušanti.. Jei žmogus sugalvojo nusiplauti IR variklį, tai jau būtinai turi varyti tepalus pro visus galus ? Ir dar dyzelis turbūt ....


StandartinėParašytas: 23 Kov 2014, 19:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Jei tepalo neleidzia, variklis turi buti svarus. Is apacios ji apsaugo plastmases ir tik ant virsaus gali buti dulkiu. Jas nuvalai dregnu skuduru ir nieko nereikia plauti. O jei plauna su Kercheriu, reiskia kazkas blogai.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 33  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery