Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 23:45

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 222 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Lie 2013, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.02
Amžius:
41
Pranešimai:
32
Automobiliai:
E34 525TDS 1993
E39 530D 2001
Man ir gale rode 46- 47
ir tapati sake kad touringas net ir naujus amortikus sudejus rodys ne ka geriau.
Nezinau ar cia ju stendas lievas ar ka bet matau neman vienam taip. Cia buvau Siauliu Kemi


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2013, 23:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.14
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E39 525tds 125kw cipuotas
buna ir spiruokles tikrai zinau


StandartinėParašytas: 13 Lap 2013, 09:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.28
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E30, E28
koks slegis buna tose paduskose gale? kiek kompresorius bar pucia?


StandartinėParašytas: 13 Lap 2013, 11:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
mankisss rašė:
koks slegis buna tose paduskose gale? kiek kompresorius bar pucia?

Abejoju, ar rasi kur duomenis, nor būtų įdomu.
Svarstau, ar pnepasidarius mobilaus kompresoriaus bagažinėj, pagalves išėmiau, sudėjau spyruokles liko visa kitka - kompresorius, balionai, slangos,... :mrgreen:


StandartinėParašytas: 13 Lap 2013, 14:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Nesupratau kam tas pagalves ismetei ? Su jom masinos galas visada vienodai iskiles, nesvarbu kiek gale svorio detum.


StandartinėParašytas: 17 Lap 2013, 20:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.28
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E30, E28
tai kas turit ta kompresoriu negi neraso ant jo bar?


StandartinėParašytas: 17 Lap 2013, 23:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
VytasM rašė:
Nesupratau kam tas pagalves ismetei ? Su jom masinos galas visada vienodai iskiles, nesvarbu kiek gale svorio detum.

Ant alaus truko :)


StandartinėParašytas: 18 Lap 2013, 23:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.10.08
Pranešimai:
9
Automobiliai:
E39 520
sveiki. man iskilo problemele su tom paduskom. nesenai uzsidege ta self leveling lempute. kartais dega kartais ne. dazniausiai uzsidega kai gale sedi zmoniu :( dariau diagnostika su INPA tai raso error'a "controling time". ir copmresoriaus veikimo laikas yra daug didesnis negu normaliai kad turetu but. rodo su sauktuku. gal itariat klasta? kas galetu but? galvoju gal kas kuri is padusku prakiurus...bet visa savaite masina buna nevaziuojama ir nenusesta...tai net nezinau...


StandartinėParašytas: 19 Lap 2013, 08:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
VytasM rašė:
Nesupratau kam tas pagalves ismetei ? Su jom masinos galas visada vienodai iskiles, nesvarbu kiek gale svorio detum.

Cia liaudyje naudojami zodziai '' kiek bedetum nenusesta'', kitas klausimas o kiek daznai jau tu dedi ta dideli svori, jauciu niekad.


StandartinėParašytas: 19 Lap 2013, 10:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
VytasM rašė:
Nesupratau kam tas pagalves ismetei ? Su jom masinos galas visada vienodai iskiles, nesvarbu kiek gale svorio detum.

Paaiškinu: Plyšo viena pagalvė, kita jau buvo keista į šrotinę iki manęs dar gera, bet būklės neidealios. Dėvėta pagalvė nuo 100 Lt. Dar lieka tikimybė, kad vistiek susiknis ta visa sistema, kompresorius, vožtuvai, davikliai...
Originalių spyruoklių komplektas šrote su tvirtinimais - 200 Lt. Pardaviau vieną pagalvę už 100. liko balansas -100 Lt... Na ir kompresorius su viskuom bagažinėj, nes neišėmiau, o ir pirkt niekas nenorėjo...
Kas liečia nusėdimą - Sutinku su pneumo pakaba galas stovi kaip įkaltas, bet man tas labiau aktualu buvo gal du kartus, kai vežiau po 30 su virš kvadratų plytelių (>500 kg ). Šiaip ir pilnu ekipažu nemirtinai tas galas nusėda su spyruoklėm. Orginalios gi, paskaičiuota viskas. O va su gamintom visokių dalykų gali būti...


StandartinėParašytas: 19 Lap 2013, 16:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Ir dar kaip nuseda su spyruoklem. Kai turejau E34, buvau jai sudejes galines spyruokles nuo 7 klases, tai ir tai po kiek laiko pradejo nusesti. Ypac kai vasara vaziuoji atostogauti ir prikrauni pilna bagazine ir ant kablio dar 4 dviracius. O dabar i E61 krauni kiek reikia ir jokio nusedimo. :D Todel manau jau geriau kazkiek primoketi ir vazineti normaliai ant pagalviu. Nes paskui teks gailetis.


StandartinėParašytas: 21 Lap 2013, 21:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.21
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E39 530d 2000 04
Nebent jus koki cementa ar betona veziojat su savo masinom kad jum reikia tu svoriu krauti :D man va prie ezeriuko nuleido 1 paduske, uzvaziavau ant lygaus kelio islygino masina ir gavo jau 2 nuleistos, tai net nesukau galvos, nuvaziavau i srota nusipirkau spyruokles su visom gumom ir susidejau ir viskas, bedos kaip nebuta, nes ten kai pradeda grybauti, tas nespesi tvarkyti... o kad koki karta ir pases ta masina, tai nk tokio :)


StandartinėParašytas: 29 Lap 2013, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.11.09
Amžius:
39
Pranešimai:
15
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39-525d, 03m.
E83-3.0d, 04m.
Nikas:
deimis
sveiki. man iskilo problemele su tom paduskom. nesenai uzsidege ta self leveling lempute. kartais dega kartais ne. dazniausiai uzsidega kai gale sedi zmoniu :( dariau diagnostika su INPA tai raso error'a "controling time". ir copmresoriaus veikimo laikas yra daug didesnis negu normaliai kad turetu but. rodo su sauktuku. gal itariat klasta? kas galetu but? galvoju gal kas kuri is padusku prakiurus...bet visa savaite masina buna nevaziuojama ir nenusesta...tai net nezinau...

Gal kas visgi zino atsakyma del tokios klaidos "controling time" ?Ir ar gali mest klaida skydelyje ''selflevel susp. inact'' del pavargusio kompresoriaus?


StandartinėParašytas: 08 Gru 2013, 21:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.06
Pranešimai:
17
Automobiliai:
528
Tomejas rašė:
daznai nemato zmones , vien del to kad tai nera labai jauciama, siaip m-vaziuokle yra zemesne apie 1.5cm-2.5cm. ir siek tiek kietesne, o del to kad pagalves visiskai identiskos tai nelabai tikisi, nors pats niekad nebuvau sudejes vienos salia kitos, bet tikrai nemanau, kad gamintojas padare skirtingus kodus tik siaip is neturejimo ka veikti :)

manau, kad auksti reguliuoja ne pagalves o davykliai, pagalves vienodos turetu buti...


StandartinėParašytas: 09 Gru 2013, 09:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.19
Amžius:
37
Pranešimai:
192
Miestas:
Rokiskis
Automobiliai:
E39 530d M57 Touring '03 Manual
E39 530d M57 Touring '99 Auto Ex
E34 524td '92 Auto Ex
Skype:
nepiktybinis19
Nikas:
Saulius
[quote="anjonusas"]sveiki. man iskilo problemele su tom paduskom. nesenai uzsidege ta self leveling lempute. kartais dega kartais ne. dazniausiai uzsidega kai gale sedi zmoniu :( dariau diagnostika su INPA tai raso error'a "controling time". ir copmresoriaus veikimo laikas yra daug didesnis negu normaliai kad turetu but. rodo su sauktuku. gal itariat klasta? kas galetu but? galvoju gal kas kuri is padusku prakiurus...bet visa savaite masina buna nevaziuojama ir nenusesta...tai net nezinau...[/quote

Vienam zmogui dege lempute self levelingo,pakeiciau aukscio davikli keleivio puses galini ir susitvarke.Turiu gero kompesoriu jei kam reikia nebrangiai ir viena pagalve.

_________________
[E39] 530d M57D30 '03


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 222 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery