Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 11:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 75 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Lap 2013, 13:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.19
Pranešimai:
161
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d '04
E70 3D '08
Taigi, situacija tokia, pasikeičiau egr vožtuvą, įsidėjau savo seną, tačiau išsivaliau Paveikslėlis, tada pajungiau vakumine šlangutę, kurios nebuvau seniau pajunges, dėl kurios gaudavau klaidą "increased emissions", po ardymo bmw pradėjo mesti juodą dūmą, tuo pačiu ir radau tepalo balutę po mašina... Keičiant išmetimo kolektorių anksčiau irgi su tepalo leidimu buvau susidūres, kada buvo kalta tepalo lygio matuoklės gumutė.. Kas dabar gali būti pažeista iš viršaus, kas galėjo įtakoti tokius simptomus?


StandartinėParašytas: 02 Lap 2013, 20:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Galima paburti? :)
Manau blogai prisukai isiurbimo kolektoriu. Gal gumine saibute pametei gal siaip blogai prisukai. Nes pagal isvardintus pozymius, panasu kad turbinos suslegtas oras per nesandaruma iseina lauk. O kompas pila saliarka kaip priklauso, bet vat oro trukumas.. Todel gaunasi juodas dumas. Siaip turetu girdetis po kapotu sniokstimas uzgazavus..


StandartinėParašytas: 03 Lap 2013, 02:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.19
Pranešimai:
161
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d '04
E70 3D '08
EZH rašė:
Galima paburti? :)
Manau blogai prisukai isiurbimo kolektoriu. Gal gumine saibute pametei gal siaip blogai prisukai. Nes pagal isvardintus pozymius, panasu kad turbinos suslegtas oras per nesandaruma iseina lauk. O kompas pila saliarka kaip priklauso, bet vat oro trukumas.. Todel gaunasi juodas dumas. Siaip turetu girdetis po kapotu sniokstimas uzgazavus..

Girdisi kartais, bet ne visada, o dar žinai kas? Dar paspaudus pėdala girdisi ūžimas turbinos, o vėliau dingsta, ta prasme nei spaudžiant daugiau, nei numetant koja nuo pėdalo, keista.. O per jį tepalus gali leist? Tris kartus per šiuos darbus teko jį imt lauk, tad... Nežinau kaip blogai jį galėjau prisukt ;D Kogero reikės forumiečių pagalbos jau prisukinėjant jį... ;D

Šaibutė tai ta kur iš apačios penkios sukasi? Nes asmeniškai keturios iš jų prisuktos tik.
Žinau, kad "šaibutės" vienos gale nėra, paskutinio varžtas tikrai pamestas yra, bet seniau gerai būdavo, nežinau, rytoj imt lauk mėgint vėl reikės ir tvirtint, ar ką daryt :) nes keista, kad iškart po šitų ardymų taip atsitiko, nors viską sujungiau tvarkingai, dar juolabiau egr vožtuvą praploviau :) Ryt judu į Vilnių, reikia vairo traukės antgalius keist, bet va, bėdelė atsirado su tepalo dingimu ir juodų dūmų metimu, jaučiasi, kad spaudžiant gazą , nei daugiau, nei mažiau pėdalo nespaudžiant jaučiasi šnypštimas turbinos ir staiga dinsgta, jei laikai toj pačioj padėtyje.. Traukos trūkumas gal šiek tiek jaučiasi, bet traukt, tai traukia.. Gal išsigalvoju... Spėjimai tik, kad trūksta šiek tiek.


StandartinėParašytas: 03 Lap 2013, 12:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
Cituoti:
Dar paspaudus pėdala girdisi ūžimas turbinos, o vėliau dingsta, ta prasme nei spaudžiant daugiau, nei numetant koja nuo pėdalo, keista..

jei ziurint per turbo boost gauge (ar per diagnostine ziurint live data) tai uzmynus turbos slegis sukyla didesnis bet toks nesilaiko, nukrenta kazkiek.
tai gal sitoki efekta girdi?
nezinau kiek pas BMW normaliai, bet jei gerai pamenu praietoj masinoj normalus kuri turi laikyti skaitesi 0.8bar, bet uzmynus sokteldavo iki 1.1bar ir paskui iskart nukrisdavo iki 0.8 kuris jau laikydavos...
gal EZH teorija verta patikrinimo, gal ir prapucia turbina pro kolektoriu? apsiziurek ar niekur nebega tepalai pro kolketoriu

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 03 Lap 2013, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.19
Pranešimai:
161
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d '04
E70 3D '08
Išardžiau ir va susidėjau atgal viską, radau prie purkštukų tepalo nuėmęs kolektorių, pastebėjau, kad yra šnypštimas toks, bandžiau kiek eina labiau viską priveržt, tuo pačiu pastebėjau, kad biški prie egr vožtuvo tarpine praeina dūmas, suveržiau kiek išėjo, ant laisvų pragazavau, pirmas rezultatas buvo juodų dūmų kamuolys, bet šalta mašina buvo, palikau užkūręs, priveržiau dar, prapūčiau dar, dingo dūmai, tik ant max apsukų biškutį išmeta, prasivažiavau, 2 pavara paspaudžiant išmeta šiek tiek, o kitom nebe. Tai tokie rezultatai.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2013, 00:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.19
Pranešimai:
161
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d '04
E70 3D '08
Gal kas iš forumiečių padėtų vilniui atsikratyti šios bėdos? Tikrai nelikčiau skolingas :))


StandartinėParašytas: 05 Lap 2013, 16:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.19
Pranešimai:
161
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d '04
E70 3D '08
Gal kas galetu paziuret kur ten ta ora prapucia? Kaune domintu..


StandartinėParašytas: 06 Lap 2013, 13:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.19
Pranešimai:
161
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d '04
E70 3D '08
Sutvarkyta: buvo intercoolerio žarna kiaura..


StandartinėParašytas: 06 Lap 2013, 14:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
prie to apio apie intercoolerio zarna parasysiu, kai isiminejau sklendes (swirl flaps) tai aptikau kad intercoolerio slanga leidzia tepala, aisku ir boosta per sujungima, nebuvo kaip nusipirkti nauja zieduka gumini, tai nuemiau slanga, isemiau zieduka ir aplink zieduka uzvyniojau kelis sluoksnius plonos izoliacijos, idejau zieduka atgal i vieta , zumoviau slanga ir po siai dienai sausa, jokiu tepalo zymiu :D

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 06 Lap 2013, 15:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.19
Pranešimai:
161
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d '04
E70 3D '08
STdemoniac rašė:
prie to apio apie intercoolerio zarna parasysiu, kai isiminejau sklendes (swirl flaps) tai aptikau kad intercoolerio slanga leidzia tepala, aisku ir boosta per sujungima, nebuvo kaip nusipirkti nauja zieduka gumini, tai nuemiau slanga, isemiau zieduka ir aplink zieduka uzvyniojau kelis sluoksnius plonos izoliacijos, idejau zieduka atgal i vieta , zumoviau slanga ir po siai dienai sausa, jokiu tepalo zymiu :D

Aš ir susitvarkiau, bet nepilnai, ne tokia šlanga įkišo, pas e60 riesta biški ji, o įkišo tiesę, tad normaliai neįsistato, aišku su hamutais tvirtai suspaudus, neprapučia, bet manau, kad nušaus kada, tad lėksiu į vln kitą savaitę ir reikės ieškot kur nors būtent tokios šlangos :) Bent jau tepalo neleidžia dabar, nedūmina ir tt.. Dar prie to pačio ir važiuokle pilnai atsirestauravau ;D


StandartinėParašytas: 06 Lap 2013, 19:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Kiestas rašė:
Dar prie to pačio ir važiuokle pilnai atsirestauravau ;D


Gali man kvailam paaiškint kas yra pilna važiuoklės restauracija? :shock:


StandartinėParašytas: 06 Lap 2013, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.19
Pranešimai:
161
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d '04
E70 3D '08
littlem rašė:

Gali man kvailam paaiškint kas yra pilna važiuoklės restauracija? :shock:

Malonėk būt malonesnis ir neiškot prie kokio žodžio, ar sakinio prikibti, norėjau pasakyti, kad atsirestauravau visas pakabos traukes, šarnyrus ir tt..


StandartinėParašytas: 06 Lap 2013, 22:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Kiek kainavo pilna važiuoklės restauracija?


StandartinėParašytas: 06 Lap 2013, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Kiestas rašė:
Malonėk būt malonesnis ir neiškot prie kokio žodžio, ar sakinio prikibti, norėjau pasakyti, kad atsirestauravau visas pakabos traukes, šarnyrus ir tt..


Aš nesikabinu, tiesiog norėjau patikslinimo. O su tais restauravimais, tai atsargiai, nes jei šūdarankis darė - ruoškis problemoms su vairo kolonėle.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2013, 22:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.22
Amžius:
37
Pranešimai:
166
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 530d Lci 07'
Restauruot viska galima, ir nereikia cia bijot. Si taisykle negalioja vairo traukes obuoliui tik. Sudarankiai apsiima jes restauruot, ir daznai perspaust (zinom kuo tai baigiasi), protingi zmones sugeba paaiskint, jog sitoje vietoje taupyti neverta, ir reikia pirkti nauja dali.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 75 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery