Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 21:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Vas 2013, 16:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.07
Pranešimai:
491
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E61 3.0 d
2004
Simon rašė:
Radau dabar šrote 2008 m. dėžę nuo e60 xd. Ten jau bus su joystick'u manau. Ar verta keist jau dabar, ar dar palaukt? :)

Jei pas tave be dzoistiko tai deze su dzoistiku taip paprastai netiks


StandartinėParašytas: 05 Vas 2013, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Cottura rašė:
Jei pas tave be dzoistiko tai deze su dzoistiku taip paprastai netiks


Tai kad kažkas forume gyrės, jog pasikeitė ir įsidėjo tą naują dėžę į 2004 metų modelį. Ar aš kažką ne taip supratau?

Aš kiek suprantu, tai kad turi atitikti visi varantieji ratai ir variklio kubatūra beigi kilovatų skaičius.
Donoro dėžė pilnai atitinka šiuos parametrus. Jei sakot, kad netiks, tai argumentuokit, kas ir kodėl neįsidės.


StandartinėParašytas: 06 Vas 2013, 14:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Simon rašė:

Tai kad kažkas forume gyrės, jog pasikeitė ir įsidėjo tą naują dėžę į 2004 metų modelį. Ar aš kažką ne taip supratau?

Aš kiek suprantu, tai kad turi atitikti visi varantieji ratai ir variklio kubatūra beigi kilovatų skaičius.
Donoro dėžė pilnai atitinka šiuos parametrus. Jei sakot, kad netiks, tai argumentuokit, kas ir kodėl neįsidės.


Kad gyresi tai dar nereiskia kad isidejo! O argumentai paprasti, pasidomek kokiu duomenu perdavimo protokolu draugauja blokai 2004m k-can masinose ir nuo 2007.03 D-can masinose. Kai 100kbit/s lyginam su 500kbit/s kokiu budu jus ta deze ten prilibdyti bandot?


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 06 Vas 2013, 22:09. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 06 Vas 2013, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
Džiunglių Šniūrs rašė:
O kad byra tai sekmingai byra ir prie mazu ridu, nereikai cia skiesti. Variklis gal ir laiko daug, bet kiti mazgai ir prie 100 000 km. nueina. Net Arunas B kazkur minejo, kad berods nuo 160 000 byra viskas.


Teisybe 100 %

_________________
BMW the best !


StandartinėParašytas: 17 Vas 2013, 01:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Simon rašė:
Sveiki.

Neseniai įsigijau E60, 530 xd, dyzelį, 2007 m., automatą.

Perskaičiau visas E60 ir E65 temas mūsų forume, taip pat ieškojau anglų kalba ir kažką panašaus radau, tačiau be problemos sprendimo.

Problemos esmė: važiuojant didesniu greičiu (nuo 90 km/h) ir stipriau minant akseleratorių, tarkime, lenkimo metu, kai reikia greitai aplenkti, dėžė stipriai smūgiuoja (apie 110-120 km/h) ir kartais neperjungia pavarų. Tuomet kartais išmeta klaidą (Automatic transmission fault. Possible reduction in acceleration. Possible to countinue journey. Drive moderately.).

Užgesinus ir užkūrus iš naujo, klaida nusitrina. Greitėjant iš lėto (iki 2000 apsukų), automobilis be jokių smūgių pasiekia ir 140 km/h.

Bandžiau važiuojant DS režimu ir spustelėti stipriau, tai jokių smūgių nebuvo iki 150 km/h ir daugiau bėgėjantis.

Automatui seniau buvo pakeistas hidrosiurblys ir dėžės kompiuteris, dėžė perprogramuota.
Susisiekus su ankstesniu savininku sakė, kad važinėjo be panašių problemų.
Anksčiau jam šokinėjo (pulsavo) apsukos, dabar pas mane tos problemos nėra.
Tepalai nupirkus auto papildyti (apie 1 litras), bent išoriškai su dėže viskas tvarkoj (taip sakė servise).
Pajungus kompiuterį pasakė, kad meta klaidą, dėl pavarų perjungimo iš 4 į 5 pavarą.

T. p. buvo visiškai mirusi droselinė sklendė, kurią pakeitė, bet problema su pavarų perjungimu liko.

Dabar meistrai spėlioja, kad reikia DPF išplauti arba pakeisti, nes regeneracija neįmanoma (pernelyg užkištas) ir tuomet neva nebus smūgių, nes neva nedapučiant dėl užkišto filtro turbinai, nesusikalba automobilio elektronika...

Filtras jau plaunamas ir rytoj turėtų darbai būti baigti.

Gal kas ką nors galėtų patarti? Ar čia bėda pačioje automatinėje dėžėje, ar kur nors kitur?

Ačiū iš anksto.


Filtras išplautas ir suprogramuotas, termostatai pakeisti, turbina pučia kaip priklauso.
Dėžės problema nedingo, todėl padaryta konkreti diagnostika, nuėmus dėžę.
Paaiškėjo, kad pakartotinai parėjo siurblys, reikia keisti 2-6 pavarų diskus bei dėžės gumas.
Aš #!@! nesuprantu, kaip mūsuose yra tvarkomos dėžės, jei pakeistas hidrosiurblys vėl sugenda nenuvažiavus nei 25 tūkstančių...


StandartinėParašytas: 17 Vas 2013, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
O tai ka tu galvoji, idesi restauruota detale ir laikys ji tiek pat kiek nauja? :) + priklausomai kaip masina esklpoatuojama, bet manau jog daugiau 50t km neturetu restauruota pusle atlaikyt :) JUk ir originali nauja, kurios kaina 5kartais brangesne neatlaiko nei 200 000km jei eksploatuojama agresyviai.


StandartinėParašytas: 18 Vas 2013, 20:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Dainiusz rašė:
O tai ka tu galvoji, idesi restauruota detale ir laikys ji tiek pat kiek nauja? :) + priklausomai kaip masina esklpoatuojama, bet manau jog daugiau 50t km neturetu restauruota pusle atlaikyt :) JUk ir originali nauja, kurios kaina 5kartais brangesne neatlaiko nei 200 000km jei eksploatuojama agresyviai.


Ne prie manęs keista buvo. Dievagojosi, kad keitė naujom detalėm, o ne naudotom (keitimo darbų kaina su viskuo apie 9000 Lt pagal sąskaitą buvo). Manau, kad bus protinga tartis nemokėt už hidrosiurblį. O ir dėl pavarų diskelių žiūrėsim, nes pakepa jie ne nuo ko kito, o dėl to paties parėjusio siurblio, kaip aš suprantu.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2013, 10:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Simon rašė:
Sveiki.

Neseniai įsigijau E60, 530 xd, dyzelį, 2007 m., automatą.

Perskaičiau visas E60 ir E65 temas mūsų forume, taip pat ieškojau anglų kalba ir kažką panašaus radau, tačiau be problemos sprendimo.

Problemos esmė: važiuojant didesniu greičiu (nuo 90 km/h) ir stipriau minant akseleratorių, tarkime, lenkimo metu, kai reikia greitai aplenkti, dėžė stipriai smūgiuoja (apie 110-120 km/h) ir kartais neperjungia pavarų. Tuomet kartais išmeta klaidą (Automatic transmission fault. Possible reduction in acceleration. Possible to countinue journey. Drive moderately.).

Užgesinus ir užkūrus iš naujo, klaida nusitrina. Greitėjant iš lėto (iki 2000 apsukų), automobilis be jokių smūgių pasiekia ir 140 km/h.

Bandžiau važiuojant DS režimu ir spustelėti stipriau, tai jokių smūgių nebuvo iki 150 km/h ir daugiau bėgėjantis.

Automatui seniau buvo pakeistas hidrosiurblys ir dėžės kompiuteris, dėžė perprogramuota.
Susisiekus su ankstesniu savininku sakė, kad važinėjo be panašių problemų.
Anksčiau jam šokinėjo (pulsavo) apsukos, dabar pas mane tos problemos nėra.
Tepalai nupirkus auto papildyti (apie 1 litras), bent išoriškai su dėže viskas tvarkoj (taip sakė servise).
Pajungus kompiuterį pasakė, kad meta klaidą, dėl pavarų perjungimo iš 4 į 5 pavarą.

T. p. buvo visiškai mirusi droselinė sklendė, kurią pakeitė, bet problema su pavarų perjungimu liko.

Dabar meistrai spėlioja, kad reikia DPF išplauti arba pakeisti, nes regeneracija neįmanoma (pernelyg užkištas) ir tuomet neva nebus smūgių, nes neva nedapučiant dėl užkišto filtro turbinai, nesusikalba automobilio elektronika...

Filtras jau plaunamas ir rytoj turėtų darbai būti baigti.

Gal kas ką nors galėtų patarti? Ar čia bėda pačioje automatinėje dėžėje, ar kur nors kitur?

Ačiū iš anksto.


Problemos kodas: 4F8A (buksavimas tarp 4 ir 5 pavarų), pavaros "neužrakinimas".
Šalinant bėdą pakeista: išsidėvėję hidrosiurblys ir rotorius bei 4,5,6 pavarų diskai, kurie buvo gerokai susvilę.
Taip pat pakeistos ir visos automato gumos. Visos detalės keistos tik naujomis, su garantija.

Ką galiu pasakyti, tai kad pirmi 250 km po remonto - fantastiški. Nežinau, kaip bus toliau, bet dabar auto važiuoja super,
o buvusių bėdų - nė ženklo nelikę. Pagaliau galiu džiaugtis lediniu auto. Remonto sąnaudos: savaitė laiko ir 3000 Lt.
Ne toks tas velnias baisus, kokį jį piešia :)


StandartinėParašytas: 24 Vas 2013, 13:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
Simon rašė:


Tai blemba kiek praejus ta masina kad tokios bedos? o metai 07 " !? ka rodo skydelis viena, bet jei tau programavo viska masinoje gal mate kokiam bloke kokius duomenis klaidu uzsilikusius su kilometrazu...

_________________
BMW the best !


StandartinėParašytas: 25 Vas 2013, 13:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Kilometražas tikras, pats tikrinau - nupirkau su 256000 km rida, 60000 nuvažiavus Belgijoj, likusius - tėvynėj, aptarnauta Krastoj.
Dėžė sudrožta išimtinai dėl buvusio savininko važiavimo stiliaus (gazas - dugnas nuo kiekvieno šviesoforo) ir
nepakankamo rūpesčio laiku tikrinti auto mazgų būklę, dažniau keisti automato tepalus.
Neaišku, kiek laiko važinėta su mirusia droseline sklende iki man nuperkant.
Nes prie tokio važinėjimo ir dėvisi viskas daug greičiau. Nėra tie metai tokie jau baisiai nauji - 6 metai mašinai, važiavus dideliais atstumais ir nuolat kiekvieną dieną. O tas nepraeina be pėdsakų. Šitom auto byrėt viskas pradeda maždaug nuo 160000 km, tai ir atėjo laikas.

Todėl man labai juokinga būna, kai nusiperka 2003 metų e60 su 205000 km rida ir aiškina apsiputoję, "kokia nauja nuostabi išlaikyta mašina". Toli nuo tikrovės toks mąstymas.

Esu matęs ir auto, kur 2 metų mašinai rida pusė lemono, nes naudojama kelionėms Šiauliai-Vilnius kasdien...


StandartinėParašytas: 25 Vas 2013, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
1948
Automobiliai:
E46 320d
Simon rašė:

Problemos kodas: 4F8A (buksavimas tarp 4 ir 5 pavarų), pavaros "neužrakinimas".
Šalinant bėdą pakeista: išsidėvėję hidrosiurblys ir rotorius bei 4,5,6 pavarų diskai, kurie buvo gerokai susvilę.
Taip pat pakeistos ir visos automato gumos. Visos detalės keistos tik naujomis, su garantija.

Ką galiu pasakyti, tai kad pirmi 250 km po remonto - fantastiški. Nežinau, kaip bus toliau, bet dabar auto važiuoja super,
o buvusių bėdų - nė ženklo nelikę. Pagaliau galiu džiaugtis lediniu auto. Remonto sąnaudos: savaitė laiko ir 3000 Lt.
Ne toks tas velnias baisus, kokį jį piešia :)

9000+3000 ? Ne toks baisus tas velnias sakai atidavus 12000Lt ? :) Ar pavyko su servisu kažkaip susitart?


StandartinėParašytas: 25 Vas 2013, 14:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
Simon rašė:
Kilometražas tikras, pats tikrinau - nupirkau su 256000 km rida, 60000 nuvažiavus Belgijoj, likusius - tėvynėj, aptarnauta Krastoj.
Dėžė sudrožta išimtinai dėl buvusio savininko važiavimo stiliaus (gazas - dugnas nuo kiekvieno šviesoforo) ir
nepakankamo rūpesčio laiku tikrinti auto mazgų būklę, dažniau keisti automato tepalus.
Neaišku, kiek laiko važinėta su mirusia droseline sklende iki man nuperkant.
Nes prie tokio važinėjimo ir dėvisi viskas daug greičiau. Nėra tie metai tokie jau baisiai nauji - 6 metai mašinai, važiavus dideliais atstumais ir nuolat kiekvieną dieną. O tas nepraeina be pėdsakų. Šitom auto byrėt viskas pradeda maždaug nuo 160000 km, tai ir atėjo laikas.

Todėl man labai juokinga būna, kai nusiperka 2003 metų e60 su 205000 km rida ir aiškina apsiputoję, "kokia nauja nuostabi išlaikyta mašina". Toli nuo tikrovės toks mąstymas.

Esu matęs ir auto, kur 2 metų mašinai rida pusė lemono, nes naudojama kelionėms Šiauliai-Vilnius kasdien...


Kazin ar ne komercinio naudojimo masina padarys per 2metus puse limono :) ypac lietuvoj, kur atstumai mazi, autostradu greitu nera. Tavo atveju per 2 metus iseina tik apie 200tukst km, jei vaziuoji kiekviena diena. Na dar dametus 30tukst km su kelionem i kita valstybe :) mizeris.

Del tepalu, tai bmw rekomenduoja nekeisti tepalu, tai kam tada juos keisti?? Gal ir geriau, bet..


StandartinėParašytas: 25 Vas 2013, 14:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Va va pagaliau zmones pradeda mastyti, o tai raso begus 300 000 ledas kaip nauja ir dar 300 000 begs, juokas tokia rida.
Man tai juokas tokios kalbos.
Simon rašė:
Kilometražas tikras, pats tikrinau - nupirkau su 256000 km rida, 60000 nuvažiavus Belgijoj, likusius - tėvynėj, aptarnauta Krastoj.
Dėžė sudrožta išimtinai dėl buvusio savininko važiavimo stiliaus (gazas - dugnas nuo kiekvieno šviesoforo) ir
nepakankamo rūpesčio laiku tikrinti auto mazgų būklę, dažniau keisti automato tepalus.
Neaišku, kiek laiko važinėta su mirusia droseline sklende iki man nuperkant.
Nes prie tokio važinėjimo ir dėvisi viskas daug greičiau. Nėra tie metai tokie jau baisiai nauji - 6 metai mašinai, važiavus dideliais atstumais ir nuolat kiekvieną dieną. O tas nepraeina be pėdsakų. Šitom auto byrėt viskas pradeda maždaug nuo 160000 km, tai ir atėjo laikas.

Todėl man labai juokinga būna, kai nusiperka 2003 metų e60 su 205000 km rida ir aiškina apsiputoję, "kokia nauja nuostabi išlaikyta mašina". Toli nuo tikrovės toks mąstymas.

Esu matęs ir auto, kur 2 metų mašinai rida pusė lemono, nes naudojama kelionėms Šiauliai-Vilnius kasdien...


StandartinėParašytas: 25 Vas 2013, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Dainiusz rašė:
Del tepalu, tai bmw rekomenduoja nekeisti tepalu, tai kam tada juos keisti?? Gal ir geriau, bet..



Jaguar turi identiska deze ir jie rekomenduoja keist tepalus, bmw tai paciai dezei su tais paciais teplais jau nerekomenduoja ju keisti. O siaip esme ta jei keisti tai kas 30000 jei jau pravziuota virs 70000 nekeitus tada geriau nelysti prie ju.


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 25 Vas 2013, 16:41. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 25 Vas 2013, 15:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Na o kodel taip daroma, ar ne marketingo tikslu? Mano galva kad butu kuo retesni serviso aptarnavimai, nes konkurencija didele tarp BMW, Mercedes ir Audi. Kuo mazesnes islaidos, tuo zmogui patraukliau pirkti nauja automobili. O BMW nesuka galvos, svarbu atlaikys garantija, o paskui nors ir tvanas :lol:
Arunas B rašė:


Jaguar turio identiska deze ir jie rekomenduoja keist tepalus, bme tai paciai dezei su tais paciais teplais jau nerekomenduoja ju keisti. O siaip esme ta jei keisti tai kas 30000 jei jau pravziuota virs 70000 nekeitus tada geriau nelysti prie ju.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery