Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 07:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 17:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
BMW 330d M57
Automatas
Sedanas
2002 m.

Problema: subiro dar vienas turbo kompresorius... Pravažiavo apie 1000 km.

Visada po važiavimo padirbdavo ant laisvų. Per grįžtamą iš šlangelės tepalas bėgo kaip pilant vodka į stikliuką. Tepalas buvo supiltas Meguin megol Motorenoel New Generation SAE 5W-30. Tepalo lygis iki viršutinės matuoklės ribos.Prieš kažkur keturis mėnesius keisti oro filtras, tepalo filtras, alsuoklio filtras. Išmetimo sistema be katalizatoriu visiškai.

BMW nedūmino. Tepalų nerijo. Tačiau buvo problemų su kuro tiekimo sistema - purkštukų darbas ir viduriniojo kuro siurbliuko ir aušinimo sistema užšildavo ramiai važiuojant tik iki 80-84, sportiškiau važinėjant 90-94. Mašina uždusdavo ir pradedavo purtytis variklis kai apsukos pasiekdavo daugiau nei 3000 rpm. Pakeitus siurbliuką, automobilis atsigavo. Pratestuotas pravažiavus virš dviejų šimtų trauka gera ir nedusdavo kaip prieš tai vos pasiekus 160 km/h. po pravažiavimo sekančia dieną pasigirdo kažkoks keistas zyzimas nuo variklio automobilio viduje (garsas kaip elektros varikliuko didesnio). Kadangi jau buvau kelionėje nebuvo galimybės patikrinti. Taip pat atsirado vėl traukos problemos šaltam varikliui virš 3000 rpm. Nuvažiavus iš Klaipėdos Kaunan ir grįžtant namo po darbų, prieš Klaipėdą nuo variklio sklindantis zyzimas padidėjo ir nėspėjus sustoti šalikelėje visi už manęs važiuojantys paskendo baltuose dūmuose.Turbina tiesiog nusprogo. Tai yra trečioji sugedusi turbina per daugiau nei 7 mėnesius.Pirmoji nusprogo dėl perkaitusio variklio ir tepalo lygio (mano apsileidimas ir neišmanymas, pirmasis BMW), antroji kaip maniau dėl pirmosios užkištų katalizatorių ar tiesiog prastos turbinos (buvo dėta šrotinė nors ir atrodė tikrai pavydėtinos būklės), o dėl trečiosios jau nebežinau - gal kažkas pateko į įsiurbimo sistemą, kadangi turbiną rinkausi atsakingai ir nusipirkau mano manymu tikrai labai geros būklės, beje iš vieno labai sąžiningo ir draugiško forumiečio...) Dabar rankos visai nusviro... Piniginei jau tečia, neskaičiuojant buvusios kai pirkta, turbina atsilieps labai brangiai...

Beje reikia paminėti (čia buvau rašęs, bet gal dėl mano didelio entuziazmo moderatoriai ištrynė velniop mano postą), kad po siurbliuko remonto buvo pradingęs ir turbinos švilpimas dėl išpjautų katalizatorių ir likusios skylutės bakelyje, taip pat ir pats variklis tyliai dirbo ir gražiai automatas veikė ir nebuvo kažkokio keisto garso atleidus akseliaratoriaus pedala (tarsi blow off valve) ir visa tai parašęs forume dar ir pasiguodžiau, kad taip gerai nebūna ir ar nebus tyla prieš audrą, kad gal kas gali ką pakomentuoti. Postas dingo, laiko ieškoti sliekų nebeturėjau. Deja, jo reikėjo surasti, nes audra po tylos parėjo greitai.

Jeigu dar neįkyrėjau aš Jums kolegos - prašau padėkit. Kitos išeities nėra kaip tik tvarkyti ir rasti problemą. Gal tai tiesiog sutapimas ir nenaujos turbinos parodo savo vertę, o gal tai kažkokia užsislėpusi bėda. Kaip ją surasti? Nuo ko vėl viską pradėti žingsnis po žingsnio, kad patikrinti visus taškus? Turbiną perku naują (iš užsienio). Daugiau nerizikuosiu. Keisti vėl visus tepalus filtrus ir taip toliau viską iš naujo? Tepalo spaudimas? Netinkamas tepalas?

Nebežinau nuo ko pradėti vėl. Rašau daug, nes jau nebeturiu laiko rašyti neaiškiai ir sutrumpintais variantas. Geriau vienas didelis postas nei dešimt trumpų ir neaiškių.


Paskutinį kartą redagavo Marcas27 14 Rgs 2013, 07:45. Iš viso redaguota 3 kartus.

StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 17:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
1. Srotine turbina - loterija
2. Neaiskus tepalai + nekeistas filtras
3. "Viena bobute sake", kad geriau per mazai tepalo, nei per daug.


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 18:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
_Darius_ rašė:
1. Srotine turbina - loterija
2. Neaiskus tepalai + nekeistas filtras
3. "Viena bobute sake", kad geriau per mazai tepalo, nei per daug.


1. Šrotinė tikrai loterija, bet tai aš suprantu.
2. Maniau, kad tepalai geri, nes rekomenduoti žmonių taisančių būtent BMW markės automobilius.
3. Tepalo buvo norma - ne virš normos. P.S. už per mažai tepalo aš jau esu sumokėjęs taip pat...


Paskutinį kartą redagavo Marcas27 13 Rgs 2013, 22:08. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 20:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
gal cipuotas kompas, kas nors blogai sustiguota?


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 22:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Katik iš garažo. Pirmas dalykas, kuris nustebino, tai nuimant oro paėmimo plastmasinį vamzdį, iškrito kažkas. Palindęs po mašina paėmiau tą kažką ir tai buvo kompresorinės dalies sparnuotės užveržimo veržlė... Tai ji man vis užkūrus suskambėdavo... Ašėlė lūžusi pusiau. Kaip išvis ta varžlė galėjo atsisukti, jei sriegis atbulinis... Sparnuotės ir vienoj ir kitoj pusėj nudilusios daug. Ar reikia bijoti tų metalo drožlių?
Matomai, kažkas kišo nagus prie jos prieš perkant... Nes kito paaiškinimo nerandu kaip atsisukt gali ta veržlė.


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2013, 09:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Prie to paties: kaip patikrinti tepalo slėgį prie skirtingų apsukų? Patikrinimas mechaninis? Kaip tai padaryti?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery