Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 06:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 159 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Rgs 2013, 19:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
beemwe rašė:
Na reiskia toks ten ir diagnostas pasitaike...Tai tada bandysiu viska ziuret po truputi ir reik pabandyti kaip čia kazkas sake,nuo rezervuaro vakumo i wastegate pajungt,tada jej solenoidas pilnai nusileis,reiskia tame voztuve problema..

as tai tavo vietoj pradeciau nuo vaziavimo su pajungtu kompu ir matyciau kas darosi, o ne aklai ieskociau kazka keisdamas, bet gali ir taip banyt ieskoti, jei nera galimybes kompo jungt


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2013, 18:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.05.14
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E46 330d
Mano 525d viskas taip kaip jus rasot, bet atjungus srauto matuokli vistiek jis nevaziuoja, judet pradeda tik nuo 2 stuku panasiai kas dar gali but?


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2013, 20:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
MantasE46 rašė:
Mano 525d viskas taip kaip jus rasot, bet atjungus srauto matuokli vistiek jis nevaziuoja, judet pradeda tik nuo 2 stuku panasiai kas dar gali but?

o tu nori, kad nuo 1000rpm valintu ?


StandartinėParašytas: 08 Spa 2013, 16:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.11
Pranešimai:
102
Taigi rodos problema isspresta,diagnostikoi nebuvau dar,bet vienu zodziu yra taip: buvau daves draugui auto,kad pasikeistu servise pas save pas pazystama man 2cilindre purkstuka ir vakumo slangas,taigi pakeite man purkstuka,o vakumo slangu visu nekeite,tik pakeite kazkuria viena,maciau prie kolektoriaus ten,kad viena pakeista.Na atsisedau,uzvedziau ir neatpazinau savo auto,ant laisvu pakeitus purkstuka pradejo tiesiog graziai dirbi variklis,bet pradejus vaziuoti,turbinos tapo praktiskai negirdeti(girdeti tik uzminus gazo normaliai)ties tom apsukom 2.4k 2.6 anksciau buvo duobe ir kaip minejau girdedavosi po truputi begejantis kad prie tu apsuku turbina ismesdavo slegi,garsas budavo lyg kokio Blow off.Esme tame kad anksciau vaziuojant netgi 2000rpm labai jau girdedavosi kaip ta turbina pucia,o dabar garso visiskas nulis,atrodo kad vaziuociau aplamai be jos.Noreciau jusu paklausti kame čia saknys buvo,nes auto ne siuo tikslu vezta taisyti,tiesiog norejau keiciant purkstuka prie to paties slangas pakeisti.Noreciau labai suzinoti jusu nuomones nuo ko butent si problema dingo,manau nuo purkstuko tikrai nebe,bet gal visdelto nuo tos slangeles? (pakeista slangute eina is po kolektoriaus ir eina link purkstuku ir ten prisijungia) Ir dar klausimeli toki kuri mazdaug kiekvienas zinosit su tvarkingu 3.0d vazinejanciu.Nuo kiek rpm ji negalvodama,ta pacia sekunde pradeda rauti priekin uzminus gazo pedala gan daug.nuo 2000 kokiu ar nuo kokiu 1500turetu? Prasyciau jusu nuomoniu forumieciai:)


StandartinėParašytas: 09 Spa 2013, 05:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.15
Pranešimai:
494
Automobiliai:
E38 730d 135kw 2000m
turbinos slegi valdo vakumas, trukus ar isvis nusimovus slangai(mano atvejis) turbina pucia ne i takta su motoru, ko pasekoje atsiranda visoki garsai ir perputimai/ nedaputimai(velgi mano atveju)


StandartinėParašytas: 03 Lap 2013, 14:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
gal kas tiksliai gali atsakyti, ar butu galima isukti varzta (zagluske) vietoj turbinos tepalo padavimo stucerio i variklio bloka, kitaip tariant, jei uzlinko turbina ir leidzia stipriai tepala ar galima uzglusinti jos tepalo padavima aklinai, kad butu galima pasiekti remontui skirta vieta, tiesiog vaziuoti be turbinos ?


StandartinėParašytas: 05 Lap 2013, 15:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.09
Pranešimai:
59
Automobiliai:
Bmw E34 525 m50 1991
Gal kas pagelbes, E39 530d problemos su trauka. nuo kokiu 3000 apsuku isvis dingsta toks dalykas kaip trauka, ypac 1-2-3 begiais, atrodo kad visiskai nebedirba turbina, apsukos vos po truputi kyla, gal kas kokiu minciu turit?


StandartinėParašytas: 05 Lap 2013, 22:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.07.19
Pranešimai:
41
justas01 rašė:
Gal kas pagelbes, E39 530d problemos su trauka. nuo kokiu 3000 apsuku isvis dingsta toks dalykas kaip trauka, ypac 1-2-3 begiais, atrodo kad visiskai nebedirba turbina, apsukos vos po truputi kyla, gal kas kokiu minciu turit?

Na problemu daug buna, viena is realiu oro srauto matuokle apsinesusi...


StandartinėParašytas: 05 Lap 2013, 22:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.09
Pranešimai:
59
Automobiliai:
Bmw E34 525 m50 1991
o jei beda su oro srauto matuokle tai ja atjungus turetu geriau buti ar reikia keisti ja?


StandartinėParašytas: 05 Lap 2013, 22:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.01
Pranešimai:
50
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530 M57
Diagnostika padaryk ir zinosi ar osm ar turbina ar kas kitas. Pvz. tvarkinga osm turi matuoti virs 1000 mg/Hub tuo paciu turbina turi uzpusti 2.1- 2.3bar


StandartinėParašytas: 05 Lap 2013, 23:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.09
Pranešimai:
59
Automobiliai:
Bmw E34 525 m50 1991
Gal rimta diagnostika pasiulytumet Vilniuje uz padoria kaina?


StandartinėParašytas: 06 Lap 2013, 15:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
Gali parasyti i PM manau, praskanuosiu gal pavyks padeti.,

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 07 Lap 2013, 16:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.11
Pranešimai:
102
Sveiki.Taigi kaip jau minejau,susitvarkiau su problema,turbina nebesvilpia kaip paselus(neperpucia)trauka susitvarke.Bet iskilo kitas problemele. Kaip minejau pakeite antrame cilindre purkstuka ir vakumo slangele.Taigi ta problemele butu tokia,kadp adideja dumingumas ypac kai vaziuoji pvz 2 ar 3 pavara ir uzmini wos ne dugna nuo kokiu 1400rpm(aisku dumingumas netoks kad net per veidrodi nk nesimato,bet matos ismeta dumo).Kai tolygiai vaziuoji nors ir max apsukas pasieki,nedumina.Taigi noreciau paklausti nuo ko jis čia dabar man priklauso tas dumingumas?Purkstukus man reikejo keisti 1 ir 2 cilindruose,bet pakeitem tik 2,dabar dar pirmam cilindre iki siol nepakeistas,bet juk antrame pakeiciau,darbas atliktas i geraja puse,nuo to kad dabar piramame cilindre blogas purkstukas negaletu duminti,kad pakeitem tik antrame,o pirmame palikom? Nes manau tada kai dar buvo ir 2 nekeistas tai isvis turetu stipriai duminti.Taigi gal kas turit kokiu variantu?


StandartinėParašytas: 08 Lap 2013, 00:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
beemwe rašė:
Sveiki.Taigi kaip jau minejau,susitvarkiau su problema,turbina nebesvilpia kaip paselus(neperpucia)trauka susitvarke.Bet iskilo kitas problemele. Kaip minejau pakeite antrame cilindre purkstuka ir vakumo slangele.Taigi ta problemele butu tokia,kadp adideja dumingumas ypac kai vaziuoji pvz 2 ar 3 pavara ir uzmini wos ne dugna nuo kokiu 1400rpm(aisku dumingumas netoks kad net per veidrodi nk nesimato,bet matos ismeta dumo).Kai tolygiai vaziuoji nors ir max apsukas pasieki,nedumina.Taigi noreciau paklausti nuo ko jis čia dabar man priklauso tas dumingumas?Purkstukus man reikejo keisti 1 ir 2 cilindruose,bet pakeitem tik 2,dabar dar pirmam cilindre iki siol nepakeistas,bet juk antrame pakeiciau,darbas atliktas i geraja puse,nuo to kad dabar piramame cilindre blogas purkstukas negaletu duminti,kad pakeitem tik antrame,o pirmame palikom? Nes manau tada kai dar buvo ir 2 nekeistas tai isvis turetu stipriai duminti.Taigi gal kas turit kokiu variantu?

Nelogiskas klausimas, tai susitvarkyk iki galo purkstukus, ir tada jei dumina ieskok kitur problemos pvz egr ir t.t.


StandartinėParašytas: 08 Lap 2013, 12:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.11
Pranešimai:
102
EGR atjungtas jau senai :) Na tvarkysiu juos iki galo,bet kdl gi nelogiskas,turiu omenyje buvo 2 blogi purkstukai,pataisem viena(darbai altikti i geraja puse,tai dumingumas pvz jej butu buves didelis su 2 blogais,tai dabar tik sumazetu,bet yra taip kad pakeitus ta viena geruoju,jis atvirsciai padidejo,o su 2 blogais jo visai nebuvo,tai kaip suprantu pataisius gali daugiau dumint ar kaip tada?)Ir dar butu idomu tada del ko dar gali duminti,ka ziuret reiketu?Oro filtra?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 159 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery