Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Vas 2025, 20:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Sau 2014, 00:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.05.23
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E36 318IS coupe '93
sveiki. turiu E36 318iS Coupe. ir darau sioki toki projekta del saves, taciau iskilo keblumu su varikliais.
ieskau benzininio varijanto su turbina, greiciu deze tik mechanika ir galiniai varantys. domina nuo 3l. ir nuo 170Kw.
kokio variklio man tokiu atveju reiktu ieskotis?
didelis good butu jai netektu smarkiai kabinimo tasku ir pacio kebulo zaloti.


Paskutinį kartą redagavo aggres18 19 Sau 2014, 01:02. Iš viso redaguota 3 kartus.

StandartinėParašytas: 19 Sau 2014, 00:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.07
Amžius:
37
Pranešimai:
1871
Miestas:
Nenoriu girtis, bet iš Kauno.
Automobiliai:
MB W209 CLK500 03'
E39 530d '00 M sport (ex)
E46 320d '03 M Sport, remap, LSD(ex)
E46 330d '00(ex)
Snekam cia mes lietuviskai, temas kuriam pagal taisykles ir pagarba rodom kolektyvui.


StandartinėParašytas: 19 Sau 2014, 01:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.05.23
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E36 318IS coupe '93
mariusgi rašė:
Snekam cia mes lietuviskai, temas kuriam pagal taisykles ir pagarba rodom kolektyvui.

1. sneku Lietuviskai- ner ko kabinetis
2. sorry neperskaiciau, kad butina nurodyt jog E36 ir pns.
3. cia as dabar tureciau kiekvienam i kojas nusilenkt ar kaip? nes nelabai supratau del tos pagarbos ir ka netaip padariau.
ačiū


StandartinėParašytas: 19 Sau 2014, 10:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
1. Cia daugiausiai lankosi paprsti bmw fanai kurie net sportinio filtro nemato reikalo detis
2. Pirk is e90 335i EUR 2007–2010 3.0L I6 twin turbo (N54) 306 PS (225 kW; 302 bhp) 400 N·m (295 lb·ft) 5.5 s
arba 335is US, CA 2010+ 3.0L I6 twin turbo (N54) 326 PS (240 kW; 322 bhp) 450 N·m (332 lb·ft) 5.4 s (DCT)
3. pirk is autopliuso visa gatava, paruosta E36 328 su turbina ~400ag
4. Eik i bmwfan.lt ir ieskok kas tau pades nuo nulio

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 19 Sau 2014, 11:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.07
Amžius:
37
Pranešimai:
1871
Miestas:
Nenoriu girtis, bet iš Kauno.
Automobiliai:
MB W209 CLK500 03'
E39 530d '00 M sport (ex)
E46 320d '03 M Sport, remap, LSD(ex)
E46 330d '00(ex)
Germany, del sportiniu oro filtru yra daugybe tiesu ir mitu, jeigu tu man irodytum, kad jis veiksmingas realiai as buciau ramus tada :) Bet kaip tu ir sakei, sportinio oro filtro, Va tokios sistemos naudingumo irodymo pavizdi man pateik, o ne salto oro isiurbimo sistema su sportiniu oro filtru.


StandartinėParašytas: 19 Sau 2014, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.05.23
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E36 318IS coupe '93
jai kalbesim apie sportini oro filtra. tai galiu pasakyt kokia didziausia klaida dauguma daro.
dauguma ji dedas tiesiog vietoj standartinio, nedarydami jokiu oro taku ir pns. automatiskai gaunas, kad filtras yra po kapotu ir jo naudingumas juntamas kol variklis saltas. vos variklis pasyla- pradedamas siurbt siltas oras, o tada ir sako- oj cia niekam nereikalingas daigtas, is jo naudos kaip is ozio pieno ir t.t.
norint pajust skirtuma- reik vest oro taka iesiogiai is lauko i filtra- kad butu imamas saltas oras ( aisku vasara jau reik mastyt kazkoki ausinima gaunamam orui, nes jis vistiek bus siltas), tada tikrai yra naudos ir matomas akivaizdus skirtumas :)
pats ismeginau- kiek arkliu padaugejo nezinau- bet traukos atveju juntama, kuro saunaudose irgi sumazejo, nes anksciau uzpildavau uz 40lt ir man pakakdavo kokiem 90km, tai dabar 110-115km drasiai. o jai nespaudi smarkiai tai ir visus 130 praminu :)


StandartinėParašytas: 19 Sau 2014, 12:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.07
Amžius:
37
Pranešimai:
1871
Miestas:
Nenoriu girtis, bet iš Kauno.
Automobiliai:
MB W209 CLK500 03'
E39 530d '00 M sport (ex)
E46 320d '03 M Sport, remap, LSD(ex)
E46 330d '00(ex)
Va butent. Dar plius ir garsas spaudziant pedala pasikeicia i geresne puse :)


StandartinėParašytas: 19 Sau 2014, 12:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.05.23
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E36 318IS coupe '93
Germany
335iS kiek suprantu tik is Amerikos galima gaut? nes kiek pamenu pas juos tik yra galingesni iS.
o kokia nuomone apie sr20det? (suprantu kad cia japoniska sirdis) bet girdejau ir teigiamu ir neigiamu atsiliepimu.
iskart atsiprasau del anglisku zodziu naudojimu, bet jau pora metu kaip negyvenu Lietuvoj, tai po truputi atrprantu.


StandartinėParašytas: 19 Sau 2014, 12:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.05.23
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E36 318IS coupe '93
mariusgi rašė:
Va butent. Dar plius ir garsas spaudziant pedala pasikeicia i geresne puse :)

na cia jau priklauso nuo pacio variklio daugiau ir ismetimo taku. jai takai tvarkingi, variklis nera leisgyvis- pajusi ausiai malonu murkima. bet jai takai kiauri ar varikliui jau paskutines dienos eina- tai girdesi sena daina ir tiek :)


StandartinėParašytas: 19 Sau 2014, 14:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
mariusgi as nieko gero ar blogo apie tuos filtrus nesakau, norejau pasakyti kad sitam forume nelabai kas sportu uzsiima, beveik visi sporto fanai sedi bmwfan forume, ten ir skelbimu daug su sport dalim ir drifteriu daug su pagerintais varikliais. man asmeniskai uztenka savojo gamyklinio E36 328i :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 20 Sau 2014, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.05.23
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E36 318IS coupe '93
taigi, radau du variklius visai idomius. taciau kaip jau minejau mazai ka nusimanau, o ypac del tokiu bedu.
pirmas variklis butu su tokia beda:
NUMBER 6 CYLINDER HAS A SUSPECTED CRACKED PISTON RING AS OIL IS COMING OUT OF THE EXHAUST PORT AND THE SUMP BECAME PRESSURISED
antras variklis butu sitokia beda:
SUSPECTED VALVE STEM OIL SEALS HAVE FAILED AS OIL IS LEAKING OUT OF CYLINDER 1 EXHAUST PORT
klausimas toks. ar abiem sitiem varikliam jau amen, ar dar galima kazkuri sutvarkyti?
abu yra galingi, twin turbo, turi po 400 arkliu. variklio kodas vg30dett
iskart atsiprasau, kad bedos angliskai, vertejas nieko doro neisvercia.


StandartinėParašytas: 21 Sau 2014, 11:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.10
Pranešimai:
51
Automobiliai:
E30 330i
Antras tai ten raso kad tik voztuvo gumyte reik pakeist. Nereiktu net galvos nusiiminet. Bet nenoreciau tiket, kad tiesa sako :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery