Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 03:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Rgp 2013, 17:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.27
Pranešimai:
8
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 530d 01'
Man kontaktu reik meistro kokio :D neradau


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2013, 17:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
I pm. duosiu numeri


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2013, 13:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
siandien kaip tik bendravau su vienu meistru klaipedoje, pasake, pusles restauravimas 5-600lt, pakeitimas dar panasiai + tepalus nebutiai visus keist, bet kiek yra senoje pusleje - butinai, t.y. truks dar apie 4~ltr.
Kaip atpazint ar tikrai pusle parejusi, sake sudetinga.
Yra tipo dezej visa mechanine dalis + pusle + mechatronikas
Mechatronikas jei sugenda, pries sustojant prie sviesaforo bumbtelejimas buna, arba vietje junginejant pavaras. O pusle greiciausiai kai plaukioja apsukos paspaudus gaza. Tiek ziniu.
pas mane septintuke 730d 170kw 06metu rida 220t km ir pusle sugedo. aisku, viskas del to, kad tepalu nemazai prasisunke yra pro fiske.. bet galejo indikatoriu koki istatyt, kad pranestu jei truksta dezeje tepalu, atkristu bmw didelis remontas, nes turbut pas kas antra bmw ta pusle parejusi, tik dar arba ne visai, arba sukande dantim vazineja zmones..


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2013, 16:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
arunai, o kaip nustatyti bukle kai ji sumontuota dezeje? Masinos tampymas, pats sakei, jog nebutinai yra pusles beda.. su kompiuterine iranga irgi kazin ar suprasi..


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2013, 19:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
paklydesvejas rašė:
sveiki!Itariu jog ir as turiu probemu su deze.Kazkokiu stipriu smugiu jungiantis pavaroms nesijaucia.Bet kartais kai vaziuoji kokia 5 pavara prie mazesniu apsuku spustelejus gaza pavara neskuba persijungti i zemesne.Kartais jauciasi vibracija.Persijungia tik gerokai paspaudus akseleratoriaus pedala.ir siaip greitejant idomiai junginejasi.Kartais normaliai , o kartais spaudi gaza ir tox jausmas lyg prabuksuoja- prasoka. nukrenta apsukos per kokius 500rpm zemyn ir tada vel pakyla.Tepalo lygis geras, adaptacijos istrintos.Itariu konverteri.Ka jus manot?



sveikas, kaipta beda isprendei?


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2013, 14:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
Renis rašė:
Nėra ten didelių problemų pasitikrint ir dapilt tepalo pačiam, pilnas internetas informacijos kaip tai daryt. Net kažkur buvau radęs ZF manualą kaip tai daryt.
Bet problema yra - kur gaut tepalo? Shell nerandu niekur, analogų tanagra bent 5 išvardino...
Matomai reiks krastoje užsisakyt (98 Lt/ltr)
Pasidalinkit informacija kas kur perkat, ar kur varot, kad dapiltų.



Na va, aš nusipirkau už ~70 Lt/l SWAG (vokieciu), kuris atitinka visus originalo gamyklinius reikalavimus, ateinancia savaite papildysiu tepalo lygi. Skambinausi i servisa kur remontuojuos, sake, reikia butinai salto variklio, tad pakeitimas kiek uztruks.


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2013, 14:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Kas vilniuje puikiai ismano zf automatines dezes ir zino kaip teisingai sutvarkyti? Reikia pakeisti tepala, karteri su filtru ir jungti. Nesinori ant liurbiu uzsokti. Ziuriu jau rasoti pradeda :)


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2013, 13:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
Zodziu nusipirkau bmw su tuo paciu pusles defektu. Esu jau tokia beda turejas.. Bet taip ir pardaviau.. Zodziu anksciau buvo beda tokia, kad vibruodavo ir apsukos siek tiek plaukiodavo uzspaudus gaza..

Dabartiniam modelyje pries prikdamas patikrinau, kad apsukus plaukioja, bet plaukioja praktiskai visais begiais, ne reikia nei kalno, ne daug gazo spausti.. Tiesiog vaziuojant po truputi greitejant apsukos sokineja, masina tampoma gan stipriai.. Veliau pastebejau kad nuo 80iki110~ kazkur tame tarpe davus daugiau gazo pradeda vibruoti visa masina. Na cia pats kaip suprantu yra pusles beda.. prabuksuoja hidrotransformatorius. Bet dabar pastebejau, kad dar ir smugiai yra atsirade.. Tiesiog duodi angliu daugiau ir bumbt per visa korpusa is dezes smugis.. Ir taip kartojasi kartas nuo karto.. Tai galvoju ar man visa deze krauti is sroto, ar uzteks ta hidrotransformatoriu pakeist? Esme tokia, kad bijau, jog pakeitus transformatoriu isliks kazkuris simptomas, ir bus dvigubi pinigai ismesti, nes reikes susitvaryti taip, kaip turi buti, bet kokiu atveju. Gal kas turi kokiu pastebejimu?

beje, simptomai tokie kaip ir visiem likusiem:

http://www.youtube.com/watch?v=rWWxgefs3nA

http://www.youtube.com/watch?v=fxLRqIyfSCI

Taigi klausimas, ar del hidrotransformatoriaus gali buti ne tik apsuku plaukiojimas, bet ir vibracija, ir smugiai perjungiant begius.


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2013, 13:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
keisk visa deze bus rami galva. pakeitus konverteri trukciojimai isnyks o smugiavimai gali ir pasilikti. nera galimybes nustatyti kad 100% bus gerai.


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2013, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
Dabar toki BMW galima nupirkt uz 6 tukst. EUR nusiperki dalimis toki ir ardai po truputi nes remontai nesibaigia ziuriu cia visiems.O naujesni modeliai isvis "SH kruva" tai tuoj masinos iki 2005 metu pasidarys brangesnes negu 2010.

_________________
BMW the best !


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2013, 21:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Naturalus klausimas, kam tada isvis pirkti bmw jei dar viena ant kaladziu laikyti?


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2013, 22:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Aš bandau skaityti šią temą nuo pradžių http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=401524 bet sunkiai sekasi, nes po poros puslapių skaitymo pabundu :D Bet gale temos eina kalba maždaug, kad geriausia išeitis keisti mechatronikos solenoidus pirmiausiai. Kiek tiesos neaišku, nes nuo simptomų priklauso. Kadangi su paieška man sunkiai sekasi tai nei tų pačių soleinoidų pirkimui nelabai randu apart alibaba už komplektą 380-500+ baksų... Tiesa, dar kiti minėjo jog kaikurias APD problemas išsprendžia programinės įrangos atnaujinimai. Per DIS įmanoma sužinoti kokia SW versija ar kaip kitaip?
Velniava man dabar su ta APD, įkyrus tas apsukų šokinėjimas bėgėjantis, iki karterio keitimo tai tik tolygiai važiuojant pulsuodavo. Bandžiau dar šiandien su steptronic'u, tai prie 3, 4, 5, 6 pavaros pulsuoja.


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2013, 00:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Nera jokios taisykles kas konkreciai pades kiekvienu atveju net jei problemos simptomai tokie patys. Kartais del smugiavimu softa atnajini sukoduoji kad susvelninti antros pavaros jungima ir viskas isvaziuoja ir pamirsti o kartais daryk tu ka nori ypac tokioms kur po softo perrasymo dar labiau paastreja duzymaisi. kas del apsuku sokinejimo vaziuojant pastoviu greiciu tai konverterio keitimas padeda visais atvejais.


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2013, 13:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.09.29
Pranešimai:
14
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 Lci 530xi
530d. 2004 m. APD
Sveiki galiu pasidalinti ir savo patyrimais susijusiais su BMW 530 APD.
Lygiai prieš metus Daivantoje pakeičiau "puslę", karterį, jungtį ir visą tepaliuką. Prieš atliekant remonto darbus plaukiojo apsukos važiuojant 90 km greičiu, smūgiavimų nebuvo. Tačiau APD po remonto ideliai neveikia. Važiuojant į statesnį kalną ir palaikant pastovų greitį atrodo, kad dėžė nesugeba įmesti aukštesnio begio. Esant 2000 rmp ir bandant švelniai pagreitinti, automobilis negreitėja, aukštesnis bėgis nepersimeta, tačiau nuspaudus akseleratoriaus pedalą kiek stipriau auto sužemina bėgį ir po to jau viskas vyksta skalndžiai ir bėgiai susimėto.
Taip pat ir važiuojant lygiu keliu, pastoviu greičiu, juntamas neskalandus dežės darbas. Esant 1500-1600 rmp dėžei sugalvojus permesti begį siek tiek papalaukioja apsukos ir atrodo, lyg truputi per jėgą įstumiamas aukštesnis bėgis (smugių nesijaučia). Stabdant smūgių nesijaučia arba aš nelabai supratu kaip jie turėtų pasireikšti :). Beja po remonto auto adaptacijos nebuvo nutrintos, dėžės softas neperrasytas. Taip pat nebandžiau palaikyti nuspausto gazo pedalo.

Beja dar vienas APD trūkumas, sumasčius ka nors aplenkti ir nuspaudus akseleratoriu iki dugno APD kokią sekundę pagalvoja o tada jau rauna į priekį, tačiau laginimas yra. Nežinau ar čia normalu ar ne, bet meistras pas kurį atliekų auto remontą sakė, kad taip neturėtų būti.
Gal kas turi kokiu įžvalgų minėtoje situacijoje?


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2013, 18:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
Tashee rašė:
530d. 2004 m. APD
Sveiki galiu pasidalinti ir savo patyrimais susijusiais su BMW 530 APD.
Lygiai prieš metus Daivantoje pakeičiau "puslę", karterį, jungtį ir visą tepaliuką. Prieš atliekant remonto darbus plaukiojo apsukos važiuojant 90 km greičiu, smūgiavimų nebuvo. Tačiau APD po remonto ideliai neveikia. Važiuojant į statesnį kalną ir palaikant pastovų greitį atrodo, kad dėžė nesugeba įmesti aukštesnio begio. Esant 2000 rmp ir bandant švelniai pagreitinti, automobilis negreitėja, aukštesnis bėgis nepersimeta, tačiau nuspaudus akseleratoriaus pedalą kiek stipriau auto sužemina bėgį ir po to jau viskas vyksta skalndžiai ir bėgiai susimėto.
Taip pat ir važiuojant lygiu keliu, pastoviu greičiu, juntamas neskalandus dežės darbas. Esant 1500-1600 rmp dėžei sugalvojus permesti begį siek tiek papalaukioja apsukos ir atrodo, lyg truputi per jėgą įstumiamas aukštesnis bėgis (smugių nesijaučia). Stabdant smūgių nesijaučia arba aš nelabai supratu kaip jie turėtų pasireikšti :). Beja po remonto auto adaptacijos nebuvo nutrintos, dėžės softas neperrasytas. Taip pat nebandžiau palaikyti nuspausto gazo pedalo.

Beja dar vienas APD trūkumas, sumasčius ka nors aplenkti ir nuspaudus akseleratoriu iki dugno APD kokią sekundę pagalvoja o tada jau rauna į priekį, tačiau laginimas yra. Nežinau ar čia normalu ar ne, bet meistras pas kurį atliekų auto remontą sakė, kad taip neturėtų būti.
Gal kas turi kokiu įžvalgų minėtoje situacijoje?

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery