Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 11:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Vas 2014, 02:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.15
Amžius:
32
Pranešimai:
413
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E60 525d '05
Skype:
intelp99
Sveiki,

BMW E60 520D LCI automatas "joystikas". Automatas bėgius permeta gan taktiškai jokių smūgių nėra, bet važiuojant iš Italijos pilnai pakrauta bagažinė ir galas, važiuojant 60 - 80 km/h jaučiasi salone vibracija ir toksai jausmas, kad meta per žemai bėgius? Antra važiuojant 120km/h ir laikant gazo pedala matėsi ant skydelio nežymus apsukų šokinėjimas, bet tai tik viena kartą pastebėjau. Trečia kartais važiuojant nuo stataus kalno ir atleidus gaza automobilis užsigazuoja ir apsuko būna virš 3 tūkst. km. Kas tai galėtu būti?

Pats asmeniškai manau reikėtu patikrinti greičiu dėžės karteri ar ir per niekur neleidžia tepalo, o jei ne tai gal jo dapildyti? Kur Kaune galėtu man tai pasižiurėti ir kokios kainos?


StandartinėParašytas: 10 Vas 2014, 10:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Akatsaki rašė:
Sveiki,

BMW E60 520D LCI automatas "joystikas". Automatas bėgius permeta gan taktiškai jokių smūgių nėra, bet važiuojant iš Italijos pilnai pakrauta bagažinė ir galas, važiuojant 60 - 80 km/h jaučiasi salone vibracija ir toksai jausmas, kad meta per žemai bėgius? Antra važiuojant 120km/h ir laikant gazo pedala matėsi ant skydelio nežymus apsukų šokinėjimas, bet tai tik viena kartą pastebėjau. Trečia kartais važiuojant nuo stataus kalno ir atleidus gaza automobilis užsigazuoja ir apsuko būna virš 3 tūkst. km. Kas tai galėtu būti?

Pats asmeniškai manau reikėtu patikrinti greičiu dėžės karteri ar ir per niekur neleidžia tepalo, o jei ne tai gal jo dapildyti? Kur Kaune galėtu man tai pasižiurėti ir kokios kainos?

Daivanta.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 10 Vas 2014, 13:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Darenasp rašė:
Daivanta.

Gal pats ten dirbi???
http://skundai.balsas.lt/skundai/skunda ... iu-siaubas


StandartinėParašytas: 10 Vas 2014, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.15
Amžius:
32
Pranešimai:
413
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E60 525d '05
Skype:
intelp99
Na reikes, pas juos nuvaryti, kad pasiziuretu profilaktiskai. O be ju Kaune tikrai ismananciu zmoniu yra ar nelabai?


StandartinėParašytas: 10 Vas 2014, 14:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
kiesha rašė:

Tikrai, ne. Man pries pusmete padare viska gerai, todel rekomenduoju. Gal rimtiems darbams ir nepatikimi, bet karteri pakeist ir tepalu dapilt ok.
Kaune nezinau normaliu meistru, nelike ju.

P.S> skundas 2009-11-12, gal sisitvarke per tiek laiko.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


Paskutinį kartą redagavo Darenasp 10 Vas 2014, 15:27. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 10 Vas 2014, 14:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.02
Pranešimai:
146
Miestas:
kupiskis
Automobiliai:
e90 335d 08 M sport
o kaip TMT servizas?


StandartinėParašytas: 10 Vas 2014, 16:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Akatsaki rašė:
Sveiki,

BMW E60 520D LCI automatas "joystikas". Automatas bėgius permeta gan taktiškai jokių smūgių nėra, bet važiuojant iš Italijos pilnai pakrauta bagažinė ir galas, važiuojant 60 - 80 km/h jaučiasi salone vibracija ir toksai jausmas, kad meta per žemai bėgius? Antra važiuojant 120km/h ir laikant gazo pedala matėsi ant skydelio nežymus apsukų šokinėjimas, bet tai tik viena kartą pastebėjau. Trečia kartais važiuojant nuo stataus kalno ir atleidus gaza automobilis užsigazuoja ir apsuko būna virš 3 tūkst. km. Kas tai galėtu būti?

Pats asmeniškai manau reikėtu patikrinti greičiu dėžės karteri ar ir per niekur neleidžia tepalo, o jei ne tai gal jo dapildyti? Kur Kaune galėtu man tai pasižiurėti ir kokios kainos?


Vibracija gali būt laisvai nuo važiuoklės (važiuoklės įvorės prieky / gale, t. p. gali būti kardano mova jau atgyvenus), variklio pagalvių arba dėžės pagalvės. Ar stovint vietoj ir įjungus D arba R ir / ar bepradedant važiuoti jaučiasi padidėjus vibracija? Jei taip, gali būt aukščiau pavardinti dalykai. Taip pat minėjai, kad auto pilnai krauta - dėl vibracijos gali būt kaltos nevienodai nudilusios padangos, taip pat ratlankiai nesubalansuoti ar nuo svorio pasikeitus prispaudimo jėgai pasikeičia ir važiavimo savybės. Ar tuščia irgi vibruoja?

Minimalus apsukų šokinėjimas - apie 100 rpm yra normalu. Jei šokinėja daugiau - bus pavargus "pūslė". Geriausiai tikrint pasiekus 120 km/h ir įjungus autopilotą bei nukėlus koją nuo gazo. Jei nešokinėja - su pūsle tikriausiai viskas gerai, sliekai bus kitur matyt. Gazo gal kokie dačikai yra, kurie duoda impulsus, kad neva tai akceleruojama, nors iš tikrųjų nieko. Jei tik kartą pastebėjai, tai nesuk galvos, kol nepradėjai pastebėt kiekvieną kartą.

Dėl stataus kalno, jei gazą važiuoji atleidęs - ar nebus tai tik stabdymas motoru, automatui pačiam sužeminant pavarą? Visada sukyla apsukos stabdant varikliu.

Dėl "per žemai jungiamų bėgių" - jei tau atrodo, kad jungia prie per mažų apsukų, tai vadinasi, prieš tai važinėjo pensininkas vairuotojas. 200-300 km nuvažiuok savo tempu ir automatas susiadaptuos prie tavo važiavimo ypatumų.

Pvz. aš kai gerai palankstau, paskui net ramiai važiuojant 3 ir 4 pavaras jungia prie ne mažesnių, nei 2 - 2,5 tūkst. apsukų.
Kai pavažinėju pensininko režimu, tai jungia ties 1,5 tūkst. apsukų, o staiga gerai užmynus gazą truputį ilgiau galvoja, ką daryti iki šaunant į priekį. Šitos ZF adaptyvinės dėžės yra tiesiog stebuklingos, kaip ir stebuklingos jų problemos Lietuvos meistram :D

Patikrint tepalą ir jo dapilti, jei trūksta, visada pravartu. Karterį iš apačios pasižiūrėk pats, kai pakels, kad nepakeistų nieko be reikalo.
Jei pasiūlys keist visą tepalą ir karterį profilaktiškai, reikėtų pasidomėt, prieš kiek laiko tepalas keistas. Jei niekad nekeistas, turėk omeny, kad pakeitus tepalą, gali pasikeisti dėžės veikimas, kadangi dėžė išdilusi su senuoju tepalu ir naujasis gali ne tik naudos atnešti, bet ir žalos - gali išlįst daugiau siurprizų.

Pasitikrint tepalus ir dapilt gali kad ir Krastoj - kainos nesikandžioja, rasi kažkur šitoj temoj, buvau lyg postinęs kainas.

Jei reikėtų rimtesnio automato remonto, nepasitikėčiau nei viena lietuviška kontora - visi jie loterijų meistrai. Tik kad lošti prisieina iš savų sunkiai uždirbtų pinigų, o sumos gan nemažos. Man nei vieni lietuviai nesugebėjo sutvarkyt. Paskui po nesėkmių atsiimt pinigus iš jų reik įgimto naglumo turėt ir nebijot įdėt pastangų. Asmeniškai man padėjo braliukai, bet kol nenuvažiavau bent 10 k, nenoriu pradėt girt :)


StandartinėParašytas: 10 Vas 2014, 20:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.15
Amžius:
32
Pranešimai:
413
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E60 525d '05
Skype:
intelp99
Dėkui už išsamų atsakyma.

Dėl važiuoklės tai tikrinta pas daug meistrų, nes vieno kalbomis niekad nepasitikiu. Tai visi bendrai pasakė reikia keisti amortiku priekines gumas, stabilnika ir galines kalades - viską pakeičiau. Toliau vieni randa prie ko prikibti, kiti ne. Na man asmeniškai važiuoklės tvarkymas prasideda tada, kaip girdžiu iš jos pašalinius garsus :)

Vietoje stovint jaučiasi vibracija, gali būti dėl variklio pagalvių arba dėl dvilitrinio keturių cilindrų motoro arba kažką perekūpai suchimičino, nes perkant jau žinojau, kad motoras buvo tvarkytas keista turbina, purkštukai, buvo trūkus grandinė, bet pradedant važiuoti jokios vibracijos. Dėl vibracijos sakau kaip važiuoji kartais greitis 60 - 80km/h ir mažai apsukų jaučiasi per kėbula vibracija, na bet čia labiau pastebėjau kaip pakrauta. Dėl padangų taip man gėda sakyti kokios pas mane jos yra (geriau jau vasarines užsimontuočiau) buvau iš Autojutos užsakęs naujas su nuolaidom - tie atsiprašant pasišiko. Dėl ratlankio tai ant stakliu buvo sukti, rodo kompas, kad padangos šokinėja ant ratlankio, nes išvažiavus iš miesto nuo 90km/h iki 130km/h salone jaučiasi vibracija, net pakabinta ant stiklo navigacija ir ta vibruoja. Kada prie progos reikės palaikyti 120km/h Lietuviškam kelyje, bet ir tai nėra autopiloto pas mano dvilitri tai reikės koja ant gazo laikyt :D

Ar tai stabdo motoru nežinau, bet apsukos tikrai sukyla ir variklis užsigazuoja, tas pats kaip ant N padeties nustatyti ir spausti gaza. (bet ir tai nevisad būna, gal keleta kartu tiesiog tai pastebėjau, nėra dažnas reiškinys)

Automobili dabar itin stipriai eksplotuoju, bent kartą į mėnesi būna kelionė į Italija + prasimalimas Lietuvoje tai tikrai daug kilometrų susuku.


Profilaktiškai dėžę ir jos tepalus butinai patikrinsiu, tik norisi, kad tai žiurėtu tikrai nusimanantys meistrai ir su forumiečiu rekomendacijomis :)


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 12:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Nekurdamas naujos temos, papasakosiu dar vieną susijusį nuotykį - po remonto vienam autoservise praėjus kelioms dienoms ryte iš pirmo karto kuriant variklis "užduso" ir kompas išmetė automato klaidą:

"Transmission fault. Certain transmission funkctions may be faulty. Gear may be engaged without braking.
Drive moderately! Have the problem checked at the nearest BMW service."

Po užgesinimo ir pakartotinio užkūrimo, problema dingo. Vėliau važiuojant užsidegė 4x4 ir vairiukas.
Kompiuterinė diagnostika parodė, kad problema buvo tame, jog po remonto servise nesukalibravo vairo ir ABS daviklis, negaudamas signalo iš vairo, ėmė "keiktis" ir siuntinėti netikslius signalus į pavarų dėžę bei kitus mazgus.
Po vairo sukalibravimo ir klaidų išvalymo daugiau problemos nebepasikartojo.
Darbus Šiauliuose atliko Marius, dirbantis "Elnio" teritorijoje. Žmogus tikrai išmano ką daro, galiu drąsiai rekomenduoti viskam, kas susiję su BMW diagnostika. Tel. +37067773435.

SIA "RECRO" (braliukai) man vėliau patikslino, kad būtina ABS ir ESP daviklius nuolat laikyti tvarkingus, kadangi kai jie siuntinėja netikslius signalus į automato ECU, ilgainiui tai sąlygoja automato valdymo bloko ir mechaninius gedimus.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 19:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Simon rašė:
Nekurdamas naujos temos, papasakosiu dar vieną susijusį nuotykį - po remonto vienam autoservise praėjus kelioms dienoms ryte iš pirmo karto kuriant variklis "užduso" ir kompas išmetė automato klaidą:

"Transmission fault. Certain transmission funkctions may be faulty. Gear may be engaged without braking.
Drive moderately! Have the problem checked at the nearest BMW service."

Po užgesinimo ir pakartotinio užkūrimo, problema dingo. Vėliau važiuojant užsidegė 4x4 ir vairiukas.
Kompiuterinė diagnostika parodė, kad problema buvo tame, jog po remonto servise nesukalibravo vairo ir ABS daviklis, negaudamas signalo iš vairo, ėmė "keiktis" ir siuntinėti netikslius signalus į pavarų dėžę bei kitus mazgus.
Po vairo sukalibravimo ir klaidų išvalymo daugiau problemos nebepasikartojo.
Darbus Šiauliuose atliko Marius, dirbantis "Elnio" teritorijoje. Žmogus tikrai išmano ką daro, galiu drąsiai rekomenduoti viskam, kas susiję su BMW diagnostika. Tel. +37067773435.

SIA "RECRO" (braliukai) man vėliau patikslino, kad būtina ABS ir ESP daviklius nuolat laikyti tvarkingus, kadangi kai jie siuntinėja netikslius signalus į automato ECU, ilgainiui tai sąlygoja automato valdymo bloko ir mechaninius gedimus.

Ka reiskia nuolat laikyti tvarkingus? Dantis ryte vakare jiems valyt?:) sugedo pakeitei ir tiek.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 19:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Manyčiau, tai reiškia nelaukt, kol daviklis suges ir šalint priežastį, kol neatsirado ir daugiau pasekmių :)
Kaip kad mano atveju su vairo kalibravimu - jei būčiau važinėjęs šitaip ir "nusprogdinęs" daviklį, jį keisdamas šalinčiau tik pasekmę.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 20:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Simon rašė:
Manyčiau, tai reiškia nelaukt, kol daviklis suges ir šalint priežastį, kol neatsirado ir daugiau pasekmių :)
Kaip kad mano atveju su vairo kalibravimu - jei būčiau važinėjęs šitaip ir "nusprogdinęs" daviklį, jį keisdamas šalinčiau tik pasekmę.

Tai jei tau masina sako, kad sugede kazkas tai ir tvarkai, nevazineji toliau... ir arkliui aisku.
Cia kaip uzsidegtu tepalo spaudimo lempute, nereikia laukti kol uzkals variklis... :)))

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 18 Vas 2014, 12:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Na štai, po latvių remonto nuvažiavus kelis tūkstančius jaučiasi, kad bėdos po truputį apsisuka ir grįžta atgal.
Pirmiausiai pasijuto auto tampymasis atleidžiant gazą ir jį nuspaudžiant, taip pat pradedant važiuoti ir atleidus stabdį - auto trūkčioja, tarytum koją staigiai mėtytum nuo sankabos automobilyje su mechanine dėže.
Tai įtariu, kad gal automatinė sankaba ar dar kas nors. Tuo nesibaigė dar - sustojus prie sankryžos, vėl pasiveja bumpsėjimas į galą. Kadangi kardano guma visiškai nauja, garantuotai mechatronikas irgi grįžta prie senųjų įpročių. Pradedu galvoti, gal dėžę šitaip per laiką "ištampo" dėžės softas koks nors?..

Žodžiu, laukia pakartotinis vizitas Latvijon. Tik vienas skirtumas nuo lietuviškų servisų - nereiks mokėt pakartotinai ir laukt eilėse :)


StandartinėParašytas: 01 Kov 2014, 19:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.09
Pranešimai:
344
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E92 M Sport
Sveiki, pas mane letai vaziuojant uzlaiko begius, perjungia tik ~2,1-2,3RPM ir kartais jauciasi toks kirtimas, ant aukstesniu apsuku perjungia tvarkingai, nesudunksint, tepalus, filtra ir davikli pakeites, buvo taip ir pries tai kai nuvaziavau pas deziu meistrus rado nutekejimu prie daviklio ir karterio todel nusprendziau viska tuo paciu pasikeisti, anksciau kompas imesdavo dezes klaida bet ten pasirodo buvo todel kad akumas buvo silpnokas, po akumo pakeitimo viskas ok, klaidu nebemete bet tas begiu uzlaikimas vistiek liko, taigi norejau paklausti ar cia padetu tas adaptivinis nuresetinimas su gazo pedalu ar cia bus kazkas rimciau, gal kazkam irgi taip buvo?

Sorry jeigu kazkur buvo apie tai jau kalbeta bet labai daug puslapiu cia skaityt tai prabegom skaiciau gal kazkur ir praleidau, gal atsiras geras zmogus kuris gales paaiskinti dar karta ;)


StandartinėParašytas: 01 Kov 2014, 19:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Taip, pades adaptaciju pravalymas


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery