Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 01:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Spa 2012, 22:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.29
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39 525 D 120kW
Sveiki,
Susiduriau su tokia problema, pradejo pulsuoti variklis ant laisvu apsuku, o ramiai begejantis jauciasi trukciojimas. 525d 120kw. Dariausi diagnostika, klaidu jokiu nerodo,o purkstuku gyvus parametrus ziurint tai skaiciukai sokineja. bendrai per visas forsunkes ziurint tai skirtumas yra nuo -2 iki +5. Jei kas esat susidure su tuom gal zinot pagal siuos parametrus kaip nustatyti kurios geros ar blogos. Beje esu girdejes apie forsunkiu tikrinima per kuro gyztamuosius pagal gryztama dyzelino kieki. Gal kas galetumet placiau paaiskinti kaip ten nustatoma purkstuku bukle?


StandartinėParašytas: 09 Spa 2012, 01:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Neesu as dyzeliu specialistas, tik kiek zinau, purkstuku korekcija neturetu islist uz +-2 ribu, na is bedos dar nieko tokio ir +-3. bet jei jau sakai, kad kazkuris (-ie) rodo net +5, tai negerai. perdaug cia.
palauk, kitu nuomoniu.


StandartinėParašytas: 09 Spa 2012, 02:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Negeri tokie parodymai. Bet šiaip tos korekcijos per diagnostiką pažiūrėtos nieko labai konkretaus nesako, tik parodo, kad kažkas blogai, o tai gali būti ne tik purkštukai... Pagal grįžtamą dyzelino kiekį tikrinama gana paprastai-atjungiamos žarnelės nuo purkštuko ir kiekviena prijungiama prie tarkim stiklainiuko. Užvedamas variklis ir žiūrima, kiek kuris purkštukas paleidžia kuro į grįžtamąją, pagal tai nustatoma, kurie purkštukai perpila, o kurie nelaiko. Idealiu atveju visuose stiklainiukuose turi būti vienodas kiekis kuro, bet taip būna naujoms mašinoms, o senoms jau meistras žiūri, ką kuris purkštukas veikia ir jau pagal savo kompetenciją (profesionalai-pagal gamintojo normas) nustato, ar verta jaudintis ir taupyti pinigus brangiam remontui. Šiaip galima tų stiklainiukų sistemėlę pačiam pasidaryti, o kuro kiekius pasiimti iš atitinkamos literatūros (jeigu rasiu-įmesiu čia M57 3.0 d variklio kuro sistemos techninį aprašą, kažkuriam kompiuteryje pas mane jis tikrai buvo), bet šiaip jeigu kažkas tikrai blogai jau iš akies matysis, kad stiklainiukuose kuro kiekis labai skirtingas.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 09 Spa 2012, 10:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.29
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39 525 D 120kW
butu labai gerai, jei rastum koks kiekis turi but grazinamas. o ten kad 3ltr ar 2.5, manau ne kazkas skirtis turetu tarp siu varikliu, visgi konstrukcija tokia pati, tik kad litrazas mazesnis.


StandartinėParašytas: 09 Spa 2012, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.27
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E39 525 M57 '00
Tas purkstukas , kuris rodo +5 yra "parejes" , pats tik pries keleta dienu dariau diagnostika . Buvo taip pat kaip pas tave . Vienas rode +5 . Pasikeiciau ji ir bedos baigtos . Deveto kaina apie 200 lt., naujo 1300 lt. Tai vat , pabandyk pakeist purkstuka . Ribos max. iki 2-ju !


StandartinėParašytas: 09 Spa 2012, 21:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.29
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39 525 D 120kW
o kazi kuom skiriasi 3.0d ir 2.5d purkstukai nes pagal kodus kaip matau skiriasi


StandartinėParašytas: 09 Spa 2012, 21:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Einoras rašė:
Negeri tokie parodymai. Bet šiaip tos korekcijos per diagnostiką pažiūrėtos nieko labai konkretaus nesako, tik parodo, kad kažkas blogai, o tai gali būti ne tik purkštukai... Pagal grįžtamą dyzelino kiekį tikrinama gana paprastai-atjungiamos žarnelės nuo purkštuko ir kiekviena prijungiama prie tarkim stiklainiuko. Užvedamas variklis ir žiūrima, kiek kuris purkštukas paleidžia kuro į grįžtamąją, pagal tai nustatoma, kurie purkštukai perpila, o kurie nelaiko. Idealiu atveju visuose stiklainiukuose turi būti vienodas kiekis kuro, bet taip būna naujoms mašinoms, o senoms jau meistras žiūri, ką kuris purkštukas veikia ir jau pagal savo kompetenciją (profesionalai-pagal gamintojo normas) nustato, ar verta jaudintis ir taupyti pinigus brangiam remontui. Šiaip galima tų stiklainiukų sistemėlę pačiam pasidaryti, o kuro kiekius pasiimti iš atitinkamos literatūros (jeigu rasiu-įmesiu čia M57 3.0 d variklio kuro sistemos techninį aprašą, kažkuriam kompiuteryje pas mane jis tikrai buvo), bet šiaip jeigu kažkas tikrai blogai jau iš akies matysis, kad stiklainiukuose kuro kiekis labai skirtingas.

Nu nzn cia su tais stiklainiukais :lol: Gal ir galima pazaist, bet is praktikos, visais atvejais pakeitus purkstukus kurie pagal parametrus matuojamus diagnostikos grybauja, visos negerybes dingsta. O cia tas kuro kiekio matavimas, toks sakyciau labiau "ukiskas metodas" nesant galimybes padaryt diagnostikai.
Kaip mycius minejo jai purkstukas perlipa +-3, ji reiktu keist.


StandartinėParašytas: 10 Spa 2012, 08:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.22
Amžius:
38
Pranešimai:
266
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39 530dA touring '02
Skype:
slavuxx
pas mane irgi vienas i -3, kitas +5 su puse, bet trauka variklio gera, esu taippat pajutes jog karstas variklis ilgiau pabuves ant laisvu pradeda lengvai virpeti. tai kaip suprantu tas purkstuku perpylimas ytakoja ir didesnes kuro sanaudas? ka manom apie tuos pukstuku pravalymus, pilant skysty specialu i kura?


StandartinėParašytas: 10 Spa 2012, 14:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Xolen rašė:
Nu nzn cia su tais stiklainiukais Gal ir galima pazaist, bet is praktikos, visais atvejais pakeitus purkstukus kurie pagal parametrus matuojamus diagnostikos grybauja, visos negerybes dingsta.


Darant gerai negalima aklai vadovautis diagnostikos parodymais ir pricipu "manau, kad bėda čia, pakeičiam ir pažiūrėsim...". O tie stiklainiukai tai ne žaidimas, o profesionali diagnostika. Kaip manai ant stendo derinami ir tikrinami purkštukai? Prie kompiuterinės programos profesionalūs stendai visada turi ne tik išpurškimo testą, bet ir leak testą, kuris atliekmas būtent su sugraduotomis menzūromis. O garažo sąlygomis tikrinama paprastai, ūkiškai, bet tokia diagnostika apie purkštukus pasako beveik viską (kas supranta). Korekcijas, rodomas per diagnostiką įtakoja labai daug faktorių (net solenoido varža), todėl jos yra tik parodomasis faktorius, kad kažkas negerai.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 11 Spa 2012, 00:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.24
Amžius:
40
Pranešimai:
563
Miestas:
raseiniai
Automobiliai:
E30 350 v12 gyvas (pramogai)
E30 330d (sandeliukas)
e31 850ci (tiiesiog pasikrapstymui)
neperseniausiai draugui 3d pradejo labai sunkiai kurtis pasijungem diagnostika gyvai parode kad 2 purkstukai eina +2.7 ir daugiau pakeitem juos ir jokiu problemu kuriasi gerai jokio virpesio nieko


StandartinėParašytas: 14 Kov 2013, 14:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.11
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E39 525tds
Masina 2.5tds 97m
Sveiki.man masina kartais vaziuojant ismynus snkba susipurto o kartais uzgesta paspaudus gaza apsukos pakyla nukrenta zemyn susipurto viel gryzta atgal ir viel normalia.pasizejau kad purkstukas su laidu leidzia ir dar viens jau itartins a galetu buti tame beda?ar oro srauta matuokle ziuret?


StandartinėParašytas: 21 Bal 2013, 22:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.16
Amžius:
33
Pranešimai:
25
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39, 520i
Sveiki, pagelbėkit su šia problema jei kas bugvot susidūręs arba žinot bent kiek apie tai.
Mano auto: BMW E39 520i 1997m. benzinas/dujos
Bėda antro benzino purkštuko gedimas, bent jau tai meta kompiuteris.
Klausimas: žinau jog šiam modeliui yra dveji purkštukai (skirtingi kodai), esu girdėjęs jog ant Ford galaxy taip pat yra kelių rūšių ir galimą įdėti kitoki, paskui su kompu kažkaip sustiguoja ir veikia viskas puikiai. Ar galima taip pat ir su bmw purkštukais įdėti kitoki? Ar gal geriau sudėti visus 6 kitokio kodo?


StandartinėParašytas: 30 Bal 2013, 12:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.30
Pranešimai:
3
Pas mane buvo panaši bėda, apsukos šokinėdavo ir kartais užgesdavo. Galvojau siurblys, bet pasirodo purkštukas blogai veikė. Pakeitė ir dabar viskas gerai. Auto E39 2,5 tds 99m.


StandartinėParašytas: 22 Geg 2013, 14:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.22
Pranešimai:
26
Automobiliai:
E24 633CSI
sveiki, pas mane 530d 135kW ir du purkstukai rodo +-3 ir 4. Zodziu purtosi ir kaip ir reiktu juos pakeist. Klausimas toks ar reik visa purkstuka keist ar uztektu purkstuko antgali keist kur kaip as suprantu pagrinde ir pridega jis?


StandartinėParašytas: 23 Geg 2013, 10:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.22
Pranešimai:
26
Automobiliai:
E24 633CSI
tai ar bus kokiu nusimananciu zmoniu ir atsakys i mano klausima? ačiū


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery