Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 22:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Lie 2013, 21:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
http://uk-mkivs.net/forums/t/343695.aspx


StandartinėParašytas: 12 Lie 2013, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
43
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
palekiau iki serviso. Spelioja gal turba truputi spjove tepalo. gal del regeneracijos. Sunku ka pasakyti kompas klaidos nerodys sake vistiek, juolab kad dabar nera jokiu dumu , be to dumingumas uztruko kelias sekundes ir tai varikliui dirbant laisvais sukiais. Faktas tas kad dumingumas pasireiske isijungus DPF regeneracijai, o ar sie du tarpusavyje susije nezinau. Vazinesiu toliau ir stebesiu kas darosi


StandartinėParašytas: 13 Lie 2013, 21:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Man i metus karta kita taip nutikdavo. Tai visada rasdavau lemda zondo klaida kompe, tiksliau kazkokio kontakto nera..


StandartinėParašytas: 19 Lie 2013, 09:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Sveiki,

prisiėjo ir man iki minčių apie DPF operaciją.

Svarstau atlikti išprogramavimą ir išjungimą Vimotoje, o vėliau išpjauti tą daiktą ir priduoti supirkėjams.
Priedo svarstau apie galimybę pakoreguoti programą galios / ekonomijos santykiu.

Galbūt kas nors iš Jūsų jau tvarkė šiuos reikalus Vimotoje? Kokie būtų pastebėjimai, atsiliepimai, reikalai su dūmingumu, trauka, kuro sąnaudomis po operacijos? Gal kas nors nesenu metu ėjo TA po DPF pašalinimo? Kokie rezultatai?


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2013, 10:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.04
Pranešimai:
85
Automobiliai:
530d
Mano atveju, 535d po regeneraciju isprogramavimo ir galios kelimo, kartais atleidus gaza masina apsipildavo melynais dumais, pasikeisdavo garsas. Daug visko isbandziau, bet visgi paaiskejo, jog tai buvo Vimotos kalte, neteisingai arba ne iki galo isprogramuota regeneracija. Poto tvarke visa diena, kol padare viska idealiai, taip kad isitikinkit ar ta regeneracija tikrai isjungta tiesingai ir iki galo (nors pvz prijungus kompa, pas mane rode jog regeneracija isjungta).


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2013, 12:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.23
Pranešimai:
30
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 530D '06 Chip 270hp/590nm
E61 530D xDrive '07 LCI
E46 316ti '01
Simon rašė:
Sveiki,

prisiėjo ir man iki minčių apie DPF operaciją.

Svarstau atlikti išprogramavimą ir išjungimą Vimotoje, o vėliau išpjauti tą daiktą ir priduoti supirkėjams.
Priedo svarstau apie galimybę pakoreguoti programą galios / ekonomijos santykiu.

Galbūt kas nors iš Jūsų jau tvarkė šiuos reikalus Vimotoje? Kokie būtų pastebėjimai, atsiliepimai, reikalai su dūmingumu, trauka, kuro sąnaudomis po operacijos? Gal kas nors nesenu metu ėjo TA po DPF pašalinimo? Kokie rezultatai?

TA praejo be problemu. Kartu su dpf reikia isjungt ir egr kad nemetytu klaidu ir masina normaliai vaziuotu.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2013, 12:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
Edvinzzz rašė:
TA praejo be problemu. Kartu su dpf reikia isjungt ir egr kad nemetytu klaidu ir masina normaliai vaziuotu.

man egr nebuvo isjunge ir jokiu klaidu nebuvo ir vazevo normaliai.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2013, 12:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
vytas85 rašė:
man egr nebuvo isjunge ir jokiu klaidu nebuvo ir vazevo normaliai.


+1


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2013, 14:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Prieš kokią 10 dienų buvau apsiardęs auto, ėmiau lauk sklendes, keičiau kuro žarną, tai buvau atjungęs akumo minusą 8-iom dienom kol oro pagalvė parėjo iš krastos. prasiploviau koliką tuo metu ir EGR sklendes. Dar radau tokią vakuminę (turbūt) šlangutę, kuri eina šalia vairuotojo pusės variklio pagalvės, ji ten nutrūkus buvo per sujungimą, tai aš ją pajungiau, nors nenutuokiu net kam skirta. Atėjo ta diena kai viską surinkau ir net neužvedus išmetė iDrive paveikslėlyje parodytą įspėjimą. Tiesa, kai man su atmintim prastai, tai paspaudus Start man nesivedė mašina, nes pamiršau nuspausti stabdį :D bet tada ir pasirodė įspėjimas su 1000km parodymu. Priedo po remonto visada išmetimo antgalyje sklendė atsidarius ir nebeužsidarinėja, anksčiau būdavo užsidarius ir berods atsidarinėdavo, taipogi ir visiškai kvapas dabar pasikeitęs, tiksliau jo beveik nebesijaučia, anksčiau akis grauždavo. Mašina nedūmija. O dėl particle filtro turbūt reikia važiuoti ir tikrinti priešlėgį ir jei viskas gerai prašyti, kad meistrai nuresetintų skaitliuką? Tik pirma pasikeisiu termostatą pagrindinį, vakar pakeičiau EGR t-statą bet naudos nelabai buvo.
Per porą dienų perskaičius visą temą idomu pasidarė kaip keitėsi nuomonės Arūno B ir kaip nutilo EZH :D Oi kaip čia išsiplėčiau norėdamas parašyti vieną klausimą, nepykit :D

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2013, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Filtra nuresetint ir pats gali: http://www.youtube.com/watch?v=JY695SYXR2o
Del ko neuzsiveda - reikia jungti kompiuteri, greiciausiai kai keitei kuro zarna kazka pridirbai. Jung kompa ir jauciu rasi Rail preasure klaida.
Beje foto matau, kad variklis dirba. :)

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2013, 15:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Darenasp rašė:
Filtra nuresetint ir pats gali: http://www.youtube.com/watch?v=JY695SYXR2o
Del ko neuzsiveda - reikia jungti kompiuteri, greiciausiai kai keitei kuro zarna kazka pridirbai. Jung kompa ir jauciu rasi Rail preasure klaida.
Beje foto matau, kad variklis dirba. :)

Na gal nesuprantamai parašiau, kad buvau pamiršęs jog mašinai su automatine dėže reikia stabdį nuspausti prieš spaudžiant start, kitaip nesiveda mašina :D Mane dabar labiausiai domina Particle filtro būklė. Nusprendžiau jog nevarysiu auto meistram, o lauksiu kol ateis kabelis ir bandysiu pats žiūrėti ką rodo.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2013, 16:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
As ir sitos vietos nesupratau, kokia cia sklende...
cit.: Priedo po remonto visada išmetimo antgalyje sklendė atsidarius ir nebeužsidarinėja, anksčiau būdavo užsidarius ir berods atsidarinėdavo...

Tai jei masina vaziuoja gerai, tik klaida monitoriuje del dpf filtro rodo, yra var.:

1. Resetini DPF i 200k ir vazineji kol uzsikis galutinai, gal net 50k pravaziuosi jei su varikliu ok.
2. Imi lauk dpf ir isprogramuoji ji (servisas);
3. Keiti i nauja dpf - brangus malonumas;

rinkciausi pagal eile.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2013, 19:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Sklendė išmetimo bakelio gale, galim sakyti prie bamperio, ją turėjau omenyje


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2013, 21:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
[quote="Stipa"]
Per porą dienų perskaičius visą temą idomu pasidarė kaip keitėsi nuomonės Arūno B ir kaip nutilo EZH :D Oi kaip čia išsiplėčiau norėdamas parašyti vieną klausimą, nepykit :D

Nutilau, nes jau tema issemta. Dabar tas pats per tapati trecia ar ketvirta karta rasoma..
Apibendrinant, yra dvieju "tipu" dpf filtrai.
Senesni stovintys per viduri masinos (+atskiras katalyzo bakelis) ir naujesni stovintys prie variklio (tame paciame bakelyje dpf ir katalyzas). Ankstesne mano masina su senu filtru dabartine su nauju.
Su senesnio tipo yra nuodeme juos pjauti, nes nusiima lengvai, issiplauna paprastai. Belieka tik priezasti pasalinti del kurios padidejes dumingumas. Ir toliau vaziuoji.

Na o naujo tipo tai tikras uz...imas su juo kol ji nuimi, isplauti irgi ne taip paprasta nes vidui katalizatorius idetas.. Plius jis pats yra dvigubai mazesnis.. Todel ji isties paprasciau ispjauti, bet duminimo priezasti vistiek butina salinti


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2013, 21:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Bent e61 535d modeliui mažasis katalizas ėjo tik nuo LCI prasidėjusio 2005-11, kuris buvo 210kw. O ne LCI tai atskirai ėjo DPF iki 2007-2 su 200kw. 160kw 3.0 zyzeliam ėjo atskirai DPF, o 170kw 3.0 zyzelio DPF kartu su katalizatorium.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery