Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Spa 2024, 21:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 10:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Labas, noriu pasitikslinti: ar common rail siurbliai turi koki nors pastatymo kampą? tarkim m57 variklis. 3 litrai dyzelis 135 kw. kur jis reguliuojasi, nes as kai keiciausi siurbli tai nieko ten nemaciau paprasciausiai ant konuso uzsideda, tiesiog priverziau ir man vaziavo. Ant kokiu varikliu reguliuojasi tas dalykas?


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 10:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.08
Pranešimai:
109
Automobiliai:
E46 320d 100kw
E28 524d 63kw
m57 variklis nėra common rail variklis, m47n 110kw jau common railas.
O dėl degimo kiek žinau kompiuterio pagalba reguliuojasi


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 10:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.18
Amžius:
36
Pranešimai:
3760
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E46 330d
Golf Variant
2019 1.5TSI 130H DSG
m57 tau ne common railas? nu atleisk tada ...

_________________
///M3


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 10:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
m57 common rail.

Tai jei reguliuojasi per kompą, gal susireguliuoja automatiškai? Galimas toks dalykas? Dar palauksiu žmogaus, kuris tikrai supranta apie siurblius. Būtų smagu, jei nepatingėtų trumpai ir aiškiai parašyti kaip ten yra su tais siurbliais.


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 10:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Agn rašė:
m57 variklis nėra common rail variklis, m47n 110kw jau common railas.
O dėl degimo kiek žinau kompiuterio pagalba reguliuojasi


TRUKSTA ZINIU? Nekomentuok, prirasot klaidingos informacijos cia ir pskui sklinda klaidingos informacijos pletkai.

M47 motoras yra seno tipo, o M57, M47N jau common rail ir ju auksto spaudimo siurbliams nieko nustatineti nereikia, reikia tik velenus pastatyti. Del pacio siurblio isemimo ir idejimo yra siokiu tokiu niansu kad turi buti idetas spec yrankis kuris laiko sirblio zvaigzdute vietoje ir neleidzia itempejams nutempti grandines ir pamesti velenu padetis.


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 10:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Marcas27 rašė:
m57 common rail.

Tai jei reguliuojasi per kompą, gal susireguliuoja automatiškai? Galimas toks dalykas? Dar palauksiu žmogaus, kuris tikrai supranta apie siurblius. Būtų smagu, jei nepatingėtų trumpai ir aiškiai parašyti kaip ten yra su tais siurbliais.


Uzdegimo kampas siuose motoruose reguliuojamas automatiskai ir tai daroma su purkstuku valdymu, siurblys siuje vietoje visiskai nedalyvauja ten jis tik paprasta pompa kuri sukelia reikaima kuro slegi.


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 11:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Arunas B rašė:

TRUKSTA ZINIU? Nekomentuok, prirasot klaidingos informacijos cia ir pskui sklinda klaidingos informacijos pletkai.

M47 motoras yra seno tipo, o M57, M47N jau common rail ir ju auksto spaudimo siurbliams nieko nustatineti nereikia, reikia tik velenus pastatyti. Del pacio siurblio isemimo ir idejimo yra siokiu tokiu niansu kad turi buti idetas spec yrankis kuris laiko sirblio zvaigzdute vietoje ir neleidzia itempejams nutempti grandines ir pamesti velenu padetis.


Ar tas specialus įrankis kisasi truputi kairiau nuo siurblio žvaigždės už "varžto" kuris atsisuka dideliu šešiakampiu raktu, pirmiau pasukus ismetimo velenėlį laikrodžio sukimosi kryptimi, kad atsilaisvintų grandinė?


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 11:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Marcas27 rašė:

Ar tas specialus įrankis kisasi truputi kairiau nuo siurblio žvaigždės už "varžto" kuris atsisuka dideliu šešiakampiu raktu, pirmiau pasukus ismetimo velenėlį laikrodžio sukimosi kryptimi, kad atsilaisvintų grandinė?


Pasitaisau: ne tas čia apie ką kalbu. Aš kalbėjau apie įtempėją. Arūnas kalbėjo apie siurblio žvaigždės užfiksavimą. Sorry.


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 11:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Dėkingas Arūnui B už trumpą ir aiškų atsakymą. Va taip turi dirbti forumas - kas tikrai žino, tas ir pasisako.


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.12.07
Amžius:
34
Pranešimai:
278
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 320d (110kw) '04 135 kW
E61 535D (210kw) '08 280 kW
Sveiki, tuo pačiu paklausiu - restauravo magistralinį siurblį po vairuotojo sėdyne, kadangi buvo subiręs, viskas kaip ir gerai, tačiau pastebėjau akivaizdžiai sumažėjusią galią, traukia tik nuo kokių 2,5k RPM, anksčiau nuo 1,8k jau lėkdavo. Ar gali būti nekokybiškas rastauravimas ir ar toks siurblys išvis gali turėti įtakos traukai? Turiu 320d 110kw. Ačiū už atsakymus.


StandartinėParašytas: 23 Lie 2013, 16:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Mustang rašė:
Sveiki, tuo pačiu paklausiu - restauravo magistralinį siurblį po vairuotojo sėdyne, kadangi buvo subiręs, viskas kaip ir gerai, tačiau pastebėjau akivaizdžiai sumažėjusią galią, traukia tik nuo kokių 2,5k RPM, anksčiau nuo 1,8k jau lėkdavo. Ar gali būti nekokybiškas rastauravimas ir ar toks siurblys išvis gali turėti įtakos traukai? Turiu 320d 110kw. Ačiū už atsakymus.

atsakymas paprastas, ziuri koks yra zemo kuro padavimo slegis ant maksimalios apkrovos vaziuojant, ir jei jis nekrenta zemiau kur tai 3,7bar tai viskas gerai su zemo slegio siurbliais, jei krenta zemiau 3,5bar, tai siurbliui truksta debito, o toliau lieka diagnostika turbinos slegio, osm, kuro auksto slegio vaziuojant


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery