Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 02 Vas 2025, 01:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 76 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Lie 2013, 15:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Sita dalis perkama tik nauja ir orginali ;)[/quote]

OK. Tada belieka užsisakyti. Bet kaip tada daryti su važiavimu? Rytoj būtinai reikia į Kauną važiuoti ir grįžti. Ką daryti kad nenusautu vel? kaip suprantu nusauna kai noro atsiranda is kur nors jis jis ar pleciasi ar kazkas panasaus, o kamstis atlaikantis 2 barus privercia termostatus su 1,4 bar nusauti?


StandartinėParašytas: 18 Lie 2013, 15:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
nieks ten tu termostatu nesprogdina tiesiog taviesiems jau buvo atejas laikas ir tiek. pasiskambink i kauna gal ten krasta tures ta kamsty lentynoje davaziuosi i viena gala su 2 bar kamsciau atgal jau grysi su tokiu koks priklauso


StandartinėParašytas: 18 Lie 2013, 15:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Arunas B rašė:
nieks ten tu termostatu nesprogdina tiesiog taviesiems jau buvo atejas laikas ir tiek. pasiskambink i kauna gal ten krasta tures ta kamsty lentynoje davaziuosi i viena gala su 2 bar kamsciau atgal jau grysi su tokiu koks priklauso


Mintis.


StandartinėParašytas: 19 Lie 2013, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
PROBLEMA IŠLIKO: viską susitvėriau, pakeiciau ir panašiai. aisku kaip ir patarta buvo neėmiau galvos nešlifavau nekeiciau tarpinės - automobilis dumina. palaikiau normaliai ant gazu, dumina, ant laisvu ne. tai dabar jau tikrai tarpinė ir galva? gal dar koks neišdeges tepalas kamine? bet tai kad tas kaminas dar tiek negalejo ikaisti.


StandartinėParašytas: 19 Lie 2013, 14:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
ant dangtelio tepalo yra baltu putu - reiskia?


StandartinėParašytas: 21 Lie 2013, 15:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.05.13
Pranešimai:
198
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
MB W211 E270 CDI 02
ex E46 320d 110 kW 03
ex E46 320d 100 kW 01'
Panasia situacija turiu ir as. 320D 100kw. Labai jau kietos slangos vaziuojant pasidaro. Ir niekaip nesuprantu del ko. Issipletimo bakelio kamsty pirkau orginalu, nepadejo.
1. Gal sistema ne pilnai nuorinta?
2. Kaip patikrinti ar ji gerai nuorinta? Silta ora pucia. Bet vaziuojant kartais porai sekundziu uzsidega lempute kad truksta antifreezo, ryte ant salto motoro patikrinus - pilna norma.


StandartinėParašytas: 26 Lie 2013, 14:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Surinkau variklį. Nuorinau, viską lyg ir labai atsakingai dariau, tačiau meta dumą. Kiek matau mėlyną. Ne kamuoliais, bet tik tada kai jau gerai pavaikai ir dugnais palakstai. Kai tik pastebėjau ( o tai buvo užkaitus auto iki 12val ir pralėkus kokį 1 km dugnais), kad meta dūmėlį, nuorinau vėl ir tikrai buvo daug oro, pripyliau skysčio. Daugiau su orinimu kaip ir ok. Auto važiuoja negrežiant nė dumelio, bet tik pavaikai gerai ir vėl žiūrėk dumas. Matomai tepalas patenka į degimo kamerą. Dėjau tarpinę gerą, dar ir vario užpurškiau to skysto, viską pagal eiliškumą, pagal niutonmetrus, žodžiu pagal manualą repairo su galvų šlifavimais ir taip toliau. Kai duodi apsukų sukyla tepalo slėgis ir kažkur per tarpelį patenka į degimo kamerą? Taip pat atidarius kapotą po palakstymų matosi, kad kažkas panašaus į labai lengvą dūmelį ar garus eina is po filtro apačios. Tai ką - vėl per naują... Gal varioko pripurkšta galėjo būti perdaug? Senis kur šlifavau sakė du kartus papurkšti. Gal šlifavimas prastas, nes man kai galvą paėmiau taip kažkaip įtartinai vieno vietoj, bet ne tiek, kad prisikabinti būtų galima. Gal nauji varžtai, gal dinamometras, gal tas gal anas... Jau anas galas nebestovi vėl ardyt. Kai ardžiau pirmą kartą kažkada dėjau tarpinę netgi tą pačia nei šlifavau galva nei nieko ir nei dumelio nei tasolas dinginėjo nei tepalas, net varžtai nebuvo nauji ir jokio dinamometro, o tik iš rankos kiek atitaikiau ir laikė blin gerai, dabar nuvažiavo vieną km ir padumijo... Zapadlo dėsnis, arba tas auto man prakeiktas.

Dabar jau klausimas kyla ar reikai dar šlifuoti tą galvą (variklis nekaista viskas ok). Varžtus vėl keisti po dienos laiko? Žinoma daug kas būtų matyti, kai nuimsiu galvą. Gal važinėt nelakstant tai ir nedūmins? :DDD Kodėl tas dūminimas tik kai labai gerai pavaikai?..


StandartinėParašytas: 26 Lie 2013, 14:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
Marcas27 rašė:
Surinkau variklį. Nuorinau, viską lyg ir labai atsakingai dariau, tačiau meta dumą. Kiek matau mėlyną. Ne kamuoliais, bet tik tada kai jau gerai pavaikai ir dugnais palakstai. Kai tik pastebėjau ( o tai buvo užkaitus auto iki 12val ir pralėkus kokį 1 km dugnais), kad meta dūmėlį, nuorinau vėl ir tikrai buvo daug oro, pripyliau skysčio. Daugiau su orinimu kaip ir ok. Auto važiuoja negrežiant nė dumelio, bet tik pavaikai gerai ir vėl žiūrėk dumas. Matomai tepalas patenka į degimo kamerą. Dėjau tarpinę gerą, dar ir vario užpurškiau to skysto, viską pagal eiliškumą, pagal niutonmetrus, žodžiu pagal manualą repairo su galvų šlifavimais ir taip toliau. Kai duodi apsukų sukyla tepalo slėgis ir kažkur per tarpelį patenka į degimo kamerą? Taip pat atidarius kapotą po palakstymų matosi, kad kažkas panašaus į labai lengvą dūmelį ar garus eina is po filtro apačios. Tai ką - vėl per naują... Gal varioko pripurkšta galėjo būti perdaug? Senis kur šlifavau sakė du kartus papurkšti. Gal šlifavimas prastas, nes man kai galvą paėmiau taip kažkaip įtartinai vieno vietoj, bet ne tiek, kad prisikabinti būtų galima. Gal nauji varžtai, gal dinamometras, gal tas gal anas... Jau anas galas nebestovi vėl ardyt. Kai ardžiau pirmą kartą kažkada dėjau tarpinę netgi tą pačia nei šlifavau galva nei nieko ir nei dumelio nei tasolas dinginėjo nei tepalas, net varžtai nebuvo nauji ir jokio dinamometro, o tik iš rankos kiek atitaikiau ir laikė blin gerai, dabar nuvažiavo vieną km ir padumijo... Zapadlo dėsnis, arba tas auto man prakeiktas.

Dabar jau klausimas kyla ar reikai dar šlifuoti tą galvą (variklis nekaista viskas ok). Varžtus vėl keisti po dienos laiko? Žinoma daug kas būtų matyti, kai nuimsiu galvą. Gal važinėt nelakstant tai ir nedūmins? :DDD Kodėl tas dūminimas tik kai labai gerai pavaikai?..


o kaip alsuoklis? nevaro tepalo i oro (interkuleris nepilnas tepalo) ?

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 26 Lie 2013, 15:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Manijakas rašė:

o kaip alsuoklis? nevaro tepalo i oro (interkuleris nepilnas tepalo) ?


Dar nežiūrėjau, bet alsuoklio filtras naujas dėtas. Po darbų bandysiu nuimti pažiūrėti.


StandartinėParašytas: 26 Lie 2013, 15:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Dabar nuėjęs patikrinau, nu šlangas prieš tai buvau išsausinęs ir egr isvalęs o dabar yra tepaliuko. Tai gal ne taip uždėjau filtrą separatoriaus? bet kad kitaip jo neuždėsi, kur skylė tai ji į viršų? beje, ką reiškia nevaro ir nepilnas? ar turi būti visiškai sausa? nes pirštu perbrauki tai taip jau nenusivalysi tarp pirštų patrynes o tik išsimozosi, jau reikia škurliaus.


StandartinėParašytas: 26 Lie 2013, 17:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
Marcas27 rašė:
Dabar nuėjęs patikrinau, nu šlangas prieš tai buvau išsausinęs ir egr isvalęs o dabar yra tepaliuko. Tai gal ne taip uždėjau filtrą separatoriaus? bet kad kitaip jo neuždėsi, kur skylė tai ji į viršų? beje, ką reiškia nevaro ir nepilnas? ar turi būti visiškai sausa? nes pirštu perbrauki tai taip jau nenusivalysi tarp pirštų patrynes o tik išsimozosi, jau reikia škurliaus.


Dregna ten gali but, bet isemus interkuleri negali is jo begt gali kazkiek isvarvet.

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 26 Lie 2013, 17:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Paskutiniais duomenimis: toks vaizdas, kad ten ne tarpinė. Visas dūmėlis gal ėjo tik iš ankstesnio etapo nes gal kiek duslėj liko gal kiek liko intercoolery, nes lyg ir mažėja jo. dabar kad ji išgauti turi jau dar daugiau vaikyti ir netgi ne tiek jau dūmina kiek buvo. Tačiau turba kartais tai puikiai isisuka o kartais tai taip sunkiai ir ilgai tarsi butu labai didele. paspaudi pedala tai kartais greitai tai kartais letai. ir nuo to labai kencia trauka. pwz pas mane kai automatas tai iskart uzkurus jauciasi kaip ji vaziuos ar trauks ar ne, nes kai ijungus D rezima dezes ir laikant pedala stabdziu ir ji atleidziant nu tiesiog jauciasi kad masina nori vaziuoti tai ir traukia ir tuba suka gerai, o kai ta pati padarai iki atleidimo stabdzio kita karta uzkurus tai taip atrodo vangiai pradeda sava eiga judeti ir tada ta turba taip sunkiai vis isisuka. Taip vaziuoji kol uzgesini ir kita karta uzkures vel arba taip arba anaip. Gal cia kokia oro srauto matuokle? nors as nelabai suprantu kaip tai susije kad pajudejimas ant laisvu is vietos savo eiga taip keistusi. gal kokiu nors minciu kas nors turi?


StandartinėParašytas: 27 Lie 2013, 10:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Viena is priezasciu kisasi katalizatoriai, tepalu gavo jie is senos turbos.


StandartinėParašytas: 27 Lie 2013, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Eina juos kokiu nors budu isvalyti?


StandartinėParašytas: 27 Lie 2013, 12:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Su rezaku.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 76 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery