Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 05:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 57  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Spa 2013, 14:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.10.25
Pranešimai:
16
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E34 524td 91m ex
E39 528i 98m
Einoras R. rašė:


Avarinis režimas yra trečiu bėgiu, čia pirmas dalykas.

Antras dalykas-pas kolegą ne ta situacija. Greičiausiai buksuoja frikcionai arba solenoidai pastrigę, todėl ketvirto bėgio neįjungia. Reikia vežti pas mechanikus. Kaip suprasti įmetus N dingsta visi bėgiai? Padidaryk diagnostiką.

Zodziu imetus neutralu begi, ir tarkim meti R atrodo, kad suktusui kazkas bet neuzkabintu, taipogi ir su D irgi suka bet atrodo kad nepagauna, bet uzgesinus ir uzkurus vel viskas veikia :)


StandartinėParašytas: 28 Spa 2013, 14:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
o, tai viskas gerai jei užgesinus ir užvedus vėl viskas gerai, važinėk ir nesuk galvos!

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 28 Spa 2013, 14:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.10.25
Pranešimai:
16
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E34 524td 91m ex
E39 528i 98m
edvinb rašė:
o, tai viskas gerai jei užgesinus ir užvedus vėl viskas gerai, važinėk ir nesuk galvos!

Na bet supranti, 4 begio nera, imetus apsukos kyla bet, masina netraukia visai.


StandartinėParašytas: 28 Spa 2013, 14:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Darykis diagnostiką. Bet šiaip dėžė man į mirusią panaši.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 28 Spa 2013, 14:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.10.25
Pranešimai:
16
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E34 524td 91m ex
E39 528i 98m
Supratau, atsiras laisvo laiko reiks nuvaziuoti padaryt ir bus aisku.


StandartinėParašytas: 28 Spa 2013, 21:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.01.10
Amžius:
39
Pranešimai:
31
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 530d m57 '02
Sveiki,
reiktu labai sunerimt? Klaida nusitryne.

E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 10/28/13 14:06:45 ECU: RDC JobStatus: OKAY Variant: RDC-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
61 transmission channel out of order, position unknown
Error frequency : 1
Vehicle speed 42.00 km/h
Static error ===================================================


StandartinėParašytas: 28 Spa 2013, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Miegok ramiai kolkas

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 31 Spa 2013, 19:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.10.25
Pranešimai:
16
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E34 524td 91m ex
E39 528i 98m
Sveiki, kolegos. Nu vat sendiena padariau diagnostika paaiskejo jog, kazkoks sankabos burbulas suejes, tai vat reiks visa sankaba keist. Gal isivaizduojat kiek toks dalykas kainuoja? :)


StandartinėParašytas: 31 Spa 2013, 20:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Labai itartini tokiu diagnozuotiju verdiktai kai net normaliai pavadinimu detaliu nezino.


StandartinėParašytas: 03 Lap 2013, 13:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.10
Pranešimai:
86
Automobiliai:
E36 325 coupe
Tai va tokios tokeles - pradejo jaustis kaip deze zemina pavaras anksciau taip nebuvo - dabar pvz privaziuoji sankryza 80kmh greiciu - pradedi stabdyti ir jauti kaip deze meto vis zemesni begi - anksciau taip tikrai nebuvo - na ir persijungimas i aukstesnes pastebimas, anksciau tik is 2 i 3 jautesi. Cia kas - tepalu lygis/filtras/solenoidai/akumuliatoriai? Dar toks klausimelis - senaja deze issiardziau ir apziurejau visa ta valdyma - kaip nustaatyti soleinoidu stovi? Ar imanoma juos kazkaip reanimuoti? Diskeliai visi sudege senojoj dezej. Ir tiesa akumuliatoriu spyruokles visos sveikos. Galvoju pabandyti pasikeisti valdyma.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2013, 01:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Solenoidai turi savitas varžas, jeigu jos normoje, tada solenoidas sveikas. Varžas gali rasti pavarų dėžės perrinkimo vadove, jeigu neturi vadovo, gali gražiai paprašyti ir aš tau jį atsiųsiu.
O kas yra su tavo dėže, tai patikrink tuos punktus, kuriuos paminėjai ir susidarysi vaizdą

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 04 Lap 2013, 17:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
O pas mane tai viskas gerai kaip ir su deze, tik pavairaves puse metu pradejau smulkmenas jaust visokias. Tai dabar toks momentas yra kada vaziuoji ramiai sau 50- 60 ar daugiau ir ramiai atleidi gaza kad riedet tai tuo momentu kada apsukos nusimetineja iki 900 mazdaug ties 1000 toks pasikratymas silpnas jauciasi, truputi papurto sekunde gal kokia pokol pakrenta zemiau apsukos ir vel ramybe, toks kaip trrrrr trumpas, jauciasi itin lygiam keli, kas sedi salia najaucia net, toks kaip patampymas masinos ivyksta. Cia galbut net ne su deze susija o su kokiu kardanu? Ir dar ryte kada salta tai viskas ok D labai svelniai ijungia be priekaistu pajuda graziai is vietos tik veluoja neskuba jungt aukstesiu pavaru ta prasme is pirmo i antra reikia uzkelt iki kokiu 2.5k arba ilgiau palaikyt kad persimestu, poto po pirmo perjungimo jau viskas ok. Gal cia taip isyla deze? Yra tepalo lasu per viduri apacioj ant to metalinio strypo vaziuokle ar kas ten, zodziu dar neissiaiskinau kas leidzia ar deze ar motoras. Einorai, ar reiktu sunerimti? Rida 230k ,deze 5 begiu ZF kiek zinau(su rankiniu perjungimu) .


StandartinėParašytas: 04 Lap 2013, 20:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
ShypaZ rašė:
O pas mane tai viskas gerai kaip ir su deze, tik pavairaves puse metu pradejau smulkmenas jaust visokias. Tai dabar toks momentas yra kada vaziuoji ramiai sau 50- 60 ar daugiau ir ramiai atleidi gaza kad riedet tai tuo momentu kada apsukos nusimetineja iki 900 mazdaug ties 1000 toks pasikratymas silpnas jauciasi, truputi papurto sekunde gal kokia pokol pakrenta zemiau apsukos ir vel ramybe, toks kaip trrrrr trumpas, jauciasi itin lygiam keli, kas sedi salia najaucia net, toks kaip patampymas masinos ivyksta. Cia galbut net ne su deze susija o su kokiu kardanu? Ir dar ryte kada salta tai viskas ok D labai svelniai ijungia be priekaistu pajuda graziai is vietos tik veluoja neskuba jungt aukstesiu pavaru ta prasme is pirmo i antra reikia uzkelt iki kokiu 2.5k arba ilgiau palaikyt kad persimestu, poto po pirmo perjungimo jau viskas ok. Gal cia taip isyla deze? Yra tepalo lasu per viduri apacioj ant to metalinio strypo vaziuokle ar kas ten, zodziu dar neissiaiskinau kas leidzia ar deze ar motoras. Einorai, ar reiktu sunerimti? Rida 230k ,deze 5 begiu ZF kiek zinau(su rankiniu perjungimu) .


Sunerimti verta dėl to tepalo lašančio, kas greičiausiai vyksta per selektoriaus riebokšlį. Dėl pasikratymo nefaktas, kad dėžė. Apsukų užkėlimas nėra normalus, bet šiaip dėžė turi jas užkelti kol ji pašyla, bet tai vyksta esant šalčiams. Dabar tas neturėtų būti labai juntama. Bet šiaip dėžės nėra naujos, tad darbo kaip iš gamyklos nėra ko tikėtis. O tepalų nuotekį šalink kuo greičiau, net jeigu jis ne iš dėžės.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 04 Lap 2013, 20:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Ok ieškosim kur leidžia.


StandartinėParašytas: 07 Lap 2013, 00:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
36
Pranešimai:
962
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
Pas mane atsirado irgi kažkokių problemų, kažkaip įdomiai bėgius junginėja. Šiaip dirba dėžė gražiai, bėgius jungia švelniai, bet pats važiavimas kaip su 1.6 varikliu. Ant D rėžimo važiuojant labai vangiai mėto bėgius, kaip flegma, tarkim važiuoju miestu 60 noriu pagreitėt spaudžiu gazą ir jaučiu net iš garso, kad variklis sunkiai tempia ir turiu numynt gazo pedalą vos ne iki pusės tada jau žemina pavarą ir lekia. Seniau labai švelniai dirbdavo, tik spustelni ir važiuoja ir reguodavo greičiau jei pavaras reikia perjunginėt. Arba pvz. 5 bėgiu važiuoju 90-100 ir noriu aplenkti spaudžiu gazą ir vėl tas toks kaip dusimas, lyg ant 30 įjungčiau 5 bėgį ir spausčiau. Tada stipriau numynus permuša į 4. Pamėginau įsijungt rankinį junginėjimą tai važiuoja smagiau. Kas gali būti, kad ant D tokia buka? Pasiskaičiau dabar kitoj temoje apie adaptacijas, gal pas mane čia nieko blogo nėra, o reiktų adaptacijas ištrynt? Nes dabar pagrinde važinėju užmiestyje autopilotu tai gal priprato prie pencijos? Nes anksčiau irgi buvo buka, bet tada reikėjo keisti velenėlio daviklį, kol keičiau buvo atjungtas akumas ir po visko važiavo puikiai, staigiai mėtė bėgius ir aštriai reguodavo, tiesiog nepavykdavo susilaikyt nepagainiojus :D, tai visus nuopelnus skyriau tam davikliui, bet dabar galvoju gal išsitrynė ir adaptacijos dėl atjungto akumo ir tas irgi prisidėjo? Nes dabar vėl pasidarė tinginys toks, kaip ir seniau ir net nežinau ką galvot, nes šiaip tai dėžė dirba gražiai. Aišku pasitikrinsiu klaidas artimiausiom dienom, bet gali būti toks skirtumas važiavimo dėl tų adaptacijų?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 57  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery