Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 13:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Sau 2005, 18:20 
  
 
 
11.0 10.5 10.5 9.5 9.5 10.0 (cilindrus skaičiuoju nuo kapoto :wink: )

kg/cm^2 (berods, arba bar... Bet kuris tiksliai - neisitikines...)

Normaliai ar ne? Variklis M30, 3.5 ltr...

Dekui uz nuomones!


StandartinėParašytas: 28 Sau 2005, 10:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Splitas rašė:
11.0 10.5 10.5 9.5 9.5 10.0 (cilindrus skaičiuoju nuo kapoto :wink: )

kg/cm^2 (berods, arba bar... Bet kuris tiksliai - neisitikines...)

Normaliai ar ne? Variklis M30, 3.5 ltr...

Dekui uz nuomones!

Sakyciau visai savo vietoj jei matuota ant salto variklio (tik tuomet gausi tikras reiksmes).

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 28 Sau 2005, 14:12 
  
 
 
Na, ne visai saltas, bet siaip, kad ne karstas tai irgi faktas.


StandartinėParašytas: 29 Sau 2005, 14:04 
  
 
 
Nesu motoristas, bet kiek teko girdet is rimtu zmoniu, jei kompresijos tarp maziausios ir didziausios reiksmiu skirtumas yra 2 ir virs dvieju (baru, berods), tai jau reikalai tikrai prastoki. As asmeniskai tokios auto nebepirkciau.


StandartinėParašytas: 29 Sau 2005, 18:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Splitas rašė:
11.0 10.5 10.5 9.5 9.5 10.0 (cilindrus skaičiuoju nuo kapoto :wink: )

kg/cm^2 (berods, arba bar... Bet kuris tiksliai - neisitikines...)

Normaliai ar ne? Variklis M30, 3.5 ltr...

Dekui uz nuomones!


na turint omeni kad 16metu masina tai sakyciau kad ~normalu


StandartinėParašytas: 29 Sau 2005, 20:10 
  
 
 
Siaip jau kaipo ir nebesvarbu - nusipirkau jau... :wink:


StandartinėParašytas: 05 Kov 2005, 20:16 
  
 
 
Mano manymu kaip tik reikia matuoti esant karstam varikliui tik tad tesuzinosi kokia tikra kompresija. Nes kaistant varikliui viskas plecias ir saltam atvirksciai o juk su saltu nesivazineji. Darbine temperatura tikrai ne 0 laipsniu. Jei cia karstam varikliui tai pries pabaiga deja :( nes 8-9 tai jau viskas mirtis. o jei saltam tai manau karsto bus kazkur po 11-12 tai tada labi normaliai. jei klystu pataisykit juk klyst zmoniska.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery