Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 07:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Sau 2010, 20:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
skaiciau kad e60 pakeitus akuma reik ji pririst prie masinos
gal uzvedam tema kas ka dares ir keites sawo masinaj

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 22 Sau 2010, 21:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.25
Amžius:
45
Pranešimai:
240
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 '99
Steptronic
arnas1 rašė:
Problema/klausimas: pajutau jau ne karta kad vaziujant koki 100 km per valanda ir numetus staiga gaza kai masinos greitis buna apie 50-40 km per val.pajauciu kazkoki smugi is greiciu dezes i galini tilta, tarsi jei vaziuotum su mechanine imestum pirma begi be sankabos, net kakla vos ne kniktelejau kai siandien vel sustukseno greiciu deze.
gal cia jau automatui paskutinioji musa? tepalai, filtras keisti neseniai po to nieko geresnio nepastebejau simptomai tie patys


Panašūs simptomai į mano. Po to neužilgo prasidėjo kad prie 80km/h pradėjo tampytis ant 5'o bėgio. Po kelių šimtų km važiuojant buvo dydelis bumpt ir dingo 5'a šaiba. Remontas 2kLt. Siūlau nedelsti ir važiuoti į servisą. Mažu sutaupysi.

Ten tepalai kai pasvyla sukepa ir vožtuvai. O jie nepigūs... 900


StandartinėParašytas: 23 Sau 2010, 00:31 
  
 
 
tvBMW rašė:

Panašūs simptomai į mano. Po to neužilgo prasidėjo kad prie 80km/h pradėjo tampytis ant 5'o bėgio. Po kelių šimtų km važiuojant buvo dydelis bumpt ir dingo 5'a šaiba. Remontas 2kLt. Siūlau nedelsti ir važiuoti į servisą. Mažu sutaupysi.

Ten tepalai kai pasvyla sukepa ir vožtuvai. O jie nepigūs... 900


tai siulitum tepalus keistis? nuo ko jie pasvyla? pasikeisiu tepalus beda bus pasalinta?


StandartinėParašytas: 23 Sau 2010, 00:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
pasikeitus tepala gali isvis deze uzlinkt.


StandartinėParašytas: 23 Sau 2010, 00:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
jeigu smugiuoja deze tai reikia tepalu lygi pasiziureti ir tepalo spalva, kvapa, jei tepalo lygis geras tai tepalu keitimas nepades, jeigu tepalas juodas, tai mechaniskai jau ten svyla diskeliai ir visa kita irgi tepalu keitimas nebepades, tau pigiausiai kainuotu jei truktu tepalo, bet ir tai jei jo labai truktu turetu avarini rezima ijungti ir panasiai, pirma siulyciau ziureti kitas bedas, nes deze blogiau veikia ir del abs bedu ir del kitu dalyku, taip kad :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 23 Sau 2010, 09:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.25
Amžius:
45
Pranešimai:
240
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 '99
Steptronic
arnas1 rašė:
tai siulitum tepalus keistis? nuo ko jie pasvyla? pasikeisiu tepalus beda bus pasalinta?


Aš siūlau ne tepalus keistis - o važiuoti dėžės remontuoti.

Aš tada sau tepalus irgi keičiau, švarūs tepalai išbėgo. Nebuvo drožlių ant magnetų nebuvo.
Tai kaip ir aišku paliko kad dėžė remontuota ir nedaremontuota.

Taip kad siūlau važiuoti pas meistrus.
Bent jau tegul pažiūri pradžioj kokia padėtis su esamais tepalais.


StandartinėParašytas: 23 Sau 2010, 15:23 
  
 
 
tvBMW rašė:

Aš siūlau ne tepalus keistis - o važiuoti dėžės remontuoti.

Aš tada sau tepalus irgi keičiau, švarūs tepalai išbėgo. Nebuvo drožlių ant magnetų nebuvo.
Tai kaip ir aišku paliko kad dėžė remontuota ir nedaremontuota.

Taip kad siūlau važiuoti pas meistrus.
Bent jau tegul pažiūri pradžioj kokia padėtis su esamais tepalais.

cia man ne visada tas buna kartais smugiuoja kartais ne :!:


StandartinėParašytas: 23 Sau 2010, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.25
Amžius:
45
Pranešimai:
240
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 '99
Steptronic
buvo kad atleidus gazą ir greičiui krentant taip kažkur ties 60kmh,
jungdavo iš 5os į 4ą. Tada ir būdavo bumpt.
Iš pradžių kartais, po to dažniau.
Poto tampytis pradėjo.


StandartinėParašytas: 24 Sau 2010, 00:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
tvBMW rašė:
buvo kad atleidus gazą ir greičiui krentant taip kažkur ties 60kmh,
jungdavo iš 5os į 4ą. Tada ir būdavo bumpt.
Iš pradžių kartais, po to dažniau.
Poto tampytis pradėjo.


siaip normaliom salygom nuo 50-60km/h 3.0d jungia jei taip galima pasakyti "laisva" begi ir apsukos esant tokiam greiciui ir atleistam "gazui" turi buti tokios kaip "laisvos variklio apsukos" (ten mazdaug apie 700 aps.) ir masina rieda kaip ant laisvo begio...


StandartinėParašytas: 24 Sau 2010, 00:56 
  
 
 
egiuxxxxx rašė:

siaip normaliom salygom nuo 50-60km/h 3.0d jungia jei taip galima pasakyti "laisva" begi ir apsukos esant tokiam greiciui ir atleistam "gazui" turi buti tokios kaip "laisvos variklio apsukos" (ten mazdaug apie 700 aps.) ir masina rieda kaip ant laisvo begio...


automatas deja niekada su ijungta pavara nerieda, juo labiau ant laisvo-akmuo i tavo darza [-X


StandartinėParašytas: 24 Sau 2010, 01:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
arnas1 rašė:

automatas deja niekada su ijungta pavara nerieda, juo labiau ant laisvo-akmuo i tavo darza [-X


as gi aiskiai parasiau kabutes,ar nesupranti prasmes? (cia akmuo i tavo darza,o ne i mano,jei nesupranti)-automatas siaip ijungus i D isvis neturi laisvo begio,na bent cia kita tema..p.s.aiskiau parasysiu kaip turi elktis kad ir 3.0d automatas: vaziuoju 100km.greiciu nuspaudes "gaza",apsukos ten tarkim apie 1500...atleidziu "gaza',greits krenta-apsukos kartu su greiciu,priartejus greiciui ties 50-60km riba (apsukos tarkim apie 1100) ir isjungia kaip ir laisvas begis-apsukos staiga nukrenta iki laisvu apsuku( apie 700 dyzeliui)ir auto rieda kaip as pasakiau 'lasvu begiu"-NETIESIOGINE PRASME (dlia asobix tupyx)


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2013, 23:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.03
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E39 530 M57 '01
Kad nekurt naujos temos tj cia uzkalusiu :) nusipirkau pirma savo gyvenime automata ir pradejo jis man neegraziai begius(smugiuoja) metyt, nuvariau pasijunge kompa ir rado stai ka: 1 pavara mechaniskai knisa prota, 4 pavaros solenoidas streikuoja (jei gerai nugirdau) , kickdown daviklis meta klaida, bei dezes kompas meta klaidas :) tj va gal kas galetu nupasakot ar brangus remontas tokiu dalyku? o gal apsimokiau iskart kita APD pirkti? Zn kad ne golfuko kainos bet geriau truputy brangiau bet kad laikytu o ne pinigus y bala mesti. Deze Steptronic.


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2013, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.03
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E39 530 M57 '01
Tj minciu nebus?


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2013, 08:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Klausiam temoje "Problemos su automatine pavarų dėže"

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery