Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 06:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Vas 2013, 13:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.02
Amžius:
36
Pranešimai:
318
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F06 640i
Pirksis dauguma universalius (vienkartinius) katalikus arba i kisene.


StandartinėParašytas: 19 Vas 2013, 14:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.18
Pranešimai:
108
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 323i
E36 323ti "obrubkas"
E61 535d "būda":)
Sveiki,

Klausimas dėl E61 535d DPF. Variantas tas senesnis, kur iš pradžių eina katulis, o po jo jau atskirai DPF.

Šiandien pavyko su DIS'u dasikasti iki DPF parametrų, tačiau rezultatai mane nustebino. Kaip pirmą kartą, pavyko tik tokiu būdu: per control functions į test plan įtraukiau Particle filter test ar pan ir tada paleidau. Prieš tai mašina buvo užvesta jau gal kokias 45 min (DIS rašė, kad reikia min 3 min. prieš tai pabūti ant iddle) ir nuvažiavusi tik 8 km, nes didžiąją dalį stovėjo vietoj užvesta, kol aš krapčiausi su INPA ir DIS.
Ir testo rezultatai tokie:
On idle 0 (DIS rašo kad norma iki 65)
Tada pats DIS sukėlė apsukas iki 2000 irgi 0 (DIS rašo, kad norma iki 150)
Ant Cut-Off jau nedariau.

Laukiau kiekviename teste gal po minutę, nors DIS rašė, kad reikia laukti bent 10 s.

Ar gali taip būti?

Prieš tai penktadienį pakeičiau abu termostatus ir jau tą patį vakarą įvyko regeneracija.
O gal pas mane DPF išoperuotas gražiai, kad net nesimato iš apačios? Bet tada regeneracija nevyktų arba gaučiau klaidų?
TA auto irgi praėjo pat prieš porą savaičių pati, tik gavome pastabą, kad gofra jau pavargusi. Gal pro ją kiaurai pučia ir dėl to tie slėgiai nuliniai ?
Bet ilgai stovėjus vietoje nei ant žemės nei ant duslės niekur jokių suodžių ar juodų liekanų neradau. Smirdėt irgi nesmirdėjo, nors viską dariau uždaram parkinge.
Ar čia viskas gerai? Ar gal dar koks slėgio daviklis miręs?
Mašinos kompas prieš regeneraciją rodė kad DPF'ui dar 35000 km., o dabar nepažiūrėjau.

Ir prašau nepeikti, jei kvailus klausimus užduodu - saliarkose esu naujokas.


StandartinėParašytas: 20 Vas 2013, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E60 XD Touring
Sveiki Velniai,

matau, kad DPF tema isdiskutuota ir turbut niekam nebesinori ausint burnos.
Ka tik nupirkau E60 3.0 XD. Dega DPF problema. Kadangi auto ka tik nupirktas, kas ir kaip buvo pries, turbut zino tik pats italas.
Klausimas - kas kompetetingi vilniuje rast beda ir nenumaus paskutiniu kelniu?
Nes regeneracija daryt paciam ir specialiai vaziuot 200 km 4 saiba - nera nei laiko siom dienom nei didelio noro. Vaziuot i krasta irgi - NO. Laiko dziut forume, siustis laida ir chekint paciam ar cia egr'o termostatas ar suodziai ar dar koks sh - irgi nera.
Taigi buciau ziauriai dekingas uz forumieciu patikrinto garazinio tel nr.
Is anksto ačiū


StandartinėParašytas: 20 Vas 2013, 18:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.11
Pranešimai:
811
Automobiliai:
E60 530d 03'
slimy rašė:
Sveiki Velniai,

matau, kad DPF tema isdiskutuota ir turbut niekam nebesinori ausint burnos.
Ka tik nupirkau E60 3.0 XD. Dega DPF problema. Kadangi auto ka tik nupirktas, kas ir kaip buvo pries, turbut zino tik pats italas.
Klausimas - kas kompetetingi vilniuje rast beda ir nenumaus paskutiniu kelniu?
Nes regeneracija daryt paciam ir specialiai vaziuot 200 km 4 saiba - nera nei laiko siom dienom nei didelio noro. Vaziuot i krasta irgi - NO. Laiko dziut forume, siustis laida ir chekint paciam ar cia egr'o termostatas ar suodziai ar dar koks sh - irgi nera.
Taigi buciau ziauriai dekingas uz forumieciu patikrinto garazinio tel nr.
Is anksto ačiū

Is kur cia ponas istrauket, kad reikia 200km vaziuoti? :lol:


StandartinėParašytas: 20 Vas 2013, 18:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E60 XD Touring
sitam forumiuke kazkur uzfiksavau. Gal klystu. Zinau tik, kad prasided regenerac prie 75c variklio temp. o Kiek reik vaziuot - 50 ar 500? :D


StandartinėParašytas: 20 Vas 2013, 19:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Max 20km vaziuojant 100 sestu begiu, bet jei variklio temp nesiekia 75 gali ir iki berlyno lekt - gero nieko nebus, beto jei jau uzkistas aklinai tai nebesileis regeneracija


StandartinėParašytas: 21 Vas 2013, 09:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.29
Pranešimai:
54
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
E61 530xd M57 '06
ex. E34 540i M60 '95, E34 525i M50 '92, E30 320i M20 '84
slimy rašė:
Sveiki Velniai,

matau, kad DPF tema isdiskutuota ir turbut niekam nebesinori ausint burnos.
Ka tik nupirkau E60 3.0 XD. Dega DPF problema. Kadangi auto ka tik nupirktas, kas ir kaip buvo pries, turbut zino tik pats italas.
Klausimas - kas kompetetingi vilniuje rast beda ir nenumaus paskutiniu kelniu?
Nes regeneracija daryt paciam ir specialiai vaziuot 200 km 4 saiba - nera nei laiko siom dienom nei didelio noro. Vaziuot i krasta irgi - NO. Laiko dziut forume, siustis laida ir chekint paciam ar cia egr'o termostatas ar suodziai ar dar koks sh - irgi nera.
Taigi buciau ziauriai dekingas uz forumieciu patikrinto garazinio tel nr.
Is anksto ačiū


Jeigu slėgio daviklis miręs - tai diagnostika tau klaidą parodytų.
Galvoju, kad nėra ten jau filtro elemento. O jeigu viskas kitose vietose gerai - tai nebus ten daug sodžių, nemanau, kad pastebėsi.


Paskutinį kartą redagavo Alexis 21 Vas 2013, 21:34. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 21 Vas 2013, 09:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.29
Pranešimai:
54
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
E61 530xd M57 '06
ex. E34 540i M60 '95, E34 525i M50 '92, E30 320i M20 '84
minijas rašė:
Is kur cia ponas istrauket, kad reikia 200km vaziuoti? :lol:


Tvarkome DPF, bet Visagine.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2013, 13:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
slimy rašė:
Sveiki Velniai,

matau, kad DPF tema isdiskutuota ir turbut niekam nebesinori ausint burnos.
Ka tik nupirkau E60 3.0 XD. Dega DPF problema. Kadangi auto ka tik nupirktas, kas ir kaip buvo pries, turbut zino tik pats italas.
Klausimas - kas kompetetingi vilniuje rast beda ir nenumaus paskutiniu kelniu?
Nes regeneracija daryt paciam ir specialiai vaziuot 200 km 4 saiba - nera nei laiko siom dienom nei didelio noro. Vaziuot i krasta irgi - NO. Laiko dziut forume, siustis laida ir chekint paciam ar cia egr'o termostatas ar suodziai ar dar koks sh - irgi nera.
Taigi buciau ziauriai dekingas uz forumieciu patikrinto garazinio tel nr.
Is anksto ačiū


Kviečiu perskaityti temą iš pradžių, ten, berods, yra šiek tiek kontaktų aktualių tamstai.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2013, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.06
Amžius:
35
Pranešimai:
174
Automobiliai:
e60 530d '04 M-Tech
ex e60 530d '04
ex E46 325ci '02
donce258 rašė:
Max 20km vaziuojant 100 sestu begiu, bet jei variklio temp nesiekia 75 gali ir iki berlyno lekt - gero nieko nebus, beto jei jau uzkistas aklinai tai nebesileis regeneracija

Termostatus pasikeiciau susinormalizavo temperatura 90-95 , is kart pasileido regeneracija, pravaziavau 25 km autostrada 120-130 sestu begiu, bet poto po miesta ji wistiek man dar buvo , neturetu ji isijungti po tu 20 km tavo minetu?


StandartinėParašytas: 21 Vas 2013, 17:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.18
Pranešimai:
108
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 323i
E36 323ti "obrubkas"
E61 535d "būda":)
Aš aišku ne specas, bet kur parašyta, kad reikia lėkt 6 pavara ir dar 120-130 km/h. Tokių sąlygų daugumoje valstybių nėra sudaryta, tai regeneracijos pas žmones nevyktų normaliai. Užtenka paprastai važiuot - apsukos pačios laikosi apie 1,8k-2k ir viskas. Ir nesvarbu, ar važiuoji trasoje ar mieste kamštyje stovi. Tiesiog tam, kad greičiau viskas baigtųsi, galima išvažiuoti kur į užmiestį, bet tikrai užtenka 60-70km/h.
Gal tu per greitai lėkei?:)
O po to mieste važiuojant pasibaigė?


StandartinėParašytas: 21 Vas 2013, 18:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.06
Amžius:
35
Pranešimai:
174
Automobiliai:
e60 530d '04 M-Tech
ex e60 530d '04
ex E46 325ci '02
Nesibaige bendrai pravaziavau koki 35 km ir visad dare , nu matai tas mano termostatas senai mires turbut gal lb pasikimses dpf jau buvo, tai kol ten isdegins ir uzsitese?


StandartinėParašytas: 21 Vas 2013, 18:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.18
Pranešimai:
108
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 323i
E36 323ti "obrubkas"
E61 535d "būda":)
Na važiuojant 120-130 km/h 35 km tu nuvažiavai per 15 min. Gal dar ir neužteko.
Pas mus irgi termostatai buvo mirę (temp tik 72 max), po pakeitimo tą patį vakarą įsijungė regeneracija mieste važiuojant ir truko gal apie 10-15 min. Ir tikrai nenuvažiavom per tą laiką daugiau kaip 15 km... Tau reikėjo dar ilgiau pasivažinėti. O šiaip pasižiūrėk su DIS, kokie dabar slėgiai, gal regeneravosi normaliai.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2013, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.06
Amžius:
35
Pranešimai:
174
Automobiliai:
e60 530d '04 M-Tech
ex e60 530d '04
ex E46 325ci '02
Dis kazko nebeveikia ten kazkas su ip klaidos , nu bet reiks viena diena kokia bandyt susitvarkyt ta dis, nes siaip man inpa patinka labiau nes ten viskas greitai o dis letas labai, na ziuresiu kaip cia toliau bus ,o siaip vaziavau maziausiai 25 min nes autostrada kokie 25 km o kitus mieste :) man tai pasikeitus nuvaziavus kelis km is kart isijunge regeneracija, turbut jau labai buvo pradeja kimstis...


StandartinėParašytas: 21 Vas 2013, 21:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.29
Pranešimai:
54
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
E61 530xd M57 '06
ex. E34 540i M60 '95, E34 525i M50 '92, E30 320i M20 '84
PhReaK rašė:
Aš aišku ne specas, bet kur parašyta, kad reikia lėkt 6 pavara ir dar 120-130 km/h. Tokių sąlygų daugumoje valstybių nėra sudaryta, tai regeneracijos pas žmones nevyktų normaliai. Užtenka paprastai važiuot - apsukos pačios laikosi apie 1,8k-2k ir viskas. Ir nesvarbu, ar važiuoji trasoje ar mieste kamštyje stovi. Tiesiog tam, kad greičiau viskas baigtųsi, galima išvažiuoti kur į užmiestį, bet tikrai užtenka 60-70km/h.
Gal tu per greitai lėkei?:)
O po to mieste važiuojant pasibaigė?


Jokingai, bet DIS rašo, pora kartų jau buvo atvejis, kai darėm regeneraciją, važiavau su pajungtu kompu, po vieno iš veiksmų žingsnio DIS parašė: o dabar važiuokite greiciu 130-140 km/h apie 40 minučių.
Aišku tiek nevažiavome, ir taip viskas gerai baigėsi, bet buna jame kartais tokių pasiūlymų.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery