Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 21:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2070 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 138  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 11:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
sveikas. truputi pasenusios tavo zinios deja. nera blgu ar geru deziu, yra tik nudroztos arba ne. deja atejo tas metas kad kokiais 9iais atvejais is 10 geriau naujasnis nei senesnis. ypac jei buvo budulintas cia LT ilga laika. kas liecia tds'a tai trumpai pasakysiu taip - jei trauka visiskai nerupi imk ir vazinek, nera ten jokiu mirtininu nepagydomu ligu. siurbliai ir tt, viskas padaroma. faktas kad 730 su dujomis gerokai geriau vaziuoja uz 725tds. ir cilindru daugiau ir kw daugiau ir tt. bet pasikartosiu jei trauka nesvarbi imk ka rasi geresnio stovio, nes kaip suprantu kalba eina apie iki facelifta. tai yra iki 98u metu.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 11:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.22
Pranešimai:
16
Automobiliai:
ex "88 E34
Supratau. Taip, žiūriu į prieš facelift'ą. O i ką reiktų atkrepti dėmesį apžiūrint 2,5tds automatą?


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 11:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
kad nebutu labai supuves, kad nebutu isbarskinta vaziuokle ir daug maz viskas veiktu ;)

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 11:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.22
Pranešimai:
16
Automobiliai:
ex "88 E34
Supratau :D Reiškia kažko specifinio kaip ir nėra :)


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 11:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
51
Pranešimai:
438
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
zilvinas152 rašė:
Sveiki, BMW'istai! Perskaičiau nemažą dalį šios temos, bet vistiek norečiau paklausti. :) Planuoju įsigyti E38. Galvoju Apie 2,5 dyzeli. Kiek prisiskaičiau tai vieni rėkia, kad labai blogas variklis, kiti važinėja laimingi, bėdų nemato. Pasidalinkit savo nuomone apie šį variklį. Traukos gal ir mažoka, bet man tai nesvarbu, tad šios temos galime neliesti. Dar galvoju apie 3l benzina su dujom. Kitas klausimas būtų dėl automatinių dėžių. Kiek žinau yra steptronik (blogos) ir kažkokios kitokios, tos ale geros. Kaip yra ištikrųjų? Kokia rinktis? Kaip atskirti? Dėkui už pamastymus, galit ir bendrai apie šio modelio problemas papasakoti jei netingit. :)


Siurbia pinigus iš savininko kišenės kaip Miele dulkių siurblys ir stačiapapė blondinė kartu sudėjus. Jei tyliai viliesi vietoj auksinio viduriuko 740i pasiimti du kablis penki dyzelį, tai turiu tave nuvilti- visos kitos detalės visvien tau remonto metu atsistos kosmosą- važiuoklė, greičių dežė, visi kiti mazgai ir detalės. Netrauks ir nevalins. Keiksies, kaip mužikas, turguje supuvusių kiaušų nusipirkęs. Mark my words, kai sako. Jei imsi dujas- iš anksto užuojauta ir užsakytos mišios. Nespardykit ir nekritikuokit. tai mano nuomonė ir aš jos laikausi. Visi pereina tą patį- nusiperka vėmališką dyzelį, veliūriniu salonu ir žalio metaliko spalvos kėbulu, o jau po pusės metų sako- koks aš durnas buvau, kad ėmiau belekokį, bet kad tik būtų bumeriuks. Nuomonė subjektyvi, per jėgą neperšu. Jūsų tesė rinktis.

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 12:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.22
Pranešimai:
16
Automobiliai:
ex "88 E34
Na va kaip visada. Vieni sako gerai, kiti sako blogai. :) Tai kas konkrečiai negerai su tuo 2,5? Apart to, kad nevalina. :?:


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 12:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
zilvinas152 rašė:
Na va kaip visada. Vieni sako gerai, kiti sako blogai. :) Tai kas konkrečiai negerai su tuo 2,5? Apart to, kad nevalina. :?:

tiesiog atgyvenes, nevykes variklis, as tiksliai nzn, bet girdejau ne is vieno meistro, kad ir su alkuniniais velenais buna problemu, 3.0d zymiai geriau ir patikimumu ir traukos degalu santykiu, jau geriau isleisti tuos pinigus 3.0d pirkimui, nei 2,5tds remontui, nu tu gali pirkti ka nori, bet faktas tas kad E38 rasti dyzeli mazai vaziavusi sunku, o tds vaziuos tikrai trumpiau nei 3.0d be problemu, ir pardavimo atveju niekas tau nepirks to tds, zodziu i vienus vartus gauna tds pries comon rail


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 13:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
jei biudzetas ribotas tai as asmeniskai tik uz benzina/dujos, 728-740. Imho geriausias variantas.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 16:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.22
Pranešimai:
16
Automobiliai:
ex "88 E34
Na neatmetu ir benzininio variklio uzdujinto. Ju is pasirinkimas didesnis.


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 17:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.19
Amžius:
41
Pranešimai:
354
Miestas:
Anyksciai
Automobiliai:
ex E34 525 tds
E38 740i M62 '97
Tik benzinas dujos, nors prieš tds nieko neturiu. Pats su E34 4 metus atidroziau ir vargo nemačiau. Čia tie paistalai, kad xujovas motoras tai mažiau klausyk- kalba tie kas gyvenime jų nėra eksploatave, o tik iš nuogirdų kalbantys. Aišku E38 kėbule jis gan silpnokas yra. Geriau jau kad ir 2.8 su duja pasiimk, ir metų geresnių yra ir traukos daugiau nei pas tds..


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 18:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.21
Amžius:
51
Pranešimai:
438
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 95' cosmosschwarz metallic
Engine: M60, 4.0L V8, 210kW, 282hp, 400 N·m
Transmission: automatic
Upholstery: standardleder/schwarz
ASC+T, PDC, Klima, Xenon
R16 BMW OEM styling 61
Zilvinai152, pamąstyk pats blaiviai- dviejų tonų lavonvežis traukiamas ford escort varikliuko. Daug šitaip pavažinėsi? Imkis benzą 730i arba 740i uždujintą arba dėkis dujas pats. Beje, kas dėl variklių darbo rėžimo ir variklio resurso- maniškis 3998 ccm važiuojant ramiai Utenos plentu pas uošvius (90km/h) sukasi 1700-1800 RPM. Kaip supranti tikriausiai- tai ir taip yra nedidelės apsukos, o juolab keturių litrų kubatūros variklis tokiame apsukų diapazone praktiškai poilsiauja. Tikėtina, kad toks darbo rėžimas labai ilgiems metams išsaugo ir taupo variklio resursą. Dabar paimkim tavo 2,5 dyzeliuką. Žinai, kiek jį reikia drožt, kad jis varytų dvitonį katafalką 90 km/h greičiu? Tau jis suksis 3500-3800 RPM diapazone. Ko pasekoje teoriškai variklio gyvavimo resursas bus dvigubai mažesnis, nei pas mane. Be to, didelė tikimybė, kad bet koks dyzelinis E38 yra buvus korporatyvinė mašina ir seniai jau praradus savo jėgas bevaikant ją po vokiečių autobanus. Jau nekalbant apie tą orgazmą, kai reikalui esant spaudi tapkę ir mašina kyla, kaip kosminis laivas, be ginčų. IMHO.

_________________
Только пусть ваша совесть не мешает вам ясно мыслить, а ваш разум пусть не стесняется, когда нужно, отстранить совесть…

Стругацкие «Обитаемый остров»


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 19:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.22
Pranešimai:
16
Automobiliai:
ex "88 E34
Tai zinoma, kad 3 litru benzininis variklis yra zymiai geriau. As cia tik del taupesnio vaziavimo galvoju. Bet jauciu ims jis man per kamscius 12-14l. Del traukos tai, manau, kad man visai uztektu mieste maltis. Vazinejau pora metu su MB W210 70kw dyzeliu automatu, nu ir visai norma buvo, aisku uzknisdavo ir kuro rydavo. Dabar turiu W210 3.0 100kw dyzeli, automata. Su trauka man pats tas. Nejauciu visiskai jokio diskomforto. Taip galvoju, kad ir tas 2.5 turetu vaziuot panasiai.


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 20:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.15
Amžius:
36
Pranešimai:
197
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 m54
e90
zilvinas152 rašė:
Tai zinoma, kad 3 litru benzininis variklis yra zymiai geriau. As cia tik del taupesnio vaziavimo galvoju. Bet jauciu ims jis man per kamscius 12-14l. Del traukos tai, manau, kad man visai uztektu mieste maltis. Vazinejau pora metu su MB W210 70kw dyzeliu automatu, nu ir visai norma buvo, aisku uzknisdavo ir kuro rydavo. Dabar turiu W210 3.0 100kw dyzeli, automata. Su trauka man pats tas. Nejauciu visiskai jokio diskomforto. Taip galvoju, kad ir tas 2.5 turetu vaziuot panasiai.


tas 730i tau mieste 14-16 ims per kamsčius, su dujom daugiau.

jei tau trauka ne pirmoj, vietoj pažiūrėk ir į 2.8 variklius. traukos pakanka, naujesnis variklis už 3.0 ir gal kažkiek pigesnė eksploatacija.
pagal kw 2.8 ir 3d turėtų panašiai važiuot. netikėk kaip čia sakys kad 2.8 visiškai netraukia, o 3d yra stebūūklas :D


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.15
Amžius:
36
Pranešimai:
197
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 m54
e90
beje, gal koks forumietis čia pasivažinėjo? spėju čia tikrai ne dyzelis buvo

http://www.youtube.com/watch?v=U350vLKcjtg


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 21:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.22
Pranešimai:
16
Automobiliai:
ex "88 E34
NU jei 730 imtu 14-16 per kamscius, manau, cia butu pasaka. Siaip gerai butu ziema itilpti i kokius 14-15l salerkos ar tai ~20-25 duju. As vazineju trumpais marsrutais, pastoviai kamsciai, sanaudos isauga labai smarkiai. :)
Tam video tai gerai rauna. Tiktai ne TDS : D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2070 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 138  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery