Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 02:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Bal 2013, 12:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
turiss11 rašė:
As daryčiau tavo aprašytu atveju, bet ne pas visus gal jau belikę originalios važiuoklės dalys;)

ir restauruotas jau karta, todel nekazkas ten like tos "mesos", as nedasakiau truputi, zodziu perki dusova, atidrozi, tada vezi kad gerai atrestauruotu ir toliau riedi, va taip :D


StandartinėParašytas: 19 Bal 2013, 12:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.12.30
Amžius:
31
Pranešimai:
1470
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Vectra GTS 2.2 '03
ex.E38 - 728i '96
Skype:
tomaszvalgas
Nikas:
L1F3
Blmb nu chebra, galiu papasakot kaip darėm restauravimą maniškei.

Pirmiausia aišku reikia išsiimt traukę. Obuolius su traukutėm išėmėm nupjovę patį šarnyro galą, tada obuolys išsilupa su kapronu iš vidaus.

Viską gražiai apvaliai apdrožėm su bulgarke, padarėm sriegiamą šarnyro išorę.

Buvo ištekinti antgaliai, kurie atstotų šarnyro viršutinę dalį ir užsisuktų ant senojo šarnyro.

Į antgalį įsistato kapronas ir į šarnyro lizdą. Tada įstatai obuolį, užverži antgalį, dar papildomai kontrinom šešiakančiais varžteliais iš šono, kad nebūtų tokio varianto kaip antgalio atsipalaidavimo ir visiško šarnyro išsirakinimo.

Galutiniame variante turėjau traukę su veržiamais vairo traukių obuoliais :) Pradėjo klibėt - paveržei ir vėl ramu, toks dalykas atlaikė 20000km. Buvo rizika aišku, juk čia vairo mechanizmas, kaip čia taip galima... Bet sriegis buvo išriegtas mechaniniu būdu (rankiniu sriegikliu) siaurų vijų.

Mašina išbandyta buvo visokiomis sąlygomis, greitis 200km/h taip pat buvo. Staigūs posūkiai, didesnių apkrovų nei realus važiavimas nebandžiau. Buvo važinėjama 7 mėnesiai. Viskas buvo gerai :)

Tai vat tokia patirtis. Procedūra kainavo 80lt su viskuo, aišku darbas mano ir tėtės. Bet šitą variantą vėlei kartočiau sau :)

Aš niekam šito varianto nesiūliau ir nerekomenduoju, principe esu iš viso prieš tokį variantą, nes po to dar galiu būti apkaltintas kvailų idėjų skelbimu. Bet realybė tokia. Esu girdėjęs, kad volgose irgi buvo tokios kaip centrinės traukės ir šie šarnyrai taip pat buvo veržiami... Nežinau, tiesa ar ne ;)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery