Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 23:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 754 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 51  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Sau 2014, 17:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
p0wner rašė:
Kas galetu buti kad variklio temperatura vaziuojant sunkiai kyla termostatai abu pakeisti nauji gali buti ka dar oro kamstis koks tai yra? nuvaziuota su masina 400km pucia drugna toki variklio temp rodo 58 60 vaziuojant vietoj uzkyla ir daugiau iki 70 mzdg kas galetu buti.

Tai jeigu sildyme karstas oras neina, tai greiciausiai ir bus nenuorinta sistema.


StandartinėParašytas: 02 Sau 2014, 17:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
p0wner rašė:
Kas galetu buti kad variklio temperatura vaziuojant sunkiai kyla termostatai abu pakeisti nauji gali buti ka dar oro kamstis koks tai yra? nuvaziuota su masina 400km pucia drugna toki variklio temp rodo 58 60 vaziuojant vietoj uzkyla ir daugiau iki 70 mzdg kas galetu buti.

jei butu oro kamstis tai kaistu variklis kaip tik labiau... matei kaip buna su naijais termostatais mano istorijoj :D
uzkurk salta masina ir stebek ar sylant varikliui syla abidvi radiatoriuas slangos (virsutine ir apatine) ar tik virsutine?
jei syla abidvi tai reiskias termostatas bus koks levas, pastriges ... nes pas mane kai pastrigi termostatas tai sildavo abi slangos, trasoj variklis budavo 50-60, mieste iki 70 uzsildavo, pakeiciau termostata - viskas susitvarke

p.s. as keiciau termostata du kart jau ir nuorinime jokiu bedu nebuvo, labai lengvai nusiorina :)
kai masina stovi lygiai atsuku ant EGR esanti nuorinimo taska, pilu ausinimo skysti kol pradeda begti per ji, uzsuku nuorinimo taska, uzkuriu varikli (pecius ant maximum silumos) ir su atsuktu kamsciu padyrba ant laisvu truputi kol iseina oras per gryztama slangute ir tiek, dar paskui po pirmo vazevimo atsuku bakeli ir jei reik truputi dapilu antifrizo :)
mazdaug nuo 4:14 matosi kaip ora issipjaudo paskutini :D

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 02 Sau 2014, 18:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.07
Amžius:
35
Pranešimai:
54
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
f10 m550d e90 330d lci m performance
Skype:
p0wner
STdemoniac rašė:
jei butu oro kamstis tai kaistu variklis kaip tik labiau... matei kaip buna su naijais termostatais mano istorijoj :D
uzkurk salta masina ir stebek ar sylant varikliui syla abidvi radiatoriuas slangos (virsutine ir apatine) ar tik virsutine?
jei syla abidvi tai reiskias termostatas bus koks levas, pastriges ... nes pas mane kai pastrigi termostatas tai sildavo abi slangos, trasoj variklis budavo 50-60, mieste iki 70 uzsildavo, pakeiciau termostata - viskas susitvarke

p.s. as keiciau termostata du kart jau ir nuorinime jokiu bedu nebuvo, labai lengvai nusiorina :)
kai masina stovi lygiai atsuku ant EGR esanti nuorinimo taska, pilu ausinimo skysti kol pradeda begti per ji, uzsuku nuorinimo taska, uzkuriu varikli (pecius ant maximum silumos) ir su atsuktu kamsciu padyrba ant laisvu truputi kol iseina oras per gryztama slangute ir tiek, dar paskui po pirmo vazevimo atsuku bakeli ir jei reik truputi dapilu antifrizo :)
mazdaug nuo 4:14 matosi kaip ora issipjaudo paskutini :D


Dq uz info bandysiu dar nuorint jei nepades keisti pirkau termostata febi fyrmos nes siauliuose kitokio neturejo ubagai.. kaip suprantu geriausiai butu behr fyrmos.


StandartinėParašytas: 02 Sau 2014, 18:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
as dar orint stengius kai saltas variklis ir daug nekaitinant ypac benzininiu, aisku kai nusiorina tai uzkaitinu iki darbines temperaturos bet jau su uzsuktu kamsciu paziuret ar viskas ok :)
nesenai keiciau vandens pompa 323 benzui ir lengvai nusiorino viskas irgi, o jei buna uzsizaidi per ilgai, tai paskui uzkaista variklis ir sunkiau nuorint zymiai... gal kiti kitaip ka daro, bet as taip stengiuos ir niekad problemu nebuvo su nuorinimais :)

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 02 Sau 2014, 18:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
p0wner rašė:

Dq uz info bandysiu dar nuorint jei nepades keisti pirkau termostata febi fyrmos nes siauliuose kitokio neturejo ubagai.. kaip suprantu geriausiai butu behr fyrmos.


Taip, su termostatais reikia atsargiai, OEM arba BEHR, kas yra tas pats OEM faktiskai.


StandartinėParašytas: 02 Sau 2014, 19:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
jei automatas nepamirskit trecio termostato ;)


StandartinėParašytas: 02 Sau 2014, 20:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Ka jus ten zaidziat su tai orinimais kai isipleimo bakelis atskirai auksciau stovi. Uzpili ausinimo skysti palieki atsukta kamsti uzvedi ir lai padirba tuscia eiga kokia 10-15 min viskas. Jei motoras nedakaista beda tikrai ne orinime.


StandartinėParašytas: 03 Sau 2014, 04:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
donce258 rašė:
jei automatas nepamirskit trecio termostato ;)

:?:


StandartinėParašytas: 03 Sau 2014, 12:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
Yra dar dezei kazkas tipo termostato


StandartinėParašytas: 03 Sau 2014, 12:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.02
Pranešimai:
146
Miestas:
kupiskis
Automobiliai:
e90 335d 08 M sport
ausintuvas


StandartinėParašytas: 03 Sau 2014, 20:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
waidas0329 rašė:
ausintuvas


vizualiai panasus i variklio tepalo, apacioj kairej variklio pusej, 4 slangos jungesi dvi antifryzo dvi greicio dezes tepalo, naujas 800.


StandartinėParašytas: 06 Sau 2014, 23:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.07
Amžius:
35
Pranešimai:
54
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
f10 m550d e90 330d lci m performance
Skype:
p0wner
Tai va db temperatura rodo mieste apie 88 89 90 buna ir iki 91 pakyla rase ant termostato kad 88 cia viskas tvarkoj ? ar reiketu susimastyt buna kad ir temperatura krenta pakeiciant pvz y auto klimos valdyma cia normalu ar nelabai?.


StandartinėParašytas: 07 Sau 2014, 01:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Pasirodo mano nelaimei kaltas treciasis-dezes tepalo radijatoriaus termostatas. Pirmieji 2pakeisti pries kelis menesius po keitimo viskas buvo gerai o veliau pasirodo treciasis pagedo.
Kas ji keitet? koks sprendimas? krastoj 800Lt neturiu noro moketi. nejaugi gamintojai nesugalvoja/neturi noro pagaminti tik pati termostata be korpuso.


StandartinėParašytas: 07 Sau 2014, 07:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.27
Amžius:
39
Pranešimai:
318
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex E39 2,3i
E61 3,0d
aremigij rašė:
Pasirodo mano nelaimei kaltas treciasis-dezes tepalo radijatoriaus termostatas. Pirmieji 2pakeisti pries kelis menesius po keitimo viskas buvo gerai o veliau pasirodo treciasis pagedo.
Kas ji keitet? koks sprendimas? krastoj 800Lt neturiu noro moketi. nejaugi gamintojai nesugalvoja/neturi noro pagaminti tik pati termostata be korpuso.


is ko tu sprendi kad jis pagedo? kokie simptomai?


StandartinėParašytas: 07 Sau 2014, 09:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
aremigij rašė:
Pasirodo mano nelaimei kaltas treciasis-dezes tepalo radijatoriaus termostatas. Pirmieji 2pakeisti pries kelis menesius po keitimo viskas buvo gerai o veliau pasirodo treciasis pagedo.
Kas ji keitet? koks sprendimas? krastoj 800Lt neturiu noro moketi. nejaugi gamintojai nesugalvoja/neturi noro pagaminti tik pati termostata be korpuso.


as pirkau naudota, 150 berods mokejau nuo e65lci, turi neprasipust antifryzo kanalai jei geras. bet jei buvo viskas ok nebuciau toks isitikines, galejo irvel kuris pabirt.... geriausia issiaiskint tai uzspaudinejant slangas ir stebint temp.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 754 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 51  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery