Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 18:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Spa 2013, 18:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.15
Amžius:
90
Pranešimai:
169
Miestas:
airija
Automobiliai:
e60 525d m-sport 2005,10
ex. e 39 525d
ex.E34 525tds
VytasM rašė:

O tai kodel nevarei i Krasta isideti naujo DPF, jei taip rupiniesi masina ? Butu ramu dar 230t km. Dabar ant orginalaus (atseit :D ) tepalo pinigu uzteko, o kazkoki filtra pakeisti jau ne ir del to reikia paskersti puse masinos. :oops:

Čia kiek suprantu tu vienintelis iš forumo dalyviu važinėji su naujų Bmw? Ar jaunistei kai profkei pas traktoristu praktika atlikinejai saliarkoi išsimaudei?


StandartinėParašytas: 11 Spa 2013, 09:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
VytasM rašė:

O tai kodel nevarei i Krasta isideti naujo DPF, jei taip rupiniesi masina ? Butu ramu dar 230t km. Dabar ant orginalaus (atseit :D ) tepalo pinigu uzteko, o kazkoki filtra pakeisti jau ne ir del to reikia paskersti puse masinos. :oops:


todel kad masinai pravaziavus 220t km dar dpf toli grazu iki uzsikisimo, dar 150 buciau drasiai pravaziaves. Tiesiog prisiskaiciau forume, mol verta, ir pabandziau. Man dpf filtro keisti nereikejo, jis buvo geros bukles, tiek pagal kompo parametrus, tiek pagal vizualine bukle.

dpf isprogramuotas buvo gerai, nes ne pirmai masinai zmogus programuoja, kai ispjautas buvo dpf, mete ir ant inpos klaidas, dabar kompas jokiu klaidu nemeta, dumina pastoviai ant laisvu, ant apsuku gali dugna uzlauzt jokio dumelio.

del smarves, tai salone nesmirda, bet kol duris atidarai uzvedes, ir jei vejas is galo, prismirsta salonas.. arba jei langas atidarytas.. arba siaip garaze uzvedi, tai baisiai smirdet pradeda. nu to tikrai nebuvo, bet cia pastebejimas, ne pirmai masinai, ispjovus kataliza ta "ikaruso" smarve pradeda reikstis.

p.s. cia buvo tiesiog bandymas, nes masina parduota. isitikinu kelinta karta, jei niekas negenda, ir nesugedo, nekiskit nagu nes yra tikimybe kad pasidarysit blogiau nei buvo :)


StandartinėParašytas: 11 Spa 2013, 09:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Dainiusz rašė:

todel kad masinai pravaziavus 220t km dar dpf toli grazu iki uzsikisimo, dar 150 buciau drasiai pravaziaves. Tiesiog prisiskaiciau forume, mol verta, ir pabandziau. Man dpf filtro keisti nereikejo, jis buvo geros bukles, tiek pagal kompo parametrus, tiek pagal vizualine bukle.

dpf isprogramuotas buvo gerai, nes ne pirmai masinai zmogus programuoja, kai ispjautas buvo dpf, mete ir ant inpos klaidas, dabar kompas jokiu klaidu nemeta, dumina pastoviai ant laisvu, ant apsuku gali dugna uzlauzt jokio dumelio.

del smarves, tai salone nesmirda, bet kol duris atidarai uzvedes, ir jei vejas is galo, prismirsta salonas.. arba jei langas atidarytas.. arba siaip garaze uzvedi, tai baisiai smirdet pradeda. nu to tikrai nebuvo, bet cia pastebejimas, ne pirmai masinai, ispjovus kataliza ta "ikaruso" smarve pradeda reikstis.

p.s. cia buvo tiesiog bandymas, nes masina parduota. isitikinu kelinta karta, jei niekas negenda, ir nesugedo, nekiskit nagu nes yra tikimybe kad pasidarysit blogiau nei buvo :)


Niekada nesugalvociau ispjauti dpf, kol su juo viskas ok. Ir nesvarbu ka ten raso - su bulve vazineji ir panasiai.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 11 Spa 2013, 09:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Taigi sako kad pries parduodant pazaide, vienas laimingas pazaides/suknises/pardaves, o kitas nusipirkes suknista. Visi laimingi tokie jau tie lietuviai esam ;)

Darenasp rašė:

Niekada nesugalvociau ispjauti dpf, kol su juo viskas ok. Ir nesvarbu ka ten raso - su bulve vazineji ir panasiai.


StandartinėParašytas: 11 Spa 2013, 10:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Dainiusz rašė:

todel kad masinai pravaziavus 220t km dar dpf toli grazu iki uzsikisimo, dar 150 buciau drasiai pravaziaves. Tiesiog prisiskaiciau forume, mol verta, ir pabandziau. Man dpf filtro keisti nereikejo, jis buvo geros bukles, tiek pagal kompo parametrus, tiek pagal vizualine bukle.

dpf isprogramuotas buvo gerai, nes ne pirmai masinai zmogus programuoja, kai ispjautas buvo dpf, mete ir ant inpos klaidas, dabar kompas jokiu klaidu nemeta, dumina pastoviai ant laisvu, ant apsuku gali dugna uzlauzt jokio dumelio.

del smarves, tai salone nesmirda, bet kol duris atidarai uzvedes, ir jei vejas is galo, prismirsta salonas.. arba jei langas atidarytas.. arba siaip garaze uzvedi, tai baisiai smirdet pradeda. nu to tikrai nebuvo, bet cia pastebejimas, ne pirmai masinai, ispjovus kataliza ta "ikaruso" smarve pradeda reikstis.

p.s. cia buvo tiesiog bandymas, nes masina parduota. isitikinu kelinta karta, jei niekas negenda, ir nesugedo, nekiskit nagu nes yra tikimybe kad pasidarysit blogiau nei buvo :)


Jei su masina viskas gerai neturi ji duminti net ant laisvu, kazka blogai padare ara dar kazkur yra problema likusi. Sitoje vietoje reiktu kaltinti ne pati reiskini kad po dpf isemimo viskas susikniso bet kaltas tas kas dare jog iki galo neisprende visu problemu ar tu pats kaltas kad nenorejai tiesiog gilintis nes lengviusisi buvo viska nurasyti ant dpf.


StandartinėParašytas: 11 Spa 2013, 10:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Pas mane taip pat nėra DPF, bet nei dūmina ta mašina, nei smirda kažas salone. Reikia jau visiškai prie dusliaus prieiti, kad pajustum kažkokį kvapą. Programino Arūnas.


StandartinėParašytas: 11 Spa 2013, 11:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Vienintelis dalykas kas tikrai buna isemus katalizatoriu, bet ne dpf, atsiranda smarve, jei progrmavime yra kliurku ir masina dumina tuscia eiga melsvais dumais ta smarve dar labiau paastreja. Tas nemalonus kvapas pagrinde yra del nesudegisio kuro, tarkim uzvedus masina ar e65 ar e60 nera skirtumo modelyje, su visais katalizatoriais ir dpf vietoje kol masina salta ta smarve vistiek siokia tokia yra bet ji dingsta kai variklis pasiekia ~78 laipsnius, jei pakaitinimo zvakes neveikia ar termostatai negyvi praktiskai tokia masina vazineja visada su ta smarve. Esme yra ta kad visame siame reikale dalyvauja nemazai irengimu del kuriu gedimo atsiranda tas kvapas ir kieviena karta atsakymas i klausimo kodel smirda is duslintuvo gali buti skirtingas ir praktiskai pilnai atsakytas tik po masinos isamios diagnostikos.


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 11 Spa 2013, 12:48. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 11 Spa 2013, 12:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
Arunas B rašė:
Vienintelis dalykas kas tikrai buna isemus katalizatoriu, bet ne dpf, atsiranda smarve, jei progrmavime yra kliurku ir masina dumina tuscia eiga melsvais dumais ta smarve dar labiau paastreja. Tas nemalonus kvapas pagrinde yra del nesudegisio kuro, tarkim uzvedus masina ar e65 ar e60 nera skirtumo modelyje, su visais katalizatoriais ir dpf vietoje kol masina salta ta smarve vistiek siokia tokia yra bet ji dingsta kai variklis pasiekia ~78 laipsnius, jei pakaitinimo zvakes neveikia ar termostatai negyvi prktiskai tokia masina vazineja visada su ta smarve. Esme yra ta kad visame siame reikale dalyvauja nemazai irengime del kuriu gedimo atsiranda tas kvapas ir kieviena karta atsakymas i klausimo kodel smirda is duslintuvo gali buti skirtingas ir praktiskai pilnai atsakytas tik po masinos isamios diagnostikos.

+1 :)

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 15 Spa 2013, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Šiandien pasidariau operaciją Kaune. Automobilių turguje išpjovė man tą daiktą ir parodė - absoliučiai užsikišęs, apsisuodinęs ir negyvas reikalas. Gavau 200 Lt. Paskui "Vimotoje" pas Vitoldą išprogramavo filtrą ir išjungė regeneraciją. Tai kainavo 400 Lt. Išpjovimas užtruko valandą, o programavimas - porą valandų. Rezultatas - kur kas gyvesnis auto, pagaliau pajutau, kokia iš tikrųjų turi būti 173 kw trauka. Dūmo jokio nemeta net užmynus iki galo, niekas nesmirda ir nėra jokio pastebimo ar juntamo šalutinio poveikio, išskyrus pagyvėjusią trauką.

Rekomenduoju operuotis visiems, kurie dar dvejoja - išvengsit daugelio auto ligų, sutaupysit pinigų ir turėsit geriau traukiantį automobilį :)


StandartinėParašytas: 15 Spa 2013, 20:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Netikiu, kad nemeta dumu, uzmynus tapke. [-X Nes jei dumai neitu, tai ir filtras nebutu uzsikises. Ir kam tas vokietis sugalvojo tuos filtrus deti, jei be ju geriau... #-o


StandartinėParašytas: 15 Spa 2013, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.23
Pranešimai:
59
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
e60/ 530d chip
jei masina necipota tai ir be filtro jokio dumo nera . o jei chipota ir paspaust pedale iki dugno tai tada taip yra dumas


StandartinėParašytas: 15 Spa 2013, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
VytasM rašė:
Netikiu, kad nemeta dumu, uzmynus tapke. [-X Nes jei dumai neitu, tai ir filtras nebutu uzsikises. Ir kam tas vokietis sugalvojo tuos filtrus deti, jei be ju geriau... #-o


Visos bėdos, dėl kurių užsikišo dpf buvo išspręstos po auto nupirkimo. DPF jau buvo miręs, kai pirkau mašiną. Užsikišimo priežastis buvo mirę visi termostatai. Termostatai pakeisti, droselinė sklendė irgi pakeista, EGR išvalytas. Filtrą pirmą kartą išploviau, tai po 2000 km užsikimšo vėl. Kadangi pirkt kažkokį daiktą, kuris po miestą važinėjant vėl užsikiš, už septynis gabalus yra nelogiška ir kvaila, išpjoviau tą š lauk. Nesakau, kad DPF nereikalingas. Kai važinėsiu nauju auto, tada ir rūpinsiuos keitimais. Kai važinėju vokišku metalo laužu šešių metų senumo, tiks ir ekonominiai sprendimai :)


StandartinėParašytas: 15 Spa 2013, 21:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.23
Pranešimai:
59
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
e60/ 530d chip
ir dar, tas sodziu filtras filtroja tokiu kietu dalialiu kur jus ir nepamatisit zurint i duslintuva . paskaitikit vikipedijoj ka filtrofa tas filtras . jis filtroja dalialiu nuo 0.1 iki 1 mikrometru . o tas jodas dumas tai visiskai kitas dalikas . nereike speliot? reike nors viena karta paskaitit info


StandartinėParašytas: 15 Spa 2013, 21:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Simon rašė:
Šiandien pasidariau operaciją Kaune. Automobilių turguje išpjovė man tą daiktą ir parodė - absoliučiai užsikišęs, apsisuodinęs ir negyvas reikalas. Gavau 200 Lt. Paskui "Vimotoje" pas Vitoldą išprogramavo filtrą ir išjungė regeneraciją. Tai kainavo 400 Lt. Išpjovimas užtruko valandą, o programavimas - porą valandų. Rezultatas - kur kas gyvesnis auto, pagaliau pajutau, kokia iš tikrųjų turi būti 173 kw trauka. Dūmo jokio nemeta net užmynus iki galo, niekas nesmirda ir nėra jokio pastebimo ar juntamo šalutinio poveikio, išskyrus pagyvėjusią trauką.

Rekomenduoju operuotis visiems, kurie dar dvejoja - išvengsit daugelio auto ligų, sutaupysit pinigų ir turėsit geriau traukiantį automobilį :)


ir as pas vitolda dariausi, nuvariau tik issiprogramuot, bet tuo paciu ir remapino truputi, remepinant rado kad jau buvo daryta kazkas ir nesamoningai, tai po cipavimo masina pagyvejus, dingo ziauri smarve del kurios jau ruosiausi purkstukus lupt tikrint (sake del kreivos programos smirdet galejo), cipavo nedaug, lb nemegstu kai dumina masina, bet dabar ji tikrai pagyvejus, o dumeli nezymu spjauna kai gazas buna ispaustas 95-100%, zodziu kai lb reik paspaust. Vyrai dirba liux, atsizvelgia i pageidavimus


StandartinėParašytas: 16 Spa 2013, 20:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
hmm masina pirkau birzelio pabaigoj, ismesdavo particle filter klaida, bet po gero "praputimo" klaida nebesikartojo iki siandien, siandien vel ismete klaida... paskutiniu metu vazinejau gan ramiai be jokiu kick down... va ir rezultatas :D bandysiu idomumo deliai sianakt vaziuojant i darba prasmaukt gerai tusciais naktiniais keliais, ziuresiu ar vel kuriam laikui nebemetys klaidos, o siaip planuose kastravimas filtro , isprogramavimas + cipas :)

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery