Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 19:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 295 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Sau 2014, 19:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.01
Amžius:
41
Pranešimai:
346
Automobiliai:
TT E39 525 98'
Šiaip tai įvorė turi likti kelme, tik šarnyras išsitraukti :)
Man ir buvo su įvore išsikalę tai nieko neardžiau, atgal įdėjau ir tiek.

_________________
Turtingas ne tada kai gali nusipirkti prabangų automobilį, turtingas tada kai gali prabangų automobilį "drožti"...


StandartinėParašytas: 11 Sau 2014, 19:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
turi, bet nevisada lieka. sjomnikas turi buti tiesiai ant tos ivores kanteliu, is abeju pusiu, kitaip tikrai gali luzti. ana karta kai desi sarnirus atgal, ivore ant kokio loctite'o pasadink, o sarniro kugi sutepk kokiu grafitiniu tepalu, nors ir nerekomenduojama, bet asmeniskai nieko blogo nematau.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 11 Sau 2014, 20:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
DmK rašė:
turi, bet nevisada lieka. sjomnikas turi buti tiesiai ant tos ivores kanteliu, is abeju pusiu, kitaip tikrai gali luzti. ana karta kai desi sarnirus atgal, ivore ant kokio loctite'o pasadink, o sarniro kugi sutepk kokiu grafitiniu tepalu, nors ir nerekomenduojama, bet asmeniskai nieko blogo nematau.


kaip toks sjomnikas turetu atrpodyti kad ant tos ivores kanteliu uzsidetu?
ant kokio loctite'o pasadink gal gali aiskiau paaiskinti?


StandartinėParašytas: 11 Sau 2014, 20:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
mazdaug toks:
Paveikslėlis

http://www.loctite.lt/homepage.htm

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 11 Sau 2014, 20:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
naudojau lygiai toki :
http://www.irankiubaze.com/Guoliu-skrie ... 85-mm.html


StandartinėParašytas: 04 Vas 2014, 18:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
Markius rašė:
taip,gerokai anksciau laiko.
vizualiai nevisada matosi kad guma išplyšus,geriausiai isispausti i spaustuva ir pajudint i šonus,tada matosi ar atsiveria tarpai.


Pilnai nesuverzus sarnyru ir sailenbloku uzdejus rata,duobe net turint uzverzti visu vaziuokles taisytinu elementu uzverzti neprieisi.o turint kazliuka koki,tiesiog pasideti po stabdziu disku ir masina nuleidineji, kai matosi gaunama apkrova vaziuoklei ,vaziuokle keicia padeti,tada uzviksuoji ir uzverzi.Bet kaip kai ratas neprisuktas ir masina nenuleista su ratu pilnai kaip zinoti kada masinos vaziuokles elementai stovi savo darbineje padetije.Kaip ta nustatyti ?Nes siektiek apkrova uzdeti be rato labai nesunku,bet kaip teisingai reiketu?


StandartinėParašytas: 04 Vas 2014, 20:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
As tai youtube kiek maciau video - tiesiog pamatuojama su rulete, kiek cm nuo arkos iki ratlankio kazkurios vietos (lyg per centra) ir ryskiai matyt po to, kai surinkineja - prikelia kelma iki to aukscio, matyt ir bus iki centro. tada ir priverzia...
kad ir
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm


StandartinėParašytas: 04 Vas 2014, 21:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
as taip ir galvoju,bet ar cia teisngai ;]]


StandartinėParašytas: 04 Vas 2014, 22:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Kas teisinga?
Ar galima paspausti rata iki darbines padietes ir prisukti vaziuokles elementus ?
Aisku galima.
Taip saziningas meistras ir dirba, je dabas su pakeleju.

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 05 Vas 2014, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
881
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
Taip ir privaloma daryti.. Nes paskui ''nelaikonauji sailentblokai'' buna tokia kalba..


StandartinėParašytas: 05 Vas 2014, 19:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.24
Amžius:
38
Pranešimai:
74
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530
Paciam E39 galinio balkio salenblokus pasikeist realu be preso? Isimt tai problemos nematau, bet va kaip juos ten sukist? Gal kas koki tutoriala turi?


StandartinėParašytas: 05 Vas 2014, 22:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
GedasT530 rašė:
Paciam E39 galinio balkio salenblokus pasikeist realu be preso? Isimt tai problemos nematau, bet va kaip juos ten sukist? Gal kas koki tutoriala turi?

jei isiminet zadi kaitinant ir kisant kazka tarp sailentbloku ir kebulo, tuo paciu naudojant masinos svori, bei hidraulini donkrata tai nera problemos ir sukist atgal. Tiesiog pasiruosi sutepta nauja sailena, metaline lekstute, i kuria statysi sailena ir po ja kisi donkrata, bei kokia galvute vidutine is galvuciu komplekto. Kai sildant islenda senas sailenas, greitai kol siltas balkis, gerai nusitaikai nauja - keli ji i virsu su domkratu, tarp domkrato ikises plienine placia lekste, ar pan. Lenda kaip uoga, tik spek pumpuoti. Kai keliant balkis priartes prie kebulo, kisi tarp balkio kanto ir kebulo galvute,kad laisvai praeitu sailenas, bet liktu bent centimetro tarpas tarpkabulo ir balkio. na ir taip suvarai... Isimt uztrunka ilgiau. Aisku gali keisti "kaip priklauso" varyti pas tuos, kurie galbut turi kokius spec toolsus ir pakeis uz 400-500 Lt(Darbas).
Savam kaime pigiausiai buvau rades vieninteli garaziuka, kuris butu apsiemes keisti uz 300. Minejo, kad preso pagalba...
Buvo pakeista aprasytu butu namie


StandartinėParašytas: 06 Vas 2014, 19:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
E36Coupe rašė:
Kas teisinga?
Ar galima paspausti rata iki darbines padietes ir prisukti vaziuokles elementus ?
Aisku galima.
Taip saziningas meistras ir dirba, je dabas su pakeleju.


O savo esamomis galimybemis kai remontuojamas automobilis,kai duobes nera.Ar labai nukrypstama nuo gerai atlikto darbo,jeigu ismatuojamas aukstis rato(ratlankio su uzmauta pripusta padanga) iki centro ir prie tokio aukscio privedinejamas aukstis centrines skiles stupicos,ja leidziant arba keliant,tada viskas kietai suverziama.Mano supratimu siektiek stupica(jos centras) nuleidziama zemiau uzverziant ,nes gaves ratas apkrova,padanga pasispaus siektiek ir bus zemiau negu padanga su ratlankiu kartu be apkrovos.Taip galvojant vaziuokle tarnaus tikrai ilgiau negu uzverziant vaziuokles elementus nieko neziurejus ,tik sudejus?


StandartinėParašytas: 06 Vas 2014, 21:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.02
Amžius:
42
Pranešimai:
1680
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 Touring 523i ex.
E34 Touring 520i ex.
E34 sedan 525i LSD ex.
justezas rašė:

O savo esamomis galimybemis kai remontuojamas automobilis,kai duobes nera.Ar labai nukrypstama nuo gerai atlikto darbo,jeigu ismatuojamas aukstis rato(ratlankio su uzmauta pripusta padanga) iki centro ir prie tokio aukscio privedinejamas aukstis centrines skiles stupicos,ja leidziant arba keliant,tada viskas kietai suverziama.Mano supratimu siektiek stupica(jos centras) nuleidziama zemiau uzverziant ,nes gaves ratas apkrova,padanga pasispaus siektiek ir bus zemiau negu padanga su ratlankiu kartu be apkrovos.Taip galvojant vaziuokle tarnaus tikrai ilgiau negu uzverziant vaziuokles elementus nieko neziurejus ,tik sudejus?

tai dar prieš matuojant prisisodinti chebros i mašina reikia kad butu tinkamas jos aukštis ir darbine padetis :mrgreen:
o jai rimtai;susikeli tiek kad mašina atsikeltu nuo donkrato.Kam čia išradineti dvirati kai jis jau išrastas.

_________________
Naktimis galvoji,kad reikia kažką keisti,O dieną elgiesi taip pat ir nieko nedarai...


StandartinėParašytas: 06 Vas 2014, 23:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.02.18
Amžius:
53
Pranešimai:
52
Miestas:
Alytusp
Sveiki ,palindes po masina pastebejau kad skiriasi priekiniu ratu auksciai tarp sarnyro pirsto virsaus ir stakano ar kaip jis ten vadinasi kur ysistato amortikas apacios,ar taip turi buti,niekas nabarska padangos nesiojasi normaliai tai ir nesuprantu ar taip gali buti ar kazkas negerai.


Paskutinį kartą redagavo makasa 07 Vas 2014, 00:37. Iš viso redaguota 1 kartą.

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 295 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery