Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 07:57

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Bal 2011, 21:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2000-07
Variklis:320D M47
Degalai:Dyzelinas

Problema/klausimas:Taigi va, įsiurbimo kolektorių valau, nuėmiau, pamačiau kur tas siurblys užkastas. Jau priėjimai tai padėk Dieve... Auto prabėgus virs 200 tūkst., sakau gal reikėtų degimą paankstinti ? Kam neklauskit :) Pasakykit, kaip ??? Ar taip pat elementariai kaip ir TDS ? Atleidi vamzdelius, atleidi tvirtino varžtus, prieš sukimo kryptį iš lempos sukteli, ir cool :) Dariau ir su indikatorium :) O va kaip šitam M47 ? Priėjimas žiaurus, vos vieną varžtą matau, kur siurblys prisuktas... Ar čia jau taip sakant elektronikos pagalba reguliuojama ? Ačiū už visus atsakymus.

P.S Atsiprašau, net nežinau kur tą VIN rašyt ? Jis [KG58993] toks.


Paskutinį kartą redagavo D.S 28 Bal 2011, 21:20. Iš viso redaguota 1 kartą.
taisykles paskaityk


StandartinėParašytas: 28 Bal 2011, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
elektronikos.


StandartinėParašytas: 28 Bal 2011, 21:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Tu tuo tikras ? Tikrai mechaniškai nereguliuojamas ?


StandartinėParašytas: 28 Bal 2011, 22:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.23
Amžius:
42
Pranešimai:
179
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 86m
E36 325tds 94m
E46 320d 01m
E46 330d 02m
E61 530d 04m
Kam tau reguliuot, turi nauja masina kuri tik 200 tūkst prabegus =D> Tikriausiai pensininko buves...


StandartinėParašytas: 29 Bal 2011, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Tai matai, tas 200000 tai galas žino ar tiesa, o traukos tai ženkliai trūksta, tai nutariau pradėt nuo degimo, egr valymo, kolektoriaus valymo, presure converteriu diagnostikos, vakumo ir pan.


StandartinėParašytas: 29 Bal 2011, 21:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
traukos jei truksta, turi pas chipuotojus rimtus nuvaryt, sumoketi gerai ir iskratys tavo tacke kaip reikalas. turbo paziures ka pucia, kaip dacikas vienas kitas veikia, kaip purkstukai, kaip oro srauto matuokle, kaip vakumai. jei visas sitas ok, dumo didelio nera, masina turi vaziuoti.
uzdyka niekas nieko nedarys.

Turejau 320d. 100kw su pabirusiu siurbliu, jei auto uzsikuria, degimas vietoje, o ji pakoreguoti tik su kompu galima.


StandartinėParašytas: 29 Bal 2011, 22:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Na jei tikrai mechaniškai nesireguliuoja, tai nėra ką man sukti galvos, išsiplausiu įsiurbimo kolektorių ir atgal sudėsiu viską. Ne specialiai ardžiau, bet va aušinimo pompos guolis labai jau išklibo, tai kol ji remonte, tiksliau perdaryme, tai sugalvojau daugiau pasikrapštyt :)

Dar čia ne visai į temą, bet norėjau paklausti, ar kondicionieriaus kompresoriaus škyvas su ta magnetine mova keičiasi, ar ne ? Man pasirodė, kad ten kliba daugokai :(


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 20:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.16
Pranešimai:
343
o siurblio kampas netaspats kas degimo kampas? Nes siurblį sukinejant kazkaip pasivelina arba kazkas pasiankstina... Bentjau kazka snekejo kazkada man vietinei siurbliu meistrai, galbut kazka netaip suprasti galejau :D


StandartinėParašytas: 24 Lap 2011, 22:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.14
Pranešimai:
9
Automobiliai:
Kolkas tik keletas moto :)
Degimo kampas 100kw varykliams (ne comon rail) yra isstatomas stacionariu budu, ne ant automobilio.
Siurbli isemus, i ji statos mikrometras specialioje tam vietoje prie "stoko ant kurio tvirtinasi zvaigzdute, nzn kaip lietuviskai ivardint" ir sukamas tas shtokas tol kol mikrometras neparodys jums tokio skaiciaus kuris yra urasytas ant siurblio lenteleje, dazniausiai tai buna 0,83 arba 0,86.

Statini degimo kampa tikrai labai sunku pagauti, o pagavus uzverziamas shtokas kad nejudetu ir siurblys dedamas atgal i auto.
Tik kad verziant ar fiksuojant kaip norit galima vadint, tas degimo kampas labai megsta pabegti, taigi sutikrinkite kelis kartus ji kad nebutu menkiausios paklaidos.

O toliau jau degima reguliuoja kompas, nes siuose siurbliose degimo kampas dinaminis (keiciasi priklausomai nuo apsuku)

na tikiuosi kazkiek apsvieciau, gal kada foto imesiu.


StandartinėParašytas: 24 Lap 2011, 22:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
parasysiu paprasciau- cia labai panasu i TDS- degimo kampa tikrai reikia istatyti mechaniskai! toliau degimo kampa koreaguoja kompiuteris(taip pat kaip ir TDS) ! :)

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 01 Gru 2011, 23:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.14
Pranešimai:
9
Automobiliai:
Kolkas tik keletas moto :)
TDS dynaminis uzdegimo kampas nori pasakyti ? kazka man rodos painioji. statiskas ten degimo kampas kiek pamenu.


StandartinėParašytas: 13 Gru 2011, 09:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
http://tis.bmwcats.com/doc1045369/
http://tis.bmwcats.com/doc1045371/
http://tis.bmwcats.com/doc1045370/

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 24 Bir 2013, 19:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.20
Pranešimai:
64
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e65
e60
ex E46
BMW E46 320d 100kw.
Prie to pacio norejau pasiklausti, isstatinedamas degimo kampa, darau viska kaip aprasyta, tik iskyla klausimas, pvz jei ant siurblio yra 086, tai indikatorius turi rodyti 86 ar 14, nes maniskis pradeda suktis i kita puse(pries laikrodzio rodykle). Todel neaisku koks atskaitos taskas. Dekui uz atsakymus


StandartinėParašytas: 28 Spa 2013, 23:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.27
Pranešimai:
83
Automobiliai:
e65
sveiki norejau paklaust bmw 320 2002met 135kw,leido vadinamas siurblys kura nupirkau deveta pasikeiciau kaip ir uzsikure auto dirbo gerai trauke,gal koky 50km ir uzgeso ir dabar nesikure gal kas galetu kazka patarti,nupirkau siurbly be to voztuvelio kur is galo su kasi ir jungasi viena fyske dejau nuo seno


StandartinėParašytas: 08 Kov 2014, 00:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.22
Amžius:
38
Pranešimai:
266
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39 530dA touring '02
Skype:
slavuxx
DmK rašė:


o kaip man visus tuos linkus angliskai pasiziureti. angliskame tise rankiniu budu ieskant nieko nesigauna. o sitos nuorodos rusiskai


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery