Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 17:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Geg 2013, 12:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Staycooll rašė:


Konverterio keisti nereikia, nes simptomai budingi tik mechatronikuj. Smugis is 2 i 1, ir kartais perjungimas pavaru negrazus.
Masina prabegus 218.000, patikrinta.


Nu nežinau, nežinau. Man buvo tokie patys simptomai ir leido tepalą karteris - buvo pakeista kompo fyškė, karteris su tarpine ir filtru, papildyta tepalo, nuresetintos adaptacijos - jau ~30k km viskas puikiai, jokių smūgių ir pan.


StandartinėParašytas: 16 Geg 2013, 13:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.12
Pranešimai:
319
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535d '2006.06
littlem rašė:

Nu nežinau, nežinau. Man buvo tokie patys simptomai ir leido tepalą karteris - buvo pakeista kompo fyškė, karteris su tarpine ir filtru, papildyta tepalo, nuresetintos adaptacijos - jau ~30k km viskas puikiai, jokių smūgių ir pan.


Kur tvarkei ir kiek kainavo viskas?


StandartinėParašytas: 16 Geg 2013, 18:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.05.16
Pranešimai:
50
Automobiliai:
BMW e61 530d 2005 A/T
littlem rašė:

Nu nežinau, nežinau. Man buvo tokie patys simptomai ir leido tepalą karteris - buvo pakeista kompo fyškė, karteris su tarpine ir filtru, papildyta tepalo, nuresetintos adaptacijos - jau ~30k km viskas puikiai, jokių smūgių ir pan.



Nesiginčiju, kartais padeda tepalu papildymas. You are LUCKY!!! :)


StandartinėParašytas: 16 Geg 2013, 18:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Jei tik žinotum kiek aš per metus sukišau į tą mašiną, nebūtum pasakęs paskutinio žodžio... :lol:


StandartinėParašytas: 22 Geg 2013, 21:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-SERIES- ... 257b6d7580

Nekuriant naujos temos, ar tai normali preke, nes kazkaip lik ir pigokai su tepalu 7l?

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 22 Geg 2013, 23:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
darenasp rašė:
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-SERIES-E60-E61-Automatic-Transmission-Gearbox-Pan-SEAL-Sump-Filter-7L-Oil-/160984561024?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3ABMW%7CPlat_Gen%3AE61&hash=item257b6d7580

Nekuriant naujos temos, ar tai normali preke, nes kazkaip lik ir pigokai su tepalu 7l?



cia bus febi pigus tepalai


StandartinėParašytas: 06 Bir 2013, 00:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Sveiki,
Siandien apturejau dezes problema, vaziuojant apie 80km.h kelis kartus sutrukciojo masina , lik ir variklis uzgestu mikro sekundei. Deze dregnoka, balu nera, tepalo dapyle pries 3k km. Skaiciau sioje temoje, kad servisai zino sia problema. Gal yra zinanciu forumieciu?
Tiesa, rasiau kitoje temoje, kad kardano guma lik ir pavargusi gali buti del to?
Suprantu, kad visa pradzia nuo tepalu ir gumos.
ačiū.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 06 Bir 2013, 10:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Pas mane štai atsirado smūgiavimas dėžėje stojant ir sustojus.
(Atsirado po dėžės gedimų šalinimo servise).
Forume problema aiškiai įvardinta - kardano guma.
Pakėlus auto ta guma matyti kaip nauja.
Ar gali būti problema dėl to, kad guma blogai užmauta, išdilus ar dar kažkokių panašių priežasčių?
Nes pasikartojant, mačiau savo akimis, atrodo nepriekaištingai ji.
Atsakymai, kad varyt į garantinį netinka, nes garantinis Vilniuj ir man pigiau tą gumą pasikeist vietoj.


StandartinėParašytas: 06 Bir 2013, 10:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
darenasp rašė:
Sveiki,
Siandien apturejau dezes problema, vaziuojant apie 80km.h kelis kartus sutrukciojo masina , lik ir variklis uzgestu mikro sekundei. Deze dregnoka, balu nera, tepalo dapyle pries 3k km. Skaiciau sioje temoje, kad servisai zino sia problema. Gal yra zinanciu forumieciu?
Tiesa, rasiau kitoje temoje, kad kardano guma lik ir pavargusi gali buti del to?
Suprantu, kad visa pradzia nuo tepalu ir gumos.
ačiū.


Pas mane iki remonto trūkčiodavo prie įvairaus greičio, toks jausmas, kad pasitampydavo mašina truputį, o kartais trūkteldavo ir stipriau, ypač greitėjimo metu, prieš pat automatui jungiant aukštesnę pavarą, atleidžiant greičio pedalą (pamačius kliūtį priekyje ar pan.). Tuomet sutrūkčiodavo ir įkaldavo tą aukštesnę pavarą su neblogu smūgeliu bei kartais su visom pasekmėm (pranešimais apie automato gedimą ir t.t.). Po remontų "žmoniškam" greityje neliko tų simptomų, jie atsiranda retkarčiais nuo 160 km/h greičio, kartą prie 180 buvau ir klaidą "pasigavęs". Bet kadangi man tokie greičiai yra nereikalingi, o lėčiau važiuojant problemų nėra, tai pernelyg nesuku sau galvos. Garantinio pabaigoje nuvarysiu auto ir tegul ieško, kas blogai.

Problema buvo automatui permetant iš 4 į 5 bėgį. Perrinko beveik visą dėžę naujom detalėm, bet kaip matyti, galutinai problemos neišsprendė.


StandartinėParašytas: 06 Bir 2013, 10:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.05.16
Pranešimai:
50
Automobiliai:
BMW e61 530d 2005 A/T
Keistas tu "automatu servisu" poziuris i BMW dezes remonta. Del idomumo buvau uzsukes i viena servisa , sakiau kad smugiuoja is 2 i 1. Iskart sako perrinkt visa deze. Sakau, bet smugiavimu problema yra mechatronike, ar jus ji tvarkysit? Atsake kad ne, mes ten nelendam, jeigu reikes tai keisim, bet po dezes perrinkimo. Vien zo, kas ten bebutu su ta deze, jie vistiek ja visa isardo, reikia to ar ne.

P.S. Jau visai greit perrinkinesiu savo mechatrona, vis truksta laiko.


StandartinėParašytas: 06 Bir 2013, 16:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Pakeiciau kardano guma (judejo net 0.5cm), tepalus orginalius ( tik 5L sutilpo), karteri org. ZF ir jungti. Kol kas masina kaip nauja (dar tik 50km nuvaziuota).
Darbus atliko Daivanta.


P.S> kalbejau su zmogum neseniai gryzusio is ZF gamyklos kursu. Buvo aiskiai vokiskai jam pasakyta: "ZF dezems tepalus reikia keisti", nepaklausiau intervalo.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 06 Bir 2013, 16:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.05.16
Pranešimai:
50
Automobiliai:
BMW e61 530d 2005 A/T
darenasp rašė:
Pakeiciau kardano guma (judejo net 0.5cm), tepalus orginalius ( tik 5L sutilpo), karteri org. ZF ir jungti. Kol kas masina kaip nauja (dar tik 50km nuvaziuota).
Darbus atliko Daivanta.


P.S> kalbejau su zmogum neseniai gryzusio is ZF gamyklos kursu. Buvo aiskiai vokiskai jam pasakyta: "ZF dezems tepalus reikia keisti", nepaklausiau intervalo.


Skaiciau ZF rasta kazkoki, ten parasyta 60.000-80.000km intervalas.


StandartinėParašytas: 11 Bir 2013, 15:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Šiandien išgirdau nuomonę, kad šitie e60 BMW triptronic automatai apskritai netaisytini, kadangi Lietuvoje nėra nei vieno tai sugebančio tinkamai atlikti meistro, o didžioji dauguma nemoka net tinkamai automato nuimti ir vėliau vėl uždėti bei galimai pašalinę vieną gedimą, tie patys taisytojai čia pat sukelia kitą. Todėl didžiajai daliai nelaimingųjų, kuriems pasitaiko vienokių ar kitokių problemų ir jos servisuose šalinamos, anksčiau ar vėliau tos problemos vėl pasireiškia ir vėl kišami pinigai.

Aš suprantu, kad kiek žmonių, tiek ir nuomonių, tačiau kadangi man vienas remontas problemos (kodas 4F8A) neišsprendė, o atsirado ir dar viena problema dėl dėžės smūgiavimo sustojus (mechatronikas turbūt), iškilo klausimas, kiek apskritai gali būti patikimi tokie lietuviški remontai.

Galbūt kas nors esate susidūręs su automatų taisymu ir galite pasidalinti, kiek po remonto tos dėžės dar tarnavo ar tebetarnauja?
Man po taisymo smūgiavimas atsirado pirmą savaitę, o tie patys 4 ir 5 pavarų perjungimo klaidos simptomai pasireiškė nuvažiavus apie 4000 km ir dažnėja.


StandartinėParašytas: 11 Bir 2013, 23:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.05.16
Pranešimai:
50
Automobiliai:
BMW e61 530d 2005 A/T
Simon rašė:
Šiandien išgirdau nuomonę, kad šitie e60 BMW triptronic automatai apskritai netaisytini, kadangi Lietuvoje nėra nei vieno tai sugebančio tinkamai atlikti meistro, o didžioji dauguma nemoka net tinkamai automato nuimti ir vėliau vėl uždėti bei galimai pašalinę vieną gedimą, tie patys taisytojai čia pat sukelia kitą. Todėl didžiajai daliai nelaimingųjų, kuriems pasitaiko vienokių ar kitokių problemų ir jos servisuose šalinamos, anksčiau ar vėliau tos problemos vėl pasireiškia ir vėl kišami pinigai.

Aš suprantu, kad kiek žmonių, tiek ir nuomonių, tačiau kadangi man vienas remontas problemos (kodas 4F8A) neišsprendė, o atsirado ir dar viena problema dėl dėžės smūgiavimo sustojus (mechatronikas turbūt), iškilo klausimas, kiek apskritai gali būti patikimi tokie lietuviški remontai.

Galbūt kas nors esate susidūręs su automatų taisymu ir galite pasidalinti, kiek po remonto tos dėžės dar tarnavo ar tebetarnauja?
Man po taisymo smūgiavimas atsirado pirmą savaitę, o tie patys 4 ir 5 pavarų perjungimo klaidos simptomai pasireiškė nuvažiavus apie 4000 km ir dažnėja.


Kazkada susirasinejau su viena imone is Latvijos, jie tvarko mechatronikus, duoda garantija 100.000km.
Keista kad Lietuvoj neradau jokios imones kuri uzsiimtu :)
Cia istrauka is laisko: "We can rebuild your Mechatronic block for 750€ in 4 hours including removing and installation on car, new oil and adaption drive.
Just Mechatronic rebuild price is 600€.
Warranty 2 years."

Kind regards,
Raimonds Aploks

"The most important in 6HPXX Mechatronic rebuilding is ICV adjustment for basic prepogramm of Ecu.
I'm sales man and don't know all features of rebuilding, but I know very well our customers satisfaction of our products. Also we have longest warranty in industry - 2 years or 100 000 km."


http://www.recro.eu/en/index.html


StandartinėParašytas: 11 Bir 2013, 23:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Pagal video tai ir pusles tvarko ir siaip gan rimtai atrodo.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery