Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 10:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 33  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Geg 2013, 20:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.23
Amžius:
35
Pranešimai:
93
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
E39 520
Sveiki kalbant apie trauka pas mane kaip tik kol spaudi gaza palengva viskas normaliai . Bet uzpaudus iki dugno nera tos traukos. Zodziu tas pats ar nuspaudus gazo tik dali pedalo ar pilnai iki dugno.. :roll: Gal patarsit kur Vilniui daro gera diagnostika.
kai nusipirkau buvo interkulerio slanga trukus, bet ja sutvarkius nelabai pastebejau skirtumo.
Masina 530d 2004
ačiū


StandartinėParašytas: 06 Geg 2013, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.07.08
Pranešimai:
189
Automobiliai:
e60 530d
butinai parasyk jeigu surasi beda, nes as irgi vargstu panasiai ir bedos nerandu.


StandartinėParašytas: 06 Geg 2013, 23:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.23
Amžius:
35
Pranešimai:
93
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
E39 520
Na as dar tik nesenai turiu e61 tai pirma einami gedimai salinami. :D diskai, termostatai ir panašiai, bet planuoju ir su šia bėda užsiimt, o kur tu ieskojai bėdos, ką keitei? Kai prakiūro šlanga buvo check engine užsidegęs dėl to ir važiavau, kad padarytų diegnostiką ir darant diagnostika užsiminė meistras, kad su oro srautu kažkas negerai. Tai sako jei dar užsidegs lemputė keisk oro srauto matuoklę, bet sutvarkius šlanga niekas nebeisižiebė. Oro srauto matuoklę praploviau su spec. cleaner, bet niekas nepasikeitė. Tai ar patars kas kur Vilniuje kreiptis?


StandartinėParašytas: 10 Geg 2013, 18:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.16
Amžius:
37
Pranešimai:
405
Automobiliai:
M3
X5
sveiki, nu gal ka zinot kame beda, pries pora dienu susidejau visus 6purkstukus nuo 3.0d i savo 2.5d 2005m is pradziu vazevo labai gerai, po dienos, pradejo vis blogiau traukti , o dbr isvis bevaziuoja iki 3200 apsuku ir ant vietos tiek tesigazuoja i labai silpnai tesibegeja iki 3200 apsuku max greitis 80km :oops: ? ??


StandartinėParašytas: 11 Geg 2013, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
laurisBmw rašė:
sveiki, nu gal ka zinot kame beda, pries pora dienu susidejau visus 6purkstukus nuo 3.0d i savo 2.5d 2005m is pradziu vazevo labai gerai, po dienos, pradejo vis blogiau traukti , o dbr isvis bevaziuoja iki 3200 apsuku ir ant vietos tiek tesigazuoja i labai silpnai tesibegeja iki 3200 apsuku max greitis 80km :oops: ? ??



Uzsikiso DPF?


StandartinėParašytas: 11 Geg 2013, 23:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.16
Amžius:
37
Pranešimai:
405
Automobiliai:
M3
X5
jo suradau beda istraukiau dpf filtra viskas susitvarke :)


StandartinėParašytas: 17 Bir 2013, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
Nekuriant naujos temos, nes beda panasi, noreciau isgirsti jusu nuomones. Automobilis 2005m E46 330d 150 kw eu4 su el. turbinos valdymu. Automobilis silpnai traukia prie zemu apsuku. Pakilus apsukom ties 2500-3000, trauka yra gera. Dariausi diagnostika su INPA, kuro siurblio darbas geras, t.y. spaudimas yra toks, koki rodo INPA, kad turi buti. Oro srauto matuokle nauja (tik kazkodel paduoda truputi daugiau oro, nei INPA nurodo normas), visi filtrai pakeisti, egr isvalytas, isiurbimo kolektorius taip pat, seperatorius isplautas taip pat. Darant diagnostika, matosi, kad atsilieka turbina prie zemu apsuku. Vaziuojant ilgiau ta pacia pavara, turbina uzpucia tiek, kiek turi. Taip pat ne karta pastebejau, kad kartais prie dideliu apsuku uzpucia iki 2300 (nezinau koks matavimo vienetas INPOJ ten naudojamas). Turbinos slangai patikrinti, viskas gerai.
Buciau linkes kaltinti elektrini turbinos valdyma. Paspaudus gaza, matosi kaip kojele vaiksto didejant apsukom (tik nelabai daug, nors nezinau kiek ir turi). Isjungus degima pakyla kur kas daugiau negu prie dideliu apsuku. Turbinos kojele vaiksto labai lengvai. Pasikonsultaves su kazkokiu meistru, sugalvojom nuimti ta elektrini valdyma. Ji isardzius, kazkokiu gedimu plika akimi nepastebeta. Tik tiek, kad pasukom auksciau kojeles ta alkunele (nezinau kaip ja pavadinti), kad turbinos kojele uzgesintam varikliui butu labiau pakelta. Pavaziavus, turbina prie zemesniu sukiu ipucia daugiau negu pries tai. Trauka truputi geresne, bet prie zemu apsuku vis tiek jos truksta. Paskaites Aruno komentarus, supratau, kad bereikalo patys lindom prie tos el. dalies.
Klausimas: ka tokiu atveju daryti? Ieskotis naujos turbinos? Gal imanoma kaip nors sutvarkyti ta pati elektrini valdyma? Jeigu jis isvis kaltas.
P.S. Bandziau keleta dienu susitvarkyti DIS programa, kad butu galima patikrinti vien turbinos valdyma, bet nepavyko. Meta 200.159 klaida. Mastau gal del Windows 7.


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2013, 14:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.28
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E60 525D M57/TU '04
Arunas B rašė:
Chebra baikit durnus klausimus uzdavineti, butu kas ne taip su tuo glusinimu nesakyciau nieko.



Po 1 mėnesio, pamastymui. http://imageshack.us/photo/my-images/824/ajt1.jpg/


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2013, 15:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Čia kaip suprantu, viskas kas liko iš aklės. Tik "šaiba". Reikia, kad kas padarytų iš kiek storesnio metalo, nerūdijančio plieno geriau. Tos iš alaus skarbonkių skardos sudega greitai.


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2013, 15:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Reaikia deti is metalo o ne aliuminio.


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2013, 15:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Man tekintojas iš neržaveikos išpjovė storesnę. Čiki - puki kol kas. Ten vos ne 2 mm, chamutas susiveržė sunkiai.


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2013, 15:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Nereik tokios storos uztenka is metalines skarbonkes dugno kad ir is bobos plauku lako, ar aerozoliniu dazu bonkutes svarbu kad metaline butu.
Veliau imesiu foto kaip pas mane padaryta, ten nereik isviso jokiu zagluskiu :mrgreen:


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 05 Rgp 2013, 12:09. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 03 Rgp 2013, 15:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Arunas B rašė:
Nereik tokios storos uztenka is metalines skarbonkes dugno kad bobos plaiku lako aerozoliniu dazu bonkutes svarbu kad metaline butu.
Veliau imesiu foto kaip pas mane padaryta, ten nereik isviso jokiu zagluskiu :mrgreen:


Aha, parodyk Arūnai, bus įdomu.


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2013, 00:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Turiu vieną atliekamą iš neržos, jei kam reikia. :)


StandartinėParašytas: 09 Lap 2013, 12:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.21
Pranešimai:
20
Automobiliai:
530d 2005
ex E46 323 99'
Sveiki, iskilo problema su trauka auto e61 530d 2004 automatas, pdf nera isprogramuotas darytas cipas, bet jau toki parvare is vokieciu. Problemos pradzia prasidejo isokus i automagistrale tiesiai i kalniuka davus gazo auto pasiekus 100 greiti apsukos greitai sukilo iki 3500 o greitis teisiog po 1,2 didejo ivirsu dumu jokiu nepasipyle baltu ar melynu, taigi nuvariau i servisa pajunge kompa rode klaida kad turbos sklendes klaida taciau ta sklende uzgesinus auto vaiksto dar kokia 15min bet meistrai sako kad nuo to neturetu sitaip atsitikti, taigi apziurejo pavaru deze pasirodo leido per tarpines tepala taigi pakeite visa karteri dezes tarpiklius supyle naujo tepalo apie 7 litrus, sake isbego tik 5,5 litru, taigi suos darbus atlikus beda dar labiau pasireiske dbr nereikia net kalniuko kada dingsta trauka uztenka 60 greiti pasiekti ir apsukos kyla iki 3500, sustojus perkurus masina atsigauna traukia kaip reikalas, meistrai sako kad gali buti valdymo blokas blogas ar tai galetu tai itakoti? Turbos parametrai kai tikrino vazuojant idealus visi putimai ir taip toliau ir mistika su ta sklende kodel ji vaiksto uzgesinus auto.... Gal kas esat su panasiu dalyku susidure dekui iskarto.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 482 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 33  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery