Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 05 Gru 2024, 05:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Bir 2013, 17:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
MySelf rašė:
As taip pat apie ta pati masciau, bet palindus po automobilio apacia, viskas yra, tiek katalizatorius, tiek DPF.

Beje, dabar supratau, kad ten visai ne EGR'e esme. Atjungus EGR, turbinos darbas pagereja todel, kad kompas paduoda daugiau svaraus oro. Lygiai taip pat, neatjungus EGR, uzvestam automobiliui ilgai stovint vietoje, kai pakyla oro srautas iki 500, turbino darbas buna 1025. Truputi kilstelejus apsukas, oro srautas nukrenta iki ~300, turbina nukrenta iki 1003.



Kompas oro niekur nepaduoda, atjungus arba uzglusinus egr oro srautas naturaliai parideja.


StandartinėParašytas: 29 Bir 2013, 18:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
Arunas B rašė:


Kompas oro niekur nepaduoda, atjungus arba uzglusinus egr oro srautas naturaliai parideja.



Tai kokie variantai dar lieka? Baigiu puse Lietuvos meistru apskambint, niekas negali pasakyti kas yra. Dar mintis yra, kad DPF ar katalizatoriai kisas, bet negaliu patikrint tiksliai, nes nerodo nei temperaturos nei spaudimo.


StandartinėParašytas: 29 Bir 2013, 20:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Varyk i krasta lai krušasi


StandartinėParašytas: 30 Bir 2013, 00:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
Arunas B rašė:
Varyk i krasta lai krušasi

Tai beveik prie to jau esu priejas. Gal tu kada busi Lietuvoj, zvilgteletum? Arba gal dar turi ka patarti? Gal dar sukt turbinos ta saltaja dali kiek galima? Bet kai buvom nusuke smarkei, trauka prasidedavo nuo 2000 apsuku, o paskui perputinejo.

Dari idomu, kad gerokai pasukus saltaja dali, vos tik uzvedus varikli rodo 1040, o paskui per kokia 10 nukrenta iki 1008. Girdisi net is variklio kaip oras iseina ir variklio darbas pakinta.


StandartinėParašytas: 30 Bir 2013, 02:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Per daug uzsukti irgi negerai. Galvoji pasuksiu kiek eina ir bus gerai. Zaidimas ten. Jei sakei uzglusinus egr viskas gerai tai ne turboj problema tada. Glusink egr ir vaziuok nesukdamas smegenu.


StandartinėParašytas: 30 Bir 2013, 11:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
Arunas B rašė:
Per daug uzsukti irgi negerai. Galvoji pasuksiu kiek eina ir bus gerai. Zaidimas ten. Jei sakei uzglusinus egr viskas gerai tai ne turboj problema tada. Glusink egr ir vaziuok nesukdamas smegenu.

Bet kai atjungi pastovei dega Check engine lempute ir oro srautas didelis stovint, sakau gal del to gali sugesti oro srauto matuokle greiciau?
Kad ir neatjungus EGR, stovint vietoj kai padideja oro srautas iki 500 ant laisvu, turbina rodo irgi 1025.


StandartinėParašytas: 01 Lie 2013, 02:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
MySelf rašė:
As taip pat apie ta pati masciau, bet palindus po automobilio apacia, viskas yra, tiek katalizatorius, tiek DPF.


Palindęs tu nieko pamatyti negalėjai. Net jei DPF`o bakelio neatidarinėjo (dažnai atidaro, išima korį ir gražiai užvirina, kad per TA ir pan. nesimatytų intervencija), patį korį galėjo išgrežti ar kitaip sutrupinti ir išimti iš bakelio vidaus (tokių video gali pasižiūrėti - pilnas youtube`as). Be to, lieka ir tas atvejis, kad kažkas išprogramino, bet pačio DPF`o korio fiziškai neišėmė (būtų absurdas jei taip padarė, bet tu gi ne pirmas automobilio savininkas - ką gali žinoti, koks perpardavėjas ar savininkas su ja darė) - gal tai paaiškintų iš dalies ir tavo bėdas dėl to.. (nors kas paneigs, kad bėdų gali būti ir keletas)


StandartinėParašytas: 01 Lie 2013, 11:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
MySelf rašė:
Bet kai atjungi pastovei dega Check engine lempute ir oro srautas didelis stovint, sakau gal del to gali sugesti oro srauto matuokle greiciau?
Kad ir neatjungus EGR, stovint vietoj kai padideja oro srautas iki 500 ant laisvu, turbina rodo irgi 1025.
kur logika kad tokias pievas usgalvoji, suges jam srauto matuklis tuscia eiga, tai ka daryt ant apsuku kai ten jo matavimams srautas simtais kartu padideja? Uzglusinus egr vaiuoja gerai? Jei taip glusink egr ir vazinek arba keisk visu egr sisemos mazgus. Be to ypac pas mechanus 320 ar 520 d pradzia negyva kad ir viskas ten su ta masina gerai, nebus cia beda tarpinej tarp vairo ir sedynes?


StandartinėParašytas: 01 Lie 2013, 11:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
Pas mane ne 2l, 3l 150kw mechanine. Iki 100 per 10.5s su pajungtu egr, atjungus 9s. Manau tikrai turetu greiciau. Ypac kai ant kiemo stovi toks pat automatas, kuris traukia geriau negu ta mechanine.

Arunas B rašė:
kur logika kad tokias pievas usgalvoji, suges jam srauto matuklis tuscia eiga, tai ka daryt ant apsuku kai ten jo matavimams srautas simtais kartu padideja? Uzglusinus egr vaiuoja gerai? Jei taip glusink egr ir vazinek arba keisk visu egr sisemos mazgus. Be to ypac pas mechanus 320 ar 520 d pradzia negyva kad ir viskas ten su ta masina gerai, nebus cia beda tarpinej tarp vairo ir sedynes?


Kokie tie mazgai? Pats egr geras, kaip naujas, sandariai uzsidaro. Pakeiciau egr vakuumo el dali, pirkau nauja is parduotuves. Kas dar?


StandartinėParašytas: 02 Lie 2013, 02:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Kaip nustatei kad egr sandariai uzsidaro. Jei uzglusinus ji trauka pagereja tai 100% su egr kazkas negerai.


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 15 Rgp 2013, 14:17. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 02 Lie 2013, 11:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
Tiek uzglusinus, tiek paprastai vakuuma atjungus, trauka pagereja. As vis tiek pradedu mastyti, kad nebutinai su EGR. Nes stovint ant laisvu apsuku ilgai, padidejus oro srautui iki 500, turbina rodo 1025 (lygiai taip pat, kaip atjungus EGR, nors EGR pajungtas). Spustelejus gaza, oro srautas nukrenta iki 300, kartu su juo ir turbina iki 998.

Ar negali buti, kad kas nors kitkas su ismetamosiom dujom, kuriu truksta, kad turbina veiktu geriau?


StandartinėParašytas: 06 Gru 2013, 15:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.23
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E91' 2005
Variklis M47N2 320d. Turbina rodo ant laisvu kazkur 1025, ant lasivu suprantu viskas tvarkoj, o nuo kiek turetu turbina isijungti? Maniske isijungia nuo 2300 - 2500 rpm, ar taip ir turetu buti, noretus kiek anskciau, nes nesukelinat iki 2300 - 2500 tai traukos taip sau.


StandartinėParašytas: 06 Gru 2013, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
DEM rašė:
Variklis M47N2 320d. Turbina rodo ant laisvu kazkur 1025, ant lasivu suprantu viskas tvarkoj, o nuo kiek turetu turbina isijungti? Maniske isijungia nuo 2300 - 2500 rpm, ar taip ir turetu buti, noretus kiek anskciau, nes nesukelinat iki 2300 - 2500 tai traukos taip sau.


Turbina isisjungia pilnu galingumu tik uzvedus varikli kilant sukiams ji dirba pilnu galingumu ir paskui jau pradedamas reguliuoti slegis kai jis darosi per didelis.


StandartinėParašytas: 06 Gru 2013, 22:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.23
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E91' 2005
Nzn vienu zodziu nebuvo traukos, turba nusprogus buvo restauravo turba pakeite el dali, pakeite purkstukus (devetus aisku), oro filtra, tepala... Nu vaziuoja, bet sakau iki 2500 apsuku jei nepakeli tai bukokai ir nezinau ar cia taip turi but, kazkaip abejoju. Sako tipo taip ir turi buti kad nuo 2500 pradeda raut, bet kad antru begiu ratu prasukt negaliu tai ka as zinau. Pavargau blyn pinigu prikisau, vaziuoja bet laimes nera nors tu ka.


StandartinėParašytas: 08 Gru 2013, 15:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
DEM rašė:
Nzn vienu zodziu nebuvo traukos, turba nusprogus buvo restauravo turba pakeite el dali, pakeite purkstukus (devetus aisku), oro filtra, tepala... Nu vaziuoja, bet sakau iki 2500 apsuku jei nepakeli tai bukokai ir nezinau ar cia taip turi but, kazkaip abejoju. Sako tipo taip ir turi buti kad nuo 2500 pradeda raut, bet kad antru begiu ratu prasukt negaliu tai ka as zinau. Pavargau blyn pinigu prikisau, vaziuoja bet laimes nera nors tu ka.


tu manai, kad sis motoriukas antru begu ratus turi prasukineti? :shock:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery