Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 23:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Vas 2014, 17:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.15
Amžius:
32
Pranešimai:
413
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E60 525d '05
Skype:
intelp99
PusėKrokodilo rašė:

Dar berods būtina sąlyga regeneracijai, kad bake būtų kuro kažkiek, ne minimaliai. Ir greitis - ne miesto režimas.


Na, kuro bake mažiausiai 15 litrų būna taip pat pastebėjau per iDrive, kad kompas rodo didesni tepalo lygi variklyje, realiai jo yra minimaliai daugiau. Prieš tai nieko panašaus nebuvo, tepalo lygis geras. Tepalo lygis padidėjo kaip važiavom į Italija, o čia prieš pora dienų kaune pradėjo mesti tą klaida. Rida 220k km.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2014, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Akatsaki rašė:

Na, kuro bake mažiausiai 15 litrų būna taip pat pastebėjau per iDrive, kad kompas rodo didesni tepalo lygi variklyje, realiai jo yra minimaliai daugiau. Prieš tai nieko panašaus nebuvo, tepalo lygis geras. Tepalo lygis padidėjo kaip važiavom į Italija, o čia prieš pora dienų kaune pradėjo mesti tą klaida. Rida 220k km.

Lupi filtra lauk ir isprogramuoji, as ir ruosiuosi tam, turiu jau klaida 480a ir 88mbar spaudimas priue 1500rpm.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 22 Vas 2014, 03:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.15
Amžius:
32
Pranešimai:
413
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E60 525d '05
Skype:
intelp99
Darenasp rašė:
Lupi filtra lauk ir isprogramuoji, as ir ruosiuosi tam, turiu jau klaida 480a ir 88mbar spaudimas priue 1500rpm.



O pas tave didėja tepalo lygis ar ne? Na lupimas ir išprogramavimas labai drastiškai skamba, ar galima tą filtrą kažkaip nors praplauti? Taip pat girdėjau per kompa galima ijungti priverstine regeneracija, gal tai padėtu?


StandartinėParašytas: 22 Vas 2014, 04:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
Akatsaki rašė:


O pas tave didėja tepalo lygis ar ne? Na lupimas ir išprogramavimas labai drastiškai skamba, ar galima tą filtrą kažkaip nors praplauti? Taip pat girdėjau per kompa galima ijungti priverstine regeneracija, gal tai padėtu?


gaila ne pas mane tel foto,parodyciau kaip vienam isplove,kad isemus dpf katalikas pats iskrito ir tas dpf suestas chemijos ar ko ten buvo... sukat jus galva,del kazkokios nesamones,ta priverstine regeneracija tik laikinas dalykas,jei masina naudojama mieste,tai tu plauk neploves ir regeneruok kiek nori kaip kisosi taip kisis... ir seip jie buna taip uzsikisa,kad is to ka maciau savo akim,plaukt tu ji ne ploves,tie takai tikrai neissiplaus.


StandartinėParašytas: 22 Vas 2014, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.15
Amžius:
32
Pranešimai:
413
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E60 525d '05
Skype:
intelp99
Tai dabar man jį reikia išpjauti ar tik užtenka išprogramuoti? Jisai pas mane randasi prie variklio, nes pas LCI kitaip jis stovi.

Aš galvoju, gal dar varyt ant diagnostikos, kad padarytu priverstine regeneracija ir gal kiek prasidegintu. Nes tarkim į užmiesti išleki kur greitis didesnis, tai nieko nemeta.


StandartinėParašytas: 22 Vas 2014, 14:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
mazdaug nuo 2:50 paziurek, ten foto sudetos kaip DPF atrode.... uzsikises visas, po kastracijos masina bent vaziuot pradejo ir be cipavimo kaip cipuota :D

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 22 Vas 2014, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Akatsaki rašė:


O pas tave didėja tepalo lygis ar ne? Na lupimas ir išprogramavimas labai drastiškai skamba, ar galima tą filtrą kažkaip nors praplauti? Taip pat girdėjau per kompa galima ijungti priverstine regeneracija, gal tai padėtu?


Sklendes, dpf, cipavimai. Is masinos lieka Frankensteinas.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 22 Vas 2014, 19:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.07
Amžius:
35
Pranešimai:
54
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
f10 m550d e90 330d lci m performance
Skype:
p0wner
Jei ispjautas dpf filtras ir neisprogramuotas kompas kokios pasekmes gali buti? perskaites nemazai temu kazkas buvo pamineta su regeneracija nuo 70 laipsniu ar gali nuo to dalyko variklis purtytis bei nedirbti keli purkstukai?.


StandartinėParašytas: 22 Vas 2014, 20:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
bebr rašė:

Sklendes, dpf, cipavimai. Is masinos lieka Frankensteinas.


Nūnai seniems mūsų grabams tai išeitis. Sklendės nuo senatvės. Ir dėl jų labai nereikia sielotis. Dėl čipavimo problemų visai nematau. DPF nupirkti naują - brangu. Išeitis pjauti arba plauti. Plovimas laikinas dalykas. Ekologija kenčia, automobilis atsigauna. Aš nepritariu, bet ir dėl to nesuku galvos labai. Ką galite ponas pasiūlyti konstruktyviai ?


StandartinėParašytas: 22 Vas 2014, 23:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Nu tai siūlau gyvent pagal pajamas.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 23 Vas 2014, 00:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
bebr rašė:

Sklendes, dpf, cipavimai. Is masinos lieka Frankensteinas.

Ar tave vercia kas nors? Turbut ne, tai vazinek su ne frankensteinu...
Cituoti:
Nu tai siūlau gyvent pagal pajamas.

kaip kas sugeba, taip verciasi, o ir nevisi turbut del taupymo ismeta dpf, kiti iesko
more power :)
Jeigu ismetus dpf butu prarasta galios, tai pas mane jis nebutu buves
ismestas, butu ar tas pats sutvarkytas/isplautas ar naujas idetas.

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 23 Vas 2014, 05:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
bebr rašė:

Sklendes, dpf, cipavimai. Is masinos lieka Frankensteinas.


padek sklendes ant svarstykliu ir varikli,kazin kuris daugiau svers,nes kai tos sklendes sukrenta ir reik ta frankensteina prikelt ,tada per kelius kojos linksta,kai viska susumuoji...


StandartinėParašytas: 23 Vas 2014, 11:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
bebr rašė:
Nu tai siūlau gyvent pagal pajamas.


Aš pateisinčiau tokių detalių kaip DPF ir sklendžių keitimą naujomis tik iki automobiliui sueina 5 metai. Po 5 metų arba kastruoji mašiną arba parduodi. Nereikia čia vaidinti tagylų atlenkus mažylį bei rodomąjį pirštus su mašinom, kurioms 7-11 metų. Juokas ima iš tokių, kur su e60/e66 rankytes užmetę ant vairo be posūkių važinėja, ir dar baisiai rimtus veidus nutaisę :D Kai bus kalba apie beveik naujos auto kastravimą, tada ir galima bus diskutuoti, kas pagal pajamas gyvena, o kas ne. Paprasčiausiai protingi žmonės supranta, kad investuot į senos auto remontą pinigus, kurie siekia 1/4 ar 1/5 automobilio rinkos vertės, kuri kitais metais kris dar 5000 lt žemyn, yra visiškai niekam tikusi investicija. Bandymas taisyt seną mašiną brangiom originaliom detalėm, kai yra pigių ir gerų alternatyvų, yra tas pats, kas kambaryje įkyriai zvimbiančią musę medžiot su kulkosvaidžiu vietoj musgaudžio. Pagauni? Jei ne, tai aiškiai parašau, kad pigiau yra pirkt naują auto iš salono, nei bandyt dešimties metų auto iš naujo surinkt naujom detalėm. Jei pareina automatas, tai irgi naują perki už 24 gabalus iš krastos, "typo, aceit pagal pajamas"? Kadangi čia dauguma naujų F klasės auto neįperka, tai ir važinėja su e60, todėl ir diskutuoja apie DPF pjovimą, jopštvajrogės.


StandartinėParašytas: 23 Vas 2014, 13:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Akatsaki rašė:


O pas tave didėja tepalo lygis ar ne? Na lupimas ir išprogramavimas labai drastiškai skamba, ar galima tą filtrą kažkaip nors praplauti? Taip pat girdėjau per kompa galima ijungti priverstine regeneracija, gal tai padėtu?

Nedideja tepalo lygis. Priverstine nepades. Imt plaut irgi laikina, nes paciame filtre jau nera aktyvios medziagos, pinigai i bala. Arba keiti i nauja, arba teisingai lauk ji ir pamirsti.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 23 Vas 2014, 13:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Tai ar duos kas rekomendaciju del isprogramavimo Lietuvoje?

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery