Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 21:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Lap 2012, 12:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.28
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E30, E28
Turiu tokią problemą dėtos dujos prieš du mėnesiu maždaug į BMW variklis M54B22, purkštukai Baracuda. Bėda ta kad kartais užgęsdavo pajudant iš vietos apsukos susiūbuodavo truputi ir esantis ekonomaizeris irgi. Tada kreipiausi kur dėjo dujas (Kėdainiai Studma plius) ir man pajungė kompiuteri pavažinėjau su meitru po miesta, nutarė sakė pariebinsim truputi. Na jis ten turbūt ir padarė taip. Tada mašina jau taip važiuojant kaip ir negesta labai retai bet pasitaiko, pasake kad per ramiai vaziuoju reik daugiau apsuku, na aš važinėju iki 2000aps/min maždaug ramiai, sako iki 3000 aps/min nors tada begi perjunk (nežinau kiek tame tiesos bet manau bėda ne tame), nes automobilis ir dabar užgęsta ir beveik visada pajudant atbulam, jei nori prisiparkuoti toks vaizdas jam trūksta galios ant duju ir uzgesta apsukos atrodo lyg žemos kai bandai pajudėt gražiai su sankaba neduodant gazo (paduodant gazo aišku viskas tvarkoi, bet manęs tai netenkina. Ką galite patarti, ką meistrai dar turėtų atkreipti dėmesį kol garantija yra? Tiesa, dar koks atstumas duju purkstukų turi būti nuo bendzino purkštukų ant kolektoriaus? dabar kiek žiūrėjau (prisegiau paviksliuką) pateiktame paveikslėlyje 1-benzino purkstukas 3-duju purkstukas tarp jų centrų apie 5cm atstumas ar ne pertoli?

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 01 Gru 2012, 01:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
O kai tik idejo dujas, viskas buvo gerai ?
Laisvos eigos apsukos tiek ant benzino, tiek ant duju turi buti vienodos. Pradedant vaziuoti manau reikia duoti gazo - cia ne traktorius. :D
Stuceriukus i isiurbimo kolektoriu aisku galejo ideti arciau galvutes, jie turi buti 45 laipsniu kampu. As i E61 dejau visai salia kolektoriaus tvirtinimo varztu ir purkstukai HANA yra 2 cm nuo stuceriuku. Todel net nesijaucia kada variklis persijungia ant duju.
O kad meistras sako perjungineti begius prie 3000 aps/min - tai cia kazkoks briedas. :shock: Jei viskas gerai, nera jokio skirtumo kokiu kuru vaziuoji. Jei salone nebutu duju kompo indikatoriaus, nezinociau kuo vaziuoju - benzinu ar dujom. :D Siltas variklis kuriasi ant duju, o saltas aisku ant benzino ir perjungia dujas prie +20 laipsniu.
Del lenkisku Barracudu purkstuku manau neverta buvo taupyti keliu litu - geriau deti jau patikrintus ir patikimus HANA. Ir filtrus gerus.


StandartinėParašytas: 01 Gru 2012, 16:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.28
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E30, E28
Pries dedant dujas viskas gerai ir po duju idejimo ant benzino viskas gerai, apsukos vienodos tik sakau pajudant vaizdas toks kad pakrenta apsukos o atbulam pajudant ir uzgesta jei nori letai svelniai pajudet. Su visom masinom benzais ir su dujom pajudedavau vien su sankaba be gazo ir problemu nebudavo. Kada persijungia ant duju irgi nesijaucia irgi nepasakyciau kokiu kuru vaziuoju su trauka viskas gerai. Purkstukai Baracuda siule Valtek sumokejau daugiau bet kad problema neaisku gal tame kampe ir atstume su kampu nzn koks jis. Tai va briedas ir galvoju del apsuku nes tokiu negirdejau nei kart atsikarosint bando reiskias kad nieko daryt nereiktu. Siltas irgi taip pat kurias ir persijungia prie +28ar32 kazkur. tai teks judet pas meistrus sakyt kad vel ziuretu.


StandartinėParašytas: 01 Gru 2012, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Dar karta klausiu - kai tik idejo dujas, ant duju dirbo taip pat, kaip ir ant benzino ? Laisvos apsukos, akseleratoriaus jautrumas, traukimas buvo tokie patys ? Ir kiek ryja duju dar ?


StandartinėParašytas: 02 Gru 2012, 08:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.28
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E30, E28
Kai idejo dujas taip dirbo taip pat kaip ant benzo (tik uzgesimo siptomas buvo tada ir pajudant 1 begiu, bet kaip sakiau tipo pariebino jis ten misini tas praejo, liko tik pajudant atbulam beveik kiekviena karta), laisvos apsukos apie 800aps/min, jautrumas ir traukimas toks pats. Duju ryja apie 11-12 cia misriai ir mieste ir uzmiesto isvazinejus baliona 50Ltr apie 460km. Zmona ir daugiau pravaziuoja. Kiek kolega Jums ryja duju ir koks variklis?


StandartinėParašytas: 02 Gru 2012, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Mano ryja apie 11 litru duju daugiausia vazinejant mieste. Tai pas pati viskas normaliai su duju naudojimu. Reiketu ziureti koki duju slegi duoda reduktorius ant laisvu eigu ir vaziuojant - ar slegis toks pat. Jei skiriasi, nuo kondensato gali buti uzsikimses dujines fazes filtras. Taip pat ir Barracuda purkstukai neaisku kaip "virskina" kondensata. Jei viskas tvarkoje, lieka duju padavimo stuceriukus su purkstukais perkelti arciau variklio galvutes, tinkamu kampu isgrezti.


StandartinėParašytas: 03 Gru 2012, 11:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.28
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E30, E28
Bandysiu kreiptis, ziuresiu ka pasakys, dekoju kolega.


StandartinėParašytas: 04 Gru 2012, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.04
Pranešimai:
1
nedreba variklis?o traukia normaliai?


StandartinėParašytas: 05 Gru 2012, 08:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.28
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E30, E28
ne nedreba, traukia normaliai, tik dabar atsalus oru pastebiu ciut perjungiant begius begejantis lyg pridusta ir vel ok, benzinu viskas ok, simptomas tik dujom.


StandartinėParašytas: 05 Gru 2012, 11:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.28
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E30, E28
Buvau pas meistrus pajunge kompa dar pariebino, paskui pajunge dar viena rado klaida ir klaida tokia neveikia ismetimo velenelio daviklis, pamatavo tikrai neveikia, ar del jo gali but tokios problemos su dujom?


StandartinėParašytas: 07 Gru 2012, 00:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.07
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E39
ar sprendimas yra sios problemos nes man taip pat darosi , vaziuojant imusus laisva begy kelis kart papulsuoja apsukos ir uzgesta kame cia fiele???


StandartinėParašytas: 07 Gru 2012, 09:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.28
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E30, E28
kolkas dar daviklio negavau negaliu pasakyt, bet kai pariebino dabar ir neuzgesta, ieskausi daviklio ismetimo velenelio...


StandartinėParašytas: 07 Gru 2012, 12:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.01
Amžius:
37
Pranešimai:
396
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525i 02'
kaip tik norejau rasyt, kad paskirstymo veleno daviklis gali puliuot ;) pas mane duju nera, bet man budavo tokie simptomai (E39 525i): galios praradimas, kartais sunkiai uzsiveda, laisvos apsukos kartais pulsuoja, budavo kad ir uzgesta vien sankaba ismynus arba atbuline eiga riedant. pas mane ir inlet ir exhaust pareje buvo ;) ismetimo veleno davikli pirkau is noriimk.lt . isiurbimo pirkau is Krastos, nes niekur neradau kitur vokisko. butinai paskeisk ta davikli, nes kuo toliau tuo jis tau daugiau ir dazniau nervus gadins. plius dar ir avarija gali padaryt, kai sankryzoj masina uzgesta, stabdziai beveik neveikia,vaira vos pasuki. pats taip vos neivairavau vienam.

manau kad ir problema su dujom gali del jo but


StandartinėParašytas: 04 Kov 2013, 20:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.28
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E30, E28
M54B22 E39 riedant ant begio kai fuel cut'as, ijungus laisva Benzinas/dujos auto ant duju uzgesta (bet nevisada), kas gali but, nes meistrai nieko neberanda(dujas patys dejo pries puse metu) ir slegi kele duju ir riebino. Diagnostikos darytos, pakeistas ismetimo velenelio daviklis, pakeistos zvakes,(buvo klaidos, pakeista nebera, karta buvo liesas misinys). Klaidu daugiau jokiu dabar, bet gesta taip pat (kas idomiausia kol su meistru vaziuoji PC pajungtas tie reiskiniai nevyksta. Mistika, gal kas kokiu minciu i ka atreipt demesi ir kokie galimi varijantai?


StandartinėParašytas: 11 Kov 2013, 12:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.11
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E39
Sveiki pas mane tokia pati bėda įjungi laisva ant duju ir šokinėja apsukos ir užgesina masina bet nevisada. viskas buvo gerai jau koki puse metu ir dabar užėjo ir nesuprantu kas gali būti. Meginau atjunkti oro srauto matuokli tada viskas gerai tik vel ji prijungiu vel pradeda sokoneti apsukos. Tai gal oro srauto matuokliui sakes?? pas mane bmw 528i


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery