Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 13:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 179 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Kov 2013, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.04
Pranešimai:
354
Automobiliai:
E46 330d m57 00'
Ex: E30 324 m21 92'
smilgalis rašė:

Man jau baigiasi nervai su tokia nesąmone,manau aš jį stumsiu velniop tą BMW ir pasibaigs nervu tampymas...


as pusantru metu ieskau bedos, bet nezadu stumt savo bmw. O tau niekur nesimato nubegimu, pro kur leistu?


StandartinėParašytas: 02 Kov 2013, 07:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.24
Pranešimai:
27
Automobiliai:
E46 316i
Cituoti:
as pusantru metu ieskau bedos, bet nezadu stumt savo bmw. O tau niekur nesimato nubegimu, pro kur leistu?


Iščiupinėta visur viskas,niekur niekas neleidžia...


Paskutinį kartą redagavo smilgalis 05 Kov 2013, 20:34. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 02 Kov 2013, 12:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.04
Pranešimai:
354
Automobiliai:
E46 330d m57 00'
Ex: E30 324 m21 92'
radiatoriu geriausia butu prapust, bet as tai tik numoviau virsutine slanga o apatine su ranka paspaudinejau, antifrizas per virsu pradejo begt, tai reiskia, kad pro radiatoriu lengvai praeina. Detalesniam patikrinimui reiktu isimt radiatoriu. Kaip pas tave nezinau, bet bent jau pas mane tai termostatas atsidaro prie 88 laipsniu. Kamstis turi buti kaip priklauso. Gal ir tu pasinaudok e36Coupe patarimu ir bandyk kamsti i nauja originala pakeist, as db laukiu kol man toki atsius.


StandartinėParašytas: 02 Kov 2013, 21:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.02
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E46 318i M43
Na va, prisijungiu ir as prie visai gausaus mistiniu BMW burelio. Situacija analogiska, isvaro antifriza, susidaro spaudimas slangose ir nemenkas (jau buvo sproges issipletimo bakelis ir trukes radiatorius), bet situacija nesikeicia. Tarpine keiciau, galva slifavau, kamstis irgi keistas nauju originaliu... Jei visgi kamnors pavyks isspresti panasia problema, tai prasau nepasididziuoti ir pranesti, kur cia slypi ta mistika...


StandartinėParašytas: 02 Kov 2013, 22:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.24
Pranešimai:
27
Automobiliai:
E46 316i
Sakyk,o koks pas Tave BMW?


StandartinėParašytas: 02 Kov 2013, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.04
Pranešimai:
354
Automobiliai:
E46 330d m57 00'
Ex: E30 324 m21 92'
Bielkaz rašė:
Na va, prisijungiu ir as prie visai gausaus mistiniu BMW burelio. Situacija analogiska, isvaro antifriza, susidaro spaudimas slangose ir nemenkas (jau buvo sproges issipletimo bakelis ir trukes radiatorius), bet situacija nesikeicia. Tarpine keiciau, galva slifavau, kamstis irgi keistas nauju originaliu... Jei visgi kamnors pavyks isspresti panasia problema, tai prasau nepasididziuoti ir pranesti, kur cia slypi ta mistika...


o as jau maniau, kad cia tik man toks bmw pasitaike. Jei tau kamstis nepadejo, tai jauciu ir man nepades, vel viskas prasides is naujo... Net neisivaizduoju ka dar galima pakeist. Be to pas mane gazuojant girdisi kaip kliuksi antifrizas peciuke, atrodo, kad sistemoje pastoviai oro butu ar truktu skyscio, nors jo pilna ir sistema nuorinta. Kaip pas kitus bedos turetojus, taip nera?


StandartinėParašytas: 02 Kov 2013, 23:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.11.27
Amžius:
37
Pranešimai:
2405
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46
Ar tikrai nuorinta? Per kiek vietu orinta, 1?

_________________
Perdažyt ir išmest


StandartinėParašytas: 03 Kov 2013, 06:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.24
Pranešimai:
27
Automobiliai:
E46 316i
Orinta ir perorinta per visus galus,bet problemos niekas taip ir neišsprendžia...


Paskutinį kartą redagavo smilgalis 05 Kov 2013, 20:36. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 03 Kov 2013, 06:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.24
Pranešimai:
27
Automobiliai:
E46 316i
Tiesa dar viena bajeri turiu galvoje,girdėjau kad taip gali būti...


Paskutinį kartą redagavo smilgalis 05 Kov 2013, 20:37. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 03 Kov 2013, 12:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.04
Pranešimai:
354
Automobiliai:
E46 330d m57 00'
Ex: E30 324 m21 92'
vvilius rašė:
Ar tikrai nuorinta? Per kiek vietu orinta, 1?


orinta per visus varztus, nieko gero. Jei ir liktu kiek oro tai per laika pati sistema nusiorintu


StandartinėParašytas: 03 Kov 2013, 16:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.24
Pranešimai:
27
Automobiliai:
E46 316i
Fimlas...Manau Tau taip pat tas Orginalus kamštis nieko nepadės,nes kaip matai >Bielkaz< taip pat nieko nepadėjo...Nors tam kamštyje yra kažkokia nesąmonė sumontuota...Ten yra vožtuvas ir jis atsiradus slėgiui tą slėgi numeta,o jeigu vožtuvas neveikia nenumeta slėgio,antifrizas užkaista kyla į viršų sykiu pūsdamas šlangas ir jau tuomet jį per jėga varo lauk....Čia logiškai pagalvojus,tai tame tiesos aišku yra....


Paskutinį kartą redagavo smilgalis 05 Kov 2013, 20:39. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 03 Kov 2013, 17:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.04
Pranešimai:
354
Automobiliai:
E46 330d m57 00'
Ex: E30 324 m21 92'
smilgalis rašė:
Fimlas...Manau Tau taip pat tas Orginalus kamštis nieko nepadės,nes kaip matai >Bielkaz< taip pat nieko nepadėjo...Nors tam kamštyje yra kažkokia nesąmonė sumontuota...Ten yra vožtuvas ir jis atsiradus slėgiui tą slėgi numeta,o jeigu vožtuvas neveikia nenumeta slėgio,antifrizas užkaista kyla į viršų sykiu pūsdamas šlangas ir jau tuomet jį per jėga varo lauk....Čia logiškai pagalvojus,tai tame tiesos aišku yra,bet kiek aš tų kamščiu esu keitęs,nieko nepadeda,o visi kamščiai juk negali papulti blogi...Todėl manau su kamščio pagalba šios problemos nepavyks išspręsti...

tai tada tik liks vienas paaiskinimas, kad varo kompresija,, gal kur pro bloka, bet kodel nekaista tada sistema, juk cilindre degimo laipsnis tai velniskai didelis, o pas mane net elektrinis ventiliatorius neisijungia, tiek neuzkaista...


StandartinėParašytas: 03 Kov 2013, 21:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.24
Pranešimai:
27
Automobiliai:
E46 316i
Fimlas rašė:
tai tada tik liks vienas paaiskinimas, kad varo kompresija,, gal kur pro bloka, bet kodel nekaista tada sistema, juk cilindre degimo laipsnis tai velniskai didelis, o pas mane net elektrinis ventiliatorius neisijungia, tiek neuzkaista...

Pas mane lygiai tokia pat situacija....


Paskutinį kartą redagavo smilgalis 05 Kov 2013, 20:40. Iš viso redaguota 3 kartus.

StandartinėParašytas: 03 Kov 2013, 21:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.27
Amžius:
45
Pranešimai:
118
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E30 318 84'
E46 318 98'
pas mane irgi buvo problema su ausinimo skyscio isvarymu,tik pradedavo begti uzgesinus auto,tai padejo originalaus kamscio pakeitimas


StandartinėParašytas: 03 Kov 2013, 21:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.24
Pranešimai:
27
Automobiliai:
E46 316i
O koks BMW pas Tave buvo?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 179 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery