Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 20:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 342 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Vas 2014, 09:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Cottura rašė:
http://www.auviras.lt/Akumuliatoriai/Ikrovikliai-UPS-ir-kiti-priedai/3/
skelbiu.lt dar paziurek ten yra ctek, man tai isvis pasiseke nupirkau bosh c7 laabai pigiai!!

Radau bosh uz 350 ir ctek 7 uz tiek pat - kuris geriau ?

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 13 Vas 2014, 09:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.19
Pranešimai:
29
Automobiliai:
E61 530
littlem rašė:
Atsakymų į tavo klausimą net šitoje temoje ne vienas - IBS, išmokit jūs vieną kartą paieška naudotis.

ačiū tau uz issamu atsakyma. Perskaiciau visa tema, ten rase apie pilnai iskrautus akumus, apie tai kad visai nebeuzsiveda, apie numirusius starterius. O pas mane suka ir uzsiveda be problemu, tik va tas perspejimas, svarbiausia kad pavaziavus kelis simtus metru, uzgesinus gali uzvedineti kiek nori jokiu ispejimu nebemeta. Tai kaip suprasti, kad akumai taip greit pasikrauna? Kazkokie vejai


StandartinėParašytas: 13 Vas 2014, 09:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Zemaitis rašė:
ačiū tau uz issamu atsakyma. Perskaiciau visa tema, ten rase apie pilnai iskrautus akumus, apie tai kad visai nebeuzsiveda, apie numirusius starterius. O pas mane suka ir uzsiveda be problemu, tik va tas perspejimas, svarbiausia kad pavaziavus kelis simtus metru, uzgesinus gali uzvedineti kiek nori jokiu ispejimu nebemeta. Tai kaip suprasti, kad akumai taip greit pasikrauna? Kazkokie vejai


O šioje aišku nebandei ieškoti? :)
viewtopic.php?f=53&t=71906

Atjunk IBS ir viskas bus aišku ar dėl jo, ar ne, čia viskas parodyta:
http://youtu.be/ta0anFAeU2Q


StandartinėParašytas: 13 Vas 2014, 10:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
Darenasp rašė:
Radau bosh uz 350 ir ctek 7 uz tiek pat - kuris geriau ?

Turbut bus tas pats,ziurek kurio kaina parduotuvese didesne ir kur funkciju daugiau. O as boshu patenkintas,ir adapterio funkcija kartais labai pravercia
Dabar palyginau abu tai bosh turi 24v krovima o ctek ne,bosh krauna 3 etapais,o ctek 8 etapais, viskas kita tas pats. Man tai ctek krovimo etapai daugiau patiko, stai cia instrukcija http://www.auviras.lt/Akumuliatoriai/Ik ... S-7-0.html


StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 00:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Cottura rašė:
Turbut bus tas pats,ziurek kurio kaina parduotuvese didesne ir kur funkciju daugiau. O as boshu patenkintas,ir adapterio funkcija kartais labai pravercia
Dabar palyginau abu tai bosh turi 24v krovima o ctek ne,bosh krauna 3 etapais,o ctek 8 etapais, viskas kita tas pats. Man tai ctek krovimo etapai daugiau patiko, stai cia instrukcija http://www.auviras.lt/Akumuliatoriai/Ik ... S-7-0.html

Dekui.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 03:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
Padariau per ziopluma kazka ! :D zodziu pamirsau diagnostikos rozetej bluetoth adapteri,
masina neuzmigo, prastovejo visa diena, kai atejau vaziuot tai sviete start/stop knopke nors
masina uzrakinta, uzsikure bet jau sunkiai nes gerokai buvo pasedias akumas, viskas kaip ir ok
, aisku laikrodis nusiresetines buvo -reikejo perstatyt, smulkmena, bet kas keista, kad
ant tachometro kur yra tos padalos kurios mazeja sylant varikliui iskarto buvo tokioj padety kaip
kad variklis butu normalios darbines temperaturos! Uzgesinus varikli jos d8ngdavo, uzkurus vel
atsirasdavo bet rodydavo kad variklis normalios darbines temp. nors variklis saltas??!
Pajungiau telefonine diagnostika, per live data,(variklio parametrai) rodo kad abu temperaturos
sensoriai veikia, t.y. rodo ir coolong temperature ir engine temperature, tarp ju keliu laipsniu
skyrtumas, tai kas cia galejo su tom padalom nutikti?

Ir dar gal kas zinot nuo ko rodo apsukas tachometras, nuo kokio sensoriaus, generatoriaus ar dar ko? G)

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 08:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Pabandyk per slaptą meniu skydelio test'ą padaryti ir pažiūrėk ar suvaikšto temperatūros skalė, čia šiaip į galvą šovė toks tip'as. :)


StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 09:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Uzkrauk akuma, atjunk akuma palaikyk atjunkta keleta min. pajunk ir bus ok.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 16:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
susitvarke :mrgreen: savaiminiu budu, po darbo uzkurus jau viskas normaliai buvo :)

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 16:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
STdemoniac rašė:
susitvarke :mrgreen: savaiminiu budu, po darbo uzkurus jau viskas normaliai buvo :)

Na tai tas pats, kombi po sleepo atsigavo.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 15 Vas 2014, 01:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
STdemoniac rašė:

Ir dar gal kas zinot nuo ko rodo apsukas tachometras, nuo kokio sensoriaus, generatoriaus ar dar ko? G)


Atsibusk zmogau, praejo ziguliu laikai. Apsukas skaiciuoja velenu davikiai ir ju informacija sukramto variklio dde, veliau reikiama informacija isiuncia kitiems blokams atitinkamais signalais.


StandartinėParašytas: 15 Vas 2014, 09:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
Tai kad apsuku rodykle kelis kart keistai soktelejo,vaziuojant po sito akumo nusodinimo,
tai ir klausiu , galvoju gal kas susija gali but, gal dar ne sankaba prabuksuot pradejo :D

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 15 Vas 2014, 12:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.27
Amžius:
39
Pranešimai:
318
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex E39 2,3i
E61 3,0d
Greiciausiai sankaba buvo jau i pabaiga... uzsicipavai, padidejo galia ir greiciau sankaba nuejo..


StandartinėParašytas: 15 Vas 2014, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
Witiokas rašė:
Greiciausiai sankaba buvo jau i pabaiga... uzsicipavai, padidejo galia ir greiciau sankaba nuejo..

Buvo tokios "vilties" kad uzcipavus bus ragas sankabai iskart, bet lyg laikesi is,pradziu :D
ex passat kai buvau uzcipaves tai iskart pradejo sankaba buksuot , per pirma vazevimas...

Bet cia taip keistai, niekad nebuvo nieko panasaus net ir spaudziant gerai, bet to to akumo
nusodinimo vaziuojant kazkaio susokinejo rodykle, bet muzika dar grojo tai negirdejau
is variklio ar tikrai soktelejo apsukos ar elektroniskai rodykle apsuku kaio nors susokinejo,
akumas tuo metu sroves daug eme, nes dasikrqudinejo, uztat ir klausiau nuo ko apsukas
skaiciuoja :)

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 15 Vas 2014, 20:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.27
Amžius:
39
Pranešimai:
318
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex E39 2,3i
E61 3,0d
pabandyk su 6-ta pavara is vietos pajudeti, turetu buksuoti sankaba... bus paciam aiskiau


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 342 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery