Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 04 Lie 2025, 08:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 57  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Lap 2013, 09:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.10
Pranešimai:
86
Automobiliai:
E36 325 coupe
Panasiau i problemas su varikliu - pas mane automatas panasiai veike kai buvo nutrukes vakuminis vamzdelisi i turbos geometrija.


StandartinėParašytas: 07 Lap 2013, 12:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
36
Pranešimai:
962
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
Siandien palaikiau darbe kelias val atjunges akuma, nes neturiu laido, kad pats nuresetinciau adaptacijas na ir po visko pabandziau pralekt tai dirba zymiai astriau, laiko apsukas aukstesnes ir zymiai staigiau sureguoja i gazo paspaudima jei reikia suzemint pavara, tai gal visgi cia gal del adaptaciju. Nezinau dabar kiek laiko truks kol vel atbuks. O gal kazkokiu klaidu prisigaudo, bet turbut akumo atjungimas klaidu neistryntu jei jos butu? Reikes dar diagnostika pasidaryti paziureti ka rodo, nes skirtumas tai ziaurus po akumo palaikyto atjungto.


StandartinėParašytas: 07 Lap 2013, 16:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.13
Pranešimai:
264
Automobiliai:
ex. E39 530dA M57 '98
E60 530d '04
saras77 rašė:
Pas mane atsirado irgi kažkokių problemų, kažkaip įdomiai bėgius junginėja. Šiaip dirba dėžė gražiai, bėgius jungia švelniai, bet pats važiavimas kaip su 1.6 varikliu. Ant D rėžimo važiuojant labai vangiai mėto bėgius, kaip flegma, tarkim važiuoju miestu 60 noriu pagreitėt spaudžiu gazą ir jaučiu net iš garso, kad variklis sunkiai tempia ir turiu numynt gazo pedalą vos ne iki pusės tada jau žemina pavarą ir lekia. Seniau labai švelniai dirbdavo, tik spustelni ir važiuoja ir reguodavo greičiau jei pavaras reikia perjunginėt. Arba pvz. 5 bėgiu važiuoju 90-100 ir noriu aplenkti spaudžiu gazą ir vėl tas toks kaip dusimas, lyg ant 30 įjungčiau 5 bėgį ir spausčiau. Tada stipriau numynus permuša į 4. Pamėginau įsijungt rankinį junginėjimą tai važiuoja smagiau. Kas gali būti, kad ant D tokia buka? Pasiskaičiau dabar kitoj temoje apie adaptacijas, gal pas mane čia nieko blogo nėra, o reiktų adaptacijas ištrynt? Nes dabar pagrinde važinėju užmiestyje autopilotu tai gal priprato prie pencijos? Nes anksčiau irgi buvo buka, bet tada reikėjo keisti velenėlio daviklį, kol keičiau buvo atjungtas akumas ir po visko važiavo puikiai, staigiai mėtė bėgius ir aštriai reguodavo, tiesiog nepavykdavo susilaikyt nepagainiojus :D, tai visus nuopelnus skyriau tam davikliui, bet dabar galvoju gal išsitrynė ir adaptacijos dėl atjungto akumo ir tas irgi prisidėjo? Nes dabar vėl pasidarė tinginys toks, kaip ir seniau ir net nežinau ką galvot, nes šiaip tai dėžė dirba gražiai. Aišku pasitikrinsiu klaidas artimiausiom dienom, bet gali būti toks skirtumas važiavimo dėl tų adaptacijų?

Na pas mane labai panašiai važiuoja. Bet galvoju, kad čia normalu. Taip pat dažniausiai važinėju pensininko režimu, pavarų dežė adaptuojasi prie važiavimo stiliaus ir pasidaro vangi, kai reikia kažką lenkt tai arba dugnas arba +/- režimas. Kai pradedi daryt agresyvesnius startus, tai ir dežė agresyvesnė pasidaro.
Būtų įdomu kitų nuomonę išgirst.


StandartinėParašytas: 07 Lap 2013, 21:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
39
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
tai gal VANOS sistemele pas tamsta sugedo, nuo zemu netraukia. nes siaip... lyginau su 4-5m naujesniu volvo automatus, tai ten kaip akmens amzius :)

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 07 Lap 2013, 21:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
36
Pranešimai:
962
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
Aš irgi apie vanos galvojau ir vienu metu buvau užsidegęs jau siųstis rem komplektus, bet, kad šiandien, po akumo atjungimo ir pastovėjimo ( temoj apie adaptacijas skaičiau, kad atjungtas akumas jas nuresetina) tai trauka puiki tapo, ir nuo žemų apsukų iki 3k tespaudžiant rauna gerai ir bėgius mėto staigiai, tai kaip ir vanosas gal dar gyvas. Manau, kad visgi čia dėl tų adaptacijų bus, nes paskutiniu metu kaip minėjau mano visas važiavimas beveik tik užmiesčiu su autopilotu ramiai cruisinant tai gal ir priprato tingiai dirbt :)

Ko gero čia tas atvejis kai nėr problemų tai prisigalvoji :D


StandartinėParašytas: 08 Lap 2013, 09:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.10
Pranešimai:
86
Automobiliai:
E36 325 coupe
Apie adaptacija prirasyta sitoje temoje - nesvaikit kad tipo ramiai pavazinejat puse dienos ir deze pardeda veikti vangiai. Variklio problemos - ne kitaip. Adaptacija daroma po dezes remonto, tepalu keitimo, perrinkimo ir pan, o i jusu vaziavimo stiliu deze nuolat reaguoja ir taiko vis kita algoritma (koki 60 kartu per diena :) ). Jei jau adapatacija kalta - tai neduokit pastoveti masinai kokiu pora menesiu - nes pripras ir isvis vaziuoti nustos - adaptuosis prie stovejimo. :D:D:D


StandartinėParašytas: 08 Lap 2013, 15:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.03
Pranešimai:
129
Automobiliai:
E39 525d '01
Pas men ta pati beda. Adaptacijai sitos bedos nesuversciau, kadangi spaudziant gaza apsukos ciut pakyla ir laikosi o ekonomaizeris nekyla daugiau 10 l. o greitinant autopilotu i pliusa jokiu problemu ekonomaizeris lusta link 20l ir masina begejasi puikiai. dabar klausimas ar cia negali gadinti nervu elektroninis gazas? jeigu butu turbinos geometrija tai ir autopilotu turetu vangiai dirbti ar taip? ar ne?

_________________
mink per tapke...


StandartinėParašytas: 11 Lap 2013, 18:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.17
Amžius:
47
Pranešimai:
117
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E32 735i 86' ex.
E34 525 tds touring 93" ex.
E39 530 d touring 99"
Nekuriant naujos temos, gal kas zino kuo skiriasi dezes A5S360R-VT ir A5S390R-ZM.


StandartinėParašytas: 11 Lap 2013, 18:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Tadass rašė:
Nekuriant naujos temos, gal kas zino kuo skiriasi dezes A5S360R-VT ir A5S390R-ZM.
Pastiprinti ir pakeisti kai kurie vidaus komponentai, atlaiko didesnį sukimo momentą.

Skaiciai 360 ir 390 reiskia variklio sukimo momenta,
A5S360R-VT dejo nuo 06-1999 iki 09-2000 (135kw varikliai)
A5S390R-ZM dejo nuo 09-2002
Cituoti:
Teilebenennung Automatikgetriebe A5S360R-VT Teilenummer 24 00 1 423 882 Einbauzeit von 06-1999 bis 09-2000
Teilebenennung Automatikgetriebe A5S390R–WG Teilenummer 24 00 1 423 897 Einbauzeit von 09-2000 bis 09-2001
Teilebenennung Automatikgetriebe A5S390R–WZ Teilenummer 24 00 7 511 009 Einbauzeit von 09-2001 bis 09-2002
Teilebenennung Automatikgetriebe A5S390R–YP Teilenummer 24 00 7 520 854 Einbauzeit von 09-2002 bis 09-2003
Teilebenennung Automatikgetriebe A5S390R–ZM Teilenummer 24 00 7 530 445 Einbauzeit von 09-2002


StandartinėParašytas: 15 Lap 2013, 21:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
facelift Gm deze ant salto ijungus D ar R nera skirtumo nesvarbu ar vaziuoji ar tiesiog nuimtu gazu laikai ant stabdziu 2-5 min padirba/pavaziuoja ir viskas nebevaziuoja nei biskio, palaukus kol praves truputi ir perkurus viskas kartojasi, nutrynus adaptacijas viskas tas pats tik laukt nereikia, klaidos nei vienos nera, avarinio rezimo neimeta, tepalo lygis neaiskus, bet deze sausa! minimalus kazkoks garselis is dezes girdisi kai dirba variklis, toks niuansas, kad nuplysus variklio pagalve, ziauri vibracija ant zemu sukiu kol saltas, gal kas minciu turi koks remontas laukia, deze keist ar kazkas nesunkiai tvarkomo?


StandartinėParašytas: 15 Lap 2013, 22:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.10
Pranešimai:
86
Automobiliai:
E36 325 coupe
Ate dezei. Pas mane buvo tas pats - kol saltas tai dar bisky vaziavo - bet tik keleta minuciu. Isardzius deze paaiskejo kad visi frikciniai diskai sudege. Deze taippat buvo sausa - be jokiu klaidu ar pasaliniu garsu. Remontuok arba keisk - nors remontas brangiau bet uztat zinosi kad viskas OK - su naudota pats supranti kaip buna. ;)


StandartinėParašytas: 15 Lap 2013, 22:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Vytas.G rašė:
Ate dezei. Pas mane buvo tas pats - kol saltas tai dar bisky vaziavo - bet tik keleta minuciu. Isardzius deze paaiskejo kad visi frikciniai diskai sudege. Deze taippat buvo sausa - be jokiu klaidu ar pasaliniu garsu. Remontuok arba keisk - nors remontas brangiau bet uztat zinosi kad viskas OK - su naudota pats supranti kaip buna. ;)

ko pasekoje jie taip sudega?


StandartinėParašytas: 15 Lap 2013, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
54
Pranešimai:
2068
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
Prasti tepalai, tepalų trūkumas - pagrindinės bėdos

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


StandartinėParašytas: 16 Lap 2013, 12:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.23
Amžius:
38
Pranešimai:
348
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 530d Touring.
kiesha rašė:
Skaiciai 360 ir 390 reiskia variklio sukimo momenta,
A5S360R-VT dejo nuo 06-1999 iki 09-2000 (135kw varikliai)
A5S390R-ZM dejo nuo 09-2002



Bet kiek as domejausi tai visi sako kad jos venodos tiek 360 tiek 390. Skirtumas programos. Nes as pvz i 2002 metu idejas 99 deze. Nes nupirkes tik atkreipiau demesi.


StandartinėParašytas: 16 Lap 2013, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
41
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
kiesha rašė:
Skaiciai 360 ir 390 reiskia variklio sukimo momenta,
A5S360R-VT dejo nuo 06-1999 iki 09-2000 (135kw varikliai)
A5S390R-ZM dejo nuo 09-2002

tai kad 530d nuo 98-00m. 184ag. turi 390Nm, 0 nuo 00-04m. 193ag turi 410Nm. tai kokia tada sifruote dezes kodo?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 57  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery