Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 07:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 183 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Vas 2014, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
Nuo E39 netinka smagratis ir sankaba? Nes jiem lyg yra conversion kit is dvigubo,i vienguba
smagraty pirkti, labai dar negooglinau apie sankabu variantus nebuvo laiko, truputi tik per telefona,
dar lyg E60 M5 buna paprastas smagratis? Maciau ebay USA kazka tokio, bet ar tiktu jisai?

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 01:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
o kuom skiriasi sankabos? jei gerai suprantu ten ta brangesne kazkokia kur pati susireguliuoja?! kas ten jose ir kaip veikia, koks skirtumas tarp ju, ar galima det ir tokia ir tokia, kokia geriau? :D

http://www.eurocarparts.com/ecp/c/BMW_5+Series_3.0_2006/p/car-parts/car-transmission/clutch-and-associated-parts/clutch-kit/?641110960&1&4481a5ebfb5011e8e9bf698dc9dc54367b63ad9f&000069


http://www.eurocarparts.com/ecp/c/BMW_5+Series_3.0_2006/p/car-parts/car-transmission/clutch-and-associated-parts/clutch-kit/?641111010&1&34c9ab2e9ced597e33e657b9ce14148b229d7513&000069

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 13:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Visos jos pacios reguliuojasi o skirtumai buna pagal modeli ka te tau tas puslapis meta tai nieko nereiskia kad jos abi tinka reikia aiskintis
Beja tau ir smagracio reik. Jei tik sankaba pakeisi tai buksuos dar labiau nuja sankaba.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 16:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
o is kur tu sankabas ir smagracius perki? ziurejau ir ebay, ten pas vienus LUK sankabos komplektas apie 190£, raso kad tinka 170kw, pas kitus LUK komplektas po 280£ irgi raso, kad tinka...

o ka apie toki sustiprinta sankabos komplekta?
http://www.performance-kupplung.de/shop10/index.php/verstaerkte-kupplung-sachs-performance-kupplung-bmw/verstaerkte-kupplung-sachs-performance-kupplung-bmw-e60/530d-170kw/sachs-kupplung-verstarkte-kupplung-citroen-c-5.html

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 17:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Arunas B rašė:
Beja tau ir smagracio reik. Jei tik sankaba pakeisi tai buksuos dar labiau nuja sankaba.


O kas smagraciui atsitinka, kad reikia keisti ? Sankabos diskas griovelius iseda ? Jei taip, tada nuslifuoji ant plokscio slifavimo stakliu ir vel kaip naujas bus. :D


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 17:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.06
Amžius:
36
Pranešimai:
120
Automobiliai:
e60 530d
Pas mane kai keite smagrati tai jis turejo per dideli laisvuma i sonus palyginus nauja su senu tai nauja norint sujudint reikia jegos nemazai o senas isvis su pirstu galejai judint.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 17:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
E39 530d tokia sankaba tiktu? aisku deciau ir nauja dual mass smagrati
http://www.clutch-specialists.co.uk/stage-2-kit-for-bmw-5-series-e39-530d-30-24v-diesel_p23368414.htm

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 18:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
arejas rašė:
Pas mane kai keite smagrati tai jis turejo per dideli laisvuma i sonus palyginus nauja su senu tai nauja norint sujudint reikia jegos nemazai o senas isvis su pirstu galejai judint.

Smagracio laisvumas ir sankabos buksavimas yra visiskai skirtingi dalykai. Laisvumas ir barskejimas atsiranda, kai smagracio spyruokles nuseda, bet nuo sito nebuksuos sankaba.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 18:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
VytasM rašė:
Smagracio laisvumas ir sankabos buksavimas yra visiskai skirtingi dalykai. Laisvumas ir barskejimas atsiranda, kai smagracio spyruokles nuseda, bet nuo sito nebuksuos sankaba.

dyzeliui jei ne viena, tai kita bus, det nauja teks ypac jei masina cipuota, kas is to jei paliksi sena smagrati ar nuslifuota be grioveliu - iseis spiruokles smagracio ir vistiek reiks keisti....

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 18:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Nu jo, vienas vargas su tais dyzeliais... [-o<
Ir isminama guoli nepamirsk pakeisti, kad paskui nereiketu vel ardyti.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 18:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
kiekvienam savo zmogau ;) kam bele juda kazkiek masina, kam svarbu isvaizda, kas nori daugiau arkliu po kapotu... noreciau ekonomijos ir pigios eksplotacijos, tai kitokia ir masina tureciau, dabar ko norejau, ta turiu ;)

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 19:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Būna tam biškį praeina, paskui vėl pramuša, po kažkiek laiko su tuo dyzeliu... Pilnatis.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 22:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
VytasM rašė:
Nu jo, vienas vargas su tais dyzeliais... [-o<
Ir isminama guoli nepamirsk pakeisti, kad paskui nereiketu vel ardyti.

Neimk i galva kai paciam reiks pirkt smagrati tai ziaukciosi nes jis vos ne dvigubai brangesnis nei dyzelio. Kas del tekinimo jo tai vasko spaudimas ji nutekinus reik sankabos diska storesni det ko pasekoje nupirktas is pardutuves netiks teks burti po burtu neisku kie kas laikys.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Jei slifuoji smagrati, nusislifuoja ir tos vietos, kur tvirtinasi sankaba prie jo. Todel cia tarpas nepadideja. O jei slifuosi sankaba, uzteks nuimti tik koki 0.1-0.2 mm sluoksni ir bus lygu kaip pas nauja. Desimtoji milimetro nieko nereiskia.
Aisku jei pradesi tekinti, tada nuimsi kelis milimetrus, nuo karscio dar sumetys ir tiks tik i siuksliu deze paskui ismesti. :D

Mano seniai turetam E34 (irgi su dujom :D ) del tingejimo pakeisti kaukianti sankabos isminama guoli, jis subyrejo ir visai nuede diskatoriaus tas skardeles, kur remiasi ir isspaudzia sankaba. Tai ant durniaus su Kempu uzliejau daug storesni sluoksni ir paskui su frezavimo staklem nufrezavau, kad gautusi lygi plokstuma guoliui remtis. Tai ir po siai dienai naujas savininkas vazineja... :D Aisku visi meistrai butu tik nauja sankaba keite.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 23:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
VytasM rašė:
Jei slifuoji smagrati, nusislifuoja ir tos vietos, kur tvirtinasi sankaba prie jo. Todel cia tarpas nepadideja. O jei slifuosi sankaba, uzteks nuimti tik koki 0.1-0.2 mm sluoksni ir bus lygu kaip pas nauja. Desimtoji milimetro nieko nereiskia.
Aisku jei pradesi tekinti, tada nuimsi kelis milimetrus, nuo karscio dar sumetys ir tiks tik i siuksliu deze paskui ismesti. :D

Tu kai ta smagrati nuimsi ir realiai savo akim pamatysi suprasi ka as turiu omeny. Slifavimo 0.1-0.3 nepakaks kad jo plokstuma lygi butu jie nudyla istrizai nu vidurio i isore tiksiau vidineke dalyje arciau centro dyla smagratis ir einant i isore jau buna sudiles pats diskas


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 183 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery