Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 02:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 110 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Kov 2010, 18:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.07.06
Pranešimai:
19
Automobiliai:
E39 530D 2000m.
na jau turi suinstalines nauja laktopa?


StandartinėParašytas: 04 Vas 2014, 08:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.05.23
Pranešimai:
22
Miestas:
Pakruojis
Automobiliai:
E39 525 tds 97
Sveiki,
BMW E39 525tds
Is po keliu dienu stovejimo automobilis nesiveda, atrodo oro burbulu nera slangutej is filtro i siurbly,
pakeiciau kuro filtra nepadejo, uzkuriu tik ETERIO pagalba.
Kas nutiko, patarkit?


StandartinėParašytas: 04 Vas 2014, 08:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.17
Amžius:
35
Pranešimai:
187
Miestas:
Kaunas - Sakiai
Automobiliai:
E30 318 85'ex
bmw E34 2.5 tds 92' crashed
BMW E34 525 TDS 95'
Pakaitinim zvakes gali buti


StandartinėParašytas: 04 Vas 2014, 09:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.05.23
Pranešimai:
22
Miestas:
Pakruojis
Automobiliai:
E39 525 tds 97
IndreEdgaras rašė:
Pakaitinim zvakes gali buti

Pakaitinimo zvakes pas mane negesta is kart pasukus degima,
jei butu problema su jomis jos is kart gestu ijungus degima,
ar as klystu :oops: ?


StandartinėParašytas: 04 Vas 2014, 09:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
arnelis rašė:
Pakaitinimo zvakes pas mane negesta is kart pasukus degima,
jei butu problema su jomis jos is kart gestu ijungus degima,
ar as klystu :oops: ?

Jei tu apie skydelyje esancia "spirale". ji degs kiek reikia ir kai zvakiu gatavu yra. Bent mano TDS jau su dviem blogom zvakem sunkiau vedesi prie -5.
zvakes reikia tikrinti, geriausia isemus ziuret kaip kaista, bet pradziai tinka varzos pamatavimas: desini salono filtra nuemus randi dangti, kuri nuemes randi kruva reliu. bus ten tokai gana nemaza fyske su storais laidais. ja nueme gali tikrinti zvakiu varza. Testeri statai ant omu, viena kontakta i kebula, kita paeiliui i fiske, kur bus matyti skirtingom spalvom dazyti sesi laidai kruvoj. Aisku geriausia kaip rasiau lupti lauk zvakes ir ziureti kaip realiai kaista, galima imama srove matuoti su replem... Kitas dalykas ar ateina itampa iki zvakiu :). ten volgi imi testeri, ar kontroline lempute ir tikrini...
daugiau apie zvakes: viewtopic.php?f=18&t=72009&hilit=E39+zvakes&start=45


StandartinėParašytas: 05 Vas 2014, 00:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
ghostikas rašė:
Jei tu apie skydelyje esancia "spirale". ji degs kiek reikia ir kai zvakiu gatavu yra. Bent mano TDS jau su dviem blogom zvakem sunkiau vedesi prie -5.
zvakes reikia tikrinti, geriausia isemus ziuret kaip kaista, bet pradziai tinka varzos pamatavimas: desini salono filtra nuemus randi dangti, kuri nuemes randi kruva reliu. bus ten tokai gana nemaza fyske su storais laidais. ja nueme gali tikrinti zvakiu varza. Testeri statai ant omu, viena kontakta i kebula, kita paeiliui i fiske, kur bus matyti skirtingom spalvom dazyti sesi laidai kruvoj. Aisku geriausia kaip rasiau lupti lauk zvakes ir ziureti kaip realiai kaista, galima imama srove matuoti su replem... Kitas dalykas ar ateina itampa iki zvakiu :). ten volgi imi testeri, ar kontroline lempute ir tikrini...
daugiau apie zvakes: viewtopic.php?f=18&t=72009&hilit=E39+zvakes&start=45

Nezinau kaip TDS bet 3.0 variklis su neveikianciom zvakem prie -20 nesunkiai uzsivede. (nuotoliniu budu pasildydavau su webasto, bet siai ziemai cirkuliacinis siurbliukas sugedo tad nebeveikia) zvakes meta klaida , kad neveikia, nors realiai ju ir netikrinau, bet netikiu kad veiktu


StandartinėParašytas: 05 Vas 2014, 06:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.17
Amžius:
35
Pranešimai:
187
Miestas:
Kaunas - Sakiai
Automobiliai:
E30 318 85'ex
bmw E34 2.5 tds 92' crashed
BMW E34 525 TDS 95'
na maniskis prie -10 su 2 veikianciom, 2 neveikianciom ir dviem visai prie pabaigos neuzsikurdavo, tik pasikeiciau zvakes ir baigesi bedos


StandartinėParašytas: 05 Vas 2014, 08:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
SOAD rašė:
Nezinau kaip TDS bet 3.0 variklis su neveikianciom zvakem prie -20 nesunkiai uzsivede. (nuotoliniu budu pasildydavau su webasto, bet siai ziemai cirkuliacinis siurbliukas sugedo tad nebeveikia) zvakes meta klaida , kad neveikia, nors realiai ju ir netikrinau, bet netikiu kad veiktu

Nelygink comonrailo su TDS :) tds labai svarbu ir zvakes ir kompresija. 3.0d tai zinau, kad vedasi "is puses" abaroto prie -15 neveikianciom zvakem net be webastos.


StandartinėParašytas: 05 Vas 2014, 09:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.12
Amžius:
30
Pranešimai:
85
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525D '02
norejau paklausti ar gali kuras uzssalti prie -4 ? Problema tame, kad jau antra karta, kai lieka bake maziau nei ~16 l saliarkos masina neuzsiveda, o kuro slangelej matosi burbuliukai, ilgai pajunginejus degima burbuliukai dingsta ir masina uzsiveda. Traukia gerai, nera jokiu pridusinejimu ir t t. Tai kame cia esme galetu but kad ji neuzsiveda ?


StandartinėParašytas: 05 Vas 2014, 09:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
lukass rašė:
norejau paklausti ar gali kuras uzssalti prie -4 ? Problema tame, kad jau antra karta, kai lieka bake maziau nei ~16 l saliarkos masina neuzsiveda, o kuro slangelej matosi burbuliukai, ilgai pajunginejus degima burbuliukai dingsta ir masina uzsiveda. Traukia gerai, nera jokiu pridusinejimu ir t t. Tai kame cia esme galetu but kad ji neuzsiveda ?


Kuro bako siurblyje esmė. Ir patarimas-nepirk kinietiško. VDO pakainuos apie 260 lt, bet tarnaus.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 05 Vas 2014, 10:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.12
Amžius:
30
Pranešimai:
85
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525D '02
Einoras R. rašė:

Kuro bako siurblyje esmė. Ir patarimas-nepirk kinietiško. VDO pakainuos apie 260 lt, bet tarnaus.

o kaip del restauracijos ? ne geriau butu ?


Paskutinį kartą redagavo lukass 05 Vas 2014, 10:02. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 05 Vas 2014, 10:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
lukass rašė:
o kaip del restauracijos ? nepadetu ?


Bandyk. Svarbiausia, kad žinai bėdą dabar.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 05 Vas 2014, 10:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.12
Amžius:
30
Pranešimai:
85
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525D '02
Einoras R. rašė:

Bandyk. Svarbiausia, kad žinai bėdą dabar.

ačiū uz info:)


StandartinėParašytas: 05 Vas 2014, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
lukass rašė:
o kaip del restauracijos ? ne geriau butu ?

Restauruokis pats, as trukau gal pora valandu. Issiemus ji issiardyk ir matysi kur beda, kolektoriaus restauracija ~50lt angliukai ~10lt. Mano siurbliuko beda buvo angliukai, issiardzius vienas buvo visiskai susidevejas ir laidas jau atitrukes nuo jo, kitas geras (galbus kreivai stovejo kad ne vienodai sudilo). Turejau atsargini komplekta angliuko nuo akumuliatorinio grazto, prisveiciau ir viskas veikia po siai dienai, o kolektorius buvo geras tad nekainavo nieko remontas :)


StandartinėParašytas: 05 Vas 2014, 23:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.30
Pranešimai:
85
Automobiliai:
E39 520i M54b22
SOAD rašė:
Restauruokis pats, as trukau gal pora valandu. Issiemus ji issiardyk ir matysi kur beda, kolektoriaus restauracija ~50lt angliukai ~10lt. Mano siurbliuko beda buvo angliukai, issiardzius vienas buvo visiskai susidevejas ir laidas jau atitrukes nuo jo, kitas geras (galbus kreivai stovejo kad ne vienodai sudilo). Turejau atsargini komplekta angliuko nuo akumuliatorinio grazto, prisveiciau ir viskas veikia po siai dienai, o kolektorius buvo geras tad nekainavo nieko remontas :)

o kaip tu ten tuos vidurius istraukei? nes kazkaip atvalcuot reikia


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 110 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery