Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 19:53

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1131 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 76  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Vas 2013, 19:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.27
Amžius:
38
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E38 730d,00'' 155kw 480Nm. ''Vimota''
EX E65, 05'' 740i Individual

E38 740d,01'',Individual,Stratos grau...Pilnas.
E28 525e,86'' Stroker engine,LSD,Pfeba,Alpinweis.
Krasta nebent gali atsekti auto aptarnavimo istorija, jei auto turejo viena savininka matome:

1.Visa auto istorija garantiniu laikotarpiu,kada ir kas jam buvo daroma.
2.Jeigu automobilio aptarnavimai be skyliu tai pagal paskutini aptarnavima matome apytikslia automobilio rida tuo metu kai buvo padarytas paskutinis aptarnavimas.
3.Tada bandome suskaiciuoti kiek jis galejo apytiksliai nuvaziuoti po garantinio.

Daznai buna taip,jog paskutinio aptarnavimo rida buna vos ne didesne uz ant skydelio matoma,nors prabego 3-4 ar daugiau metu.... Isvados turbut aiskios. :arrow:


StandartinėParašytas: 27 Vas 2013, 19:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.22
Pranešimai:
15
Miestas:
UK - Siauliai
Automobiliai:
E60 520D M-Sport
Skype:
aarvyduosius007
Islupus sklendes prasidejo bedos iskart. Dingo trauka, tiksliau ant salto variklio visiskai nevaziuoja iki kol apsukos nepakyla iki ~1800, I judresne sankryza ivaziuot is vietos net truputi baisu, gazo maziau duosi atleisdamas sankaba tai gali uzgest. O kai uzsyla lyg ir normaliai, bet tada begejantis ties kazkur 2300 apsuku trumpam dingsta traukimas ir vel staiga atsiranda, tas truputi nervuoja kai iseini ant lenkimo, atrodo kad uzdusi bet atsigauna. Dar viena naujove, tai paskutiniom dienom kai kuri salta varikli jis iskart uzgesta, ko seniau nebudavo, is antro karto tik normaliai uzsikuria. Ir dar nezinau ar del sklendziu, bet iskart po isemimo, gesinant varikli jis labai susipurto net masina sudreba, tipo ta sklende prie egr sugedo (nebesidarineja), nzn kaip ji vadinasi.
Gailiuos kad lupau jas, problemu iki tol nebuvo. O dabar tik galvos skausmas


StandartinėParašytas: 27 Vas 2013, 19:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
Arvydas111 rašė:
Islupus sklendes prasidejo bedos iskart. Dingo trauka, tiksliau ant salto variklio visiskai nevaziuoja iki kol apsukos nepakyla iki ~1800, I judresne sankryza ivaziuot is vietos net truputi baisu, gazo maziau duosi atleisdamas sankaba tai gali uzgest. O kai uzsyla lyg ir normaliai, bet tada begejantis ties kazkur 2300 apsuku trumpam dingsta traukimas ir vel staiga atsiranda, tas truputi nervuoja kai iseini ant lenkimo, atrodo kad uzdusi bet atsigauna. Dar viena naujove, tai paskutiniom dienom kai kuri salta varikli jis iskart uzgesta, ko seniau nebudavo, is antro karto tik normaliai uzsikuria. Ir dar nezinau ar del sklendziu, bet iskart po isemimo, gesinant varikli jis labai susipurto net masina sudreba, tipo ta sklende prie egr sugedo (nebesidarineja), nzn kaip ji vadinasi.
Gailiuos kad lupau jas, problemu iki tol nebuvo. O dabar tik galvos skausmas

cia ne sklendes kaltos o emikas ju,nes kazka nedadaret ar sulauzet ar nepajunget,to pasekoje turi sitas bedas,taip kad nekaltink sklendziu su savo padarytu darbu.


StandartinėParašytas: 27 Vas 2013, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
vytas85 rašė:
cia ne sklendes kaltos o emikas ju,nes kazka nedadaret ar sulauzet ar nepajunget,to pasekoje turi sitas bedas,taip kad nekaltink sklendziu su savo padarytu darbu.


100% :)


StandartinėParašytas: 27 Vas 2013, 20:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.22
Pranešimai:
15
Miestas:
UK - Siauliai
Automobiliai:
E60 520D M-Sport
Skype:
aarvyduosius007
Tai man ir ydomu kas cia ir prie ko cia gali buti. As gal ir nedastebejau iki galo kaip ten viskas buvo daroma. Nes ''emikai'' lyg ir normalus buvo, jau nevieno is cia isgirti


StandartinėParašytas: 27 Vas 2013, 20:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.18
Pranešimai:
108
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 323i
E36 323ti "obrubkas"
E61 535d "būda":)
Arvydas111 rašė:
Islupus sklendes prasidejo bedos iskart. Dingo trauka, tiksliau ant salto variklio visiskai nevaziuoja iki kol apsukos nepakyla iki ~1800, I judresne sankryza ivaziuot is vietos net truputi baisu, gazo maziau duosi atleisdamas sankaba tai gali uzgest. O kai uzsyla lyg ir normaliai, bet tada begejantis ties kazkur 2300 apsuku trumpam dingsta traukimas ir vel staiga atsiranda, tas truputi nervuoja kai iseini ant lenkimo, atrodo kad uzdusi bet atsigauna. Dar viena naujove, tai paskutiniom dienom kai kuri salta varikli jis iskart uzgesta, ko seniau nebudavo, is antro karto tik normaliai uzsikuria. Ir dar nezinau ar del sklendziu, bet iskart po isemimo, gesinant varikli jis labai susipurto net masina sudreba, tipo ta sklende prie egr sugedo (nebesidarineja), nzn kaip ji vadinasi.
Gailiuos kad lupau jas, problemu iki tol nebuvo. O dabar tik galvos skausmas


Jei tik išlupot sklendes ir nieko daugiau nedarėte, tai tikriausiai, kad nieko gero negalima tikėtis. Ar atjungėt vakuuminį sklendžių valdymą ir užkimšot tą šlangutę?
jei nori normalaus patarimo, tai tu normaliai parašyk, ką ir kaip pažingsniui padarėt - gal ką praleidote? Gal tie "ėmikai" irgi netyčia ką praleido?


StandartinėParašytas: 27 Vas 2013, 20:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.22
Pranešimai:
15
Miestas:
UK - Siauliai
Automobiliai:
E60 520D M-Sport
Skype:
aarvyduosius007
Juk sakau ne as asmeniskai dariau, dare tas kas mano manymu ismano ta darba ir nusiskundimu nesu girdejas. Kas ten ir kaip buvo daroma tikrai nepasakysiu tau, paprasciausiai pasitikejau zmonem ir nesigilinau i darbu eiga


StandartinėParašytas: 27 Vas 2013, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.18
Pranešimai:
108
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 323i
E36 323ti "obrubkas"
E61 535d "būda":)
Tai varyk atgal jiems, tegul sutvarko iki galo, ko čia skųstis? Kai tik išvažiavai iš jų jau reikėjo grįžti.


StandartinėParašytas: 27 Vas 2013, 22:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Arvydas111 rašė:
Juk sakau ne as asmeniskai dariau, dare tas kas mano manymu ismano ta darba ir nusiskundimu nesu girdejas. Kas ten ir kaip buvo daroma tikrai nepasakysiu tau, paprasciausiai pasitikejau zmonem ir nesigilinau i darbu eiga



Atvaziuok iki manes dar karta, sklende ta turiu jei tikriai ja reiks keisti. Kazkokia lempa ten su tavo masina, ziuresim kame sankys nes negali taip buti.


StandartinėParašytas: 27 Vas 2013, 23:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Arvydas111 rašė:
Islupus sklendes prasidejo bedos iskart. Dingo trauka, tiksliau ant salto variklio visiskai nevaziuoja iki kol apsukos nepakyla iki ~1800, I judresne sankryza ivaziuot is vietos net truputi baisu, gazo maziau duosi atleisdamas sankaba tai gali uzgest. O kai uzsyla lyg ir normaliai, bet tada begejantis ties kazkur 2300 apsuku trumpam dingsta traukimas ir vel staiga atsiranda, tas truputi nervuoja kai iseini ant lenkimo, atrodo kad uzdusi bet atsigauna. Dar viena naujove, tai paskutiniom dienom kai kuri salta varikli jis iskart uzgesta, ko seniau nebudavo, is antro karto tik normaliai uzsikuria. Ir dar nezinau ar del sklendziu, bet iskart po isemimo, gesinant varikli jis labai susipurto net masina sudreba, tipo ta sklende prie egr sugedo (nebesidarineja), nzn kaip ji vadinasi.
Gailiuos kad lupau jas, problemu iki tol nebuvo. O dabar tik galvos skausmas



Manu tau ta sklende pagrindine, kur prie egr ir knisa prota. Tik keista kodel nebupajautei nieko pries tai. Nes nemanau kad dar kazkas bus ne taip nes tokiu darbu pridaryta daug ir niekad neturejom problemu. Butinai atvaziuok atgal reik ziureti kame ten reples.


StandartinėParašytas: 13 Kov 2013, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Sveiki,

Siaip informacija, kam skirtos tos sklendes.
http://pmmonline.co.uk/technical/functi ... wirl-flaps

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 22 Kov 2013, 23:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Na kagi, pasikeiciau ir as sklendes i akles. Uztrukau apie 4 val. 0,5 val. praradau, nes pameciau ivore -pavargau ieskoti :)
Sklendes neklibejo, bet tepala leido ziauriai. Egr nevaliau nedaug uzsineses.
Pralekiau apie 30km, jokiu pasikeitimu nepastebejau. Trauka tapati, jokiu garsu, kompas-no faults.
Dabar ramiau miegosiu... :)
Beje auto beges tikru 160k. O sklendes kaip piltuveliai...
P.s. buvo mazas kurjozas, draugas labai padet norejo, tai uzdejo interkulerio vamzdi ir neuzfiksavo, as nepatikrinau. Uz vedziau - pagazavau ir nusove slanga, pradejo kriokt, sirdis patys suprantat kur buvo. Greit radau ir pasalinau gedima ir draugui niuniuniu pasakiau.
P.s.2. Ateiti tokio darbo nedaryciau, net ir uz 200. Nemano sfera... :)

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 23 Kov 2013, 19:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Ir klaidu tikriausiai sedi db kompe del nusautos slangos:) O kad bega prie 160 keista pas man prie 220 pradejo rasot tik, prie 240 jau bego:)


StandartinėParašytas: 24 Kov 2013, 20:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Del klaidu nepagalvojau, reiks pratrint. Klausymas, ar tos klaidos neleidzia normaliai funkcionuot sistemoms? Pas tave gal kolikas jau keistas buvo. Uzsienio forumai raso, kad begti pradeda net prie 100k.

Edit: Klaida buvo imete, istrinta.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


Paskutinį kartą redagavo Darenasp 25 Kov 2013, 10:13. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 24 Kov 2013, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Mano prie 100 jau rasojo, o dabartine auto prie 180 blizga, grazu bet vistiek islupau :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1131 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 76  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery