Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 15:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 499 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Spa 2013, 19:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
249
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E32 ;Lexus LS ;MB S320 ;E36 ;E38 M62 1997m
Skype:
Andrius2238
Nikas:
Dedeandrius
cia su balionu pilna komplektacija ar tik priekio elektronika uz 1500lt?


StandartinėParašytas: 29 Sau 2014, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.07
Pranešimai:
2
Automobiliai:
bmw E36 ,1995. 1.8benzinas
sveiki.norejau paklaust kodel prijungus dujas pablogejo benzino darbas,tarsi trukciotu ir cilindrai nedirbtu...motoras 2.8.buvo keistas masinai kompiuteris tai meistrai visai dujas atjunge tada ant benzo wiskas gerai.dujas junge meistras gerai ismanantis sawo darba,ant duju wiskas gerai.kas galetu patart?


StandartinėParašytas: 29 Sau 2014, 19:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
249
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E32 ;Lexus LS ;MB S320 ;E36 ;E38 M62 1997m
Skype:
Andrius2238
Nikas:
Dedeandrius
Gal koks purkstukas nelaiko ir dujas pila i cilindra,gaunasi riebus misinys ir negali sudegint tiek kuro del to blogai dirba bendzinu,gali būti pats reduktorius duju irgi per vakuma praleist dujas.Pavazinek vien bendzinu paziurek kaip vaziuos tik baliona uzsuk kad duju nepaduotu,arba dar vienas variantas bendzino purkstukai uzsikise bus.


StandartinėParašytas: 20 Vas 2014, 16:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.23
Pranešimai:
32
Automobiliai:
ex E34 520 92
E38 728 97
o gal sicia kas galit pasakyti kur Kaune yra dujininkai,dirbantys su Landirenzo duju iranga? nes niekas man net diagnostikos padaryt negali..


StandartinėParašytas: 04 Kov 2014, 02:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.25
Pranešimai:
30
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E32
dedeandrius rašė:
cia su balionu pilna komplektacija ar tik priekio elektronika uz 1500lt?

na aisku cia minikito kaina :) pilno komplekto +500lt


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 19:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Sveiki, klausymas duju specialistams ir siap techniskai mastantiems zmonem:
Pas mane dujos pajungtos lygiagreciai peciukui, t.y dujininkas idejo trisaki i slanga einanti is variklio i peciuka. Srautas eina tiesiai i peciuka, o atsaka i reduktoriu is to trisakio isejna 90 laipsniu kampu (ar situo atveju i reduktoriu patenka maziau antifrizo nei i peciuka?). Tai efektas gaunasi toks, kad ziema trasoje masina gali prarasti galinguma vaziuodama dujomis. Peciukas sildo biskeli blogiau. Arba kai salta lauke, uzkurus varikli, ilgai nesijungia dujos, del to, kad ijungtas peciukas ir jis vartuoja siluma. Isjungiu peciuka, peciuko voztuvai uzsidaro. Po isjungimo reduktorius gauna visa antifrizo srauta ir dujos isijungia kaip priklauso - greitai.
Situ slangu diametrai vienodi. Kiek suprantu, isejnancio is variklio antifrizo srautas dalinamas per dvi slangas, ir reduktoriaus ir peciuko slanguose teka masesnis antifrizo kiekis, yra tustuma. Del to peciuko voztuvai dirba gana garsiai, juos galima isgirsti is salono, taip pat salone galima isgirsti kaip teka antifrizas per peciuka.
Ar imanoma modifikuot systema?
Pvz, padalint isejnancio is variklio srauta toligiai, ideti kita trisaki "Y" formos?
Arba prie reduktoriaus pajungt droselio isejima. Ar bus per didelis srauto silumos praradimas droselyje?
Arba atvirksciai zarna einanti i droseli, pajungt prie reduktoriaus, o reduktoriaus isejima pajungt prie droselio. Ar siuo atveju droseliui uzteks silumos?
Arba gal but sujungti droselio isejima su slanga ateinancia is trisakio, kuris dabar stovi pries pecuko voztuvu? Tada bus viena didelis srautas is dvieju saltiniu, ir jisai keliaus i reduktoriu.
Rasykit savo mintys.
ačiū uz demesi :)

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 22:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.17
Amžius:
35
Pranešimai:
550
Miestas:
Kngsbrg
Automobiliai:
E34 525 M50 89' ex
E39 525i M52 97' ex
E39 525ia M54 01' ex
E61 520d N47 07' ex
F10 520 N47
Sveiki kolegos. Ka galite papasakoti apie sia kontora http://www.brcvilnius.lt/kontaktai.html Man reikia montuoti i Norvegiska auto, o Norvegai tam reikalui turi savu niuansu. Kolkas radau tik BRC Vilnius kurie turi daug pratikos montuoti i norvegiskus auto, zino kas ir kaip. Atsiliepimu tik neturiu..

_________________
///M klasės BMW automobilių Lietuvoje daugiau, nei pati gamykla jų išleido.


StandartinėParašytas: 01 Spa 2014, 00:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.03
Amžius:
32
Pranešimai:
9
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39
Sveiki, kur siuo metu gerai ir patikimai montuoja dujas Vilniuje ar Kaune? Ir kokios kainos butu ideti dujas i 728? Dekui uz atsakymus.


StandartinėParašytas: 01 Spa 2014, 08:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
249
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E32 ;Lexus LS ;MB S320 ;E36 ;E38 M62 1997m
Skype:
Andrius2238
Nikas:
Dedeandrius
Vilniuje Gedvydziu 17. Kainos nuo 2400LTiki 2800lt 6cilindram.


StandartinėParašytas: 02 Spa 2014, 00:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.03
Amžius:
32
Pranešimai:
9
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39
dedeandrius rašė:
Vilniuje Gedvydziu 17. Kainos nuo 2400LTiki 2800lt 6cilindram.

ačiū


StandartinėParašytas: 27 Spa 2014, 14:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.01
Pranešimai:
35
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E38 740i 95'
ex : E34 525 tds 94'
Sveiki, gal kas esate susidure: dujas isijungia ties 50-70 laipsniu. Dujininkas sako kad vandens pompa kalta, nes nebera cirkuliacijos, todel taip ilgai ir neperjungia, o kad ja netvarkyti tai ideti cirkuliacini siurbliuka prie duju reduktoriaus kad per prievarta varinetu. Patarkit kuri varianti rinktis ar pompa tvarkyt ar cirkuliacini siurbliuka deti?


StandartinėParašytas: 27 Spa 2014, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.17
Amžius:
35
Pranešimai:
550
Miestas:
Kngsbrg
Automobiliai:
E34 525 M50 89' ex
E39 525i M52 97' ex
E39 525ia M54 01' ex
E61 520d N47 07' ex
F10 520 N47
Jei vandens pompa nedirbtu tai kaistui variklis. Bek nuo tokio "meistriuko" kuo toliau jei taip tau pasake

_________________
///M klasės BMW automobilių Lietuvoje daugiau, nei pati gamykla jų išleido.


StandartinėParašytas: 27 Spa 2014, 18:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.03
Pranešimai:
346
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38 740iL 4.4
Gytis740 rašė:
Sveiki, gal kas esate susidure: dujas isijungia ties 50-70 laipsniu. Dujininkas sako kad vandens pompa kalta, nes nebera cirkuliacijos, todel taip ilgai ir neperjungia, o kad ja netvarkyti tai ideti cirkuliacini siurbliuka prie duju reduktoriaus kad per prievarta varinetu. Patarkit kuri varianti rinktis ar pompa tvarkyt ar cirkuliacini siurbliuka deti?

Pompa tvarkyt vienareiksmiskai. O del velyvo duju persijungimo gali but kaltas oras ausinimo sistemoje, trukumas skyscio arba temperaturinis daviklis duju reduktoriuje..


StandartinėParašytas: 27 Spa 2014, 19:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.03
Pranešimai:
346
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38 740iL 4.4
dionich rašė:
Sveiki, klausymas duju specialistams ir siap techniskai mastantiems zmonem:
Pas mane dujos pajungtos lygiagreciai peciukui, t.y dujininkas idejo trisaki i slanga einanti is variklio i peciuka. Srautas eina tiesiai i peciuka, o atsaka i reduktoriu is to trisakio isejna 90 laipsniu kampu (ar situo atveju i reduktoriu patenka maziau antifrizo nei i peciuka?). Tai efektas gaunasi toks, kad ziema trasoje masina gali prarasti galinguma vaziuodama dujomis. Peciukas sildo biskeli blogiau. Arba kai salta lauke, uzkurus varikli, ilgai nesijungia dujos, del to, kad ijungtas peciukas ir jis vartuoja siluma. Isjungiu peciuka, peciuko voztuvai uzsidaro. Po isjungimo reduktorius gauna visa antifrizo srauta ir dujos isijungia kaip priklauso - greitai.
Situ slangu diametrai vienodi. Kiek suprantu, isejnancio is variklio antifrizo srautas dalinamas per dvi slangas, ir reduktoriaus ir peciuko slanguose teka masesnis antifrizo kiekis, yra tustuma. Del to peciuko voztuvai dirba gana garsiai, juos galima isgirsti is salono, taip pat salone galima isgirsti kaip teka antifrizas per peciuka.
Ar imanoma modifikuot systema?
Pvz, padalint isejnancio is variklio srauta toligiai, ideti kita trisaki "Y" formos?
Arba prie reduktoriaus pajungt droselio isejima. Ar bus per didelis srauto silumos praradimas droselyje?
Arba atvirksciai zarna einanti i droseli, pajungt prie reduktoriaus, o reduktoriaus isejima pajungt prie droselio. Ar siuo atveju droseliui uzteks silumos?
Arba gal but sujungti droselio isejima su slanga ateinancia is trisakio, kuris dabar stovi pries pecuko voztuvu? Tada bus viena didelis srautas is dvieju saltiniu, ir jisai keliaus i reduktoriu.
Rasykit savo mintys.
ačiū uz demesi :)

Y formos trisakis pagerintu situacija, bet taip pat deciau ir siektiek mazesnio diametro slanga ir ja siektiek izoliuociau, tuomet prireiktu mazesnio antifryzo debito susildyt reduktoriu. Pas mane situacija buvo tokia kad kol peciukas nedirbo(uzsikises), dujos persijungdavo ties melynos padalos pabaiga prie -20. Susitvarkius peciuka jos isijungia gerooookai veliau ir nesu del to patenkintas, nes pecius ryja siluma ir reduktorius ilgiau syla. Kita iseitis, daryt kuo trumpesne paduodama slanga i reduktoriu, kitaip tariant statyt ji kuo arciau paduodamos slangos i peciuka su "Y" trisakiu ir bus maziausi nuostoliai..


StandartinėParašytas: 27 Spa 2014, 19:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Su silumine izoliacija izoliavau reduktoriaus padavimo slanga ir pati reduktoriu, ziuresiu ar ziema pageres situacija ar ne :)

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 499 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 30, 31, 32, 33, 34  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery