Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 05:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Vas 2013, 15:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.18
Amžius:
44
Pranešimai:
402
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 520d 05'
PhReaK rašė:
Na važiuojant 120-130 km/h 35 km tu nuvažiavai per 15 min. Gal dar ir neužteko.
Pas mus irgi termostatai buvo mirę (temp tik 72 max), po pakeitimo tą patį vakarą įsijungė regeneracija mieste važiuojant ir truko gal apie 10-15 min. Ir tikrai nenuvažiavom per tą laiką daugiau kaip 15 km... Tau reikėjo dar ilgiau pasivažinėti. O šiaip pasižiūrėk su DIS, kokie dabar slėgiai, gal regeneravosi normaliai.



pasikeiciau ir as vakar termostatus, egr buvo kiauras kaip dudele, o pagrindinis kaip ir geras, bet pakeiciau abu.islupau sklendes is kolektoriaus.tik keista, kaip jos luzta, kai vos nulupom tas kniedes, nes tam kad neklijuot, palikom aseles.
Tai vaziuojant namo masina kaito iki 90 laipsniu nuvaziavus kokiu 15km (apsukas laikiau min 2000). vertinant tai , kad iki 50 laipsniu prikaitinau garaze.Ir keista, kad iki 92-95 taip ir nepakylo. Sokinejo 88-90laipsniu. Gal kad pas man 2.0d???? Gal taip turi buti??? Regeneracija, nzn. masina kaip ir labiau vibruot pradejo, vairas ir pan. Tamsoje vaziavau, nemaciau ar dumija ar ka. Bet del kuro sanaudu rodykles, tai nzn, nepastebejau nieko. Taip ir nezinau, taregeneracija isijunge ar ne.Turejo siaip jei prie 75 isijungia.

_________________
Non Nobis Domine Non Nobis Sed Nomini Tuo Da Gloriam


StandartinėParašytas: 23 Vas 2013, 18:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.23
Pranešimai:
59
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
e60/ 530d chip
tai parasita ant termostatu 88laipsniu. kaip ten bus 95? 88-89 ir bus


StandartinėParašytas: 24 Vas 2013, 02:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.06
Amžius:
35
Pranešimai:
174
Automobiliai:
e60 530d '04 M-Tech
ex e60 530d '04
ex E46 325ci '02
Na as ir snd vel stebejau temperatura man irgi sunkiai pakila rei kokiu 10-15 km nuvaziuot iki 90 , ir laikes snd 88-91 daugiau nerode , gal ka buvo regeneracija ir buvo uzkile iki 95 man tada


StandartinėParašytas: 24 Vas 2013, 03:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
andriuxas rašė:


pasikeiciau ir as vakar termostatus, egr buvo kiauras kaip dudele, o pagrindinis kaip ir geras, bet pakeiciau abu.islupau sklendes is kolektoriaus.tik keista, kaip jos luzta, kai vos nulupom tas kniedes, nes tam kad neklijuot, palikom aseles.
Tai vaziuojant namo masina kaito iki 90 laipsniu nuvaziavus kokiu 15km (apsukas laikiau min 2000). vertinant tai , kad iki 50 laipsniu prikaitinau garaze.Ir keista, kad iki 92-95 taip ir nepakylo. Sokinejo 88-90laipsniu. Gal kad pas man 2.0d???? Gal taip turi buti??? Regeneracija, nzn. masina kaip ir labiau vibruot pradejo, vairas ir pan. Tamsoje vaziavau, nemaciau ar dumija ar ka. Bet del kuro sanaudu rodykles, tai nzn, nepastebejau nieko. Taip ir nezinau, taregeneracija isijunge ar ne.Turejo siaip jei prie 75 isijungia.


Grybai jus, paliko jie mat aseles kad klijuot nereiktu.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2013, 08:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
Gal zmonem patinka 10 kartu ta pati darba darit :D lups dar karta. :D


StandartinėParašytas: 24 Vas 2013, 13:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.18
Pranešimai:
108
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 323i
E36 323ti "obrubkas"
E61 535d "būda":)
andriuxas rašė:


pasikeiciau ir as vakar termostatus, egr buvo kiauras kaip dudele, o pagrindinis kaip ir geras, bet pakeiciau abu.islupau sklendes is kolektoriaus.tik keista, kaip jos luzta, kai vos nulupom tas kniedes, nes tam kad neklijuot, palikom aseles.
Tai vaziuojant namo masina kaito iki 90 laipsniu nuvaziavus kokiu 15km (apsukas laikiau min 2000). vertinant tai , kad iki 50 laipsniu prikaitinau garaze.Ir keista, kad iki 92-95 taip ir nepakylo. Sokinejo 88-90laipsniu. Gal kad pas man 2.0d???? Gal taip turi buti??? Regeneracija, nzn. masina kaip ir labiau vibruot pradejo, vairas ir pan. Tamsoje vaziavau, nemaciau ar dumija ar ka. Bet del kuro sanaudu rodykles, tai nzn, nepastebejau nieko. Taip ir nezinau, taregeneracija isijunge ar ne.Turejo siaip jei prie 75 isijungia.


Tai tu nesiparink, temperatūra jei pakilo iki 88-90 C, tai jau ir gerai. O dėl regeneracijos gi rašiau "pasižiūrėk su DIS, kokie dabar slėgiai, gal regeneravosi normaliai" arba gal dar net nereikia regeneracijos. Aš po savaitės važinėjimo, kokių gal 200-300 km tik mieste vakar pasimatavau slėgius ir jau vietoje 0 buvo ant laisvų 1,9, o ant 2000 - 5.9. Tai regeneracija sekanti bus matyt dar labai ne greitai.

O dėl ašelių tai rimtai kvailai pasielgėte, kad patingėjote normaliai viską padaryti. Geriau lupkite viską velniop.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2013, 14:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.18
Amžius:
44
Pranešimai:
402
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 520d 05'
PhReaK rašė:

Tai tu nesiparink, temperatūra jei pakilo iki 88-90 C, tai jau ir gerai. O dėl regeneracijos gi rašiau "pasižiūrėk su DIS, kokie dabar slėgiai, gal regeneravosi normaliai" arba gal dar net nereikia regeneracijos. Aš po savaitės važinėjimo, kokių gal 200-300 km tik mieste vakar pasimatavau slėgius ir jau vietoje 0 buvo ant laisvų 1,9, o ant 2000 - 5.9. Tai regeneracija sekanti bus matyt dar labai ne greitai.

O dėl ašelių tai rimtai kvailai pasielgėte, kad patingėjote normaliai viską padaryti. Geriau lupkite viską velniop.



o kas cia kvailo? ar ir aseses be sklendziu prarys.pagal mechanikos desnius, pasipriesinimas mazas.o jos tikrai nekliba.
del DIS, gal kad neskaitinet puse dienos, kaip tai paziureti?gal kas papasakos trumpai. cia per masinos kompa ar per diagnostika?>

_________________
Non Nobis Domine Non Nobis Sed Nomini Tuo Da Gloriam


StandartinėParašytas: 24 Vas 2013, 21:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.18
Pranešimai:
108
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 323i
E36 323ti "obrubkas"
E61 535d "būda":)
andriuxas rašė:


o kas cia kvailo? ar ir aseses be sklendziu prarys.pagal mechanikos desnius, pasipriesinimas mazas.o jos tikrai nekliba.
del DIS, gal kad neskaitinet puse dienos, kaip tai paziureti?gal kas papasakos trumpai. cia per masinos kompa ar per diagnostika?>


Diagnostika. NB su sustumtu DIS ir kabelis, kuriuo pasijungi prie mašinos. Tu nepatingėk forume paieškoti informacijos apie diagnostinį softą. Jei su kompais ir softu nelabai draugauji, tai geriau negaišk ir susirask kokį pažįstamą, kuris jau turi kabelį ir softą, kad tau pagelbėtų.


StandartinėParašytas: 25 Vas 2013, 09:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.18
Amžius:
44
Pranešimai:
402
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 520d 05'
PhReaK rašė:

Diagnostika. NB su sustumtu DIS ir kabelis, kuriuo pasijungi prie mašinos. Tu nepatingėk forume paieškoti informacijos apie diagnostinį softą. Jei su kompais ir softu nelabai draugauji, tai geriau negaišk ir susirask kokį pažįstamą, kuris jau turi kabelį ir softą, kad tau pagelbėtų.



ačiū, va cia geras atsakymas, kad vivi taip atsakytu, nereiktu gaisti valandas ieskant tiesos tarp gincu :D

Klausimelis, gal kas gali patikrinti tuos slegius, gal ka rekomenduotumet?

_________________
Non Nobis Domine Non Nobis Sed Nomini Tuo Da Gloriam


StandartinėParašytas: 03 Kov 2013, 14:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.10
Pranešimai:
363
Deividasd rašė:
Sveiki, dar karta. Valiau 330d e90 dpf filtra. Tikrai isimti nera paprasta. Teko pakelti varikli ir isimti variklio pagalve ir kronsteina ( atrodo taip vadinasi) Nei vieno varsto nereikejo keisti. Atsisuko lengvai. Pries plovima slegis buvo ant laisvu apie 40mbar po apie 8 mbar. Tik kaip sukelti regeracija papildoma ? DIS'e pasirenktu enable regeneration, taciau ten kur status tai nerodo kad aktyvi, temperatura nekyla nei pris filtra nei po filtro. variklis meta tik klaidas del pakaitinimo zvariu. gali buti del to beda ir neveikia del sitos priezasties ?

Jeigu 330d nelangva isimti filtra, tai pagalvok apie 330xd #-o reikejo salono filtro ir valytuvu plastmases nuimt, nusukt kebulo sustiprinimo lankus kad butu galima normaliai varikli pakelt, atsukti variklio kronsteina ir pagalve, poto reikia atsukti visas priekines vaziuokles dalis nuo kelmo, istraukti pusasi, poto pati pusasio kronsteina nusukt nuo bloko ir tada jau galima bandyt istrauk pati filtra, tiesa is pat pradziu pries traukiant filtra patarciau is dpf issukti davikliuos kad poto nenutrauktumet laidu beistraukinedami filtra.
Vienu zodziu xdrive ir dpf isemimas = darbo DAUG, ypac kai darai pirma karta... #-o

_________________
Average is failure


StandartinėParašytas: 03 Kov 2013, 14:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Amigo rašė:
Jeigu 330d nelangva isimti filtra, tai pagalvok apie 330xd #-o reikejo salono filtro ir valytuvu plastmases nuimt, nusukt kebulo sustiprinimo lankus kad butu galima normaliai varikli pakelt, atsukti variklio kronsteina ir pagalve, poto reikia atsukti visas priekines vaziuokles dalis nuo kelmo, istraukti pusasi, poto pati pusasio kronsteina nusukt nuo bloko ir tada jau galima bandyt istrauk pati filtra, tiesa is pat pradziu pries traukiant filtra patarciau is dpf issukti davikliuos kad poto nenutrauktumet laidu beistraukinedami filtra.
Vienu zodziu xdrive ir dpf isemimas = darbo DAUG, ypac kai darai pirma karta... #-o


Panasus cirkai ir su e70, e71


StandartinėParašytas: 04 Kov 2013, 22:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.04
Amžius:
31
Pranešimai:
221
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW E39 530D 00
BMW E60 530D 05
BMW E60 525D 07 LCI
Ar padeda ta regeneracija ,kad nebesikyštų tas filtras? Ir kiek krastoj kainuoja ji?


StandartinėParašytas: 04 Kov 2013, 23:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.11
Pranešimai:
811
Automobiliai:
E60 530d 03'
karoliukx22 rašė:
Ar padeda ta regeneracija ,kad nebesikyštų tas filtras? Ir kiek krastoj kainuoja ji?

Seip regeneracija vyksta pas visas masinas su DPF filtru :D tik kaikuriais atvejais ja reikia paleisti priverstinai


StandartinėParašytas: 05 Kov 2013, 12:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.06
Amžius:
35
Pranešimai:
174
Automobiliai:
e60 530d '04 M-Tech
ex e60 530d '04
ex E46 325ci '02
Kas kiek laiko jums isijungia regeneracija ? man pastebejau kas savaite gal ir greiciau net normalu cia?


StandartinėParašytas: 05 Kov 2013, 13:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Jeigu masina spjaudosi padidintu kiekiu suodziu tai ir kas diena gali jungtis.. Tai individualu


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery