Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 12:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Bir 2013, 11:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Dooncius rašė:
Tuomet tu tikrai ne neisivaizduoji i kur veliesi. Gailesies pamates savo aprukusi galini bamperi.




Ka tu cia plesai ta maike? Jei normaliai viskas su masina tai niekas ten neruksta.


StandartinėParašytas: 12 Bir 2013, 12:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Nesuprantu iš kur čia tokia nuomonė, kad tvarkingas dyzelis be dpf'o turi rūkt kaip iš kamino? :) Doonciau, galėsiu prie progos nufotkint tau savo bamperį ir antgalius. :) Anksčiau taip pat buvau tos nuomonės, kad DPF'as yra gėris neišpasakytas, bet dabar nėra jo ir gerai - mažiau galvą suku.


Paskutinį kartą redagavo littlem 12 Bir 2013, 22:53. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 12 Bir 2013, 14:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
littlem rašė:
Nesuprantu iš kur čia tokia nuomonė, kad tvarkingas dyzelis be dpf'o turi rūkt kaip iš kamino? :) Doonciau, galėsiu prie progos nufotkint tau savo bamperį ir antgalius. :) Ansčiau taip pat buvau tos nuomonės, kad DPF'as yra gėris neišpasakytas, bet dabar nėra jo ir gerai - mažiau galvą suku.


jei masina tvarkinga, dpf irgi tvarkingas tada tikras geris =D> kitu atveju tai blogis..
Bet vel gi, kas ka renkasi: ar sutvarko viska kad sistema funkcionuotu nepriekaistingai (daznai tai siejama su didele pinigu suma, nes i ja ieina ne tik filtro kaina bet ir kitu mazgu remonto kastai). Ar tiesiog nesuka kiausu, pjauna lauk ir vaziuoja.. Tada dazniausiai ir ruksta tie dyzeliai, nes gedimai nepasalinti o suodziai verciasi per duslintuva. Tiesa, dar trecias variantas galimas, vistiek pjauna dpf (nors jis veikia kuo puikiausiai) nes "nu maza ka.. o jeigu ims ir uzsikims?" ir dar priedo pacipuoja..


StandartinėParašytas: 12 Bir 2013, 15:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
BMWe60 rašė:
Na ne visiems , pvz mano rida 189 tuks , dpf isprogramuotas plius cipuotas, ir nei dumelio nemeta. O darbus atliko Arunas B ačiū tau =D> :)


Analogiškai galiu paporinti ir aš savo atvejį. Mano e60 senas, su užlenktom dūdom gale. Nėra jokių aprūkusių bamperių ir su dideliu žibintu jų nerasi. Arūnas išprogramavo EGR + pakėlė galią. Važiavau iš paskos savo auto ir stebėjau. Draugas vairavo. Spaudžiant "kick down" prie įvairių greičio režimų, tai dūmą metą labai trumpam ir nedidelį kiekį. Ir vėliau pučia tik dulkes nuo kelio. O paskui nebepasivysi :) :)
Viskas žodžiu gerai.
Jei daug meta - žiūrėkit purkštukus, OSM ir galų gale kurą kokį pilat. Esu matęs greitkelyje audi a6 apynaują su tokiu debesiu, kad ne tik bamperio, bet ir auto nesimato.. Prisipila visokių, pigiau, garažinių salerkų maišytų su transformatorine alyva ..


Paskutinį kartą redagavo PusėKrokodilo 16 Bir 2013, 15:50. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 12 Bir 2013, 17:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.24
Amžius:
38
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
now: E61 525d '04
ex: E39 525TDS '97
littlem rašė:
Nesuprantu iš kur čia tokia nuomonė, kad tvarkingas dyzelis be dpf'o turi rūkt kaip iš kamino? :) Doonciau, galėsiu prie progos nufotkint tau savo bamperį ir antgalius. :) Ansčiau taip pat buvau tos nuomonės, kad DPF'as yra gėris neišpasakytas, bet dabar nėra jo ir gerai - mažiau galvą suku.


Nereikia, kad ruktu kaip is kamino. To niekas nesako. Apie pajuodusi bamperi tik vaizdziai pasakiau, bet yra ir tokiu variantu, mieste daug vazineja. Pas ka nulenkti duslintuvai, del to ir padaryti jie gamintojo tokie, kad bamperio nejuodintu.
Nori nenori, be DPF, kad ir tvarkingas variklis, juodus dumus ismes! Su DPF vaziuok kaip nori, nieko nerasi.

Paimkim situacija, naujas 7er su dyzeliniu varikliu. Imtum ir pjautum is jo ta DPF'a ? kad ateityje nebutu bedu? Tiksliau, kad save apgautum, kad tu bedu nera? As pamates toki dumus metanti 7er pralenkciau ir nyksti zemyn parodyciau :) Rukstantis limuzinas..... :D
Mano, pasikartosiu, mano asmenine nuomone, tie visi pjovimai yra masinos gaidinimas. Arba padoraus remonto vengimas. Tikrai apmaudu ziureti i masina, kuri buvo inzinieriu tobulinama, kad tik viskas butu kuo idealiau, o dabar isskersta ir vaziuoja metydama dumus.
Na as gal net nekomentuosiu daugiau ;)
Parasiau tik tam, kad ateje nauji, neismanantys apie tai zmones, pasiskaite foruma suprastu, kad DPF ispjovimas nera teigiamas dalykas. Tai tik "remonto" pigus sprendimo budas.


StandartinėParašytas: 12 Bir 2013, 17:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Jei jau taip labai rimtai ir giliai diskutuoti siuo kausimu tai pradzioje reiktu be visu cia paminetu dalyku ivertinti tai kokius neigiamus faktorius duoda si sitema varikliui. Kiek tai itakoja variklio galingumui, kiek kuro sanaudoms, kokie pasaliniai poveikiai esant slegiui duslintuve, kiek sunaudojama bereikalingos energijos ir kuro kad isdeginti uzsikimsusi dpf. Neesu as salininkas bedumio dyzelio, taip labai smagu kaip is duslnituvo neruksta, bet kai ivertini tai kad si sitema sutrumpina variklio pei jo agregatu tarnavimo laka, padidina gan zenkliai tokio automobilio su sia sistema islaikimo kastus . Taip kad sudejus visus pliusus ir minusus tarkim jei ir paciame galutiniame reziume ziuredami ka turim is tokios sitemos atseit grynindami ora kazin kokius rezultatus gautume.
O del ekspuatacijos tarkim turim netvarkinga auto su dpf sitema ir be, tai be sios sitemos daug greiciau pamatome kad padidejus dumingumui reikia kazka ziureti ir tvarkyti, kaip su dpf vaziuojama toliau iki tol kol dpf galutinai uzsikisa, vaziuojant su tokia masina duslintuvo vamzdziai labai sekmingai pajuoduoja kaip ir galinis buferis, net gi jei ir neisoperuotas dpf.


StandartinėParašytas: 12 Bir 2013, 17:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Beja, pabuvus lietuvoje ir daug maz susidarius sioki toki supratima apie servisu kompetitinguma tvarkyti siuos automobilius galiu pasakyti kad jei uzsikiso dpf tai tikrai ne viena teks pravaziuoti kuris tikrai zinos kai pilnai pasalinti problemas, neoperuojant suodziu filtro. Aisku forumo dalyviai jau pasiakaite daug maz kas ir kaip visad gali nuvaziavus i servisa nuoasakoti bent nuo kurio galo kazka bent pradeti ziureti bet ir tai cian nera isganymas :)


StandartinėParašytas: 15 Bir 2013, 23:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.19
Amžius:
46
Pranešimai:
88
Miestas:
Baznytkaimis
Automobiliai:
E61 525D AT 2004 - Ex
E61 530D AT 2007
As ir galiu savo trigrasi ikist. Po egr isprogramavimo, dpf ismetimo, galiu tik pasidziaugt sumazejusiom kuro sanaudom ir palengvejusiu variklio darbu. Dumu kaip pries, taip ir po dpf " kastracijos" dar nemaciau. O po to, kai isardzius pamaciau kas per kempine tas dpf'as, tai pjausiu juos, tiesa sakant jei tik bus kada dar su tokiais.

_________________
Paziurekit i Grazuli ir suprasit, kuo uzaugus buvo lemta tapti anekdotu herojui Petriukui.


StandartinėParašytas: 16 Bir 2013, 00:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
chebra, ziurekit, kad po metu kitu nereiketu detis atgal filtru ar masinas pardavineti :D neuzkalnu, manau, tie laikai kai tai bus privaloma ir TA nepraeisi uz pinigus, na aisku lietuvis nebutu lietuvis jei nesugebeti pergudrauti automobiliu inzinieriu ir "patobulinti" ju sprendimus, na neveltui vokietijoj tu visu dyzeliu neleidzia i miesto centra (zaliasias zonas) be dpf, galvokim ne tik apie save bet ir apie gamta ir sveikata kas tuos suodzius uosto tarp ju ir patys esat, jei per veidrodeli nematot besiverciancio juodo dumo, tai dar nereiskia kad, i aplinka nepatenka kietosios daleles, kurios tersia ora kuriuo patys kvepuojat


StandartinėParašytas: 16 Bir 2013, 08:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Nepamirsk kad tie suodziai niekur nedingsta, jie tik kaupiasi dpf (vazinejant mieste) ir paskui isbarstomi uzmiestyje.. Taip kad vistiek patenka i gamta


StandartinėParašytas: 16 Bir 2013, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Patenka, bet paprastai ten kur zmoniu koncentracija mazesne, kazkur uzmiestyje arba automagistralej. Niekas nekvepia ju, tiesiog issiskirsto ore.
Buvo nesenei kolegai atsitikimas ant E91 2009 m. berods, kai uzsidege DPF filtras :shock:
Bande dar is BMW dylerio pinigu isgrest uz gaisra, bet neisejo. Motyvavo, kad su uzsidegusia lepma reik i BMW centra vaziuot, o ne toliau km sukti.
EZH rašė:
Nepamirsk kad tie suodziai niekur nedingsta, jie tik kaupiasi dpf (vazinejant mieste) ir paskui isbarstomi uzmiestyje.. Taip kad vistiek patenka i gamta


StandartinėParašytas: 21 Bir 2013, 20:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.02
Pranešimai:
114
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 530d 04
Kur Kaune sestadieni galetu iskrapstyt ta DPF, nesitikejau, kad taip greit uzsikis.


StandartinėParašytas: 12 Lie 2013, 19:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
43
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
Sveiki. Siand atsitiko toks idomus ivykis jei butu galima taip pavadinti. Sustojus sankryzoj pasipyle melsvi dumai is duslintuvo kokiom 10sek. Pradejau vaziuoti ir dingo. Variklis pradejo dusliau dirbt rankos prie duslintuvo nejo nulaikyti nes karstis ziaurus. Panasu kad isijunge DPF regeneracija. Bet tas dumas is kur?


StandartinėParašytas: 12 Lie 2013, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
kaži iš kur. Citata :
Kietųjų dalelių filtro regeneracijos metu į variklio cilindrus degimo takto pabaigoje įpurškiama papildoma porcija dyzelino. Šis dyzelinas nesudega cilindre, bet
patenka į išmetimo sistemą ir kietųjų dalelių filtrą, kuriame jis uţsidega ir pakelia
jo temperatūrą.
Citatos pabaiga.
Grubiai tariant išdegina tavo suodžių filtrą. Degimo metu išsiskiria šalutiniai įvairūs junginiai , tame tarpe, tipo dūmai. Čia labai primityviai.


StandartinėParašytas: 12 Lie 2013, 21:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.27
Amžius:
39
Pranešimai:
318
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex E39 2,3i
E61 3,0d
jokio dumo neturi buti, ypac melyno..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery