Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 10:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 105 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Spa 2012, 22:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Agn rašė:
Kompas meta šildytuvo klaidą, tai čia kuris dabar kaltas ? tas kur prie amortizatoriaus ar kur electic flow heater ? koks tarp jų skirtumas ?

jei bus webasto, elektrinio nebus :)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 25 Vas 2013, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.05.13
Pranešimai:
198
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
MB W211 E270 CDI 02
ex E46 320d 110 kW 03
ex E46 320d 100 kW 01'
Pas mane ir parode klaida el antifrizo pasildytojo. Apsukos sokineja. Skaiciau visa tema, bet taip ir nesupratau kaip turetu jis veikti.

The idle speed is increased to 850 rpm when the auxiliary heater is activated.

Turi sukilti apsukos iki 850, ir kiek laiko jos turi buti pakilusios? Nes pas mane su sildytuvo klaida, jos iki tiek ir pakyla, bet po 10 sec vel nusimeta ir taip sokineja.


StandartinėParašytas: 25 Vas 2013, 21:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
El.pasilditojas skirtas pagreitinti variklio isilima iki darbines temperaturos, taip pat padeti jam ja islaikyti ipach saltais orais ir peciukui dirbant visu paiegumu, jei pradeda kristi variklio temperatura su uzdarytu termostatu ;)
cia i Pikto posta atsakant
Kas dar neaisku?

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 25 Vas 2013, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.05.13
Pranešimai:
198
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
MB W211 E270 CDI 02
ex E46 320d 110 kW 03
ex E46 320d 100 kW 01'
As paskirti jo supratau, veikimo principas neaiskus. Tai tarkim ant salto variklio, ant laisvu apsuku jis sukyla iki 850 RPM ir sildo varikli, o varikliui susilus iki darbines temperaturos ant laisvu apsuku jis jau nebesildo ir apsukos nesokineja? ;)


StandartinėParašytas: 25 Vas 2013, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Tu i principus nelisk, neturiu laiko aiskinti ;)
Pasirink varianta tiesiog:
1-atjungi nuo sildituvo fiske ir apsukos nesokines (kolchozas)
2-pakeiti i veikianti ir apsukos nesokineja ir variklis greiaciau syla ir tau masinoje silciau (taip ir turi buti tvarkomas BMW)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 26 Vas 2013, 02:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
Piktas rašė:
As paskirti jo supratau, veikimo principas neaiskus. Tai tarkim ant salto variklio, ant laisvu apsuku jis sukyla iki 850 RPM ir sildo varikli, o varikliui susilus iki darbines temperaturos ant laisvu apsuku jis jau nebesildo ir apsukos nesokineja? ;)


Tu gfalvok taip, apsukas jis sukelia ne tam kad sildyt varikli greiciau, o tam, kad kompensuot krovimo praradima nes jo amperazas didelis kai jis isijungia del padidejusios apkrovos ir energijos poreikio variklis automatiskai sukelia apsukas. Tas pats ir su kondicionierium vasara jungi kondicionieriu varikliui sunku ir tuo metu kai siurblys kondiso isijungia irgi apsukas kilsteli variklis ;) O pulsuoja apsukos nuo to kai jis neveikia jungia ji kompas variklis kelia apsukas o jis neisijungia neatsiranda poreikis energijos ir apkrova ko pasekoje variklis mazina apsisukimus. Nu cia elementarus reikalas :mrgreen:

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 26 Vas 2013, 09:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.07
Amžius:
37
Pranešimai:
1871
Miestas:
Nenoriu girtis, bet iš Kauno.
Automobiliai:
MB W209 CLK500 03'
E39 530d '00 M sport (ex)
E46 320d '03 M Sport, remap, LSD(ex)
E46 330d '00(ex)
E36Coupe rašė:
Tu i principus nelisk, neturiu laiko aiskinti ;)
Pasirink varianta tiesiog:
1-atjungi nuo sildituvo fiske ir apsukos nesokines (kolchozas)
2-pakeiti i veikianti ir apsukos nesokineja ir variklis greiaciau syla ir tau masinoje silciau (taip ir turi buti tvarkomas BMW)

O kokia tikimybe kad pakeitus veikiančiu jis tarnaus metus? Du? Ar apsimoka isvis ji keist i veikianti? Nes jei cia ju liga tai prastoki visi yra. Ar as blogai galvoju


StandartinėParašytas: 26 Vas 2013, 10:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.08
Pranešimai:
109
Automobiliai:
E46 320d 100kw
E28 524d 63kw
mariusgi rašė:
O kokia tikimybe kad pakeitus veikiančiu jis tarnaus metus? Du? Ar apsimoka isvis ji keist i veikianti? Nes jei cia ju liga tai prastoki visi yra. Ar as blogai galvoju


Su tom pačiom dvejonėm susidūriau ir aš, radau tikrai veikiantį už 150LT, bet pamaniau, o kas jei jis po mėn užsilenks, gaila gi :) naujas nemažai kainuoja


StandartinėParašytas: 01 Kov 2013, 12:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.06
Pranešimai:
23
Automobiliai:
E 46 2.0D
pakeiciau pries ziema, mokejau 80lt,dirba po siai dienai =D>


StandartinėParašytas: 15 Sau 2014, 00:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.17
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E46
pas mano 330d tai kai saltas variklis tai lyg nepulsuoja apsukos tik kai truputi pasyla variklis iskart nezymus pulsavimas atsiranda, bandziau atjungti nuo to pasildytojo fiske ir vistiek tas pats, kai peciuka isjungi viskas kaip ir ok, tai nezinau net kur bedos ieskot, cia tiek visi prirase visaip kad nzn kas man galetu tikti.. gal termostatus pakeitus kazkas pageretu nes pas mane temperatura labai mazai pakyla bet kazkaip itarimas kad tas pats bus, gal galit jus kazka sufleruot? ziuriu cia pas visus kazkas panasaus bet truputi skirias probleme


StandartinėParašytas: 15 Sau 2014, 08:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.07
Amžius:
37
Pranešimai:
1871
Miestas:
Nenoriu girtis, bet iš Kauno.
Automobiliai:
MB W209 CLK500 03'
E39 530d '00 M sport (ex)
E46 320d '03 M Sport, remap, LSD(ex)
E46 330d '00(ex)
Tai gal ne ta daiktą atjungei? Imesk foto kuria fyske atungei.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2014, 00:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.17
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E46
ryt arba poryt nufotkinsiu, bet siaip turejo ta atjungti nes atjunge zmones kurie tvarko bmw ir sako turetu padet jei nepades ir tas pats bus sako tada jau nzn reik ziuret kas galetu but, nes diagnostikoj parode kad purkstukai gerai dirba


StandartinėParašytas: 24 Sau 2014, 20:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.03
Pranešimai:
22
Automobiliai:
E46 320D '04
Man irgi pulsuoja,bet nezymiai. Kompas klaidu nemeta. Atsalus orams kai turi veikti tas pasildytojas ir kartu klima ijungus truputi pulsavimas jauciamas, kokiu 50rpm. taippat kinta krovimas, vienu metu 14.4, kai supulsuoja 13.80V.taip ir turetu buti pulsuojant.Taciau pulsavimas prasideda kai variklis isyla iki kokiu 70laipsniu, bet visvien manau gali buti kaltas tas pasyldytojas, nors jis ir veikia. Ar gali buti kas kitas kaltas?


StandartinėParašytas: 23 Bal 2014, 15:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.04
Amžius:
39
Pranešimai:
1631
Miestas:
Jonava
Automobiliai:
E46 320d M47TUD20 03' 6speed
F10 535i N55B30 14' LCI
pas mane ir pulsuodavo variklio apsukos, kai įjungdavau vėjelį, atjungus pašildytuvą nustodavo, tai nutariau pakeisti jį į dėvėtą, patikrinus prie minusinės temp. viskas tvarkoje, apsukos nepulsuoja =D>


StandartinėParašytas: 05 Lap 2014, 10:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.07
Amžius:
37
Pranešimai:
1871
Miestas:
Nenoriu girtis, bet iš Kauno.
Automobiliai:
MB W209 CLK500 03'
E39 530d '00 M sport (ex)
E46 320d '03 M Sport, remap, LSD(ex)
E46 330d '00(ex)
Na praejo daug laiko nuo :) Idejau vakar kita aux flow heater'i, siandien uzkurus apsukos sukilo, bet ir papulsavo. Nors variklis tikrai pastebimai greiciau susilo! Klaidos irgi nemeta a nei vienos, zvakes, rele, fow heater viskas be klaidu. Idomybe kazkokia :) na dar reikes patikrint atjungiant fyske. O Davincis gavo mano sena neveikianti heater'i ir nusius ji savo kolegai patikrint, tai gal visi suzinosim kas ten blogai jiems pasidaro.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 105 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery