Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 23:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2070 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 138  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Kov 2013, 09:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.09
Amžius:
38
Pranešimai:
344
Miestas:
Mažeikiai - Klaipėda
Automobiliai:
(ex) E38 740d
E61 LCI 525xd
Skype:
razinkaaa
Klaidas rašė:
Aš klausiau kaip kas, nes nelabai teke turėt dyzelių tokio litražo. Važinėt teko su visokais, bet pats neeksplotavau tokių. Po ilgos pertraukos dabar persėdau į dyzeli, bet esamas 2.5 132kW, biški mažoka kai esu priprates prie benzu ir didelio litražo. To pasekoje reikia išbandyt galinga dyzeli, tik va noriu žinoti detales kurias įmanoma žinot prieš perkant tokį.

Reik važiuot apžiūrėt, tik gaila kad jos ne vietoj. Nelabai ir galimybės bus kaime kokiam patikrint normaliai.

nieko nerasi jei minusai bus uzslepti ir teislys jie veliau, tikrini kaip eiline masina, ar viskas veikia, ar is variklio nesklinda keistu garsu ir visksas, butu gerai dar apziureti ja salta ir paziureti kaip uzsuka varikli ir koki duma ismeta iskart uzsikurus.


StandartinėParašytas: 07 Kov 2013, 23:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.07
Pranešimai:
7
Sveiki, automobiliu etalono (E38) gerbejai :) Planuoju greitu metu isigyti E38, mastau apie apdujinta 740i, turiu pradziai 10k ir mastau, o, jeigu jieskoti visiskai pigaus - nujoto varianto tarkim uz kokius 5k litu ir ji bandyt susitvarkyti. Padarius kapitalini dezei, jei toks butu reikalingas, apsitvarkius motora ir dar si bei ta, galbut visai neblogai iseitu, zinoma tai jau virsytu 10k biudzeta, bet manau tai neisvengiama, ar tai perkant tvarkinga, ar nujota tik susitvarkius jau zinosi ka turi, ka manot, ar realu? Ar geriau tiesiog jieskoti tvarkingo?


StandartinėParašytas: 07 Kov 2013, 23:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.27
Amžius:
38
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E38 730d,00'' 155kw 480Nm. ''Vimota''
EX E65, 05'' 740i Individual

E38 740d,01'',Individual,Stratos grau...Pilnas.
E28 525e,86'' Stroker engine,LSD,Pfeba,Alpinweis.
Tiek uz 5 tiek uz 10 abu bus beviltiskai nujoti :mrgreen: Sekmes zmogau tau ir kantrybes...P.S-Manau prikelti viena is tu po 5..butu tolygu nusipirkti F01 :mrgreen:


StandartinėParašytas: 08 Kov 2013, 00:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.07
Pranešimai:
7
Cia tikriausiai negalima apie tai dizkutuoti, bet kodel neiseitu prikelti, jei pvz dezes kapitalinis kiek? 3-4k lt ? O variklio blokas gali buti ir neblogas tai + dar 3-4k lt, ar tada verciau pirkti iskart toki,zinoma,jeigu dar vaziuojantis :D http://www.autogidas.lt/bmw-740-e38-i-a ... 64150.html


StandartinėParašytas: 08 Kov 2013, 00:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.27
Amžius:
38
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E38 730d,00'' 155kw 480Nm. ''Vimota''
EX E65, 05'' 740i Individual

E38 740d,01'',Individual,Stratos grau...Pilnas.
E28 525e,86'' Stroker engine,LSD,Pfeba,Alpinweis.
Tu nepyk bet tai :

A.Visviena nebus nauja deze ir naujas variklis(bus pakeisti tik remkomplektai)
B.Tai tamsta planuoji su Varikliu ir deze nuo kalno stumdytis ? ](*,)

No offence :wink:

Neseniai buvo Mobile.de tinklapi,tikrai gerai prikeltas E38,uz 16 eur per viena diena pardave :D

Siaip siulau imti ir bandyti,ispudzius galesite cia aprasyti :mrgreen:


StandartinėParašytas: 08 Kov 2013, 00:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.07
Pranešimai:
7
Ne nu tai jus neisizeiskit, bet parodyk man nors viena E38 su nauja deze :) visi daugiau, ar maziau jau tureje po remanta, ar net kapitalini ir vazineja, ir vazines :D Kokia problema :) nauju E38 jau senai nebegamina ir nauju deziu su varikliais nemanau, kad kas deda.
As galbut nusisneku, nes tokios klases masinos dar neesu turejes, pats vazineju su opeliu, bet zinau, kad, jeigu greiciu deze suges - ji pataisoma, ir vaziuosiu toliau, o tai su bmw kitaip? :) kazkas labai ipatingo, ar nezemisko po bmw kapotais?
As kaip suprantu tai pagrinde kas susidrozia tai deze ir variklis, o visa kita is esmes nera givybiskai svarbu, arba tai yra smulkmenos, aisku nepigios, nes tai bmw :)
As prasau rimto patarimo :)


StandartinėParašytas: 08 Kov 2013, 00:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.27
Amžius:
38
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E38 730d,00'' 155kw 480Nm. ''Vimota''
EX E65, 05'' 740i Individual

E38 740d,01'',Individual,Stratos grau...Pilnas.
E28 525e,86'' Stroker engine,LSD,Pfeba,Alpinweis.
Na gerai pasakysiu kitaip,pirkau savo 730d pries 3 metus uz 20 stuku,sukisau dar tiek pat jei nedaugiau,taip turejau tvarkinga,grazu Bmw,taip nenauja...Bet apie ka su 10 tuks kalbeti nezinau,imti koki nors pusiau nudvesusi ir tiketis jog uz posukio nesustos,tik tiek belieka..

Be to pastebejimas,geri automobilai kurie tikrai islaikyti,taip drastiskai nepinga,arba ju nieks neparduoda,kol jie netampa Lavonveziais.

Vienintelis variantas iki 10 tuks,tai manau koks 728 is vokietijos ar kitos salies,tik ne is Lietuvos...Beje pirkti reiktu paciam ten :idea:


StandartinėParašytas: 08 Kov 2013, 00:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.07
Pranešimai:
7
Mhm :? as kazko nesuprantu, masina kaip ir visos metalo gabalas tik graziau padarytas i ka ten kisti tiek pinigu? viskas yra pataisoma, as matau tik dvi problemas tai deze ir variklis kuriuos suremontavus lieka tik visokie davikliai ir dar sis tas nereiksmingo. Beto nepaminejau, jog tikrai nesiekiu, jog butu visiskas ledas, tiesiog tvarkinga masina ir tiek :)
Gal gali placiau papasakoti kur ten susigeria tiek daug litu i tuos E38 :) kaip pvz tavo atveju :)


StandartinėParašytas: 08 Kov 2013, 01:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.12.30
Amžius:
31
Pranešimai:
1470
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Vectra GTS 2.2 '03
ex.E38 - 728i '96
Skype:
tomaszvalgas
Nikas:
L1F3
Neas rašė:
Mhm :? as kazko nesuprantu, masina kaip ir visos metalo gabalas tik graziau padarytas i ka ten kisti tiek pinigu? viskas yra pataisoma, as matau tik dvi problemas tai deze ir variklis kuriuos suremontavus lieka tik visokie davikliai ir dar sis tas nereiksmingo. Beto nepaminejau, jog tikrai nesiekiu, jog butu visiskas ledas, tiesiog tvarkinga masina ir tiek :)
Gal gali placiau papasakoti kur ten susigeria tiek daug litu i tuos E38 :) kaip pvz tavo atveju :)


Jei pasiimsi už 5k tą, tai gali ieškotis angluose dar dviejų tokių, kad būtų iš kur visas apdailos detales susirinkt. Pasižiūrėk salonus tų po 5k. Kai tau reiks gaut kiekvieną menkniekį tam savo gaidžiui, tai suprasi... Mačiau aš semaką už 5k :)

Pradėsi varikliu ir dėže, tada pakeisi visus įtempėjus, kondiškės siurblį, kolonėlę ir t.t. kas tik eina po dangčiu.

Toliau seka tokie remontai:
Važiuoklė: galas: sailentblokai po 100 galiniai, po 70 plaukiojantys šarnyrai, restauruot reiks suvedimo traukes. Priekis: centr. vairo traukė(500-600), turbūt sailentblokai lenktų traukių( po 50).

Taigi, jau beveik neblogai, liko tik susitvarkyt abs'ą, vėl 200lt - davikliai, gal dar guolis kuris nors neveiks.

Okey, dar galim turėt bėdą su užiančiu reduktorium, nu vėlgi ~200. Gal bus geras.
Už 5k tai ir bako prarūdijusio galim tikėtis... Nu tai jei jau bakas prarūdijęs, tai turbūt ir dugnui reikės antikorozinės, o kėbulą visą dažymui, jei ne visą, tai greičiausiai bagažinę ir aplink visas arkas. Nu tai taip švelniai darant kaip ne sau -1000. Dar nepaminėjau galimai sulankstytų slenksčių, kas ypatingai mėgstama preFL modeliuose.

Dar turbūt stiklas priekinis trūkęs bus, kaip jau įprasta matyti... 300lt.

Tai vat, toliau judam :) Salone praleidi visą laiką... Tau reikės priekinių sėdynių, kad būtų nesuplyšusios (300). Stalčiukai turbūt visi bus išlūžę kaip ir peleninė, galimas daiktas kad ir bardačiokas, gyvai matęs esu - vėl 200lt.

Mes nieko nebaigėm, turėsi lupt vairą lauk, vežt, kad oda aptrauktų - 100lt.
Nu tai dar galimas daiktas, kad tau reiks moldingų padorių... Tai bet čia jau menkniekiai.

Galutinė suma švelniai pimetus, neskaitant sugaišto laiko ir sunaudotų degalų detalių paieškoms - ~6500Lt, viską darant savom rankom. Na už 11500Lt neskaitant servisų duonos, savo laiko ir sunaudoto kuro paieškoms. Principe viskas gaunasi ~13000lt. Čia dar neblogu atveju, jeigu nereiks elektriko paslaugų. Pinigai dideli, jau gali žiūrėtis FL modelį, kuriam taip pat reiks šiek tiek rankų, jeigu pasiseks - mažiau, jeigu ne - daugiau.

Pamiršau tą faktą, kad ieškosi su dujomis. Nu tai dar gali prisidėt už dujų reguliavimus, jeigu tiesioginės - purkštukus.

Visas kainas ėmiau vienas iš mažesnių, kurias aš turiu Alytuje su nuolaidomis, kaip pvz iš važiuoklės detalių. Čia nuo sugebėjimų viskas priklauso. Ir noriu pabrėžti tą faktą, kad po viso šito, tas septintukas dar toli gražu nebus kaip naujas :)


Paskutinį kartą redagavo L1F3 08 Kov 2013, 01:21. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 08 Kov 2013, 01:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
vis sakai, deze ir variklis..
esme, kad "nusidrozia" tai visa masina, o ne tik variklis ir deze.. tame tarp ir:
pakaba - tiek amortizatoriai, tiek guoliai, tiek stabdziu diskai/kaladeles, o ka jau kalbet apie traukes/sarnyrus, kainuoja nemazus pinigus, jei noresi det kokybiskas detales, ar sakai bus gerai ir restauruoti amortizatoriai ir pigiausi cypiantys stabdziu diskai/kaladeles..
salonas - kaip atrodo sedynes tose masinose po 5k lt? turbut jau reiktu pasikeist visa salona is esmes, nes butu nutrinta/sulauzyta ir t.t.
kebulas - butu gerai, kad butu kuo maziau taisytas, nes taisytose vietoje iskart lis rudys..aisku, jos taip ar taip jau lis po truputi, juk masina tikrai pagyvenus, bet velgi nuo kebulo bukles, kaina irgi priklauso..
na ir t.t.
mano nuomone tai nusipirkus "nudrozta" varianta, ta masina tiesiog nemiela butu, ko pasekoje net nesinoretu ja priziuret, kaip priklauso, o vazinetum kol vaziuoja ir tiek.. bet ir toks eksploatavimas, butu galvos skausmas..

bent as pats labiau linkes ziuret, kad masina is esmes butu tvarkinga, o ne tik variklis ir greiciu deze..labai aktualu masinos komlektacija, ir kad tie visi navarotai veiktu, nes bet kokia smulkmena, gali uzknist.

p.s. nebespejau su savo komentaru, L1F3 uz mane greiciau sudeliojo mintis :D na bet vistiek palieku ji..


StandartinėParašytas: 08 Kov 2013, 01:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.07
Pranešimai:
7
As dabar matau, jog jus tikrai gerbiate sita masina ;D taciau as dar neturejau bmw ir nesergu sia liga (geraja prasme :) ) Bet as kalbu apie viena gala, o jus apie kita :) Mano manymu pradziai svarbiausiai yra deze ir variklis, o visa kita, jeigu noresis ateis su laiku. Zinau, kad ir i isvaizda reikes investuoti, reikes perdazyti ir t.t., todel manau, jog variantas jieskoti pigiausio varianto maciau yra ir uz 3000 lt :D ir gerai prideti rankas sutvarkant viska, kaip jau minejau "ledo" nesieksiu tikrai, man svarbu, jog gerai veiktu variklis, nekvailiotu deze ir rodytu telikas, salono noriu kreminio, nors tiks ir juodas :) Tai tiek, man tik idomu kaip ten su tais 4 litru varikliais, kazkur skaiciau, jog kapitaliniai problematiski ju, ta prasme, galvos varztu sriegiai prasisuka lengvai, ir galvos lengvai kraiposi? Praktiskai visa kebulo ir variklio remanta atlikciau pats, turiu diagnostikos iranga, turiu tam patirties, nes mane tai domina ir + del to, jog vazineju su opeliais..:D jie daug ko praktiskai ismoke :D
Papasakosiu toki varianta - turejau masinu kelias ~85 - 150 kw ir draugai turejo tokiu, ir isivaizdavom, jog jos gerai traukia, bet nusipirkau omega dyzeliuka 88kw is vokiecio kuris varikli neperseniausiai naujutelaiti buvo idejes ir dejau visus draugus su 150kw i vieta ir trasoj vaziuojant i palanga niekas nepavydavo, visokios audi 2.5tdi ir panasios toli atsilikdavo apsipylusios juodais dumais, o mano apeliukas versdavo spyda kur skaiciu jau nebebudavo. As ka norejau pasakyti - naujas variklis yra naujas :D Mano omega 1750kg, E38 irgi panasiai ir, jeigu tas bmw 2.5 td esas butu nors kiek gyvas jo pilnai pakaktu E38 :) nes greiciau nera kur lekti lietuvoj :)


StandartinėParašytas: 08 Kov 2013, 02:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Amžius:
43
Pranešimai:
747
Miestas:
Kretinga
Automobiliai:
E38 740 M62 00'
nu Fedia nu tu ir optimistas, retas optimistas buna taip stipriai optimistiskas :D
tas ner blogai....
Siulau isbandyt savo kailiu ;-)
as patarciau pirkt 740i turetum paimt savo zopeli lengvai :D jei aisku gyvas bus, bet tai ir negyvas jis paims, tai necia esme :D
manau isbadyk bent pravaziavima pasidaryk pries pirkdamas 2,5TDS ir 740i ;-)
perkant siulyciau atkreip demesi i salona, kad jis butu visapusiskai tvarkingas, navarotai visi veiktu..
Isorej kad butu visos detales, ka nereiktu uzsiknis ieskant srote, vdrug jei dar sedovlino noresi, vapse chana, jei ne Kaune gyveni :-)
perdazyt betkokiu atveju reiks visa, tai jei ten nera dar spakliuotas perspakliutas, tai tik i nauda, sugaudai mazas rudeles, panaikini ir lafa, o jei taisytas kuris bus ir to nepastebesi, islys anksciau nei tas kurios uztaisei ir vel maliavok....
Vaziuoklej centrine trauke prieki kad butu sveika, guoliai, amortizatoriai, visa kita daug maz po 150-200 nusipirksi, sumoj gausis daug, bet juk popik :-) svarbu tos brangiosios detales butu OK, vien guolis galinis 230lt priekinis 490lt.
Stabdiu sistemoj, galas pigus max. 500lt. Ir nelabai ten tie diskai susiraito, tai faktiskai tik kaladkes, prieki kas kiita, uz normalia kokybe diskai+kaladkes bus mazdaug 800lt, noresi dar mandriau virs stukytes ;-)

variklio kapitalinis, mazdaug 5-6K bet va surast meistra kuriuo galima butu pasitiketi, duot tvarkyt, sunku rast bus, kitaip dar 2k lauks ;-)
deze gali imt naudota, padros i r vel imt vienam kartui mazdaug 1,5k remontuot kapitaliskai nematau reikalo ;-)

uzdujintta sakai? Jei aparatura duju bus bent 3m jau, reduktorius garant, filtriukas, purkstukai nebutinai tai minimum 500lt.

tai gerai pagalvok, ar tau tokio gemorojaus reikia ;-) man reikejo :-) apie toki svajojau, turiu, i nusisvilpt ar permoku, su audelka vazinejau, nei as ja taisiau nei mylejau, vaziavo ir dabar tebevaziuoja :-)

nepatarsiu ar pirkt uz 5k ar uz 15k susideliok viska pats ir nuspresk, kas jau turetu but ir ka remontuosi.
Vienam uzteks tech.stovio, kitam dar reiks kad grazus butu, dar kitam kad malonu salone sedt butu, pamastyk, nieks gi tau nepasakys ko tau paciam reikia ;-) sekmes perkant....

_________________
BMW-Baise Mondros Wolksvagens :D


StandartinėParašytas: 08 Kov 2013, 09:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
viso teksto cia prirasyto iveikti nebuvo noro, pasakysiu trumpai - zmogus pasigavo ta minti ir is jo jos neismusi niekaip ziuriu, tai tegul perka. tik man labai gaila jo nervu, pinigu ir paskui verkslenimu kad kokios blogos bmw masinos.

toli grazu sito modelio deze ir motoras nera pagrindines problemos, nes dezes ir motorai geri ir patikimi, man net baisu pagalvoti kiek jau atkentejo mano m60b40 kartu su deze ir kol kas viskas gerai ten (tfu tfu). pakeites deze ir motora neliks pinigliu visam kitam - isbarskintai vaziuoklei, stabdziams, apdailos detalems tiek vidui tiek isorei, bus kruva neveikianciu elektros prietaisu, kiauras kondishinas, mire amortizatoriai, apipuves kebulas,mires cd cehngeris, isbege pixeliai, nuplysusios lubos ir tt ir panasiai, cia truputi improvizavau. gal siulyciau pirkti bent jau uz 10k be deziu ir motoru defektu ir paskui po biskiatvesti bent is dalies i prota.

sekmes. paskui parasyk kaip sekesi, jei nupirksi uz 5k tai bus idomi darbu eiga...

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 09 Kov 2013, 01:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Neas tu gal geriau apie anglą ligonį pagalvok, jam tik vienos operacijos reikės, nei Frankenšteiną europietį pirkti ir jį reanimuoti ;)

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 09 Kov 2013, 12:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
Tu seima turi? mergina turi? jei ka bent viena is ju turi,jie tave prakeiks :mrgreen: o jei rimtai tu neisivaizduoji i ka lendi, tai pirma apie detales:
visu pirma kas tave nustebins toje masinoje,tai detaliu gausa kurias reikes keisti,tvarkyti, visu antra tu ju negausi geru, bus arba naudotos labai retai aptinkamos geros arba fuflekai kurie musu autoaibes,eoltuose biboltuose pardavinejami, kurie kaip tau ir atrodo yra pigus, bet kadangi sitas kaip pats sakei etalonas, tai labai jam jau jauciasi tos pigios detales ir visumoj gaunasi kad ieskai baisiai ilgai geru panaudotu arba perki krastoj (nemazai daliu tu isvis be krasta auto negausi, kalbant apie varikli) o ten jau ir kaina kita, zodziu prasitampes nervus, pirksi is ten kol tau visomoj bus baisu paciam ziuret, kad masina kibiras o bapkes mojuoji dideles ir ka tu i ja idedi tai kaip tas lasas juroj....
visu antra as nesuprantu apie kokius tu cia dar Tv ar salono pasirinkimus kalbi uz 5k-10k lt? sakai susidesi? 3k lt dadek iskart uz sita funkcija.
paprasciausia jei ji nebus tvarkinga tau neteiks dziaugsmo, o pasistenk suprasti kad ji butu tvarkinga, neuzteks tik pagrindiniu mazgu sutvarkyt ir faktas kad jau po ju busi pazaliaves,taip kad nusileisk ant zemes ir blaiviai pamastyk.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2070 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 138  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery